RSS

Zaloguj się

Kiedy w końcu spotkasz tę jedną osobę. Kiedy w końcu spotkasz tę jedną osobę.

Dodano: 2019-03-02 23:08    przez: Silent     Skomentuj: (63)

+ - Nie rozumiem Ocena: 11 (15) Niezrozumiałe: 0        

Kiedy w końcu spotkasz tę jedną osobę. -

Źródło: Murabito Tensei: Saikyou no Slow Life



Komentarze Komentarze

misia2789 2019-03-03 00:16
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Kuuuuuuurcze po finalowym turnieju beer ponga (tak, bralam w nim udzial) stwierdzam, ze jestem pijana xD
misia2789 2019-03-03 00:52
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Chyba dzisiaj nie zasne xD ale w sumie wypilam trzy piwa, drinka i troche wina + czekolada z zielskiem i fajki to nic dziwnego, ze pi*da mnie zlapala xD
Mero 2019-03-03 11:17
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Dzień dobry! :)
misia2789 2019-03-03 11:28
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Doberek ^.^
misia2789 2019-03-03 11:29
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Matko ale mam zgona, jak wszyscy, ale czesc i tak pojechala na narty, a reszta przysypia na kanapach na korytarzu bo musielismy juz klucze oddac xD
Maziu 2019-03-03 15:06
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Wiem ze to jest wyjazd integracyjny zorganizowany przez uniwerek, ale z ciekawosci - ile ta przyjemnosc cie kosztowala? ^^;
misia2789 2019-03-03 15:17
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Samo zakwaterowanie z ubezpieczeniem 400 zl
Reszta z wlasnej kieszeni wiec: 20 zl narty, 55 zl karnet, 75 zl wyjazd do pragi plus kieszonkowe na pamiatki, jedzenie i picie
Mero 2019-03-03 15:18
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
o to nie dużo i na ile tam jesteście?
misia2789 2019-03-03 15:21
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Przyjechalismy w piatek o 7 rano, a za godzine wracamy
Maziu 2019-03-03 20:30
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Hmmm, no to rzeczywiscie nieduzo! Ciekawe czy podobne ceny sa na Slowacji...
misia2789 2019-03-03 11:34
Zgłoś   Ocena: 5 ( 5 )
Fun fact: wczoraj przywalilam twarza w zlew w lazience xDD mam teraz blizne na nosie, ale poza tym nic sie nie stalo
Phoenix 2019-03-03 14:09
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
efde odwala mi jakieś dziwne rzeczy
Mero 2019-03-03 14:14
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
?
Maziu 2019-03-03 15:05
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
??
fenrir 2019-03-03 21:07
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
A u mnie działa ;)
misia2789 2019-03-03 14:38
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Aww Karasugaoka don't be shy jest teraz moim namba łan mango z tagiem s-ai < 3 < 3 < 3
Mero 2019-03-03 15:05
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Co dzisiaj jedliście?
misia2789 2019-03-03 15:17
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Pizze
Rozzz 2019-03-03 16:39
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
quiche
MrocznaKomoda 2019-03-03 16:56
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
naleśniki z malinami, kurczaka w panierce z brokułami i kalafiorem i jogurt z musli
a Mero?
Mero 2019-03-03 17:20
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
pizzę
Jowisz 2019-03-03 19:17
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
rolada, klusie i modra kapusta
fenrir 2019-03-03 21:08
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Jakieś mięso z frytkami.
Rudzislawa 2019-03-03 21:58
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
ryż z warzywami dodatkowym exkluzif mięskiem i sos słodko-kwaśny ;3
Bluazzuri 2019-03-03 22:32
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
naleśniki z wczoraj
Charlotte 2019-03-03 15:25
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Jak wam mija weekendzik
Mero 2019-03-03 16:47
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
leniwie/10 a Szarlotce? ;)
Charlotte 2019-03-03 16:55
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Stresująco
fenrir 2019-03-03 21:09
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Chyba jestem przeziębiony/10
Mero 2019-03-03 21:12
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
zdrówka!
dradenus 2019-03-03 16:20
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
https://tiny.pl/tg1zc
Mero 2019-03-03 16:49
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
brawo dla nich!
dradenus 2019-03-03 20:04
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Rakieta na alkohol - tylko my mogliśmy to wymyśleć xD
To już chyba druga polska firma z rakietami kosmicznymi. Ciekaw jestem kiedy trafią do użycia.
Mero 2019-03-03 20:17
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Alkohol najlepszym paliwem nawet dla rakiet kosmicznych ;)
meh znając życie to raczej nie prędko, ale mam nadzieję, że będzie mi jeszcze dane to kiedyś zobaczyć, ale dobrze, że jednak mamy czym się chwalić ;p
Mero 2019-03-03 18:37
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
Robię instant bursztynówkę od Rudej. Wy powiecie, że ja olkoholik, a ja tylko robię dobrą nalewkę na astmę.
dradenus 2019-03-04 17:29
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
(y)
ja jeszcze w spiryt muszę się zaopatrzyć.
misia2789 2019-03-03 18:42
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Lolz imiona glownych bohaterow tej mangi mnie rozwalaja - Hime Makoto i Ouji Arata - ryly nyga? xD
Milliana 2019-03-03 19:20
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
ok, pora się ogarnąć, skoro chcę wrócić do internatu
od następnego tygodnia do końca marca 0 alkoholu i papierosów
Mero 2019-03-03 19:21
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
powodzenia
Milliana 2019-03-03 19:23
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
a dziękuję!!
Milliana 2019-03-03 19:22
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
chyba w środę pojadę złożyć wniosek o dowód to już się załapię na ten nowy z czipem xD
Mero 2019-03-03 19:28
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
prawie bym się na ten z chipem załapał, bo od 4 marca dopiero one są i nawet przez to krócej w piątek niż normalnie składało się wnioski o dowód.
Milliana 2019-03-03 20:07
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
ja w sumie nawet nie mogłam wcześniej składać, więc no akurat xD
Jowisz 2019-03-03 19:28
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Jaka jest Wasza ulubiona książka?
Rudzislawa 2019-03-03 20:03
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ale że jedna jedyna? ymm.... Kompendium języka polskiego / słownik XVIwiecznej polszczyzny ;3
Jowisz 2019-03-03 20:08
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Odpowiem sobie też sama:
"Walka z Szatanem" Stefan Żeromski
Milliana 2019-03-03 20:09
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
"Morze Spokoju" chociaż to tak bardziej przez sentyment, bo w gimnazjum czytałam kilka razy
a teraz już nie czytam nic XD no a gusta mi się zmieniły mocno, więc gdybym czytała to pewnie spodobałoby mi się coś zupełnie innego
Charlotte 2019-03-03 22:09
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Nie mam ulubionej
MrocznaKomoda 2019-03-03 22:59
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
mały książę
Rudzislawa 2019-03-03 20:02
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Labas vakaras ;3
Jowisz 2019-03-03 20:05
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Nigdy nie będzie - i kłamią książki i świadkowie, którzy mówią co innego - śmierć skazańca romantyczna i tylko porywająca. Zawsze śmierć topora katowskiego będzie ohydą, okropnością, nikczemną rzezią. Pierwsze uderzenie siepacza było niecelne, trafiło nie w kark, lecz w potylicę. Rzężenie, jęk wydobywa się z ust męczennicy, jęk zduszony, niegłośny. Drugi cios spada głęboko w kark, krew tryska wysoko. A potem dzieje się coś szpetnego: gdy kat chce podnieść głowę i pokazać ją obecnym, okazuje się, że chwycił tylko za perukę, głowa spada i toczy się jak kula do kręgli, pozostawiając strugę krwi na deskach; gdy kat chwyta ją wreszcie i podnosi po raz drugi, ukazuje się - niesamowity widok! - głowa starej kobiety o siwych, krótko strzyżonych włosach... Jeszcze przez cały kwadrans drgają konwulsyjnie wargi, które z nadludzką siłą tłumiły w sobie strach, właściwy każdemu stworzeniu, i szczękają zęby. Aby złagodzić grozę tego widoku, słudzy zarzucają szybko czarną chustę na tułów i na tę głowę Meduzy. Już wśród głuchego milczenia zabierają się pachołkowie do wyniesienia ponurego ciężaru, gdy wtem pewien drobny incydent rozładowuje pełne przerażenia napięcie: coś zaczyna się ruszać pod sukniami. To ulubiony mały piesek królowej niespostrzeżony przez nikogo wślizgnął się pod jej szaty i jak gdyby nękany obawą o jej los przylgnął do ciała, a teraz wyskoczył zbryzgany, cały mokry od przelanej krwi. Szczeka i gryzie, warczy i szczerzy zęby, nie chce odstąpić trupa. Siepacze próbują oderwać go siłą. Ale on nie pozwala się dotknąć ani się nie daje przywabić; jak wściekły rzuca się na te ogromne, czarne bestie, które tak boleśnie zbroczyły go krwią ukochanej pani. Namiętniej niż wszyscy ludzie, goręcej niż jej własny syn i niż tysiące tych, którzy przysięgali jej wierność, walczyła psina o swoją panią.
Stefan Zweig "Maria Stuart"
Charlotte 2019-03-03 21:02
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
O czytałam biografię marii antoniny tego autora
fenrir 2019-03-03 21:12
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Dobry wieczór
Mero 2019-03-03 21:18
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Dobry wieczór!
fenrir 2019-03-03 21:13
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Drejd!
https://tinyurl.com/yyor3sbj
https://tinyurl.com/yytl8uny
fenrir 2019-03-03 21:14
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Mam to rozumieć w sensie romantycznym czy w kwestii dobrego przyjaciela?
Mero 2019-03-03 21:32
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Nic z tych rzeczy. Ten większy zaproponował temu dziadziowi bycie jego osobistym rzemieślnikiem wyrobów ze skóry xD ale bez kontekstu wygląda to jak homoromantyczność
fenrir 2019-03-03 22:15
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ok, czyli spoko. Mogę nie dać żadnej oceny :)
Silent 2019-03-03 22:10
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Nie określiłem by zostało uniwersalnie, a jeśli chodzi o mangę to jak Mero napisał.
fenrir 2019-03-03 22:15
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Ok.
misia2789 2019-03-03 22:02
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
That's some deep shit o.O
Myslalam, ze Main Brain C to po prostu nazwa jednostki badawczej, ktora juz nie funkcjonuje bo swiat sie wali, wiec ludzkosc uciekla w kosmos (poza glownym bohaterem), a to serio byl mozg, a dokladniej glowa utrzymywana "przy zyciu" w takiej komorze przez ponad sto lat i to wlasnie ona wydala rozkaz rozpoczecia oczyszczania powietrza niekompletnymi eksperymentslnymi motylami stworzonymi przez bohatera, a po latach ta glowa chcac wreszcie "odpoczac" i jakos wynagrodzic bohaterowi problemy, ktore przez nia przeszedl, kazala stworzyc humanoida z tej jej resztek ciala i z resztek tych motyli (bo one umieraly po kilku godzinach w tym skazonym powietrzu)
misia2789 2019-03-03 22:10
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
A bohater jest sztucznie zmodyfikowanym czlowiekiem (z rozkazu tej glowy), ktory zostal stworzony po to by badac sposoby oczyszczenia powietrza
misia2789 2019-03-03 22:38
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Przez ta mange czuje taki ciezar na sercu, chociaz dobrze sie skonczyla, to nadal jest smutne


Zaloguj się, aby dodawać komentarze.

Wybierz kanał RSS:

Główna   • Poczekalnia   • Komentarze

Login:

Hasło: