RSS

Zaloguj się

Świetnie!!! Świetnie!!!

Dodano: 2011-09-08 19:54    przez: Xiizan     Skomentuj: (158)

+ - Nie rozumiem Ocena: 375 (442) Niezrozumiałe: 7        

Świetnie!!! - Teraz wezmą nas za psychopatów :)

0000-00-00Nie wiem, jak wasi rodzice by zareagowali, ale mój tatuś oglądając kwejka skąd obrazek pochodzi, stwierdził, ze przyda mi się 'poważna rozmowa z psychologiem' :)

Edit:
Anime z obrazkow:
1,3,4 - Higurashi no Naku Koro Ni
2 - Elfen Lied
5,6 - Hellsing
7 - Shiki



Komentarze Komentarze

rysia851 2011-09-08 19:57
Zgłoś   Ocena: 12 ( 16 )
+ myśle że i tak nas za takich biorą ;/
Mucha 2011-09-08 20:01
Zgłoś   Ocena: 2 ( 4 )
z jakiego anime pochodzi ten drugi obrazek (z nagą zakrwawioną dziewczyną)?
Conan 2011-09-08 20:02
Zgłoś   Ocena: 9 ( 9 )
Elfen Lied?
Yuuki13 2011-09-09 15:37
Zgłoś   Ocena: 4 ( 4 )
tak tak to elfen lied : )
Mucha 2011-09-09 17:26
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
dzięki :)
Xiizan 2011-09-08 20:02
Zgłoś   Ocena: -3 ( 7 )
Nie wiem, wzięłam obrazek jaki zamieszczono na kwejk.pl :)
Conan 2011-09-08 20:03
Zgłoś   Ocena: -8 ( 18 )
Jak tylko zobaczyłam, że to kwejk, nacisnęłam minus, potem przewinęłam, dobrze nacisnęłam.. ^^
Derolina 2011-09-08 20:06
Zgłoś   Ocena: 0 ( 16 )
Wezmą nas za psychopatów ? Martwi cię to ? Bo mnie nie za bardzo.
kitsuneyochimu 2011-09-10 10:05
Zgłoś   Ocena: -1 ( 1 )
Jakby moi rodzice uznali mnie za psychopatę i wysłali do jakiegoś szpitala, to raczej nie byłabym zbyt szczęśliwa, nie wiem jak Ty.
Cady 2011-09-08 20:10
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Co to za anime koło Mion,nie kojarze
Ennis 2011-09-08 20:15
Zgłoś   Ocena: 4 ( 4 )
Hellsing :).
Koktisch 2011-09-08 20:13
Zgłoś   Ocena: 6 ( 6 )
Mnie już za niego uznają xD
korgal 2011-09-08 20:15
Zgłoś   Ocena: -6 ( 6 )
i ?
Maziu 2011-09-08 20:18
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
A czy to cos zlego?
Conan 2011-09-08 20:23
Zgłoś   Ocena: 7 ( 7 )
Nie, póki to prawda ^.^ Każda mylna opinia jest w jakimś stopniu zła.
Greyjoy 2011-09-08 23:49
Zgłoś   Ocena: 7 ( 7 )
Cóż, zakładając, że ktoś walczy o to, żeby anime zaczęło być postrzegane jako medium, przekazujące różne treści, czasem poważne, piękne i ambitne, a czasem po prostu służące zwyczajnej rozrywce, to owszem. A obrazki z co brutalniejszych produkcji lub roznegliżowane dziewoje raczej nie pomogą zmienić wizerunku m&a w oczach osoby nie siedzącej w temacie. A przecież chyba o to w takich fandemotach/demotywatorach chodzi, prawda?
katyato 2011-09-08 20:18
Zgłoś   Ocena: -1 ( 3 )
Od początku biorą mnie za psychopatę... kilka opinii więcej, przeżyję ^^
Nanami666 2011-09-08 20:20
Zgłoś   Ocena: 6 ( 8 )
Wole być uznawana za psychola niż za powalone dziecko... którym jestem? O.o'''
Destruction 2011-09-08 20:24
Zgłoś   Ocena: 5 ( 7 )
I tak już mam przejawy socjopatyczne, więc psycholog to za mało.
Tsuki_chan 2011-09-08 20:26
Zgłoś   Ocena: 4 ( 4 )
Cieszę się, że moi rodzice nie przeglądają kwejka .w.
Kuroda 2011-09-08 20:27
Zgłoś   Ocena: 0 ( 8 )
a mnie nie obchodzi co myślą o mnie inni, zawsze robiłam to co lubie i uważam za słuszne. Tak jest z anime jak ktoś nie lubi i przykleja oglądającym "łatki" różnej treści sam automatycznie przykleja sobie okropną łatkę. Fandemot podobny do: inni biorą otaku za dzieci oglądające bajki albo pornografię itp. czyli słaby
くろだ
Illidanna 2011-09-08 20:32
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
masz mało wyrozumiałych rodziców... :P
Moja mama uważała za dziwne że my (ja i brat) - stare konie (17 i 22 lata) - oglądamy jakieś bajki, ale potem weszła w trakcie owego oglądania (a oglądaliśmy hellsinga) i tylko zapytała, co to z okropieństwa oglądamy... ale się nie czepiała :P

Co do demota, to, pomijając wyjaśnienie, nawet niezły moim zdaniem (mimo że kwejkowy), ale proszę cię - beeeez eemooteeek, no!
KotokoKudo 2011-09-08 20:43
Zgłoś   Ocena: 22 ( 22 )
Czemu zawsze, żeby udowodnić, że anime to nie bajka ludzie albo pokazują krwawe obrazki, albo jakieś zboczone? >.>
Gogettossj5 2011-09-08 20:47
Zgłoś   Ocena: 26 ( 26 )
Bo zapominają, że lepiej komuś pokazać coś mądrego. Ot takie mamy społeczeństwo, że sądzą że krew i nagość to jedyne dowody że coś jest nie tylko dla dzieci >.>
Nid 2011-09-08 21:01
Zgłoś   Ocena: 15 ( 17 )
Mnie się to nie podoba. Ktoś mówi, że anime i manga to bajki dla dzieci. To mangowiec pokazuje jeszcze większą głupotę ukazując, że w tych anime to tylko krew i cycki.Okej powiedzą, że nie jest dla dzieci ale dla świrów pragnących krwi i seksu.

Ja podeszłam inaczej do tego. Koleżanka nazwała to chińskimi bajeczkami.
To które anime jej pokazałam? O dziwo ''Usagi Drop'' (anime opowiadajace o 30-letnim facecie, ktory nagle musi się zaopiekować 6-letnią dziewczynką). Dałam jej jeden odcinek. Obejrzała ze mną. Na końcu zadałam jej pytanie: do kogo skierowane jest to anime. Czy jest skierowane do dzieci, któe nie rozumieją problemów starszych?

Zgasiłam ją, już nie nazywa anime chińskimi bajeczkami.
CyndNinja 2011-09-08 21:33
Zgłoś   Ocena: 11 ( 11 )
Nid, rozumiem Cię doskonale, ale jest jeden problem:

Dla zwykłego, przeciętnej inteligencji 14>-latka jedynymi wyznacznikami dorosłości są krew i nagość. Oni nie zrozumieją twojego argumentu z Usagi Drop, a już na pewno nie podadzą go jako przykładu, żeby pokazać kolegom, iż anime nie są produkcjami skierowanymi tylko do dzieci.

[Przepraszam jak kogoś uraziłem.]
RailTracer 2011-09-08 22:11
Zgłoś   Ocena: -3 ( 5 )
Seks i przemoc się zawsze sprzedawały i to się nie zmieni. Idealnym przykładem jest ostatnia fala oppai anime, które poza poza dużymi cycami mają resztę płas... ehm płytką. Tak na marginesie jak się zabrałem za Usagi Drop to moją pierwszą myślą było "fajnie samotny koleś wychowuje sobie żonę" i teraz mogę powiedzieć tylko jedno...

***SPOILER***

JAK JA NIENAWIDZĘ MIEĆ RACJI!!!

***SPOILER***
Nid 2011-09-08 22:31
Zgłoś   Ocena: 4 ( 4 )
dziwne bzdury wypisujesz, skoro po pierwsze [SPOILER] to jego ciocia, po drugie zakochał się w rozwódce a małą traktuje jak na ojca przystało[SPOILER]
Jeżeli tak zachowuje się człowiek, który wychowuje sobie młodą żonę, to ja za 10 lat zamiast bratanicy będę mieć szwagierkę
kthxbai 2011-09-08 22:33
Zgłoś   Ocena: 0 ( 2 )
Może Cię to zdziwi, ale oni kończą razem. I Rin nie jest jego krewną bo była adoptowana.
Nid 2011-09-08 22:57
Zgłoś   Ocena: 2 ( 4 )
http://dl.dropbox.com/u/3486224/9c5c48a077e60fc4bfce5bdfd06e45ac.png

Ntw. dzięki za multimum spoilerów
CyndNinja 2011-09-08 23:04
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Przypomnę, ze anime i manga to 2 różne rzeczy, a to pierwsze kończy się za 2 odcinki, więc wątpię, żeby coś takiego zdołali wsadzić :)

(Mimo wszystko dzięki za spojlery, mangę sobie odpuszczę >.>)

Aha, i nie musicie odpisywać, bo żeby uniknąć kolejnych spojlerów, nie będę tu zaglądał :)
RailTracer 2011-09-08 23:18
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Tak na oko to (chłop w szpitalu umarł) pewnie sprawdzą czy się sprzeda i wypuszczą drugi sezon jak będzie popyt.
RailTracer 2011-09-08 23:15
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Nie no nie jest tak źle. Problem w tym, że widziałem niestety dużo gniotów, więc chcąc czy nie chcąc taka myśl mi przyszła do głowy i niestety miałem rację. Pomijając ten jeden szczegół seria wypadła wg mnie świetnie.

P.S. Admin powinien wprowadzić opcję ukrywania spojlerów w komentarzach bo nawet jak otagujesz tekst to oczy i tak spojrzą gdzie nie powinny :(
darek1234 2011-09-09 03:52
Zgłoś   Ocena: 3 ( 5 )
@Nid
A to "krew i cycki" nie mogą wpływać na odbiorcę w ten czy inny sposób? Czy one nie mogą być sposobem na przekazanie jakiś treści? Przykładowo, sceny walk -> bez użycia krwi lub ogólnie przemocy wyglądały by sztucznie. Seks jako prokreacja, umacnianie więzi etc. Oczywiście jest też dużo sztucznego pompowania seksem/przemocą. W przykładowo ciekawo okraszonej fabule visual novel spółkujesz ze wszystkimi bohaterkami lecz tylko jedna wywołuje u Ciebie poczucie przykrości w stosunku do tej bohaterki. To jest właśnie wspaniałe we visual novel/anime/manga - możliwość praktycznie dowolnego ukazania świata. Bez limitu żywego człowieka. Pokazanie ekstremalnych rzeczy/czynności. Tu wszystko jest możliwe. Człowiek jedynie wybiera co mu się podoba.
Black_and_White 2011-09-08 21:21
Zgłoś   Ocena: 5 ( 11 )
Eeee nie rozumiem dlaczego zawsze, jak chcecie udowodnić, że anime, to nie bajki itp. To zawsze posługujecie się przykładem Higurashi lub innego mhrocznego gówna. Nie lepiej coś bardziej eeee.... ambitnego?
kthxbai 2011-09-08 21:37
Zgłoś   Ocena: 0 ( 4 )
Jak Madoka?
Black_and_White 2011-09-08 21:42
Zgłoś   Ocena: 3 ( 13 )
Nie, Madoka to moim skromnym zdaniem tylko przeceniony przeciętniak... Miałam na myśli takie tytuły jak Ergo Proxy, Serial Experiment Lain, Kino no tabi, Monter, Evangelion...
CyndNinja 2011-09-08 23:23
Zgłoś   Ocena: 0 ( 10 )
Hmmm...

Nie chce być nieuprzejmy, ale o wymienionym przez Ciebie Evangelionie mam podobne zdanie, co Ty o Madoce...

Miałbym też pewne obiekcje co do Lain, choć seria jest naprawdę dobra po względem filozofii czy realizmu postaci, to fabuła jej jest moim zdaniem najzwyczajniej nudna i przesadnie udziwniona :/

Co do Kino no Tabi się zgodzę, choć warto tu wymienić lepsze anime bazujące na schemacie podróży, zatytułowane Mushishi.

Jestem w trakcie oglądanie Ergo Proxy, ale póki co widzę, ze jest to po prostu kolejne dzieło przedstawiające wizję utopii, która przerodziła się w antyutopię bez wiedzy jej mieszkańców. Cóż, z cała pewnością seria będzie dobra.

Anime Monter dopiero planuje obejrzeć, więc się co do niego nie wypowiem.
Black_and_White 2011-09-09 17:31
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Spoko, są różne gusta : >
Lain jest dla mnie seria wspaniałą. Dla mnie świat jest ukazany w naprawdę niezwykły sposób, co bardzo wznieca uczucie wyobcowania. Z resztą mam słabość do serii postawionych w realiach tego świata i pozwala widzowi na własna interpretacje.

Racja, jak mogłam zapomnieć o tym tytule.

Moster - w prawdzie muszę obejrzeć jeszcze 5 ep ,ale już zagościł w moich ulubionych prawdopodobnie na stałe. Spodziewałam się coś pokroju Death Note, a wyszło coś stokroć lepszego.
atarashi 2011-09-15 23:32
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Co ty bredzisz. Madoka to jedno z najlepszych i najdoskonalszych anime. W dodatku to bardzo wzruszający wyciskacz łez i jedyne takie mahou shoujo.
RailTracer 2011-09-08 22:00
Zgłoś   Ocena: 4 ( 6 )
Higurashi nie nazwał bym mrocznym gównem, bo w odróżnieniu od takiego Hellsinga, który oferuje nam nowe dyscypliny olimpijskie jak rzut kręgosłupem, przeciąganie jelit, podchodzi bardziej emocjonalnie do pokazywanej przemocy.
Oczywiście zgadzam się z tobą, że są lepsze przykłady jak wszystko Kona, stary już Hotaru no Haka, czy choćby Akira i wiele innych.
Black_and_White 2011-09-08 22:21
Zgłoś   Ocena: 6 ( 8 )
Przepraszam, trochę mnie poniosło z tym Higurashi. W sumie nie lubię Higurashi, bo nie zrobiło na mnie żadnego wrażenia, ale wiele ludzi zachwyca się tą serią, więc chyba tylko ja marudzę : D Elfen Lied też w sumie jest ambitne, tylko, że ludzie, zwykle podniecają się krwią i cyckami zamiast przekazem. Po prostu wkurzające jest, że są serie, które naprawdę coś wnoszą i zmuszają do jakiśkolwiek przemyśleń,a co jakiś czas pojawiają sie fandemoty z serii "anime to nie bajka". Oczywiście na obrazku śmiejąca się Shion z krwią na twarzy lub mroczna Rena z tym swoim tasakiem.
RailTracer 2011-09-08 23:04
Zgłoś   Ocena: 1 ( 3 )
Nie ma za co przepraszać. Chciałem tylko zwrócić uwagę, że Higurashi gównem nie jest. Nie jest też dziełem wybitnym by stawiać sobie na jego cześć ołtarz i modlić się codziennie przed snem. Oczywiście dotyczy to głównie pierwszej serii bo następne już tak bardzo na mnie nie zadziałały. Elfen Lied z kolei... nie wiem jak manga bo nie przeczytałem do końca ale anime spartolili. Z jednej strony chcieli zrobić mroczną opowieść o ewolucji połączoną z "break the cutie" ale wciśnięcie fanserwisu i zwiększenie ilości trupów na minutę filmu spowodowało, że zwyczajnie nie można brać serii na poważnie.
Oczywiście tak jak mówisz są dobre serie, ale niestety ostatnio jest ich dość mało. Znacząca większość to moebloby, oppai, echii itd. W sumie to nawet dobrze bo można poszukać/sięgnąć po starsze tytuły.
Black_and_White 2011-09-09 18:21
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
U mnie przeciwnie. Druga seria dopiero zrobiła na mnie jakieś tam wrażenie. Nie wiem, nie czytałam mangi, ale zgadzam się wypełni co do na silę wciśniętej przemocy i fanserwisu. To bardzo szkodzi tej serii i przysłania to co w niej najlepsze.
Tak, takich serii jest coraz mniej, owszem powstaje wiele wartych uwagi i porządnych produkcji, ale też dużo na siłę mrocznych lub kawai shitów.
Kurde, takie standardy są denerwujące.
RailTracer 2011-09-09 20:52
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
To samo tyczy się wszystkiego innego. W innych komentarzach staram się wykazać podobieństwo animacji i filmów aktorskich i to o czym wspominasz to kolejny argument. Te filmy które tak naprawdę się podobały to kropla w morzu produkcji słabych i bardzo słabych.
Co do Higurashi to moje odczucia mogą być spowodowane pewną prostą rzeczą. Gdy ktoś uderzy cię patykiem w głowę, to następnym razem spodziewasz się bejsbola.
atarashi 2011-09-15 23:33
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Zarówno Higurashi jak i Elfen Lied były prawie idealne. A z Higurashi za najlepszy uważam I i II sezon.
ABC1234567890 2011-09-09 10:44
Zgłoś   Ocena: -1 ( 11 )
Ambitne anime dobry żart... jest ich tyle co lodu w Afryce pomijając oczywiście urządzenia chłodzące ^^ Są najwyżej z pseudo-głębią dobrą na poziomie emocjonalnym nastolatki.
Fakt są wyjątki od reguły ale te można zliczyć na palcach jednej ręki.
kthxbai 2011-09-09 15:59
Zgłoś   Ocena: 0 ( 4 )
Nie każde anime to k-on.
ABC1234567890 2011-09-09 17:15
Zgłoś   Ocena: -6 ( 10 )
Akurat tym razem nie miałem tego na myśli, bardziej że śmieszy mnie określenie "ambitne anime" gdyż wiadomo że m&a to jedynie popkulturowy produkt więc na wszelkie wyszukane, głębokie treści nie ma tam miejsca.
A jeżeli chodzi o K-On wiadoma sprawa jest to dzieło wybitne, lecz jednak część widzów nie jest wstanie dostrzedz jego piękna ale to już ich strata.
RailTracer 2011-09-09 18:02
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
K-ON'a nie oglądałem, więc się się na jego temat nie będę wypowiadał. Natomiast moim zdaniem anime przedstawia to wszystko co dobrze każdemu znane filmy aktorskie, więc idąc twoim tokiem rozumowania kino to "jedynie popkulturowy produkt więc na wszelkie wyszukane, głębokie treści nie ma tam miejsca". Nie wydaje mi się bym mógł się z tobą w tej kwestii zgodzić.
ABC1234567890 2011-09-09 18:14
Zgłoś   Ocena: -3 ( 9 )
Ależ nie, wiadomo że nic wartościowego nie znajdziemy w wysokobudżetowej produkcji z hollywood ale mamy do dyspozycji lepsze tytuły jak i tak zwane "kino niezależne". Przepaść między kinem a anime jest kolosalna i nie ma co porównywać. Anime jest przeznaczone do rozrywki, puszczane w telewizji dla masowego odbiorcy żeby miał na czym zawiesić oko jak wróci po ciężkim dniu z pracy/szkoły a niektórzy próbują mu przypiąć broszkę "sztuki".
kthxbai 2011-09-09 20:14
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
W anime też masz do dyspozycji "tytuły niezależne", nie tylko moemoe z telewizji.
ABC1234567890 2011-09-09 20:17
Zgłoś   Ocena: -2 ( 2 )
Na przykład jakie konkretnie?
kthxbai 2011-09-09 20:36
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
angel's egg, cat soup, diary of tortov roddle, tamala 2010.
ABC1234567890 2011-09-09 20:52
Zgłoś   Ocena: -1 ( 3 )
Akurat nie oglądałem, być może dobre, ale tak jak pisałem wcześniej są tytuły bardziej ambitne ale ich ilość jest znikoma a jak to mówi przysłowie jedna jaskółka wiosny nie czyni.
RailTracer 2011-09-09 20:34
Zgłoś   Ocena: 4 ( 6 )
Między kinem aktorskim a animacją wcale nie ma wielkiej przepaści. Wydaje mi się, że popełniasz ten sam błąd co ludzie kilka(naście) lat temu, czyli szufladkujesz. Zgadza się, są różnice wynikające z odmiennej kultury wschodu i zachodu, ale oba media mogą obejmować tę samą tematykę i ukazywać ją w równie wiarygodny sposób. Piszesz, że anime jest przeznaczone do rozrywki, puszczane w TV jako odprężenie po ciężkim dniu szkoły/pracy zapominając o tym, że filmy animowane to nie tylko serie telewizyjne. Nie twierdzę, że jesteś w błędzie bo to też jest prawdą, ale znowu wkładasz wszystko do jednej szuflady. Jeśli dla przykładu poszerzę filmy aktorskie o seriale TV to one też pełnią tu tą samą funkcję, czyli znowu twoje argumenty pasują do tego skrawka idealnie, ba możesz nawet do tej grupy zaliczyć książki. Idąc tym tropem dojdziemy w końcu do paranoi, iż wszystko co określamy jako rozrywkę jest dziecinne i pozbawione głębi. Podkreślam to jeszcze raz... nie piszę o tym czym m&a jest a czym może być. Wszystko zależy od pomysłu i wykonania. Jedni pójdą na komercję i zrobią gniota przepełnionego fetyszami, bo to przyciągnie tłumy fanatyków. To jest ten sam motyw co z sequelami... jak coś się podoba to doimy dalej. Inni zrezygnują z utartego mainstreamu i spróbują czegoś niszowego. Piszesz o wysoko budżetowych produkcjach fabryki snów i kinie niezależnym nie dostrzegając, że to samo znajdziesz też w animacji. Chcę tylko byś zrozumiał, że filmy aktorskie i animowane różnią się tylko wizualnym sposobem przedstawienia treści. Kiedyś była wyraźna różnica, gdyż animacja była często wykorzystywana do tego na co nie pozwalało kino konwencjonalne. Teraz z pomocą technologii (i gotówki) możemy łamać prawa fizyki w jednym medium jak i dopilnować ich poprawnego funkcjonowania w drugim.
ABC1234567890 2011-09-09 20:42
Zgłoś   Ocena: -1 ( 5 )
Dobra, dobra ale sprawdzałem wiele tytułów i tych polecanych przez wszystkich jako wybitne i masę innych ale o dziwo nie znalazłem tam żadnych "głębokich treści", w filmach już tak.
darek1234 2011-09-09 21:09
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Jeśli mogę się wtrącić, to jakie te "wybitne" dzieła Ci podano. Po drugie, jaka jest twoja definicja "głębokich treści", gdyż najzwyklej może chodzi o inaczej rozumiany temat, której w nich szukałaś.
RailTracer 2011-09-09 21:15
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Różni ludzie mają różne gusta i różnie pojmują znaczenie "głębokich treści". Może zwyczajnie to co inni uważają za głębokie dla ciebie jest czymś oczywistym, lub nieznanym i vice versa. Dla przykładu jednych do przemyśleń skłania fakt, że w Spirited Away Chihiro wrzuca węgle do pieca a wcześniej jest wzmianka o zamienianiu ludzi w węgle, co prowadzi do palenia ludzi w piecu. Jeśli zacznę ci podawać tytuły które ja uważam za skłaniające do przemyśleń, to nie koniecznie muszą u ciebie wywołać to samo. Wszystko sprowadza się do metody prób i błędów. Ja też rozczarowałem się niektórymi tytułami, które ludzie uważali za kultowe. Nie zmienia to faktu że przez kilka a nawet kilkadziesiąt porażek nie stwierdzę, że każda manga i anime jest płytkie.

Możemy spróbować pewnego eksperymentu... jak myślisz o czym jest np. FLCL?
Pytanie w sumie mogę skierować do wszystkich, a odpowiedzi niech idą do tego komentarza. Zobaczmy jakie opinie mają pozostali, bo ludzie mają na temat tej pozycji zdania podzielone. Tylko niech to faktycznie będą własne opinie a nie skopiowane kawałki recenzji. Jak nikomu się nie będzie chciało, to też jest to jakaś odpowiedź :D
kthxbai 2011-09-09 21:49
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
O dorastaniu lol
ABC1234567890 2011-09-10 07:30
Zgłoś   Ocena: -1 ( 3 )
Na ten tema można bezowocnie dyskutować długo, więc podsumowując: przyznaje można trafić na produkcje wybijające się ponad przeciętną mające w sobie jakąś głęboką treść, jedna są ich śladowe ilość i są one jedynie wyjątkami od reguły. A całokształt oceniamy po większości a nie wyjątkach od reguły.
LilyVampire 2011-09-10 14:45
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
z drugiej strony jeśli oceniasz w ten sposób m&a, to analogicznie doliczając do wszystkich filmów aktorskich ogół seriali /o których poziomie nie muszę chyba wspominać/ oraz filmów pornograficznych /których jest od groma i jeszcze trochę/, wniosek nasuwa się sam - wśród filmów 'głębsze' treści można znaleźć w śladowych ilościach. Jeśli jednak ktoś wie, gdzie szukać, bez trudu znajdzie całkiem sporo perełek - podobnie jest z anime. wyrabiamy sobie gusta i w pewnym momencie po prostu wiemy, co wg nas może być dobre, co słabe, który reżyser zajmuje się ambitniejszymi produkcjami etc...
ABC1234567890 2011-09-10 14:58
Zgłoś   Ocena: -1 ( 3 )
Napiszę ostatni raz, słowa "anime" i "ambitne" w jednym zdaniu wyglądają śmiesznie, a jeszcze bardziej śmieszni są ludzie którzy próbują dla m&a przypiąć broszkę sztuki.
RailTracer 2011-09-10 15:34
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Z tą sztuką to mogę się zgodzić, bo w czasach gdy sztuką są ukrzyżowane penisy to nie jest to najlepszy order. Natomiast ambicja nie chodzi zawsze w parze z sukcesem, więc umieszczenie tego słowa w parze z czymkolwiek nie koniecznie świadczy, że jest to również wybitnie dobre. No dobra ale to taka dygresja. Szkoda, że tylko 1 osoba zdecydowała się coś napisać wcześniej... przy następnym lvlupie inwestuję w charyzmę.
LilyVampire 2011-09-11 20:50
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
I tutaj wypadałoby podać definicję sztuki... Jest tylko jeden problem - nie ma jednoznacznej definicji, która pozwoliłaby określić co można nazwać sztuką, a czego nie.
Jeśli chodzi o sam temat, pomijając moją wcześniejszą luźną dygresję - dla mnie anime, albo ogólniej: animacja jest tylko medium. Takim samym medium jak film aktorski, malarstwo, rysunek, grafika, rzeźba etc. Można rysować penisy w zeszytach, można też tworzyć niesamowite studia portretowe. Można nakręcić żałosnego pornola albo film, którego ludzie nie zapomną do końca życia nie tylko ze względu na treść, ale i niesamowitą wartość artystyczną. Podobnie jest z animacjami. Jeśli z góry zakładasz, że animacja nie może być formą sztuki, to nigdy tego nie dostrzeżesz. W tym momencie polecam obejrzenie animacji Tomka Bagińskiego, m.in. laureata BAFTY, którego filmy krótkometrażowe są doceniane nie tylko w Polsce, ale na całym świecie.
Wydaje mi się, że animacja jest po prostu zbyt 'świeżym', nowym medium i większości ludzi nie mieści się jeszcze w głowach, że może być traktowana nie jedynie jako rozrywka, ale także forma sztuki.
RailTracer 2011-09-11 22:07
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Zgadza się jest to medium a nie forma sztuki, co z uporem maniaka wręcz podkreślam. Niestety niektórzy nie dostrzegają różnicy między "jest" a "może być" i na tym problem polega.

P.S. Do dziś pamiętam Katedrę.
Black_and_White 2011-09-09 18:28
Zgłoś   Ocena: 4 ( 6 )
Co do K-ON'a to wybaczcie, nie potrafię dostrzec nic co by świadczyło, iż to dzieło wybitne.
ABC1234567890 2011-09-09 18:37
Zgłoś   Ocena: -2 ( 4 )
Nie każdemu jest dane to zrozumieć...
Black_and_White 2011-09-09 18:44
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Więc dopomóż : ) Co takiego wyjątkowego ma ta seria?
ABC1234567890 2011-09-09 18:52
Zgłoś   Ocena: -4 ( 8 )
Niestety sama musisz do tego dojść, a jak już wspominałem niestety nie każdemu dany ten zaszczyt.
Black_and_White 2011-09-09 18:56
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ok, rozumiem, więc umrę nieuświadomiona... skazałeś mnie na śmierć, bez poznania prawdy absolutnej.
ABC1234567890 2011-09-09 18:58
Zgłoś   Ocena: -4 ( 8 )
Takie życie, ślepemu nie wytłumaczysz piękna górskiego krajobrazu...
Black_and_White 2011-09-09 19:03
Zgłoś   Ocena: 1 ( 5 )
Takie życie... Nie przemienisz miedzi w platynę.
HYnO 2011-09-10 13:35
Zgłoś   Ocena: 1 ( 3 )
Właściwie, to nie jest niemożliwe... ^^

軽音部よ永遠に! =^ω^=
Soda 2011-09-09 18:42
Zgłoś   Ocena: 1 ( 5 )
"A jeżeli chodzi o K-On wiadoma sprawa jest to dzieło wybitne, lecz jednak część widzów nie jest wstanie dostrzedz jego piękna ale to już ich strata."
http://media.tumblr.com/tumblr_lqtl98JWcL1qfbo1o.gif
ABC1234567890 2011-09-09 18:46
Zgłoś   Ocena: -1 ( 5 )
Doprawdy słabych lotów trollowanie moja droga
SeverusSnape 2011-09-10 00:28
Zgłoś   Ocena: 1 ( 5 )
Nigdy nie potrafiłam znaleźć tego... "czegoś" w K-ON! Może dlatego, że muzyka mi niezbyt przypada do gustu (nie podoba mi się, be, fe, fu, blargsh), a w kategorii widzę, że przypisane jest "muzyczne". Chyba chodzi tu o mój gust... Inaczej bym obejrzała, a tak to nawet palcem nie drgnę, by to zacząć.

A tak poza tym - nie rozumiem, czemu jedzenie ciasteczek, w prawie każdym odcinku wzbudza w was takie zainteresowanie. Najchętniej oceniłabym to na DNO, ale skoro me oko nie ujrzało ani jednej sekundy tego anime, nie wypowiem się, nie obrażę.
ABC1234567890 2011-09-10 07:36
Zgłoś   Ocena: -3 ( 9 )
Niektórzy słysząc muzykę klasyczną ziewają ostro z nudów inni pasjonują się bo potrafią dostrzedz uczucia jakie kompozytor w niej zawarł, podobnie w tym przypadku, ty jesteś w stanie zobaczyć tylko jedzenie ciastek...
I jak zawsze szczyt idiotyzmu... "nie obejrzałam ani sekundy" ale wiem że to dno, świetnie a jak ci na internecie napiszą żeby w klapkach chodzić zimą to zakupisz parę? Ogromna popularność produkuję masę hejterów którzy wypisują swoje bzdury z uporem maniaka, w sumie nie wiem co ich tak boli że muszą przy każdej możliwej okazji wypisywać swoje żale, lecz ile by nie tupali nóżka i bili o ścianę piąstkami nie zmieni to faktu że K-On to jedna z najlepszych produkcji ostatnich lat. Nie wiem kto głupszy oni czy ci którzy ślepą wierzą w to co hejterzy wypisują w internecie...
Głupotę hejterów nawet tutaj świetnie widać, nie ważne co napiszę przy każdej wypowiedzi minusy^^

Ale czego oczekiwać od osoby która pisze "nie podoba mi się, be, fe, fu, blargsh" ^^ możesz przetłumaczyć na język polski?
RailTracer 2011-09-10 16:05
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Nie szukałem zbytnio w necie informacji o K-ONie, ale wypowiedzi "tylko żrą te ciastka" widziałem niejednokrotnie. Z kolei o pozytywach słyszę tylko opinię w stylu super, niesamowite, wybitne, ty tego nie zrozumiesz. Cóż przeciwnicy przynajmniej podają jakieś konkrety :D
No ale tak już całkiem na serio, jak znajdę chwilę to się naprawdę zabiorę za oglądnięcie tego, bo coraz bardziej jestem ciekaw, o co w tym całym szaleństwie chodzi.

P.S. Tłumaczenie słów piosenek na inny język nie zawsze wychodzi im na dobre :D
ABC1234567890 2011-09-10 16:45
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Ciężko wytłumaczyć fenomen tego serialu... jedni piszą że to tylko jedzenie ciastek, niezliczone rzesze ludzi szaleją za tym więc jednak coś w tym musi być nieprawdaż? czy trafi to do ciebie nie wiem. Sam napisałeś "szaleństwo"... czy szaleństwo da się tak naprawdę logicznie wytłumaczyć^^
RailTracer 2011-09-10 17:30
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
To, że tłumy za czymś szaleją nie znaczy, że ja też będę. Wystarczy to natomiast by wzbudzić moje zainteresowanie tematem. Każdy zaczyna zadawać sobie pytania o co tyle zachodu w takich sytuacjach. Ja osobiście do czasu aż doświadczę tego na własnej skórze nie będę ani na tak ani na nie, taka mam zasadę. Mam też inną:
Zainteresowania są jak penis, fajnie że go masz i jesteś z niego dumny, ale nie biegaj po ulicy i pokazuj go każdemu, a już na pewno nie wpychaj go ludziom na siłę do gardła (zwłaszcza dzieciom).
atarashi 2011-09-15 23:29
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
K-On to było wspaniałe anime choć I sezon trochę lepszy niż II.
darek1234 2011-09-10 16:22
Zgłoś   Ocena: 2 ( 4 )
@ABC1234567890
Oglądnąłem pierwszy odcinek specjalnie analizując go ze względu na tą wybitność i co zauważyłem? Jedna fajtłapa, druga "ADHD", trzecia normalna pouczająca "ADHD" -> standard. Jedna z nich to kłamliwa... pani. Co w tym takiego wybitnego? Dobrze zapowiadająca się komedia, na umilenie wieczoru. Nic więcej. Podaj co jest wybitnego w tym odcinku?
I wiesz dlaczego ja minusuje niektóre twoje wypowiedzi? Gdyż ty też jesteś hejterem. Każdego kto nie lubi K-On wyzywasz od idiotów, a sam nie potrafisz zaargumentować porządnie swojego stanowiska. RailTracer też to zauważył.
ABC1234567890 2011-09-10 16:39
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Już z doświadczenie wiem że w tym przypadku jakiekolwiek argumenty nie dają efektu. Każdego nie wyzywam, tylko tych inteligentnych inaczej...no ale daj spokój jak ktoś ci wyskakuję z tekstem "nie oglądałam ani sekundy ale wiem że to gówno" ^^ jak tu nie "uwielbiać" takich ludzi...
RailTracer 2011-09-10 17:02
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Trzeba ich uwielbiać nawet bez "". Gdyby nie 2ch to w necie byłoby nudno :D
No a z tymi opiniami to już wyrosłem z obrażania się za każdym razem gdy usłyszę, że NGE to gniot i nie może się równać z kultowym FMP.

P.S. Ocenianie całej serii na podstawie jednego odcinka to niezbyt dobry argument.
HYnO 2011-09-10 17:11
Zgłoś   Ocena: 2 ( 4 )
Gdyby nie chany (i inne takie strony), to w Internecie byłoby ciekawiej... ^^

軽音部よ永遠に! =^ω^=
Aven 2011-09-10 17:23
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
Nom, bo niektórzy sami nie potrafią myśleć i tylko Ctrl+C Ctrl+V - tacy ludzi by się nie odzywali nie umiejąc wyklarować własnego zdania...
RailTracer 2011-09-10 17:35
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Może tak, może nie. Mi się wydaję, że gdyby nie chany, to kwejki, demoty itd. nie miałyby dość materiału i byłoby nudno bez tych wszystkich lolcatów.
HYnO 2011-09-12 16:34
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
Ludzie może zaczęliby sami myśleć... ^^
A ci co by nie myśleli, byliby ignorowani (nie mieliby nic do powiedzenia) - przynajmniej w niektórych środowiskach... ^^

軽音部よ永遠に! =^ω^=
RailTracer 2011-09-12 17:24
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Wątpię, zwyczajnie znaleźliby sobie inny sposób na zabijanie szarych komórek.
HYnO 2011-09-12 17:26
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Brak "zbiorczych mózgów" i tak wpłynąłby pozytywnie na społeczność internetową... ^^

軽音部よ永遠に! =^ω^=
darek1234 2011-09-10 18:00
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
@RailTracer
Ja nie oceniam całej serii, tylko pojedynczy odcinek. Lecz co bądź to bądź, lecz taki pierwszy czy drugi odcinek rzutuje na całą serie więc i w nim można szukać tej cząstki wybitności z całej serii. Mało jest (chyba) serii, która z komedii robi jakąś krwawą jatke jak higurashi(jak dobrze pamiętam).
RailTracer 2011-09-10 19:06
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
No i tu mamy problem bo cały wątek tyczy się K-ON'a jako serii więc jeśli na argument ABC1234567890'a, że K-ON to seria wybitna podajesz analizę pierwszego odcinka, to niestety jest on niezbyt trafny. Może nie wyraziłem się jasno wcześniej, ale właśnie o to mi chodziło. Nie zgodzę się też by pierwszy czy drugi odcinek miał ratować serię bo to powinna być domena późniejszych odcinków i to po jakiejś wpadce. Początkowe odcinki mogą cię natomiast zachęcić/zniechęcić do dalszego oglądania. Mówi się też, że ostatnie odcinki potrafią zepsuć całość, tak jak z serialem LOST wg niektórych. Podobał się wielu ale zakończenie ala Haibane Renmei również dla wielu wydało się zbyt zwyczajne i pozostawiło pewien niesmak.
Co do Higurashi to od samego początku nie ukrywa jaka będzie treść, więc komedia raczej nie jest tu najlepszym określeniem.
darek1234 2011-09-10 19:30
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
@RailTracer
Higurashi - mój błąd, zapomniałem.
"Początkowe odcinki mogą cię natomiast zachęcić/zniechęcić do dalszego oglądania." -> o to mi mniej więcej chodziło. W większości serii(nie za długich) jest tak, że seria trzyma "mniej więcej" poziom pierwszego odcinka. Przykładowo, jeśli dałbym pierwszemu odcinkowi 50/100 punktów to jest małe prawdopodobieństwo, że reszta serii dostanie u mnie 10p.
RailTracer 2011-09-10 20:04
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Wydaje mi się, że to dotyczy głównie tych pozycji o fabule epizodycznej. Tak czy siak dla pewności oglądam kilka odcinków i jeśli usypiam przed monitorem to znaczy, że to nie dla mnie (albo że jest 3am).
darek1234 2011-09-10 17:51
Zgłoś   Ocena: -1 ( 1 )
@ABC1234567890
Spróbuj. Przynajmniej będę wiedział o jaką wybitność Ci chodzi w tym dziele.
ABC1234567890 2011-09-10 17:55
Zgłoś   Ocena: -1 ( 5 )
Tak jak już pisałem.... czy ślepcowi da się wytłumaczyć piękno górskich krajobrazów? raczej nie...
darek1234 2011-09-10 18:33
Zgłoś   Ocena: -1 ( 3 )
@ABC1234567890
Lecz ślepiec lepiej od Ciebie poczuje świeżość natury. Usłyszy więcej wspaniałych dźwięków, ale ty i tak będziesz się upierał przy swoim jednym zmyśle. Więc jeśli chcesz mówić, że "twój" K-On jest wybitnym dziełem podaj kilka argumentów na poparcie. Jeśli nawet tego nie potrafisz to K-On nie jest wybitnym dziełem.
ABC1234567890 2011-09-10 18:58
Zgłoś   Ocena: -2 ( 6 )
LOL
" Jeśli nawet tego nie potrafisz to K-On nie jest wybitnym dziełem."
Kolejny inteligenty inaczej^^ Doprawdy pasjonujący sposób myślenia.
darek1234 2011-09-10 19:35
Zgłoś   Ocena: -1 ( 3 )
Cóż ja po jednym odcinku już coś mogę napisać, a ty oglądając chyba wszystkie sezony nie możesz stworzyć jednego zwięzłego zdania.
ABC1234567890 2011-09-10 19:45
Zgłoś   Ocena: -1 ( 5 )
Świetnie ziomuś jesteś zajebisty! ^^
Trochę ciężko z myśleniem ale mniejsze o to...
HYnO 2011-09-12 16:37
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Piszesz z nim z nudów, czy żeby pospamić - a może jedno i drugie?... ^^

軽音部よ永遠に! =^ω^=
HYnO 2011-09-10 16:49
Zgłoś   Ocena: 2 ( 4 )
Oglądałeś pierwszy odcinek 'K-On!' i jeszcze go analizowałeś?... ^^'
Szkoda, że w twojej wypowiedzi tego nie widać... ^^'

軽音部よ永遠に! =^ω^=
kthxbai 2011-09-09 20:12
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Zawsze myślałam że żartujesz z tym keionem.
atarashi 2011-09-15 23:31
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
K-On to wybitna rozrywka.
Black_and_White 2011-09-09 18:23
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Na palcach jednej ręki... Ano fakt, mało ich. Ale istnieją.
haletha 2011-09-10 01:21
Zgłoś   Ocena: 1 ( 5 )
właśnie! a uważanie słodkich dziewczynek z krwią i nożami za ambitne jest zupełnie żałosne. Tak samo jak mówienie, że bycie psychopatą jest fajne. Choroby psychiczne to nic zabawnego.
Black_and_White 2011-09-10 09:17
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Mam identyczne zdanie na ten temat.
RailTracer 2011-09-10 16:32
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Krew ma każdy, więc domyślam się z twojej wypowiedzi, że wolisz słodkie dziewczynki z upuszczoną krwią... sory nie mogłem się powstrzymać :D
Z tym psychopatą to tak jak z incestem... all ok jak nie masz młodszej siostry.
atarashi 2011-09-15 23:35
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Higurashi to jedno z najbardziej ambitnych i udanych anime. Nie wiem jak możesz tak trollować.
Kuniki 2011-09-08 21:35
Zgłoś   Ocena: 0 ( 4 )
U mnie wiedzą, że mam problemy z głową, więc ich to nie zszokuje ;)
Akemi_chan 2011-09-08 23:02
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
I tak źle i tak nie dobrze.
niebieskoooka 2011-09-08 23:42
Zgłoś   Ocena: -3 ( 3 )
Nawet osoby nazywające anime "chińskimi bajeczkami" wiedzą że jestem psychopatką
darek1234 2011-09-09 02:45
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ostatni obrazek, jakie to anime/vn?
Mikkoku 2011-09-09 09:22
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Shiki
darek1234 2011-09-09 20:26
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Dziękuję
ABC1234567890 2011-09-09 08:28
Zgłoś   Ocena: 1 ( 11 )
Dzieci znów próbują udowodnić że trochę krwi świadczy o tym że to produkt dla dorosłego odbiorcy. Te wszystkie wstawki na kwejku z anime jedynie robią przypał jak to się potocznie mówi. A przecież każdy inteligentny człowiek wie że najwspanialsze jest anime typu "Cute Girls Doing Cute Things" a takie pierdoły jak te obrazkach wyżej.
HYnO 2011-09-10 13:34
Zgłoś   Ocena: 2 ( 4 )
Dokładnie... ^^
Lepiej obejrzeć słodkie dziewczynki, z których i tak inteligentny człowiek coś wyciągnie, niż jakieś "wybitne" animu z "głębokim" przekazem... ^^
Oczywiście cenię naprawdę wybitne i głębokie produkcje, ale takich jest mało... ^^

軽音部よ永遠に! =^ω^=
Geam 2011-09-09 09:18
Zgłoś   Ocena: 1 ( 3 )
Niestety żyjemy w czasach, gdy część młodzieży zrobiłaby sobie z krwi i flaków fetysz i jeszcze by się upierali, że świadczy to o ich dojrzałości. Szcześliwie wiele osób zauważa to przykre zjawisko. Cóż, wystarczy że da się tym młodszym "psychopatom" (Dałbym nawet to i w kolejne cudzysłowie, ale estetyka też ma swoje reguły.) lekko do zrozumienia, żeby swoimi banalnymi opiniami tak nie ciskali, a czas wszystko sprostuje i oni też w końcu zmądrzeją. A że pojawią się nowi? A, fandom nie może się obijać gdy chodzi o jakość ogólną.
RailTracer 2011-09-09 13:11
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Tak to już jest. Zaczynasz wcześniej by pokazać jaki to jesteś dorosły, a gdy już jesteś dorosły to chcesz być znowu dzieckiem :D
Mikkoku 2011-09-09 09:22
Zgłoś   Ocena: 2 ( 4 )
http://kwejk.pl/obrazek/456390/anime,%C5%9Bmierdzi.html
chratka 2011-09-09 14:29
Zgłoś   Ocena: 13 ( 13 )
Mnie rodzice w tej sprawie zabrali do psychologa. A po rozmowie ze mną psycholog sam teraz ogląda Anime.
RailTracer 2011-09-09 14:42
Zgłoś   Ocena: 7 ( 7 )
Czyli mamy potwierdzenie, że jest to choroba zakaźna i roznosi się drogą powietrzną.
SeverusSnape 2011-09-09 16:07
Zgłoś   Ocena: 1 ( 3 )
A co złego jest w byciu psychopatą? No wybacz.
HYnO 2011-09-10 13:28
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
W sumie, to tylko chorzy ludzie i trzeba ich leczyć... ^^
Inna sprawa z psychopatami-pozerami...
Inteligentne-inaczej dzieci (wiek nie odgrywa większej roli), które myślą, że to takie super...

軽音部よ永遠に! =^ω^=
RailTracer 2011-09-10 16:11
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Prawdziwy psychopata uważa się za normalnego i raczej postrzega innych jako odmieńców.
DarkMariko 2011-09-09 17:02
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Również uważam, że po takich obrazkach niewiele będzie osób, które nie pomyślą źle o fanach anime.. Chociaż nie wiem, co trzeba by było pokazać, żeby ludzie przestali myśleć źle o 'chińskich bajkach' ;/
Sugaku_chan 2011-09-09 17:16
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Niech sobie myslą co chcą ;) Mają do tego prawo, ale wypowiadać się o czymś, o czym nie ma się zielonego pojęcia to szczyt głupoty, czyż nie? XD
SeverusSnape 2011-09-10 00:20
Zgłoś   Ocena: 1 ( 3 )
Oczywiście mają do tego prawo, dopóki nie przekroczą granicy i nie zaczną wyzywać Japonii, mangaków od gejów, anime od dziadostwa itd. Ostatnio na kwejku zaczęło się tego sporo namnażać. Nie będę tego ukrywać, ale kiedy czytałam te obraźliwe komentarze, zaczęło się coś we mnie gotować. Ludzie, z umiarem, no... Nie widzę przyszłości dla tego kraju, skoro gówniarze (czy też niedorosłe nastolatki, kierujące się słowem Firmy) nie szanują czyjejś pracy, kultury danego kraju, czy też ludzi, którzy się tym interesują. Boże.

A o democie nie mogę już nic napisać, bo wszystko, co sądzę o tej pracy, powiedzieli już ludzie powyżej. Jakby cycki i krew miało zmienić zdanie takich bezmózgich imbecyli, tumanów, płazów, pacanów, baranów, matołów, kretynów... Dla nich to nadal będą durne bajeczki. - . - A niech sobie i tak myślą. Kiedy opanowałabym świat, zakułabym ich w łańcuchy i wrzuciła do lochów, chociaż sama zachowałabym się w ten sposób jak ostatnia idiotka, skoro nie potrafiłabym uszanować zdania innych, a zmuszała ich do przyznania mi racji. Whatever.

Wystarczy mi świadomość tego, że większość anime ma dogłębne znaczenie, nad którym można się poważnie zastanowić, niektóre sytuacje mogą mieć nawet wiele wspólnego z naszym codziennym życiem... Do głowy przyszły mi smerfy. Smerfy to anime, czy kreskówka? Muminki i Pszczółkę Maję zaliczę do tego pierwszego, ale Smerfy?

*królik ciągnie za jej nogawkę* ah, jaki on cudowny. =u=
HYnO 2011-09-10 13:31
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Smerfy, to kreskówka... ^^

軽音部よ永遠に! =^ω^=
RailTracer 2011-09-10 16:26
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Wszystko to kreskówki aka filmy rysunkowe. No i z tą większością cię rozczaruję bo niestety większość jest płytka, lub wielokrotnie powtarza te same motywy.
Niech inni piszą sobie co chcą, teraz może cię to denerwować ale z czasem dotrze do ciebie, że nie warto i zacznie to po tobie spływać jak woda po kaczce (puk puk tu policja jest pan aresztowany za obrazę Jarosława Kaczyńskiego). Jak będą ignorowani to im się znudzi.
schade 2011-09-09 18:52
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Gdyby moja babcia dowiedziała się co to naprawdę anime (ona sądzi że oglądam pokemony) zapewne pogoniła by mnie do księdza i osądziła o pakty z szatanem.
SeverusSnape 2011-09-10 00:12
Zgłoś   Ocena: 0 ( 2 )
Nie martw się. Własna matka osądza mnie o takie coś, kiedy przypadkiem usłyszała, jakiej wspaniałej muzyki słucham, np: Lilium, Magia (ending Madoki), Lacrimosa itp. ; D
Przypinka 2011-09-09 19:48
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
A to niby źle? xD
Mihael_Keehl 2011-09-09 21:33
Zgłoś   Ocena: 2 ( 4 )
Jestem psychopatą i żyję mi się z tym faktem całkiem dobrze. Po obejrzeniu "japońskich kreskóweczek" biorę nóż i zabijam każdego jak leci.
chratka 2011-09-10 08:37
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Jeśli twoja babcia jest taka jak mówisz to włącz jej Ao no Exorcist lub Kuroshitsuji A weźmie cię od razu do Watykanu na spotkanie z Papieżem :P hej Michael możemy Jak chcesz razem zabijać ludzi jak leci.
Yurei 2011-09-10 12:39
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Jak się nazywa to anime z którego jest ta postać na ostatnim obrazku?
Maziu 2011-09-10 13:02
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Shiki bodajze.
Katien 2011-09-10 16:20
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
I tak ze skrajności w skrajność... Jak nie dla dzieci, to dla zboczeńców, jak nie dla zboczeńców, to dla psychopatów... Ja jebię.
Eri 2011-09-10 17:06
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
A ten ostatni obrazek to z jakiego anime ? ;)
HYnO 2011-09-10 17:09
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Odpowiedz na to pytanie już padała... ^^'
To (chyba) Shiki... ^^

軽音部よ永遠に! =^ω^=
RailTracer 2011-09-10 17:13
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
RailTracer używa Masamune na Troll. Troll doznaje 9999 obrażeń fizycznych i ginie. RailTracer wygrywa bitwę i wśród łupów znajduje worek śmiechu.

Na wszelki wypadek jakbym się mylił to Shiki ;)
Katien 2011-09-10 17:16
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Trzeci raz zadane to samo pytanie... A wystarczyło spojrzeć na 2-3 komentarze wyżej. ^^
Eri 2011-09-10 21:27
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Przepraszam, po prostu nie zauważyłam. :P I dziękuję.
vorp 2011-09-10 19:01
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Według mnie wystarczyłoby kilka fot z Hellsinga (mam na myśli te specyficzne wszędobylskie uśmieszki z serii OVA).
Maziu 2011-09-10 19:32
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Zaraz dodam do wyjasnienia wszystkie nazwy anime wystepujacych w tym Fandemocie, bo widze, ze dosyc czesto sie ludzie o nie pytaja :P
Sunako 2011-09-10 22:10
Zgłoś   Ocena: -1 ( 3 )
.
.
.
-
MoshiMoshi 2011-09-11 14:48
Zgłoś   Ocena: 0 ( 2 )
Mi tam nie przeszkadza żeby uważano nas za psychopatów, lepsze to niż jak wiele osób uważa anime za "Chińskie bajki dla dzieci".
whiskas 2011-09-11 21:38
Zgłoś   Ocena: 1 ( 3 )
No, tak bo przecież hektolitry krwi to wielce dorosły motyw, który wcale nie służy podjaraniu gimnazjalistów.
envyiroza 2011-09-15 14:54
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ale o tym już ogromna dyskusyja była
atarashi 2011-09-15 23:26
Zgłoś   Ocena: 0 ( 2 )
Te anime czyli Elfen Lied, Higurashi, Shiki to akurat perełki japońskiej animacji. Są to produkcje +17 czyli praktycznie dla dorosłych widzów. Poruszają zarówno poważne tematy jak i są szokujące dla osób, które nie rozumieją co to anime.
Sunako 2011-09-16 21:08
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
ja oglądałam Shiki i się popłakałam XD ale Tosho jest słodki i Seishin ale najbardziej do Sunako lubiłam
Meyly 2011-09-26 09:42
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
1.Biorą nas i będą brali za takich.
2.Powiedzmy szczerze połowa z nas to psychole.
darek1234 2011-09-26 20:48
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Normalność jest przereklamowana.
Rayka 2011-11-16 18:54
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
zgadzam sie z tobą
Rayka 2011-11-16 18:54
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
oj tam oj tam
Tsukiakari 2011-12-23 17:55
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Wow, super! : D Zawsze chciałam być uznawana za psychopatkę!!! ^^ (=='') No ale nie rozumiem, czemu gdy mówią o anime, to tylko o bajkach dla dzieci, hentaiach i horrorach, jakby żadne inne gatunki nie istniały... Przecież filmy i seriale zachodnie też idzie podzielić na te wszystkie gatunki. Anime są po prostu bardziej wciągające, ciekawsze, mają przeróżne fabuły itd. a filmom i serialom tego brak x.x
Nadeshiiko 2012-03-07 19:31
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Fajnie, jesteśmy wszyscy psychopatami... ^^
Zanim się obejrzymy, zaczną nas po kolei zamykać w wariatkowie.
1 komentarzy oznaczonych jest jako napisanych przez spammerów.
Zawsze pokazuj
Pokaż
Ukryj


Zaloguj się, aby dodawać komentarze.

Wybierz kanał RSS:

Główna   • Poczekalnia   • Komentarze

Login:

Hasło: