RSS

Zaloguj się

Dobrze jest znaleźć osobę, która cię akceptuje Dobrze jest znaleźć osobę, która cię akceptuje

Dodano: 2020-03-09 17:26    przez: misia2789     Skomentuj: (244)

+ - Nie rozumiem Ocena: 16 (19) Niezrozumiałe: 1        

Dobrze jest znaleźć osobę, która cię akceptuje - demot

Źródło: Hooky

0000-00-00Kiedy się łatwo ekscytujesz i chcesz się komuś pochwalić, a on cię wysłucha, zamiast kazać ci być cicho bo go to nie interesuje xD

Demot bo od ponad roku nic nie wstawiałam yolo



Komentarze Komentarze

Mero 2020-03-09 17:41
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
I co? macie takie osoby IRL?
Bluazzuri 2020-03-09 18:00
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Tak
Charlotte 2020-03-09 18:03
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nom na szczęście
Wanbetor 2020-03-09 18:04
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
nie
BlakkuTsuki 2020-03-09 18:09
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
jakimś cudem znalazłam osóbkę, która akceptuje wszystkie moje głupotki xD
pat36 2020-03-09 18:32
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
xD
NyurishMikurosh 2020-03-09 18:46
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
yup
MrocznaKomoda 2020-03-09 19:24
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
tak
Ranukastar 2020-03-09 20:44
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
może miałam a może nie
fenrir 2020-03-09 21:49
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Yep
Maziu 2020-03-10 23:19
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nope
Angela 2020-03-09 18:19
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Facebook to dziwna rzecz, właśnie dowiedziałam się z niego, że chłopak, którego poznałam 3 lata temu i który wtedy do mnie zarywał (a ja totalnie bym dała mu się zarwać, gdybym była jeszcze "singielką") właśnie się ożenił.
Niektórzy się jednak szybko decydują, a nie że latami myślą :P
NyurishMikurosh 2020-03-09 18:46
Zgłoś   Ocena: 4 ( 4 )
małżeństwo speedrun
Angela 2020-03-09 19:28
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
może tak właśnie trzeba
NyurishMikurosh 2020-03-09 19:33
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
być może
Silent 2020-03-09 19:29
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
Zaręczyny w piątek, ślub w sobotę, poprawiny w niedzielę, miesiąc miodowy w poniedziałek i rozwód we wtorek.
NyurishMikurosh 2020-03-09 19:31
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
jak sie nie wyda wiele na wesele to valid sposób na zyskanie hajsow od rodziny
MrocznaKomoda 2020-03-09 19:50
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
w sumie podobnie wyglądało to w Romeo i Julii, tyle że na koniec wszyscy byli martwi xD
Mero 2020-03-09 19:44
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
może wpadka i stąd przyśpieszenie :p
Angela 2020-03-10 10:04
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Mam nadzieję, że nie, bo to słaby powód do ożenku :v
Jowisz 2020-03-09 20:48
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Szczerze mówiąc trochę nie kapuję komentarzy, że szybko. Równie dobrze mogli być 2 lata ze sobą, albo i trochę więcej, a znać się w ogóle mogli jeszcze dłużej.
Angela 2020-03-10 09:50
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Tak na fb pokazują się od wiosny I think, ale to też nic nie znaczy, bo ja się z bf w ogóle pokazałam trzy razy, z czego raz w oznaczeniu znajomej na grupowym zdjęciu :v

Może wydaje mi się to szybko przez porównanie, że ja jestem z tym samym chłopakiem co wtedy i nasza data ślubu jakoś wciąż się "nie pojawia na horyzoncie", i że ogólnie wśród ludzi, których znam, trend na ślub jest po uprzednich 3 do 6 lat poważnej relacji - ale może to wcale nie jest norma, tylko w moim kręgu się tak długo decydujemy i mam skrzywiony obraz :v
Mero 2020-03-10 13:35
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Też uważam, że po minimum 3 latach bycia w związku lepiej wziąć ślub, bo pierwsze dwa lata związku to jeszcze różowe okulary (hormonki wtedy u nas głównie działają i te sprawy), a dopiero od 3 roku zaczyna się dostrzegać u drugiej połówki te cechy, których wcześniej się nie dostrzegało przez fazę "zaślepienia". Ślub to zbyt poważna decyzja życiowa żeby tak szybko w to się pakować i lepiej upewnić się też po tej fazie ekscytacji czy to na pewno to ta jedyna osoba do grobowej deski.
Angela 2020-03-10 13:50
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
coś w tym jest, jak tak patrzę na "pokolenie naszych rodziców", czyli tych co się żenili te 30+ lat temu, kiedy jeszcze się oczekiwało, że "ożeń się albo głowy pannie nie zawracaj" - niemalże co trzeci to dziś rozwiedziony. Tak pouszczęśliwiali te swoje "serca wybranki".
Jowisz 2020-03-10 13:59
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Moim zdaniem to nie kwestia czasu, a pracy. To może trochę śmiesznie brzmieć, ale jak dla mnie para powinna sobie zrobić listę ważnych rzeczy do obgadania i przynajmniej raz w miesiącu siąść z nią i gadać. Problemem według mnie jest, że dużo osób postrzega związek tylko zabawowo, kończą na tym by miło razem spędzić czas i tak naprawdę się nie poznają. A według mnie takie zderzenie swoich poglądów, historii i innych takich na spokojnie da się w 3 lata ogarnąć i stwierdzić, czy idziemy w to dalej czy nie ma to sensu.
Mero 2020-03-10 14:13
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Tylko właśnie w tym problem, że w pierwszej fazie nikt nie kieruje się rozumem tylko hormonami i emocjami, a dopiero z czasem masz trzeźwiejsze spojrzenie na swój związek. Gdyby to faktycznie tak wyglądało jak piszesz to dałoby się to nawet przez rok, ale tak nie jest, więc tak to jest bardziej kwestia czasu.
Jowisz 2020-03-10 14:44
Zgłoś   Ocena: 0 ( 2 )
Ale czemu zakładasz, że nie da się tego połączyć? Jesteśmy w związku, robimy to z głową, obgadujemy ważne rzeczy, a przy tym hormony i emocje motywują nas by dograć to co trudnego wychodzi. Oczywiście może się nie udać, ale może też się udać (i to jest ok, bo od tego jest między innymi faza związkowa by ocenić z czym będziemy w stanie żyć, a z czym nie), ale właśnie hormony i emocje mogą być czymś co nas w ogóle motywuje do pracy nad czymś czym w innym przypadku byśmy się nie zajęli. Takie wydłużanie związku, według mnie, właśnie ma sens (?) jeśli para ma zabawowe spojrzenie na związek, bo wtedy siłą rzeczy pewne rzeczy z czasem wychodzą, nawet gdy specjalnie takiego zderzenia się nie prowokuje. Tylko pytanie czy to dobrze rokuje jeśli para nie potrafi rozmawiać, a ich problemy wychodzą przez zdarzenia losowe. Zresztą dla mnie to takie gadanie, na zasadzie krótko to tylko hormony i emocje, długo to tylko przyzwyczajenie. Mnie osobiście właśnie niepokoiłoby zbyt długie chodzenie (ponad trzyletnie), bo to już wskazywałoby dla mnie na unikanie odpowiedzialności. Tym bardziej, że nie czarujmy się, biologia jest bezlitosna, jak chce się mieć w przyszłości dzieci i jest się już koło tej trzydziestki to też nie ma się czasu być w związku, który nie rokuje nie wiadomo ile lat.
Angela 2020-03-10 17:59
Zgłoś   Ocena: 0 ( 2 )
Nie do końca rozumiem podejście, że jak się para w ciągu trzech lat nie pobierze to znaczy, że nie rokuje. Może faktycznie jak ktoś jest po trzydziestce i się musi spieszyć, by "zdążyć" z dziećmi, ale jak się ma te dwadzieścia kilka lat to nie wydaje mi się, by to było potrzebne, aby zaraz przysięgać i dokumentami się wiązać, o ile się nie zaczyna faktycznie myśleć o dzieciach już konkretniej w czasie albo przynajmniej o wspólnym kupnie domu.

I właśnie jeśli "mam" kogoś na poważnie to nie wiem, z czym tu się śpieszyć - skoro planuję spędzić z kimś te 40 lat następnych, i więcej jak los pozwoli, to dlaczego miałoby mi zaszkodzić zaczekać ze ślubem rok czy dwa? A tymczasem w trakcie "dwudziestek" intensywnienie się zmieniamy, priorytety, plany, podejście do różnych rzeczy - brak pośpiechu nie tylko pozwala nam upewniać się każdego dnia, że zmierzamy w tym samym kierunku, i jeżeli jednak nie - to tak czy siak rozstać się jest dramatem, lepiej, kiedy nie trzeba jeszcze się tłumaczyć z tego przed urzędem i całą rodziną, która przed chwilą opiła naszą "wspólną przyszłość".

I nie chodzi mi teraz, że uważam, że najlepiej pobrać się dopiero po 5 latach - po prostu nie uważam, żeby obrączka na palcu była jakimś wyznacznikiem miłości. A jako niepoprawna romantyczka, uważam miłość za najważniejszy element związku. I doświadczenie z mojego otoczenia podpowiada mi jako całkiem normalne, jeśli do ślubu zabieramy się dopiero po kilku latach związku.
Jowisz 2020-03-10 19:06
Zgłoś   Ocena: 1 ( 3 )
Po prostu uważam, że 3 lata to wystarczający czas na budowę związku i określenie czy chcę tego kogoś mieć za męża/żonę, czy jednak za dużo nas dzieli i nie ma sensu. Więc jak dla mnie jeśli wiem, że chcę z tym kimś dzielić życie to nie widzę powodu by nie dopełnić naszej miłości w małżeństwie, a jeśli po trzech latach dalej mam jakieś opory, albo ten ktoś ma, to już jest dla mnie powód do zastanowienia z czego to wynika? Czy z tego np. że któreś z nas nie jest wystarczająco dojrzałe, unika odpowiedzialności i chce tylko korzystać z pozytywów bycia w związku, unikając zobowiązań, czy może z jakichś czynników zewnętrznych, czy jeszcze czegoś innego i jak się to będzie przekładać na nasze ewentualne małżeństwo, czyli np. 10 lat przygotowywał się psychicznie do ślubu, kolejne 10 do dzieci i każda decyzja jest podejmowana i podejmowana i podejmowana i decyzji wciąż nie widać.

Dla mnie 3 lata to optymalny czas, a nie żadne spieszenie się i nie wiem skąd wykład o dwudziestkach? Bo jeśli robisz to np. w odniesieniu do "naszego" wieku to ja za niecały rok mam trzydziestkę, więc mnie te rozważania już nie dotyczą. No i nie wiem co ten dodatkowy rok, dwa, ma właśnie zmienić w perspektywie związku, który już trwa 3 lata, to już dość czasu na podsumowania, więc nie sądzę by dodatkowy rok, czy dwa zmniejszył szanse rozstania.

Wyznacznikiem może nie, ale jej dopełnieniem, kolejnym etapem, pewnym symbolem. Dla mnie jeszcze jako osoby wierzącej sakramentem, zaproszeniem Boga do naszej miłości. Po prostu uważam, że to kolejny etap rozwoju związku i uważam, że przynajmniej dla mnie wszystko ma swój czas, niemowlak w pieluszce jest uroczy, ale dziesięciolatek już nie bardzo, a ja bym chciała by moja miłość i tego kogoś się wciąż rozwijała, szła dalej, a nie stała w miejscu, a jeśli ktoś nie potrafi wyrosnąć z pieluszki, a mnie już ona jednak zaczyna uwierać bo jednak chciałabym przesiąść się na nocnik, no to wychodzi, że jesteśmy na innym etapie życia i nie wiem czy wtedy nie lepiej poszukać sobie jednak kogoś kto jest na podobnym, niż czekać nie wiadomo ile na drugą osobę aż do niego kiedyś dojdzie, bądź może nie dojdzie w ogóle bo i tak może być.
Angela 2020-03-11 12:26
Zgłoś   Ocena: 1 ( 3 )
Widzę, że tu jednak bardzo dużą w różnicy rolę gra ogólne podejście do życia, związku i miłości. Ale po kolei, nigdzie nie napisałam, że uważam 3 lata za śpieszenie się. Wręcz przeciwnie, jest w ramach tego, co zauważyłam jako wartość rozpoczynająca trend. W kontekście "śpieszenia " się było nie po ilu latach związku tylko podejście, że skoro wybraliśmy siebie to trzeba to zaraz koniecznie legalizować. Dla mnie niepobieranie się po określonym czasie nie ma koniecznie wymiaru że ktoś "ma opory przed małżeństwem", raczej - nie ma potrzeby. Stąd też w ogóle nie widzę, że kilka lat do ślubu to potem jeszcze kilka lat do dzieci - wręcz przeciwnie, kilka lat do ślubu, a potem dzieci w kilka miesięcy, czasem rok z hakiem. Tak to wygląda wśród ludzi których znam. I mówię, nie chcę tu sobie rościć prawa do stwierdzaia co jest ogólną normą ani co jest najlepsze, ale uważam, że to bardzo krzywdzące, kiedy mówisz, o braku odpowiedzialności, dojrzałości, nie braniem na siebie obowiązków, a tym bardziej, kiedy nazywasz związek bez małżeństwa "pieluszką". Bo w tych wieloletnich związkach widziałam znacznie większą roztropność i wzajemność, niż w takich, gdzie się zaczyna nacisk na pierścionek (a gorzej jak jeszcze ciążę) - a ostatecznie i na to wszystko przyszedł czas. Nie uważam też ślubu za jakiś warunek konieczny do rozwijania związku. Ta dynamika przecież jest, zobowiązanie, komunikacja, miłość. To, że ktoś nie zawiera małżeństwa nie ma dla mnie nic z dziecinnością, jaką przedstawiasz.

Nigdzie też nie napisałam, że kolejny rok czy dwa ma zmiejszyć szanse rozstania - po prostu nie uważam, że miałby je także zwiększyć. Nie uważam też, że ślub sam w sobie coś w perspektywie związku zmienia - dla mnie to właśnie ze zmian w związku i wchodzenia w kolejny etap ślub wynikać powinien.

Oczywiście rozumiem, że jeżeli dla ciebie ślub jest ważny z powodu przekonań religijnych, i nie chcesz trwać w relacji nie "potwierdzonej" przed Bogiem, to możesz patrzeć na to inaczej - ale w stosunku do siebie i twoich oczekiwań od partnera. Ale to znów dla mnie nie ma jakiś ram czasowych - jeżeli znacie siebie wzajemnie to jeszcze przed chęciami do ślubu wiecie, czy macie takie same wartości, nie? I ogólnie to można by rozciągnąć w szerszy kontekst - jeżeli jedno w parze czuje, że to już pora na ślub a drugie nie, to coś nie gra i albo się para rozejdzie, albo jedno będzie pokrzywdzone. I tu jest cały ten pies pogrzebany, a nie w tym, czy są ze sobą od roku, trzech czy pięciu.

Ostanią kwestią tutaj jest to, z jakimi oczekiwaniami wchodzimy w związek. Osobiście w ogóle nie myślałam na początku o małżeństwie, po prostu tak się złożyło, że byłam zakochana w takiej a takiej osobie i chciałam z nim być. Jasne, że od początku nie ukrywałam - ani przed tym ani przed moim byłym - że chcę kiedyś ślubu i dzieci i jeżeli ty nie chcesz, to nie mamy o czym rozmawiać. Ale to nie znaczy, że projektowałam ten związek pod zakładanie rodziny. Po prostu płynę za dynamiką naszych relacji, naszych planów, oczekiwań i możliwości - które np. bardzo się zmieniły przez te 3 lata. I nie uważam, że przez to związek stoi w miejscu - wręcz przeciwnie, zaczynając od etapu "dzieciaków" które w ogóle nie wiedzą, jak "ugryźć" bycie razem do żyjącej wspólnie pary, która mierzy się z wypracowywaniem trudnych kompromisów, nasza relacja każdego dnia jest trochę inna, trochę dojrzalsza.

A o dwudziestkach napisałam, bo ogólnie typowy czas zawiarania małżeństw wśród ludzi, których znam to ok 30 lat, czyli właśnie kiedy ten okres przeminął i po nawet 7 latach związku para stwierdza, że teraz ślub i rodzina. Ludzie, z którymi mam styczność to głównie osoby aktualnie w przedziale wiekowym 20-35 - może gdybym miała większą styczność z ludżmi 30-40 patrzyłabym na to inaczej.
JestemKotem 2020-03-09 23:27
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Moja koleżanka, którą poznałam na koloni i była dwa lata starsza, już wzięła ślub.
Angela 2020-03-10 10:12
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Wśród ludzi, których znam najwcześniejsze zaręczyny były jeszcze w liceum
Chodzili ze sobą od końca gimnazjum, chwilę przed studniówką się zaręczyli a trochę po skończeniu szkoły - pobrali. Czy dalej są ze sobą, to nie wiem, ostatnio widziałam ich parę lat temu w bibliotece, to jeszcze ze byli :v
pat36 2020-03-09 18:32
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
ja nie mam myśli samobójczych ja mam po prostu zjebane życie
Ranukastar 2020-03-09 20:37
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
też
BlakkuTsuki 2020-03-09 18:35
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Kurczę mogą zacząć zamykać szkoły ;
BlakkuTsuki 2020-03-09 18:56
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
i eventy......
mój koncert........
mój festiwal roślinek........
Mero 2020-03-09 19:09
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
no GIS zalecał żeby odwoływać imprezy masowe
dradenus 2020-03-09 22:06
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Mam nadzieję, że nie będzie tego dużo :P
Jowisz 2020-03-09 20:50
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ja w sobotę mam jechać na festiwal bluesowy i też się zastanawiam...
NyurishMikurosh 2020-03-09 18:47
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
zatkało mi sie ucho i nic nie szłysze
misia2789 2020-03-09 19:01
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
O lol mam jutro wolne od zajęć xD
Charlotte 2020-03-09 19:07
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Chciałabym kiedyś mieć tyle czasu i zapału żeby zrobić spolszczenie dangamrompy
Charlotte 2020-03-09 19:11
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ale pewnie by był shitstorm od razu bo narzuciłabym powrót do japońskich honorifiksow i zwracania się do siebie
To było bardzo rażące jak grałam że niby wszyscy są na first name basis
misia2789 2020-03-09 20:22
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Quiz dla prawdziwych hardkorów

https://tinyurl.com/ydyebp2v
Jowisz 2020-03-09 20:52
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
A nie ma czegoś w ludzkim języku xD ?
misia2789 2020-03-09 21:07
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Reszta quizow na stronie jest normalnie po angielsku, ale wcale nie sa one normalne xD

W jednym z nich zostalam uziemiona za wyrwanie babci ramienia, potem tym ramieniem babcie pobilam, potem biegalam z tym ramieniem po sasiedztwie spiewajac we are the champions, potem wsadzilam to ramie do mikrofalowki az wybuchlo, ale ostatecznie kare dostalam za oklamanie mamy, ze niby to ramie mialo hyc prezentem dla dziadka w piekle zeby nie czul sie samotny xD
Ranukastar 2020-03-09 20:38
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
co tam
Ranukastar 2020-03-09 20:44
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
halldur laxness nowy ulubiony pisarz czy nowy ulubiony pisarz
Ranukastar 2020-03-09 20:45
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
moi nowi ulubieni pisarze:
- halldór laxness
- thomas bernhard
Ranukastar 2020-03-09 20:45
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
pilipiuk to dla mnie trochę guilty pleasure
nienawidzę dobrej zabawy
Ranukastar 2020-03-09 20:46
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
ogółem przeczytałam też ostatnio dzieci z dworca zoo
i nie dawało mi krindżu jak pamiętnik narkomanki
zaczęłam używać określenia "kołtuńskie życie"
Ranukastar 2020-03-09 20:47
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
HERE IN LINE WHERE STUPID SHIT COLLIDES WITH DYING SHOOTING STARS
dradenus 2020-03-09 21:07
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
https://youtu.be/PbNS60h1lxU
Mero 2020-03-09 21:34
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Profilaktyczne piwko.
fenrir 2020-03-09 21:54
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Profilaktyczne xD
Mero 2020-03-09 21:57
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
;)
dradenus 2020-03-09 21:59
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Na zdrowie ;)
pat36 2020-03-09 21:45
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
ciekawe jak to jest być kochanym
Mero 2020-03-09 21:57
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Po jakim czasie bycia w związku wzięlibyście ślub?
fenrir 2020-03-09 22:03
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Pewnie w ogóle.
dradenus 2020-03-09 22:04
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Nie mam pojęcia.
Chyba nie nakładał bym jakichś limitów czasowych.
Ślub, poza pewnymi korzyściami, które „gwarantuje” prawo, nakłada też ograniczenia.
Wolałbym to przemyśleć.
Mamy teraz inne czasy i nie jest to jakiś mus.
Ale na pewno łatwiej wtedy kredyt na mieszkanie wziąć xD
Jowisz 2020-03-09 22:09
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nie wiem, to są w sumie sprawy indywidualne dla danej pary, ale jeśli powiedzmy chodzilibyśmy już 3 lata i dalej echo, to by mnie to już pewnie zaczęło niepokoić, bo to już ma jakieś znamiona unikania odpowiedzialności, a przynajmniej już w takim wieku w jakim jestem. Natomiast dolnego limitu w sumie nie mam, bo jeśli byłaby to osoba, z którą dobrze znałam się już wcześniej to nie widzę powodu by sprawę bardzo wydłużać.
Mero 2020-03-09 22:21
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Tak żeby doprecyzować pytanie nie chodzi mi o takie oczywistości jak każdy związek jest inny i trzeba to indywidualnie rozpatrywać tylko czysto teoretycznie jaki czas dla Was byłby odpowiedni, że nie za szybko, nie za późno.
pat36 2020-03-09 22:22
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
jak w vegas
Bluazzuri 2020-03-09 22:58
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
No ja myślę że więcej niż 3 lata nie ma co czekać jeśli się jest w odpoWiednim wieku i ma kasę na to
Bluazzuri 2020-03-09 23:25
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ja to w sumie już bym mogła ale kasy nie ma i brak pomysłu jak rodzinie brak kościelnego wyjaśnić
Bluazzuri 2020-03-09 23:26
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Zresztą takie gadanie i tak nie mam pierścionka
Silent 2020-03-09 23:06
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Cóż mogę powiedzieć, najkrócej to czas wypowiedzenia formułki a najdłużej to pewnie 5~6 lat bycia w związku.
NyurishMikurosh 2020-03-09 23:31
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
nigdy, nie kręcą mnie śluby
chyba ze mógłbym przyjść w zbroi
Angela 2020-03-10 10:03
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nie ma dla mnie za późno :v
U mnie w ogóle w kręgu nie ma ciśnienia na szybkie śluby, mało kto brał po mniej niż trzech latach, raczej ludzie się decydują kiedy już są tacy naprawdę przekonani i zaczynają myśleć o dzieciach :v
A znajoma, co szybko ślub wzięła to jako 27 latka została już rozwódką, więc widać, że nie ma się co spinać :P

Co do za szybko, to raczej nie decydowałabym się po mniej niż półtora roku, bo to jednak trzeba dać sobie czas by różowe okulary opadły i móc spojrzeć na osobę trzeźwo jaka jest, a nie tylko przez achy i ochy ;)
Maziu 2020-03-10 23:22
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nigdy
strata czasu i kasy na szopke, zeby pokazac innym jak bardzo sie kochamy
I tak bysmy sie rozwiedli :V


Ale oczywiscie, jak ktos podejmuje taka decyzje to dobrze dla nich, niech sie ciesza, a mi nic do tego :)
Mero 2020-03-09 22:25
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Dudałke apeluje o odwoływanie imprez masowych i że w ramach swojej kampanii rezygnuje ze spotkań z wyborcami. W sumie zastanawia mnie jedno, bo zajęcia w szkołach czy uczelniach odwołują ze względu na podejrzenie o ten wirus, a co w takim razie z większymi zakładami pracy, gdzie też jest powyżej 1000 osób?
Jowisz 2020-03-09 22:30
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Myślę, że to może być kwestia czasu. Wiadomo, że z pracą jest inaczej, z czegoś żyć trzeba, w pustce nie żyjemy, różne usługi itd. potrzebne są, dlatego tak szybko pewnie do tego nie dojdzie, ale jeśli epidemia będzie postępować to pewnie te usługi, które uzna się, że nie są pierwszej potrzeby zostaną wstrzymane najpierw, a potem kto wie. Ogólnie nieciekawie się robi, codziennie nowe zachorowania, do tego obok koronawirusa mamy grypę, widzę u siebie po robocie, że już niektóre zajęcia mam do nadrobienia, bo ludzie albo chorzy, albo kto ich tam wie, bo dają znać tylko, że ich nie będzie, więc się zajęcia przekłada. Ludzie się boją, no i w sumie ciężko ich winić, jakby nie było nauka japońskiego nie jest kwestią pierwszej potrzeby.
JestemKotem 2020-03-09 23:26
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
https://besty.pl/4042225
; - ;
JestemKotem 2020-03-09 23:34
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
https://besty.pl/4042221
Jeżeli coś jest w memach, taka jest rzeczywistość. ; - ;
Charlotte 2020-03-09 23:26
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
chciałabym żeby ktoś na efde też zagrał w tokimemo bo wraca mi gimnazjalna faza a nie mam z kim o tym pogadać ;(
Charlotte 2020-03-09 23:26
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
troche słodki flirt ale 50 razy lepshy
JefftheKiller123 2020-03-10 05:06
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
dzisiaj do spychiatry :(
pat36 2020-03-10 07:19
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
"Na pytanie, co stanowi największą trudność w zmianie branży:
47% kobiet odpowiedziało, że nie wie od czego zacząć, a 32%
wskazało, że szkoły programowania są zbyt drogie lub terminy
ich kursów niedogodne."
Mero 2020-03-10 14:42
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Udemy academy i jedziesz dalej. Do tego jeszcze wiele stron na ten temat, ale łatwiej usprawiedliwić swoje lenistwo tym, że kursy za drogie niż zajrzeć czy nie ma tańszych alternatyw od bootcampów online xd
misia2789 2020-03-10 08:44
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Co moze robic czlowiek siedzacy sam w domu? Ogladac netflixa.
Welp nie mam zadnych nowych rzeczy do czytania, wiec zaczelam ogladac serial "Zombie" wcinajac czipsy paprykowe xD
misia2789 2020-03-10 09:07
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
*kostnica, przychodzi detektyw"
- umówiłem się na spotkanie z przyjaciółką denatki
- i co?
- i idziesz ze mną
- ja? Ja jestem tylko lekarką, która ma dość swojej pracy i nie musi odwalać jeszcze twojej
- jesteś lekarką, która właśnie ogląda film o zombie
misia2789 2020-03-10 09:50
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Uwielbiam ten moment gdy bohaterka przejmuje czesc cech osoby, ktorej mozg zjadla xD
w tej chwili bohaterka napalila sie na kochanke denata i te jej miny lolz
misia2789 2020-03-11 06:40
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Live (bohaterka) pocałowała swojego chłopaka, a on odsunął się z obrzydzeniem i przeszły go ciarki:
- nic ci nie jest? Nigdy nie czułam takiego odtrącenia, nawet gdy w liceum zwymiotowałam na swojego byłego
- nie chciałem ci o tym mówić, ale jestem gejem. Do następnego posiłku.
- oh całe szczęście! Czyli między nami wszystko dobrze?
- jak najbardziej, mam zamiar jak najszybciej dorwać się do mózgu zatwardziałego heteryka
JefftheKiller123 2020-03-10 09:21
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
dzisiaj do nowej spychiatry życzcie mi szczęścia
BlakkuTsuki 2020-03-10 10:05
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Powodzenia Hakoś, oby Ci było jak najlepiej < 3
Angela 2020-03-10 10:15
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
powodzenia :)
BlakkuTsuki 2020-03-10 11:07
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
No i odwołano wszystkie imprezy masowe na marzec ;___;
Papa koncerciku :((((
dradenus 2020-03-10 12:10
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
To słabo trochę :/
Ale może będzie w innym terminie.
Mero 2020-03-10 14:32
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Przesuną pewnie na kwiecień albo inny termin, więc nie ma co płakać. Lepiej dmuchać na zimne niż żeby to rozprzestrzeniało się u nas tak jak we Włoszech, gdzie ludzie totalnie olewali zalecenia z góry i stąd mają teraz jako drudzy po Chinach największą epidemię.
dradenus 2020-03-10 12:09
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Cześć
Mero 2020-03-10 13:39
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
siema :)
dradenus 2020-03-10 12:09
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Dopelord właśnie wydał nowy album :)
http://dopelord.bandcamp.com/album/sign-of-the-devil
https://youtu.be/Vl7O2eklkOk
misia2789 2020-03-10 13:04
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
https://youtu.be/YSdm85-IKs8
Ryoko272 2020-03-10 14:36
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
xDDDDDDDDDDDDD
Bluazzuri 2020-03-12 10:03
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Oryginał smieszniejszy
pat36 2020-03-10 14:41
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
klęczę przed komputerem
pat36 2020-03-10 14:41
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
to co zamierzam zrobić może kosztować mnie wszystko
Ryoko272 2020-03-10 14:43
Zgłoś   Ocena: 4 ( 4 )
Pap modlitwa do komputera raczej nic ci nie da
pat36 2020-03-10 14:46
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
obmyłem się wodą ze świętego źródła i niedługo rozpocznę operację nowa ziemia
pat36 2020-03-10 15:09
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
zaczynam
pat36 2020-03-10 16:27
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
jestem już przy trzeciej fazie
Jowisz 2020-03-10 15:11
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
Chcę napisać, że ciepło robi mi się na serduszku jak widzę komentarze Ryoka i zawsze się cieszę, jak widzę, że weszła ❤
Ryoko272 2020-03-10 15:14
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
senpai, jak ja cię kosiam ;-;
w drugą stronę jest tak samo
Ryoko272 2020-03-10 15:16
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
akaku akakuU aKaku yurETEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Jowisz 2020-03-10 15:28
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Yume no yumeE no hAte eeeee
Ryoko272 2020-03-10 16:41
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
HanarerAAAAAAAAAAAArenaai
Jowisz 2020-03-10 16:47
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Mou nando mo akiramete wa oshikorosu tabi~~
Ryoko272 2020-03-10 17:49
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ikiba no nai
kanjOOu ga
me o samashitEekuUUUUUUUUUUUUUUUUU
Charlotte 2020-03-10 18:42
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
dlaczego sie smiejesz z najlepszego openingu w historii anime
Ryoko272 2020-03-14 16:50
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
nie smieje sie
nie moge go wyrzucic z glowy
Mero 2020-03-10 16:13
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Słuchawki mi padły. To jest ten moment kiedy żałuję, że nie mieszkam w centrum, bo bym przeszedł się na 5 minutek do sklepu i po problemie, a tak to nie ma słuchania, bo nie lubię słuchać muzyki z głośników :c
Mero 2020-03-10 16:25
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Znaczy inaczej lubię słuchać z głośników, ale tylko wtedy kiedy mieszkam sam i nikt mi nie wbija zaraz z pretensjami "a czego ty tam słuchasz?", "weź to ścisz" i zamiast się chilloutować przy muzyce to tylko cholera Cię bierze od marudzenia reszty domowników.
Angela 2020-03-10 18:00
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
:(
dradenus 2020-03-11 02:22
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Jakie słuchawki?
Mero 2020-03-11 14:52
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Douszne Philips SHE135.
Bluazzuri 2020-03-10 18:03
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Studenci! odwołali wam już zajęcia?
Mero 2020-03-10 19:28
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nie jestem studentem, ale w moim mieście tylko UAM zadeklarowało, że odwoła na 2 tygodnie zajęcia. Reszta uczelni nic na ten temat nie ogłosiła.
misia2789 2020-03-10 19:44
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Wlasnie na grupie roku smieszkuja i memy robia, ze umk ma wywalone i zajec nie odwola

Za to odwolali drzwi otwarte a bym niala wolne w tym czasie :c
NyurishMikurosh 2020-03-10 19:49
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
śmierć nie ma znaczenia na drodze do edukacji
Jowisz 2020-03-10 20:14
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ciekawe czy się później będzie w lipcu odrabiać
MrocznaKomoda 2020-03-10 20:37
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
nie, a zajęcia mamy w szpitalach xD
a uniwersytet łódzki wszystko odwołał
MrocznaKomoda 2020-03-10 22:07
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
jednak odwołali nam wykłady i wf
w ogóle to w łodzi są potwierdzone 4 przypadki, ale wojewoda zakazał podawania tego do informacji publicznej, bo tak xd
cudownie jest
zaraz umrę
Mero 2020-03-10 22:16
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Myślę, że takich przypadków w kraju w rzeczywistości może być więcej niż oficjalnie podają, a nam prawdziwych liczb nie podają, bo zaszkodziłoby to ich kampanii i wolą tworzyć iluzję, że to ogarniają. Każdy zresztą kto miał w praktyce do czynienia z nasz służbą zdrowia to wie jak jest.
MrocznaKomoda 2020-03-10 22:28
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
pewnie tak jest
plus to, że zapewne ogromna część z tych pacjentów, co są na kwarantannie, ma wirusa, ale nikt tego nie bada, bo po co xd
i osoby, co przechodzą bezobjawowo
Bluazzuri 2020-03-12 10:00
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nie możesz pojechać do siebie i przesiedziec wirusa w domu ?
MrocznaKomoda 2020-03-12 10:14
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
mogę, rodzice po mnie przyjadą, żebym nie musiała jechać w pociągu pełnym ludzi
ale to i tak nic nie zmienia przecież, w którym miejscu jesteś...
Bluazzuri 2020-03-12 15:10
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Tak ale w domu nie będziesz musiała sama załatwiać sprawunkow
dradenus 2020-03-11 02:16
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nie, ale mieliśmy dzisiaj spotkanie w firmie.
W końcu na poważnie biorą pod uwagę pracę zdalną - jak na razie nie jest to konieczne.
Mero 2020-03-11 14:30
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Trochę stypa, że tak duża firma, a nadal nie ma możliwości pracy zdalnej. Nawet w małych firmach już jest taka możliwość pracy.
Angela 2020-03-11 12:28
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
tak :v
Charlotte 2020-03-10 18:32
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
już kaszle :)
Mero 2020-03-10 19:32
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
zdrowia życzę :(
Bones 2020-03-11 00:04
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Zdrówka Szarlot
Jowisz 2020-03-11 00:29
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Zdróweczka
Angela 2020-03-11 12:32
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
też, i boję się wyjść z domu żeby mnie nie zamknęli gdzieś
Bluazzuri 2020-03-10 18:37
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
@Rjok
nie znajde już tego demota, ale cieszę się że doceniłaś mój kunszt
Ryoko272 2020-03-14 16:51
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
< 3
Mero 2020-03-10 21:02
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Trzymajcie kciuki za naszego kolegę Lotosa żeby nie miał koronawirusa, bo pracował z synem babki, która u nas ma potwierdzonego koronawirusa :(
Bluazzuri 2020-03-10 22:24
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
lotos to silny chop da sie radę, ty na siebie uważaj mero
Mero 2020-03-10 22:28
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
Ja teraz nie wychodzę w ogóle z domu z moim chujowym zdrowiem, bo wiem żebym szybko to złapał, bo mam obniżoną odporność po przeszczepie :c
dradenus 2020-03-11 02:24
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
:/
oby nie
Mero 2020-03-11 14:31
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
nom :/
pat36 2020-03-10 21:03
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
zapomniałem o was sorka
pat36 2020-03-10 21:53
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
ogólnie sobie dzisiaj 2 dyski kupiłem i teraz działam inaczej na komputerku
dradenus 2020-03-11 02:30
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
To spoko.
Co to za dyski?
HDD, czy SSD?
pat36 2020-03-11 15:23
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
oba
Bluazzuri 2020-03-10 22:09
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Bosak wygląda jak jeden z moich wykładowców na agh
pan profesor od flozofii logiki etyki
Bluazzuri 2020-03-10 22:13
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
ale pan profesor ma mniejsze usta i smutniejsze oczy
misia2789 2020-03-10 22:28
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Polowa grupy stwierdzila, ze nie idzie jutro na zajecia, polowa wstrzymala sie od glosu, jestem ciekawa ile osob bedzie faktycznie
Maziu 2020-03-10 23:18
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Uroczy obrazek :D
pat36 2020-03-10 23:34
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
myślałem że mam kononowirusa ale napiłem się piwerka i mi przeszło
pat36 2020-03-10 23:35
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
to pewnie przez brak dziewczyny
pat36 2020-03-10 23:35
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
dogoniłem mangę darwin's game więc jutro zaczynam mangę poleconą mi przez zaprzyjaźnioną efdeuszkę
Jowisz 2020-03-11 01:21
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
https://www.youtube.com/watch?v=2KBOgAMV2Yo
misia2789 2020-03-11 06:02
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Oh nieee! w nowym rozdziale Everywhere&Nowhere grupa zabojcow zaatakowala Alcybiadesa w kąpieli, a wedlug zapiskow historycznych Alcybiades zginął nago w walce, czyli w nastepnym rozdziale umrze jedna z moich ulubionych postaci ;-;
Bluazzuri 2020-03-11 09:19
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Juz mi zamknęli agh
Bluazzuri 2020-03-11 09:24
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ja to jednak mam pomyslunek jak wczoraj spontanicznie poszłam podbić legitke
Bluazzuri 2020-03-11 09:25
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
A koledzy i koleżanki w dupie
jkp105 2020-03-11 14:18
Zgłoś   Ocena: 5 ( 5 )
Ważność legitymacji zostanie przedłużona do 31 maja, MNiSW ma wydać rozporządzenie
fenrir 2020-03-11 11:01
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Yo!
Mero 2020-03-11 14:26
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
siemanko :)
fenrir 2020-03-11 11:07
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
https://tinyurl.com/w2lh499
misia2789 2020-03-11 11:34
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
No i zamkneli uczelnie, ale tylko na dwa tygodnie podobno
Mero 2020-03-11 14:13
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
no na tyle normalnie zamykają szkoły, uczelnie, itp.
fenrir 2020-03-11 14:43
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Pani lekarz mnie zganiła, że przyszedłem na wizytę do lekarza bez poważnego powodu :c
Mero 2020-03-11 14:45
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
a co Ci jest?
fenrir 2020-03-11 15:05
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Tego to nie będę oficjalnie pisał na takiej stronie.
fenrir 2020-03-11 15:06
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
No i oficjalnie nie mamy przychodzić do biura przez dwa tygodnie :c Praca z domu.
pat36 2020-03-11 15:24
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
ale bym tak chciał dostać maczka i praca z domu
fenrir 2020-03-11 15:27
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ten maczek to słabiutki jest, więc moim koniem roboczym jest Dell :p
pat36 2020-03-11 18:12
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
ja to niestety tylko kontakt z macem mini mam i nie jest źle jeśli chodzi o wydajność
cała reszta to już inna para kaloszy
fenrir 2020-03-12 11:46
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
To zależy też co programujesz. Do moich obliczeń potrzebne są jednak dość szybkie procesory, których większość typów komputerów od Apple'a nie ma.
Mero 2020-03-11 15:33
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Ja bym się cieszył jakbym miał możliwość pracy zdalnej. Znaczy mam teraz pseudo zdalną pracę, bo hajs tylko z prowizji i nie ma podstawy, więc mogę nawet nic nie zarobić.
fenrir 2020-03-11 15:39
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
To też zależy. Jak masz możliwość skupienia się i nikt Ci głowy nie zawraca to ok. U mnie z tym różnie bywa i dodatkowo wolę jednak mój pokój w Instytucie.
Mero 2020-03-11 15:47
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Dobrze, że w instytucie macie chociaż własne pokoje, bo to przywilej. W większości prac jest ten cholerny open office co moim zdaniem wcale nie pozwala się skupić dobrze na wykonywanej pracy.
fenrir 2020-03-11 16:17
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
To prawda, choć pokój dzielę z kolegą (który nawiasem mówiąc rzadko bywa) ale nadal to lepiej niż open space.
pat36 2020-03-11 15:24
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
słyszałem że miasteczko agh zamykają
Bluazzuri 2020-03-11 16:47
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Koronalia czas zacząć
fenrir 2020-03-11 16:58
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
https://youtu.be/00d8QKKWU3c
Bluazzuri 2020-03-11 18:39
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
szczypiorek mi zaczął kiełkować
MrocznaKomoda 2020-03-11 18:59
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
https://youtu.be/ci3Mc_qgbFk
moje ulubione
Bluazzuri 2020-03-11 19:17
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
moje tez
pat36 2020-03-11 20:57
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
tfw nie potrafię nawet zainstalować windowsa
pat36 2020-03-11 20:59
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
jak już zrobię projekt na przedwczesne zaliczenie to zajmę się projektem życia
pat36 2020-03-11 21:09
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
moja ulubiona manga to aktualnie gantz: unlimited blade works
Bluazzuri 2020-03-11 22:03
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
W czasie przerwy od zajec będę się uczyć bo wreszcie będę mieć czas
Jowisz 2020-03-12 00:37
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nie piszę, że to koniecznie mój kandydat, ale zachęcam do zapoznania się, przyjemny, merytoryczny i wyważony wywiad:
https://www.youtube.com/watch?v=nvvjcNUkvKY
Bluazzuri 2020-03-12 09:56
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Karol się pilnuje przy politykach jak najbardziej na plus
Jowisz 2020-03-12 11:52
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Prowadzącego akurat zjechano za ucięcie tematu o ekonomii i ignorancję, zresztą słusznie według mnie, ale bądźmy szczere i tak lepiej niż w tv, gdzie zwykle wszyscy się przekrzykują.
fenrir 2020-03-12 11:55
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Skoro Jowiszałke poleca to się obejrzy :)
MrocznaKomoda 2020-03-12 00:52
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
czy to śmierć fandemonium
Mero 2020-03-12 01:11
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
jeszcze ne ;p
Mero 2020-03-12 01:46
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Czujecie się Polakami, Europejczykami czy obywatelami świata a może jeszcze inaczej?
JefftheKiller123 2020-03-12 05:25
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
czuję się obywatelem pokoju mojego i mojej starej bo jak tylko z niego wychodzę mam wrażenie że tracę wszelkie prawa do szacunku lub chociaż bycia zignorowanym
Jowisz 2020-03-12 11:46
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Polką przede wszystkim, poza tym czuję się też związana z moją małą ojczyzną. No i oczywiście katoliczką, chrześcijanką.
BlakkuTsuki 2020-03-12 12:07
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ze względu na drzewo genealogiczne z daleko sięgającymi korzeniami Polska to nie jedyny kraj, z którym czuję więź, ale to z nim jest ona najmnocniejsza ;
Silent 2020-03-12 12:33
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Małopolaninem ;) No sorry ale wychodzę na pole :p choć Podkarpacie też jest mi bliskie. Tak więc jestem Polakiem choć typowym cebulakiem
Angela 2020-03-12 13:21
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Wszystkim wymienionym, i jeszcze Warszawianką i dziewczyną z Powiśla, a w drugą - po prostu człowiekiem i istotą żywą ;) od szczegółu do ogółu, są rzeczy mi bliższe, ale nie uważam, żeby moja tożsamość i przywiązanie do cudów tego świata miały mieć jakieś geograficzne bariery
Ryoko272 2020-03-14 16:51
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
zadne i b mnie to smuci
Mero 2020-03-12 02:13
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Dziwne uczucie być facetem i czekać, aż Ci "lakier" wyschnie na paznokciu u nogi xD
Tak na serio to serum lecznicze żeby mi płytka dobrze odrosła i blizny się szybciej zagoiły, ale kojarzy mi się to z lakierem do paznokci :P
Mero 2020-03-12 02:21
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Zobaczycie jeszcze po tym serum będę miał tak piękny pazur, że będę nim reklamował salon kosmetyczny.
MrocznaKomoda 2020-03-12 08:21
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
ale Ty chyba malowałeś paznokcie, nie?
Mero 2020-03-12 13:01
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Tak, ale u rąk, a nie u nóg.
JefftheKiller123 2020-03-12 05:28
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
ej czy nornalne nastolatki bądź nastolatkowie mają taki moment w życiu że myślą sb "hmmm popatrzyłem na cycochy/pocałowałem kogoś/pomyślałem o ładnym chłopcu nago i mam śmieszne uczucie w podbrzuszu pora pytać wujka google i znajomych co to i dlaczego tak"
Bluazzuri 2020-03-12 10:01
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Nie wszyscy ale niektórzy na pewno
JefftheKiller123 2020-03-12 10:17
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
czy normalni ludzie mają tego typu problem z odróżnieniem własnych óczóć
Bluazzuri 2020-03-12 15:09
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
To się w sumie rzadko zdarza ze ktoś nauczył się sam rozpoznawać swoje uczucia
Angela 2020-03-12 13:27
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
tak
pat36 2020-03-12 08:52
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
ogólnie to od dawna nie śledzę zapowiedzi mang na polskim rynku ale jak teraz się dowiedziałem że waneko wydaje kimetsu no yaiba to ani trochę mnie to nie zdziwiło bo właśnie tego się spodziewałem
pat36 2020-03-12 08:54
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
ale ja waneko strasznie nie lubię bo większość ich mang jest niedostępna jakiś czas po wydaniu
pat36 2020-03-12 08:57
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
z tego powodu ludzie sprzedają np całe deadman wonderland za 485 zł
485/13 = 37
to już lepiej polować na zagraniczne wydania
na bookdepository każdy tom angielskiego wydania w innej cenie ale żaden nie przekracza tych 37 zł i większość taniej jest xD
Charlotte 2020-03-12 11:28
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
A ja głupia sprzedałam vampire knight za mniej niż pół ceny
BlakkuTsuki 2020-03-12 12:08
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Oglądałam całą noc fretki i mam teraz bardzo dużą potrzebę zadoptowania
BlakkuTsuki 2020-03-12 12:14
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Dzisiaj idę do Biedronki o obawiam się tego, co zastanę
Widziałam zdjęcie z panem, który wykupił wszystkie biedrowe pizze xD
Mero 2020-03-12 13:10
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Jak już wykupił wszystkie pizze z Biedry to sprawa jest naprawdę poważna.
BlakkuTsuki 2020-03-12 13:46
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Pan Mero zapewne pierwsze co miałby na celowniku, to Milki :D
Mero 2020-03-12 13:47
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
A jak! Milki, cukier, mleko, kawusia to takie minimum podstawy, która u mnie zawsze jest ;p
fenrir 2020-03-12 13:56
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
A Monsterki to gdzie na tej liście?
Mero 2020-03-12 14:05
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
A no właśnie białe Monsterki. Dziękuję za przypomnienie mi o nich ;p
No i profilaktyczne piwko
fenrir 2020-03-12 14:11
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
Tia, profilaktyczne -.-
Mero 2020-03-12 14:21
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Niby wirus abstynent olkoholikami się brzydzi ;p
Angela 2020-03-12 14:32
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
tam powinno być 60% żeby działało, więc raczej pora na absynt ;)
Mero 2020-03-12 14:36
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
No to spiryt Polski
fenrir 2020-03-12 14:54
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Z tego co czytałem to alkohol raczej obniża odporność i powoduje większe ryzyko zarażenia się wirusem.
Mero 2020-03-12 15:08
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
https://youtu.be/aTQDfpeqikM
fenrir 2020-03-12 15:31
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Kto jak kto, ale od marudzenia to już mamy na fd specjalistę :D
Mero 2020-03-12 15:45
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
cichutko :T
fenrir 2020-03-12 16:04
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ja mówię jak jest ;)
Silent 2020-03-12 12:35
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Jak Wam mijają Koronaferie?
Jowisz 2020-03-12 13:42
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Kto ma ten ma xD
Silent 2020-03-12 14:02
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Wolałbym nie mieć xd
Mero 2020-03-12 13:08
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Przez chwilę miałem tak głupią myśl, że jak przez tego wirusa studenci mają wolne to w końcu mam szansę znaleźć lepszą pracę, ale potem przypomniało mi się, że przecież większość firm będzie funkcjonować zdalnie i mogą przerwać teraz rekrutowanie nowych pracowników. Echhhhhh.
Angela 2020-03-12 13:26
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
No z pracą to teraz kicha, praca zdalna to jedno, ale drugie kryzys jaki - mniejszy lub większy - jest nieubłagany, u mojego bf z pracy już wysłali, że do odwołania żadnych nowych zatrudnień ani podwyżek, bo i tak już liczą straty.
Mero 2020-03-12 13:27
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
O cholera :(
Angela 2020-03-12 13:30
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
no niestety, wysłanie ludzi żeby siedzieli w domu nie sprzyja interesom
Mero 2020-03-12 13:34
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
No nic jak już chociaż robota u dziadków w kwietniu jest to chyba trzeba się jej trzymać i pogodzić się z tym, że już lepiej nie będzie.
Mero 2020-03-12 13:45
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Może jakiś stary Brytol mnie zarazi i będzie happy end tej porażki mojej zwanej życiem i nie będę musiał przejmować się czy będę miał emeryturę czy nie. Trzeba myśleć pozytywnie.
Angela 2020-03-12 13:55
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nie wolno tak mówić. Skoro masz już pracę załatwioną to super! Nie można się poddawać, po prostu trzeba się przygotować na to, że świat, cóż, na naszych oczach się zmienia, gracias a "super higieniczne i totalnie weterynaryjnie przebadane" chińskie targi z mięsem dzikich zwierząt :v
fenrir 2020-03-12 13:46
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ja się dziwię, że na FD nikt jeszcze nie wpadł na pomysł Koronokonferencji wideo na Skype :P
Mero 2020-03-12 13:49
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Konferencji na Skype to już od ho ho lat nie ma.
fenrir 2020-03-12 13:57
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Pewnie dlatego nikt nie pomyślał
NyurishMikurosh 2020-03-15 19:22
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
teraz sie używa discorda my dude
fenrir 2020-03-15 20:11
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
No tak :)
5 komentarzy oznaczonych jest jako napisanych przez spammerów.
5 komentarzy w wątkach niewidocznych z powodu filtrowania spamu.
Zawsze pokazuj
Pokaż
Ukryj


Zaloguj się, aby dodawać komentarze.

Wybierz kanał RSS:

Główna   • Poczekalnia   • Komentarze

Login:

Hasło: