RSS

Zaloguj się

Kiedy ktoś dodaje długi komć na poważny temat Kiedy ktoś dodaje długi komć na poważny temat

Dodano: 2018-11-08 22:39    przez: BlakkuTsuki     Skomentuj: (221)

+ - Nie rozumiem Ocena: 17 (21) Niezrozumiałe: 0        

Kiedy ktoś dodaje długi komć na poważny temat - Ale nie możesz się na nim skupić przez avatar użytkownika
 
Miłej nocyI puchatych snów

Źródło: Golden Kamuy



Komentarze Komentarze

BlakkuTsuki 2018-11-08 22:41
Zgłoś   Ocena: 6 ( 6 )
Musiałam poczekać aż ziemniakomonium się skończy bo niemiłym byłoby przerywać
dradenus 2018-11-09 00:48
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
O co chodzi z tymi ziemniakami?
Kto szkaluje naszą Pyrlandię?
BlakkuTsuki 2018-11-09 07:48
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Nikt nie szkaluje
Wszyscy chwalą c:
Mero 2018-11-09 15:07
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
https://tiny.pl/g3f86 xd
dradenus 2018-11-09 19:35
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
xD
Jowisz 2018-11-08 22:45
Zgłoś   Ocena: 1 ( 3 )
Śmiechłam hardo, plus i do ulubionych xD
Bluazzuri 2018-11-08 22:52
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
ktoś mi kiedyś napisał że ma tak ze mn
to dobrze
Bones 2018-11-08 22:55
Zgłoś   Ocena: 9 ( 9 )
Muszę w końcu powiedzieć kilka słów gorzkiej prawdy na temat który mnie na tej stronie od dłuższego czasu drażnił. Niestety jestem zmuszona o tym napisać nawet jeżeli lepiej odstawać od dram. Fajnie jest żartować i pisać o ziemniakach, ale czasem trzeba niestety na poważnie, w takim świecie niestety żyjemy. Czasem trudno jest się opanować i trzeba napisać kilka szczerych słów, bez śmieszkowania i memowania jak to zazwyczaj tutaj bywa.
Potraktujcie to jako "callout post" dla jednego z użytkowników fandemonium.pl, którego zachowanie mam już po dziurki w nosie i jestem pewna że nie jestem jedyna co tak uważa.
Okej, tyle słów wstępu- teraz do rzeczy. Jakim prawem użytkowniczka MrocznaKomoda jest taka kochana i wspaniała? To niedorzeczne. Całkowicie zaprzecza to jej nickowi, który sugeruje raczej chaotyczny, zły albo fałszywy charakter, podczas gdy w rzeczywistości jest całkiem odwrotnie. Jak ktoś, kto rozpoczął swoją działalność tutaj prowadząc conieco stalkerski dziennik okazał być się jedną z najwspanialszych osóbek na fantywatorach.com? Jak takie marne ziemniaki jak ja mają się czuć w obecności kogoś tak pure i perfect? To niedorzeczne!!!
Mam nadzieję że podzielacie moją opinię i potraktujecie ją poważnie. Mam nadzieję że mimo wszystko nie powstanie żadna gównoburza, a dojrzała i konstruktywna dyskusją z szacunkiem z obu stron.
Bluazzuri 2018-11-08 23:04
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
Nie zgadzam się z tobą zupełnie! te słowa odnośnie mrocznej komody kompletnie nie trafione!
to niebywałe że ktoś po tak długim czasie na fandemonium może tak uważać...
Przecież to oczywiste, że Mroczna Komoda nie zugeruje złego czy fałszywego charakteru tylko raczej cringowy wnioskuję to z obecnego użycia tego słowa w anime i tego, że zostało połączone ze zwyczajną komodą którą każdy ma w domu
NyurishMikurosh 2018-11-09 00:02
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Moim zdaniem komoda niesie ze sobą ważną dla nas wiadomość. Bo nikt z nasz nigdy nie rozważa czy komoda jest mroczna. Ale czemu nikt tego nie robi? Najpierw, co znaczy mroczny? mroczny (język polski)
wymowa:
IPA: [ˈmrɔʧ̑nɨ], AS: [mročny] wymowa ?/i
znaczenia:
przymiotnik

(1.1) pogrążony w mroku
(1.2) przen. przepełniony cierpieniem, pełen tragizmu, smutku, grozy
Skoro już wiemy co znaczy mroczny. Czy komoda może być mroczna? Owszem! Poniewaz wszystko na tej planecie ma różne sposoby istnienia, nikt nie jest zawsze dobry. Mroczna komoda pokazuje nam świat który my, jako naiwni fani anime, nie jesteśmy w stanie zrozumieć, i pomaga nam się chronić przed złem.
Havock 2018-11-09 00:33
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ten "callout" to o mnie? Smutłem unu
Bones 2018-11-09 00:37
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
Breaking news: Havock i Komoda to ta sama osoba
HelmundArrancar 2018-11-09 00:40
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
oh my
this is bad
Havock 2018-11-09 00:41
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nie no, napisałaś że pewna osoba a później coś o komodzie więc myślałem że to o dwóch różnych osobach. "myślałem" xD dobre sobie...
Charlotte 2018-11-09 12:36
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
toć to żart był
dradenus 2018-11-09 00:50
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
lubię ziemniaki
Miskun 2018-11-09 19:23
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Też lubię.
Maziu 2018-11-09 15:35
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Czekam tylko na reakcje Komody xD
MrocznaKomoda 2018-11-09 22:47
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
nie umiem dobrze zareagować xd
MrocznaKomoda 2018-11-09 22:37
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
Trzeba przyznać, że nikt tutaj do końca nie jest pewien, kim jest użytkownik MrocznaKomoda i czy nie jest przypadkiem Havockiem. Może mrok tegoż użytkownika oznacza jego chaotyzm w postrzeganiu świata? Bo, cóż, mamy tutaj - nie bójmy się użyć tego wyrażenia - niezrównoważoną nastolatkę o chaotycznej i nie do końca pozytywnej osobowości, która nie jest pewna, czy przypadkiem nie jest rudym mięśniakiem z brodą. Czy to zaprzecza jej byciu Havockiem? Na ten moment odpowiedź na to pytanie zna jedynie sam zainteresowany. Ja jedynie jestem w stanie zaprzeczyć tezie sugerującej jej wręcz cukierkowo pozytywne usposobienie, gdyż było mi dane ją spotkać kilka razy w mym dość krótkim jak dotąd życiu.
Twierdzę również, że wspomniana wyżej użytkowniczka nie dorasta do pięt wielu zarejestrowanym użytkownikom na stronie fandemonium.pl, którzy potrafią wspomóc dobrym słowem w chwilach zwątpienia i przygnębienia. Większość użytkowników tejże strony jest niespodziewanie przychylna jej przebywaniu na tej stronie i z tego, co wiem, jest im ona za to ogromnie wdzięczna.
Mrok to kwestia względna. Czyżby praktycznie każdy z nas nie miał jej cząstki gdzieś na dnie swojej duszy?
Może tak samo jest i z tym meblem, który stoi w Waszej sypialni i pragnie krwawej zemsty za bitwę stoczoną z Małym Palcem u Stopy trzy miesiące temu?
Rayuji 2018-11-08 23:14
Zgłoś   Ocena: 1 ( 3 )
https://www.youtube.com/watch?v=EgVF5ToSM9k
Rayuji 2018-11-08 23:31
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
11:30 jeden z lepszych momentów.
Charlotte 2018-11-09 00:11
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Przypomniało mi się że był taki czas kiedy james w polskiej wersji pokemonów miał ten sam głos co sasuke
What the duck
dradenus 2018-11-09 00:28
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Dzień dober wieczór :)
Co tam?
HelmundArrancar 2018-11-09 00:37
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
siemano
chyba spać będę szedł
dradenus 2018-11-09 00:47
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Siema
Byłem z kumplami na piwie. Trochę pograłem w karty. Też chyba będę się zbierał - jutro do pracy :P
HelmundArrancar 2018-11-09 00:51
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
jak ja bym chciał pójść na piwo i pograć w karty
ehh
jak zawsze nie ma z kim bo każdy jest gdzie indziej bo studia
:/ czasem doskwiera bycie samemu kiedy reszta jest w innym mieście XD
dradenus 2018-11-09 00:55
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Tak bywa, niestety.
Jak będziesz kiedyś w Poznaniu, to zapraszam :)
Mero 2018-11-09 14:21
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Znam to uczucie ;d
Havock 2018-11-09 00:36
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Kojarzy ktoś ten filmik jak facet daje się waxować i taka azjatka wykonuje ten zabieg, a on mówi że to pier... I koledzy się z niego śmieją ze brzuch wygląda jak dynia na Halloween?
HelmundArrancar 2018-11-09 00:42
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
chyba to ten jest
https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
Havock 2018-11-09 00:46
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Jak to znalazłeś :D?
HelmundArrancar 2018-11-09 00:49
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
kurde to miała być odpowiedź do twojego komcia xd
fak me
Wiku 2018-11-09 09:49
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Lel, jakaś dziewczyna sama mi zaproponowała, że mi pożyczy pieniądze. Przecież ja jestem tak przegrywowym normikiem, że przecież z nikim się nieprzyjaźnie i tak z dupy chciała mi hajs pożyczyć, a nawet jej nie poprosiłam.
Wiku 2018-11-09 09:52
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
W ogóle, dostałam szmatę z polskiego, jeeeeej~
Wiku 2018-11-09 09:52
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Teraz będę marnować czas na dniu patronki, heh. Wolałabym być w domciu :c
Wiku 2018-11-09 09:56
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Co mogłabym teraz porobić? Zjem sobie coś.
Wiku 2018-11-09 10:24
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Jeny, ale ten gościu przynudza. Przecież można by było go zrobić dużo ciekawej!
Dark97 2018-11-09 10:18
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Havock wiem gdzie mieszkasz. W radiu mówili o tym wstrząsie. XD
Havock 2018-11-09 14:02
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Te tompnienie było czuć nawet w Czechach, w ornontowicach się chałupy porozlaziły a w czerwionce bloki popekały xD
Dark97 2018-11-09 16:19
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
W radiu mówili o jednym powiecie i epicentrum kilometr pod ziemią.
Btw. Górnicy pewnie mieli pełne gacie.
Havock 2018-11-09 20:10
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
mieli nawet gumowce xD
misia2789 2018-11-09 10:50
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
https://youtu.be/iyFHjQndReY?t=353
Wiku 2018-11-09 12:33
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Zimno mi :c
Wiku 2018-11-09 12:35
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nie wpisała mi tej szmaty xD
misia2789 2018-11-09 12:37
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
o lol oglądam sobie clip i nawet przez myśl mi nie przeszło, że on może mieć cenzurę no bo po co, no i tak siedzę i myślę po kiego mu ta zapalniczka...dopiero w komentarzach przeczytałam:
"I can't believe they censored out a cigarette and kept the lighter"

i'm so dumb xD
misia2789 2018-11-09 13:57
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
biedna shin-ae, pierwszego dnia pracy oblała się gorącą kawą więc odesłali ją do domu, drugiego dnia spóźniła się ponad godzinę, jak tak dalej pójdzie to ją wywalą zanim w ogóle zacznie pracować
Mero 2018-11-09 14:16
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Myślałem wczoraj w pracy, że zemdleję tak się źle czułem, ale dotrwałem do samego końca. Wolne dzisiaj to kuruję się, a co u Was? ;d
Silent 2018-11-09 14:24
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ambitne rozmowy o ziemniakach wczoraj były
Mero 2018-11-09 14:33
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
o kurczę przegapiłem temat o pyrkach :o
Charlotte 2018-11-09 14:24
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
właśnie zobaczyłam jak ktoś w piosence przetłumaczył mayday jako dzień majowy
coś we mnie umarło
Maziu 2018-11-09 15:33
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Lol jakie niedoedukowane fajfusy XDD przeciez kazdy iwe, ze to oznacza majowka xDD
NyurishMikurosh 2018-11-09 15:48
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
-Majówka, majówka, potrzebuje pomocy!!!
Bones 2018-11-09 16:16
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
lmfao
Rayuji 2018-11-09 21:14
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
"Mayday (wym. /ˈmeɪ.deɪ/) – komunikat o bezpośrednim zagrożeniu życia używany w łączności radiotelefonicznej i teleksowej; odpowiednik sygnału SOS w radiotelegrafii. Wywodzi się z francuskiego m’aider oznaczającego „pomocy”."

albo leniwi albo mają bana na wikipedię.
Ranukastar 2018-11-09 15:40
Zgłoś   Ocena: 6 ( 6 )
rzabaDziś o 15:33
beton masz łupież?
przypakowany murzynDziś o 15:36
Ja przez ponad rok :pepe:
Ale kupiłem już sprężone powietrze
To niedługo czyszczę
Maziu 2018-11-09 15:46
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Smiechlem xDD
Bones 2018-11-09 16:16
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Robiłam pierogi z mame
Ukleiłyśmy 120
Dark97 2018-11-09 16:23
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Po kiego aż tyle?
Bones 2018-11-09 16:31
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Bo mamy dużą rodzinę żarłoków
NyurishMikurosh 2018-11-09 16:45
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
kiedy mogę wbić na pierogi?
Bones 2018-11-09 17:04
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Już wbijaj bo są
NyurishMikurosh 2018-11-09 17:06
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Już tam jestem, musisz sie tylko dobrze rozejrzeć
Bones 2018-11-09 17:07
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Faktycznie jesteś! Tylko co robisz pod moim stołem?
NyurishMikurosh 2018-11-09 17:08
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Wielkość świata mnie przeraża, pod stołem nie widać jak jest duży
Bones 2018-11-09 17:10
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
W sumie tru
Dołącze się do Ciebie
NyurishMikurosh 2018-11-09 17:11
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
zapraszam, weź ze sobą pierogi, bo sięganie z pod stołu to dużo roboty
Bones 2018-11-09 17:20
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
spoko loko
Mero 2018-11-09 16:52
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Niedługo będzie święto rogala, a ja tu rogala nie będę miał. Poważne dramaty ludzi na emigracji.
NyurishMikurosh 2018-11-09 16:59
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
croissant
dradenus 2018-11-09 19:35
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
to nie to samo :P
NyurishMikurosh 2018-11-09 19:41
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
bumerang
dradenus 2018-11-09 23:34
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
To nie Australia. Jeszcze w Europie jesteśmy.
ladyversus 2018-11-09 22:07
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ukręć rogala sam...
...
;)
Mero 2018-11-09 22:17
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nie, bo ja takiego raczej nie zrobię :c
Dark97 2018-11-09 17:28
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
https://youtu.be/y4vaUoYx9iA
NyurishMikurosh 2018-11-09 17:52
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Dziś miałam mieć dentyste, ale postanowiłam przełożyć bo powody, po kilku próbach dodzwonienia sie pani odebrała i okazało sie ze w ogóle dziś nie ma jej w pracy. I nawet nie pomyslała by odłożyć umówione spotkania
Miskun 2018-11-09 19:19
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
SIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEMANKO ZIEMNIACZKI! COOOOOOOOOOOOOOOOO TAM U WAS!?
misia2789 2018-11-09 19:23
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
yo man! good enough
robię pastę jajeczną
Miskun 2018-11-09 19:25
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
To się ciszę. Ja w sumie jak lipny humor miałem, dosłownie jak kobieta, a nie człowiek. Wszystko mnie denerwowało. A teraz jakoś dobry humor mam.
misia2789 2018-11-09 19:30
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
pogoda taka xD
Miskun 2018-11-09 19:35
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
A możliwe całkiem.
dradenus 2018-11-09 19:38
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Siema :)
W pracy jeszcze.
A tak to nudy.
Jowisz 2018-11-09 21:47
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Siemanko niespodzianko, zapodaj jakieś gadanko
ladyversus 2018-11-09 22:06
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Siema, coraz bliżej święta... Dzyn, dzyn, dzyn... Niektórzy już wystawili swoje coroczne zszarzałe straszaki świąteczne i odbierają magiczny klimat :(
Mero 2018-11-09 23:07
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
No witam wolne i byłem na pierwszych zajęciach z tańca ;d
Bones 2018-11-09 19:59
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Szubienica
Kategoria: znany cytat na fd

| _ _ _ _ _ _ | _ _ _ _ _ | _ | _ _ _ _ _ _ |
Dark97 2018-11-09 20:00
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
A
Bones 2018-11-09 20:01
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
| _ a _ _ _ _ | _ _ _ _ _ | _ | _ _ _ a _ _ |
Bluazzuri 2018-11-09 20:03
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
w
Bones 2018-11-09 20:05
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
| w a _ _ _ _ | _ _ _ w _ | _ | _ _ _ a _ _ |
Bluazzuri 2018-11-09 20:06
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
i
Bones 2018-11-09 20:06
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
| w a _ _ i _ | _ _ _ w _ | _ | _ _ i a _ _ |
Bluazzuri 2018-11-09 20:07
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
z
Bones 2018-11-09 20:08
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
nope (tu niżej rysuje szubienicę)
http://sketchtoy.com/68795257
Bluazzuri 2018-11-09 20:09
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
u
Bones 2018-11-09 20:10
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
nope
http://sketchtoy.com/68795259
Rozzz 2018-11-09 20:15
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
p
Bones 2018-11-09 20:16
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Niestety nope
http://sketchtoy.com/68795262
Rozzz 2018-11-09 20:16
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
o
Bones 2018-11-09 20:18
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
| w a _ _ i _ | _ _ o w _ | o | _ _ i a _ _ |
Bluazzuri 2018-11-09 20:19
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
k
Bones 2018-11-09 20:19
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
njet
http://sketchtoy.com/68795274
Bluazzuri 2018-11-09 20:22
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
n
Bones 2018-11-09 20:23
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
| w a _ n i _ | _ _ o w _ | o | _ _ i a n _ |
Rozzz 2018-11-09 20:25
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
s
Bones 2018-11-09 20:26
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
http://sketchtoy.com/68795287
Bluazzuri 2018-11-09 20:26
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
e
Rozzz 2018-11-09 20:27
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
walnij głową o ścianę?
Bones 2018-11-09 20:27
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Tak! XD Gratulejszyn
Rozzz 2018-11-09 20:29
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
!!!
dzienkujem
Bluazzuri 2018-11-09 20:40
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
gratki pani
dradenus 2018-11-09 21:29
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
GZ :)
misia2789 2018-11-09 20:09
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Po 100 latach niepodległości imprezowa misia wreszcie się napije lololol
Bluazzuri 2018-11-09 21:05
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
dzisiaj wieczorem trochę ogarnęłam jak zagrać dla elizy na ukulele
ale bez szały
a teraz chyba biedra tajm bo nie mam jedzenia na jutro żadnego
Havock 2018-11-09 21:37
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
na ukulele nie trzeba umieć grać, góra dół góra dół i inny chwyt :D
znajomy miał kiedyś to całą noc najebany na mieście grałem xD
Bluazzuri 2018-11-09 21:45
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
no to gratuluje umiejętności ale mi to zajęło trochę czasu żeby przyzwyczaić rączki do palcowania i nauczyć się jednocześnie czytać tabulaturę i nie mylić progów
Havock 2018-11-09 23:16
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
aa bo ty się uczysz jak na zwykłej gitarze, tzn konkretną muzyke, ja łapałem struny jak leci, nie znam żadnego chwytu xD ale było zajebiście bo jakaś grupka gorzelników się do nas przyłączyła i śpiewaliśmy do 5 ;P
Bluazzuri 2018-11-09 23:21
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
no wiesz fur elise nie zagrasz naciskając którekolwiek struny
Bones 2018-11-09 21:31
Zgłoś   Ocena: 6 ( 6 )
atarashi 2016-05-18 23:03Zgłoś + - Ocena: -2 ( 6 )
Jowisz, jesteś żałosna po prostu. Schowaj się do mysiej nory i nie wychodź.

Jowisz 2016-05-18 23:05Zgłoś + - Ocena: 2 ( 4 )
Nawet nie liznęłam tym komentarzem Twojej osoby, o ch*j Ci chodzi?

atarashi 2016-05-18 23:13Zgłoś + - Ocena: 3 ( 3 )
Nazywasz jedną z najlepszych animacji erotycznych czymś nienormalnym, więc bardzo mnie to dotknęło.
Mero 2018-11-09 21:41
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
xD
Bluazzuri 2018-11-09 21:50
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
poezja
misia2789 2018-11-09 21:42
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Wypilam jedno piwo przy barze i przyszedl byly kolezanki ktorego zwyzywalam juz jakis czas temu za odzywki w moim kierunku i postawil mi drinka "na przeprosiny" i jeszcze kol chciala zebym jej pomogla dopic jej piwo ale to juz dla mnie za duzo, az cofnelo mi sie xd trzeba isc potanczyc
Bluazzuri 2018-11-09 21:49
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
w ogóle to ja chciałam powiedzieć że dla mnie to miejscami za trudne żeby rozróżnić progi i mi się to w głowie nie mieści jak ludzie od smyczkowych wiedzą gdzie złapać żeby zagrać jakiś dźwięk
Bluazzuri 2018-11-09 21:53
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
mero jesteś dla mnie miszczem jakimś
ladyversus 2018-11-09 21:59
Zgłoś   Ocena: 4 ( 4 )
Tak widzę rodziców, którzy od małego ukierunkowują swoje dzieci na właściwe tory... xD
https://demotywatory.pl/4889507/Chodzcie-dzieci-pobiegamy-troche
Mero 2018-11-09 22:13
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
tak trzeba ;d
ladyversus 2018-11-09 22:19
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Trzepanie osobników metodą na adaptację? Intrygujące.
misia2789 2018-11-09 22:06
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
O masakra mega slodki i mega mocny ten drink lol
ladyversus 2018-11-09 22:09
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Pij więcej będziesz ... ;)
misia2789 2018-11-09 22:22
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Nah dopiero poltorej godziny minelo a mam za soba piwo i trzy rozne drinki czyli humor w sam raz xD
dradenus 2018-11-09 22:24
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Co to za drink?
misia2789 2018-11-09 22:57
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Zaczepista nazwe ma: orgazm xDD
dradenus 2018-11-09 23:00
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
xD
Co w tym jest?
Miskun 2018-11-09 23:21
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
MIŁOŚĆ!
misia2789 2018-11-09 23:26
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
30 ml likieru kawowego np. Kahlua 30 ml likieru śmietankowego np. Baileys 30 ml mleczka skondensowanego
Gosciowi sie przelalo xD
dradenus 2018-11-09 23:33
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nie piłem czegoś takiego jeszcze.
Faktycznie słodkie i dość mocne.
misia2789 2018-11-09 22:23
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Dobra starczy na razie picia bo mi sie pole widzenia zwezylo xD
ladyversus 2018-11-09 22:26
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
ho ho ho :)
Mero 2018-11-09 22:35
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
https://tiny.pl/g35c1
19 / 20
Doskonale! Niewiele osób osiągnęło tak dobry wynik jak Ty. Jesteśmy pod wrażeniem – chylimy czoła!
to jedno mnie zmyliło ;d
Bluazzuri 2018-11-09 22:38
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
7 / 20

Całkiem, całkiem. Widać, że masz wiedzę, ale do doskonałości brakuje Ci jeszcze kilku punktów. Nie poddawaj się i zmierz się z quizem jeszcze raz lub rozwiąż inne!
ladyversus 2018-11-09 22:39
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
10 / 20

Całkiem, całkiem. Widać, że masz wiedzę, ale do doskonałości brakuje Ci jeszcze kilku punktów. Nie poddawaj się i zmierz się z quizem jeszcze raz lub rozwiąż inne!
MrocznaKomoda 2018-11-09 22:45
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
10 / 20
Całkiem, całkiem. Widać, że masz wiedzę, ale do doskonałości brakuje Ci jeszcze kilku punktów. Nie poddawaj się i zmierz się z quizem jeszcze raz lub rozwiąż inne!

to chyba dość dobrze jak na quiz z 50% szans na trafienie xD
Silent 2018-11-09 22:48
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
14 / 20
Rie 2018-11-09 23:01
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
15 / 20
Rozzz 2018-11-09 23:51
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
13 / 20
Całkiem, całkiem. Widać, że masz wiedzę, ale do doskonałości brakuje Ci jeszcze kilku punktów. Nie poddawaj się i zmierz się z quizem jeszcze raz lub rozwiąż inne!
Yagoda 2018-11-10 08:18
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
15/20
dradenus 2018-11-09 22:50
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Cześć
Co tam u was?
MrocznaKomoda 2018-11-09 22:52
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
dzień dobry!
nic ciekawego w sumie xd
a u Drejda?
dradenus 2018-11-09 22:54
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Trochę nudy. Późno z pracy wróciłem.
Jutro wracam na weekend do rodziny. Fajnie, że w poniedziałek jest wolne.
Bluazzuri 2018-11-09 22:54
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
chyba spoko większość dnia się obijałam
łaziłam po szmateksach, oglądałam yt i grałam na uke
więc trochę nuda
dradenus 2018-11-09 22:57
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
A, to fajnie. Nie wiedziałem, że grasz na ukulele.
Bluazzuri 2018-11-10 00:18
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
zawsze zaskakująca
ladyversus 2018-11-09 22:55
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Cześć
jem żelki, mega dobre, ale nie poleca... Fatalna jakość cukru.
Rie 2018-11-09 23:05
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
dobry wieczór :)
dradenus 2018-11-09 22:50
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Dobry ten porter.
Mero 2018-11-09 22:57
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Coś na zbliżające się obchody:
https://tiny.pl/g35c3
Silent 2018-11-09 23:02
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
11 / 13
dradenus 2018-11-09 23:08
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
7/13
Rie 2018-11-09 23:09
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
11 / 13
Bluazzuri 2018-11-09 23:16
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
11/13
Bluazzuri 2018-11-09 23:16
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
na głupotach się wyłożyłam
MrocznaKomoda 2018-11-10 00:22
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
11/13
Dark97 2018-11-10 06:07
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
6/13
Ale pytania niektóre takie z dupy, jak np. w jakim dziele zegar grał hymn, poprawna pisownia itp. albo kurde liczenie, w której zwrotce co było.
misia2789 2018-11-09 22:58
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Fuck!!! Pijana jestem xd
Za czesto kieruje xd
ladyversus 2018-11-09 23:06
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
To dobrze, teraz przestań podpierać ścianę i siedzieć na FD, baw się ^^
misia2789 2018-11-09 23:09
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Ależ ja nigdy nie podpieram sciany xD na dwor wyszlam bo w gloowie mi sie kreci xD bujam sie na boki xD widac, ze nue pije zwykle xD
dradenus 2018-11-09 23:01
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Chyba odkryłem „nową” dobrą miejscówkę.
Mero 2018-11-10 00:16
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
jaką?
fenrir 2018-11-09 23:08
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Dobry wieczór
dradenus 2018-11-09 23:09
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Dobry wieczór :)
Rie 2018-11-09 23:09
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
dobry wieczór (:
ladyversus 2018-11-09 23:09
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
OOOO!!! Mój ulubieniec ^^ Dobry wieczór
fenrir 2018-11-09 23:16
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
;)
misia2789 2018-11-09 23:09
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Doberek^^
fenrir 2018-11-09 23:17
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
A jutro sobota :)
https://youtu.be/cbQ2XCHFK-U
ladyversus 2018-11-09 23:33
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Dziś byłam, nie było dramatu... ^^
fenrir 2018-11-09 23:41
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Zobaczymy jutro po południu jak będzie trzeba się wybrać na zakupy :/
fenrir 2018-11-09 23:22
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
https://youtu.be/A8d3QBMWUgs
dradenus 2018-11-09 23:23
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
https://tiny.pl/g35dj
fenrir 2018-11-09 23:24
Zgłoś   Ocena: 4 ( 4 )
Na konto Tsuki ląduje plus za demota.
dradenus 2018-11-10 00:07
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
https://tiny.pl/g35f9
dradenus 2018-11-10 00:13
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
9/11
Rie 2018-11-10 00:17
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
9/11
MrocznaKomoda 2018-11-10 00:22
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
11/11
jakbym jeszcze biolkę tak pamiętała xd
Mero 2018-11-10 00:36
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
11/11 ;d
NyurishMikurosh 2018-11-10 11:24
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
11/11
Rie 2018-11-10 00:20
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
dobranoc
dradenus 2018-11-10 00:21
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Dobranoc :)
MrocznaKomoda 2018-11-10 00:23
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
dobrej nocy!
ladyversus 2018-11-10 00:36
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
dobranoc :)
Charlotte 2018-11-10 00:26
Zgłoś   Ocena: 4 ( 4 )
Czemu wszystkie zwierzeta w tym bloku mnie tak kochają
Codzien o 6 rano mam w pokoju psa i kota
Teraz wróciłam o północy i od razu też do mnie przyleciały żeby je głaskać
A one nawet nie sa moje tylko innych mieszkańców
Pies to mi nawet na łóżko wskoczył zbój jeden
Charlotte 2018-11-10 00:32
Zgłoś   Ocena: 4 ( 4 )
Kto tak wygłaszcze i da chrupeczki jak ciocia szaruru
dradenus 2018-11-10 00:32
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Bo wiedzą żeś dobry człowiek :)
Charlotte 2018-11-10 00:42
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Jeszcze im specjalnie kupiłam chrupsy dla zwierzątek
Za dobrze mają
dradenus 2018-11-10 00:54
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Kurczę. Zamieniłbym się ;)
dradenus 2018-11-10 00:36
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Wypiłem tylko jedno piwo i jednego czwórniaka, i czuję się już zrobiony.
Słabo :P
ladyversus 2018-11-10 00:36
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
https://youtu.be/2ScWzLEeEII
Charlotte 2018-11-10 00:41
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Kot nie chce wyjsc z pokoju wiec spi ze mną i guess
dradenus 2018-11-10 00:55
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Mnie kot ostatnio na weselu „pilnował”.
Cwaniak jeden xD
Mero 2018-11-10 01:00
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Pilnował żebyś się nie najebał ;d
dradenus 2018-11-10 01:18
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nie do końca, ale prawie ;)
Po prostu chciał się ogrzać :)
misia2789 2018-11-10 00:45
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Wooooow do domu jade, tak szybko to nigdy nie wracalam xDD
dradenus 2018-11-10 01:25
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ja pier*
Żeby po dwóch trunkach być tak zrobionym. To niedorzeczne :P
Mero 2018-11-10 01:51
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
1) Robot prezenterem w Chińskiej TV:
https://tiny.pl/g35fs
2) dla tego czegoś bym nawet prawko zrobił:
https://tiny.pl/g35fb
dradenus 2018-11-10 02:20
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
O tym pierwszym słyszałem. Niedługo nagrania przestaną być wiarygodnym dowodem.
Smutne to
Dark97 2018-11-10 14:46
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
2) Nie trafi do produkcji seryjnej i wygląda jak gówno. Wyobraź sobie że każdy kto ma prawko będzie mógł tym latać. Nie będziesz bezpieczny nawet w swoim domu, bo przez dach może Ci jakiś idiota wlecieć. Na szczęście w Polsce nie ma bata i bez licencji nie polatasz takim wynalazkiem.
Mero 2018-11-10 15:02
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
No, bo to ma być tylko dla bogaczy.
Dark97 2018-11-10 16:20
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nawet jak bym był bogaty to tego bym nie kupił.
dradenus 2018-11-10 02:18
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Jestem teraz na dyskotece xD
Mero 2018-11-10 02:55
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
:)
misia2789 2018-11-10 09:36
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
OMFG SO SEXY!
Kocham ten webtoon xD
https://tiny.pl/g35jf
MrocznaKomoda 2018-11-10 13:44
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
co powiecie na ten temat: swetry
BlakkuTsuki 2018-11-10 13:56
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
najwygodniejszy typ ubrania
Im większe tym lepsze
Dziękuję za uwagę i pozdrawiam w te sobotnie popołudnie
Bones 2018-11-10 13:59
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
♥/10
-ciepłe
-wygodne
-cute
-idealne na jesień
-fashionable
-sfetr + ciepła herbatka + serial/ksiunszka/coś innego = udany fjeczur
Mero 2018-11-10 14:01
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Nie wyobrażam sobie jesieni i zimy bez nich.
Rozzz 2018-11-10 14:19
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
kocham mocno
dradenus 2018-11-10 14:50
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Kiedyś nosiłem. Drapie trochę :P
Mero 2018-11-10 14:00
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Picca na obiad jak jakiś grubas. W sumie dawno jej nie jadłem ;d
Bones 2018-11-10 14:04
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
smacznego
Mero 2018-11-10 14:36
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Dziękuję :)


Zaloguj się, aby dodawać komentarze.

Wybierz kanał RSS:

Główna   • Poczekalnia   • Komentarze

Login:

Hasło: