RSS

Zaloguj się

Czarne charaktery Czarne charaktery

Dodano: 2011-06-12 17:30    przez: ShaggyPL     Skomentuj: (39)

+ - Nie rozumiem Ocena: 137 (176) Niezrozumiałe: 5        

Czarne charaktery - I jak tu ich nie kochać?

0000-00-00Przekaz jest prosty. W wielu mangach i anime (szczególnie typu shounen) czarne charaktery płci kobiecej są obdarzone przez naturę atutami typu niezaprzeczalna uroda, duże piersi, inteligencja na nieprzeciętnym poziomie i moc przy której większość dziewczyn stojących po stronie dobra może się schować.
Od góry:
Konan z Naruto
Tia Harribel z Bleach
Rider z Fate/Stay Night
Lust z FMA



Komentarze Komentarze

Kathlene 2011-06-12 17:39
Zgłoś   Ocena: 3 ( 5 )
Po tobie bym się tego nie spodziewała ^^
Ale co tam, fandemot fajny, wielki plus [+]
ShaggyPL 2011-06-12 17:47
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
Hahaha, ja Cię jeszcze nie jeden raz zdziwię, wię się przygotuj ;D
Ari za Twoją opinię
Fadziulka 2011-06-12 18:39
Zgłoś   Ocena: 4 ( 4 )
Ja znam tylko dwie. Konan i Lust. Obie złe i obie równie z*jebiste xD (+)
ShaggyPL 2011-06-12 20:24
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
Popieram, mam do tych postaci (wszystkich czterech) wielki sentyment, złe kobiety są pro ;)
Nefariel 2011-06-12 20:07
Zgłoś   Ocena: -13 ( 17 )
Minus za ukazanie najwspanialszej kobiecej postaci z M&A wszechczasów jako taniej kur*y.
ShaggyPL 2011-06-12 20:19
Zgłoś   Ocena: 8 ( 10 )
Człowieku, czy ty wiesz w ogóle o co chodzi w tym fandemocie? W wyjaśnieniu pisze jak byk: "W wielu mangach i anime (szczególnie typu shounen) czarne charaktery płci kobiecej są obdarzone przez naturę atutami typu niezaprzeczalna uroda, duże piersi, inteligencja na nieprzeciętnym poziomie i moc przy której większość dziewczyn stojących po stronie dobra może się schować. " Czy Twoim zdaniem ten opis charkteryzuje tanią kur*ę? Czy moze nawet nie przeczytałeś wyjaśnienia i chcesz się tylko na kimś wyzyć, żeby sobie ulżyć? Gdzie w tym opisie niby była jakakolwiek wzmianka, która miała ubliżyć którejkolwiek z tych potaci? Jeśli już inaczej nie rozumiesz to wyjaśnię ci, że to były ewidentne komplementyn temat ich cech wyglądu i charakteru. Jeśli twoim zdaniem piękna i mądra kobieta jest równa taniej kur*ie to sorry, ale to świadczy o tobie. Minus za brak czytania ze zrozumieniem.
Nefariel 2011-06-12 20:34
Zgłoś   Ocena: -13 ( 15 )
Szczerze? Chodziło o sam obrazek. Wyjaśnienia nie czytałam, bo robię to tylko i wyłącznie w sytuacji, kiedy przesłanie wydaje mi się chociaż odrobinę mętne. Gdybyś pokazał tę bohaterkę w ładnych, ale mniej wyzywających ubraniach, dostałbyś plusa.
I nie rzucaj się tak, chłopaczku, bo to - cytując Ciebie - świadczy o Tobie.
ShaggyPL 2011-06-12 20:51
Zgłoś   Ocena: 8 ( 10 )
Jak już to dziewczynko, a nie chłopaczku - to po pierwsze -.-'''
A po drugie to czytanie wyjaśnień cię nie zbawi i nie wszystkie fandemoty są łatwe do interpretacji tylko mają ukryty kontekst lub trzeba się chwilę zastanowić zanim się je skomentuje. Co do ubrania to nie wiem co cię w nim tak razi, skoro to Kishimoto je zaprojektował i ukazał Konan właśnie w takim stroju. Więc co ja niby miałam w takiej sytuacji zrobić? Przesłanie było proste, a przynajmniej myślałam, że dla większości takie będzie. To, że obrazek ukazujący Konan jako bardzo atrakcyjną nasunął ci na myśl kur*ę to już twoja interpretacja. Nie wiem też czemu myślisz,ze to ja się rzucam, ja tylko kulturalne zwracam uwagę i tłumaczę ci o co chodzi w tym fandemocie. Uwierz mi, lepiej dla ciebie, że jestem spokojna, bo kiedy się rzucam jestem zupełnie inną osobą.
Nefariel 2011-06-12 23:40
Zgłoś   Ocena: -9 ( 11 )
Widzę, że się rzucasz, dziewczynko (wybacz pomyłkę). Jeśli w twojej opinii to normalne, to wolę nie myśleć o tym, jaki brak klasy pokazujesz, kiedy się rzucasz z pełną premedytacją...
Jak już wspomniałam - minusa dostałaś za zły dobór obrazka i nie widzę powodu do takiego braku kultury z Twojej strony (kultury i interpunkcji, BTW). Na tym arcie owszem, Konan wygląda jak tania kur*a (inne bohaterki zresztą też, ale albo ich nie znam, albo nie lubię), podpis jasno sugeruje, że skojarzenie jest słuszne, a wyjaśnienie niewiele pomaga (bo duże piersi i wygląd postawiłaś przed innymi zaletami).
Chciałaś dostać plusy od napalonych czternastolatków? Pewnie dostałaś. Ode mnie masz minusa. Ich jest więcej niż mnie, więc nie narzekaj.
ShaggyPL 2011-06-13 07:21
Zgłoś   Ocena: 6 ( 8 )
Wiesz, jak dla mnie to czepiasz się już najmniejszych szczegółów z braku czegokolwiek innego. Cechy były wpisywane losowo, ich kolejność jest więc najzwyczajniej przypadkowa. A chodzącym słownikiem nikt nie jest, dlatego też można czasami zapomnieć o przecinku. To ty okazujesz brak kultury dla innych osób uważając że ich dojrzałość jest zależna od wieku. Znam wielu ludzi mająch 14 lat (bądź też trochę starszych czy trochę młodszych), którzy zachowują się dojrzalej od ciebie i czytają podpisy pod jakimiś obrazkami zanim coś zasugerują. W dodatku nawet nie chciało ci się rozwinąć wyjaśnienia czy chociażby pomyśleć, że mogłam mieć inny powód stworzenia demota niż ty sądzisz, więc kto tu się zachował niegrzecznie? Co do obrazków to już wcześniej pisałam - wszystkie z tych postaci są przedstawione w strojach, w jakich ukazali je ich twórcy. Oczywiste jest, że nie znajdę ich w innych kreacjach, chyba że w jakiś fanowskich, ale wtedy nawet nikt by sobie tych bohaterek nie skojarzył - poza tym wyszło by to nienaturalnie.
Nefariel 2011-06-13 08:38
Zgłoś   Ocena: -6 ( 8 )
Uno - niby gdzie napisałam, że oceniam Cię po wieku? Dos - o przecinku każdy może zapomnieć, ale nie w ilościach hurtowych. Tres - zapewniam Cię, że Kishimoto nie narysował Konan w takim stroju. W podobnym, owszem, ale wyłącznie w databooku i wyłącznie w ramach fanserwisu - więc tłumaczenie, że w innym stroju nikt by się nie zorientował, o kogo chodzi, jest nie na miejscu (bo Konan przez całą mangę zapylała w zapiętym pod szyję płaszczu, zresztą trzeba być debilem, żeby nie poznać tak charakterystycznej postaci w jakichkolwiek innych ciuchach).
Napisałam już, dlaczego nie rozwinęłam wyjaśnienia (które i tak dużo nie pomogło, jak już wspomniałam). A oczywiście czytanie podpisów pod obrazkami to jedyny i najważniejszy wskaźnik dojrzałości, hm?
Kathlene 2011-06-13 09:22
Zgłoś   Ocena: 3 ( 9 )
Łał, umiesz hiszpańskie liczby do trzech >.<
Zaszalałaś xP
Nie obrażaj Konan, ja ją cosplayowałam i łaziłam w podobnym stroju po mieście ;D
I nikt mnie nie miał za "tanią k***ę"...
Nefariel 2011-06-13 20:26
Zgłoś   Ocena: -6 ( 8 )
Chyba się nie zrozumiałyśmy...
Ja nie obrażam Konan. Przeciwnie, występuję w jej obronie.
Tusia666 2011-06-13 21:47
Zgłoś   Ocena: 3 ( 5 )
Wiesz, ja też raz byłam przebrana za Konan (tak samo jak jedna użytkowniczka już pisała) i mnie nazywanie jej stroju takim, w którym wygląda jak tania ku*wa ubliża. Nawet jak szłam w nim przez miasto to nikt mnie tak nie nazwał. Ciekawa jestem co byś powiedziała na widok takiej blahary z cycami na wierzchu i paskiem zamiast spódniczki, ogarnij się już i nie szukakj dziury w całym. A przy okazji nie obrażaj osób cosplayujących Konan, bo niby tak się zachwycasz nad nią jak jakaś psycho-fanka, a o jej przebraniu się pieknie wypowiadasz. Poczytaj sobie narutopedię jak nie wierzysz, to jej oficjalny strój noszony pod płaszczem, zaprojektowany przez Kishimoto. Nie mów nawet, że jej bronisz (śmiech na sali), bo ja i z pewnością też dziewczyna wyżej wiemy co nas obraża. (A jakbyś się skapnęła to tania ku*w obraża, i to bardzo)

A teraz do Shaggy - hej, masz fajne fandemoty. Nie wiem czy mnie kojarzsz, to ja jestem ta co sę nigdy nie może poprawić z angielskiego i co miałam kiedyś konto na zapytaj (usunęłam). Masz ode mnie plusa, strasznie lubię te postacie kobiece. Zle kobiety są mega ;D. I dzięki, ze mi wtedy Fate/Stay Night poleciłaś, Rider jest na serio niesamowita. To tyle ode mnie, mam nadzieję, że o mnie nie zapomniałś ^_^
ShaggyPL 2011-06-13 23:30
Zgłoś   Ocena: 3 ( 5 )
Tusia, nawet nie wiedziałam, że tu sobie konto założyłaś. Dzięki za szczerą opinię, cieszę się bardzo, że Ci się Fate/Stay Night podobało. I oczywiście, ze Cię pamietam, jakbym mogła zapomnieć ;) A tak wg to poprawiłaś już ten angielski?
Tusia666 2011-06-14 16:15
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
Poprawiłam, muszę ci o tym napisać, bo to cała historia z tą poprawką była ;)
A Tobie wyjdzie świadectwo z paskiem? No i co z tym konkursem z plastyki? Nie wiem w końcu czy wygrałyście jakieś miejsce, a mnie to ciekawi. Ja nadal mam skany ego komiksu na swoim laptopie, powinnyście zająć pierwsze miejsce, bo ta Toja kreska jest zupełnie jak w mangach na wysokim poziomie. No i ja chcę zobaczyć pokolorowaną wersję... ToT
ShaggyPL 2011-06-14 20:12
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Wiesz co, ja myślałam, że ty mnie już niczym nie zadziwisz xD a tu takie coś, nawet nauczycieli przerobiłaś na szaro. A wyników jeszcze nie ma, będą w poniedziałek. Nie podejrzewam żebyśmy coś zajęły, może jakiś dyplom za uczestnictwo będzie. Dzięki za kompletem, ale moja kreska jest strasznie niedopracowana i jakaś taka... W kolorze wyszło o wiele ładniej.
ShaggyPL 2011-06-13 23:27
Zgłoś   Ocena: 3 ( 5 )
Czytanie ze zrozumieniem - ja wcale nie napisałam, że obraziłaś osobiści MNIE, raczej inne osoby w wieku czternastu lat, które stawiasz na równi z napalonymi dziećmi. Nie pisałam także, że umiejętność czytania podpisów jest "najważniejszym wskaźnikiem dorosłości". Nie przypisuj mi więc tego, czego nie pisałam. Stwierdzam jedynie, że ta (jak i podobne niej) umiejętność jest już ćwiczona u dzieci w podstawówce. Każdy może sobie bowiem łatwo wyobrazić co by było, gdyby dorośli ludzie jej nie posiadali. Co do stroju to powtarzam jeszcze raz - jest to oficjalny strój Konan, który nosi pod płaszczem. Z resztą widać jego fragmenty (zarówno na kadrach w mandze jak i w anime) spod jej płaszcza, wystarczy się przyjrzeć. Jest zmieniony detalicznie - dodano jedynie wzór, przestań powtarzać to samo w kółko. Nie obrażaj też osób cosplayujących Konan, bo one chodzą w takich ubraniach po mieście czy na konwentach i nikt nie uważa tego za rażące, nie widziałaś chyba ubioru niektórych dziewczyn. Takie komentarze im ubliżają. Widzę jednak, ze to jak grochem o ścianę, nieważnie jak bym ci starała się to wytłumaczyć, to ty i tak upierasz się przy swoim. Chociażby z zasady, ze nikt inny oprócz ciebie nie ma prawa mieć racji i za nic nie przyznasz, ze to twój błąd, ze pochopnie wysunęła wnioski. Popracuj nad czytaniem ze zrozumieniem i kulturą osobistą. Atrakcyjna kobieta nie jest od razu "tanią kur*ą", czternastolatkowie nie są napalonymi dziećmi, a ty nie zawsze masz racje. To tyle ode mnie, doośnij do tego poziomu, by to zrozumieć, wtedy podyskutujemy. Koniec rozmowy.
Nefariel 2011-06-14 00:52
Zgłoś   Ocena: -3 ( 5 )
I loled sooo much.
Ani razu nie obraziłam osoby cosplayującej Konan, to raz. Dwa - ciężko czytać ze zrozumieniem to, co piszesz, bo Twoja interpunkcja stoi na poziome zerowym. Trzy - widziałam oficjalny strój Konan i wyglądał nieco inaczej. Albo po prostu w databooku laska miała cycki o numer mniejsze.

BTW, wreszcie wiem, kto plusuje Twoje komentarze (bo że z moimi ktoś może się nie zgadzać, to rozumiem - ale aprobowania rzucającego się bachora nigdy nie pojmę). Wahałam się między multikontami a stadłem koleżanek, ale teraz wiem, że chodziło o to drugie.
Amen. Cieszę się, dziecko, że Tobie też znudziło się rzucanie się.
Tusia666 2011-06-14 16:07
Zgłoś   Ocena: 3 ( 5 )
Łał, a teraz doszedł szpan angielskim, szał na maksa >.<
Jednoosobowe stado, bardzo mądre -.-'''. To, że dostałaś minusy ode mnie i innych osób oznacza, że po prostu nikt oprócz ciebie nie uznaje, że to ty masz rację. A na szkicach Kishimoto, Konan wcale nie ma małego biustu, z pewnością nie o numer mniejszy. To, że uważasz jej cuchy za strój taniej ku*wy oznacza, że osoby ją cosplayujące też ubierają się jak tanie ku*wy. A to jest obraza, za takie coś to ja się nie rozdrabniam tylko strzelam w pysk i się kończy dzień dziecka. Jak już nie rozumiesz, to wytłumaczę ci to w przystępny dla ciebie sposób - tania ku*wa to obraza. No, chyba że używasz słów, których znaczenia nawet nie rozumiesz. Ja robię cosplay Konan i mi tym samym ubliżyłaś, nawet się nie wykłócaj, ze nie. Chyba sama lepiej wiem co mnie obraziło i ty mnie w tej kwestii pouczać nie będziesz. A autorka postąpiła słusznie i dojrzale kończąc tę dyskusję. Rzeczywiście jak grochem o ścianę. Skończ już się szarpać i toczyć pianę, odpowiadanie na zaczepki takiego dziecka mnie nudzi, bo i tak to do niczego nie prowadzi. Polecam także, żebyś oprócz pracy nad kulturą osobistą podciągnęła się z polskiego. Tak go bronisz, wypominasz jakikolwiek przypadkowy brak przecinka, a sama nie rozumiesz kontekstu zdań. Jak ci brakuje tego przecinka to sobie go sama postaw, wtedy zrozumiesz. Może. Z czystej dobroci radzę ci już się nie pogrążać dziecinnymi komentarzami, bo wychodzisz coraz gorzej powtarzając, jak zdarta płyta, te same teksty. Koniec dyskusji, nikt nie zamierza się zniżać do twojego poziomu, bo kopać dołów nie mamy zamiaru.
Nefariel 2011-06-14 16:41
Zgłoś   Ocena: -4 ( 6 )
Tsaaa... Bo na pewno moje słowo opisujące art obraża osobę, o której istnieniu nie miałam pojęcia. Zdumiewająca dedukcja, czyż nie?
I jeszcze jedno - ja się nie szarpałam. Ja napisałam jedno zdanie, które autorka demota skomentowała, wylewając potok jadu. Naprawdę, nieźle się ubawiłam czytając Twoją wypowiedź.
Amen.
Ryuhoshi 2011-06-15 21:43
Zgłoś   Ocena: -3 ( 3 )
Nie no, zaraz padnę. Że też są tacy ludzie, którzy po kilkukrotnym, łopatologicznym wręcz wytłumaczeniu gdzie leży problem, dalej nie potrafią zrozumieć.
Nic to.
No i kupa bo Ci zaraz pęknie,
Z dumy, rzecz jasna.
Albo dlatego, że była za ciasna.
Fadziulka 2011-06-18 08:47
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
No proszę was, przestańcie się kłócić! Każdy ma swój gust! To, że Nefariel twierdzi, że ten Art obraża Konan to jej sprawa! Ze mną pod jednym demotem też się kłóciła, ale doszłyśmy do porozumienia! Nie ma sensu się kłócić więc proszę o zakopanie toporu wojennego.
ShaggyPL 2011-06-18 11:06
Zgłoś   Ocena: 0 ( 2 )
Byłaby do tego zdolna. A potem zaszantażowałaby admina, żeby ją wstawił na główną xDDD
Wakasu. 2011-06-12 20:14
Zgłoś   Ocena: 8 ( 8 )
Jakoś tak z góry na dół co raz mniejszy biust. XD
ShaggyPL 2011-06-12 20:21
Zgłoś   Ocena: 6 ( 6 )
Hahahaha, to nie było zamierzone, dopiero teraz tak po Twoim komentarzu to zauważyłam XD
Fadziulka 2011-06-13 07:36
Zgłoś   Ocena: 5 ( 5 )
No wiesz co, jak mogłaś!? Jakby to Lust zobaczyła to by cię poszatkowała, za to że dałaś ją na sam koniec xD
ShaggyPL 2011-06-13 22:36
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Z pewnością by to zrobiła. Ale i tak poszatkowanie to w jej przypadku najłagodniejsza kara za tak straszny czyn xDDD
Fadziulka 2011-06-14 07:29
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
W sumie racja. Albo by ci po prostu wbiła szpony w jakieś miejsce i zostawiła żebyś powoli umierała...hm chyba już gdzieś to widziałam xD
ShaggyPL 2011-06-14 20:04
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Ja tak samo xD
Lust by czegoś takiego nie darowała, wypatroszyłaby mnie, a potem stworzyła wła0sną wersję fandemota gdzie ona byłaby pierwsza ^_^
Fadziulka 2011-06-18 08:48
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Raczej wersję gdzie byłaby tylko ona. No, przecież nie będzie się dzielić sławą xD
critz 2011-06-13 11:20
Zgłoś   Ocena: 4 ( 4 )
Rider nie wypada zbyt czarno na tle pozostałych sług, zwłaszcza biorąc pod uwagę jej przeszłość.
A w ogóle to plus. Jest na czym zawiesić oczy :D.
ShaggyPL 2011-06-13 22:34
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
W pewnym sensie masz rację, ale też zależy to od tego jaki punkt widzenia przyjmiemy. Np z perspektywy głównego bohatera to zawsze wypadnie inaczej niż z perspektywy samej Rider ;). I niewątpliwie jest na co popatrzeć, bo każda z postaci ma w sobie "to co" i każda ma swój niepowtarzalny charakter i urodę ^_^
InuKimi 2011-06-15 09:02
Zgłoś   Ocena: -2 ( 2 )
Postać na górze to fanart na temat Konan. Dwóch kolejnych postaci nie znam, więc nie oceniam. A fanart zresztą niezgodny z rzeczywistością, stąd niestety minus ode mnie, choć np. Lust bardzo lubię - tylko że z racji grzechu który przedstawia, ona musi tak wyglądać.
Bartdante 2011-06-15 14:33
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Może odbiegnę od tematu ale może ktoś podać źródło tego arta z Konan? xD
ShaggyPL 2011-06-15 17:29
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
http://www.narutofandom.com/wp-content/uploads/2010/09/Konan_by_Google123.jpg
bokser98 2011-06-15 16:25
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
W sumie racja no ale niektóre tu to tylko fanarty
Omida 2011-06-15 18:12
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Jak dla mnie, to w anime nie wykorzystano w pełni potencjału Rider, chociaż może to być wina jej mistrza.
Haribel natomiast zainteresowała mnie swoim "aspektem śmierci", czuli poświęceniem. Trochę to dodało dramatyczności do jej kreacji.
Lust jest dla mnie po prostu dobrze zrobioną postacią, chociaż osobiście z całej siódemki była na drugim miejscu (za Envy'm).
Konan znam tylko ze słyszenia, bo nie dotarłem dalej jak do egzaminów na chunnina:)
ShaggyPL 2011-06-15 19:37
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Rider była jednym z powodów, dla których zaczęłam oglądać Fate/Stay Night. Niezwykle ciekawa postać, zarówno pod względem osobowości, przeszłości jak i techniki walki. Zmarnowali ją, zasługiwała na więcej momentów w anime.
To samo tyczy się Harribel. Tia jest moją ulubioną postacią kobiecą w Bleach'u, głównie ze względu na aspekt swojej śmierci, o którym już wspomniałaś. Tak samo jak w przypadku Rider została "skrzywdzona" poprzez poświęcenie jej zaledwie kilku odcinków.
Lust natomiast nic nie brakuje i darzę autorkę mangi szacunkiem za stworzenie tak charakterystycznej i ciekawej postaci. FMA bez niej nie byłoby takie samo. Konan również wyróżnia się na tle swojej serii, jeśli reszta pań z tego fandemota przypała Ci do gustu to z pewnością i na Ci się spodoba ;)


Zaloguj się, aby dodawać komentarze.

Wybierz kanał RSS:

Główna   • Poczekalnia   • Komentarze

Login:

Hasło: