RSS

Zaloguj się

Relacje Relacje

Dodano: 2018-04-29 21:47    przez: Jowisz     Skomentuj: (142)

+ - Nie rozumiem Ocena: 3 (15) Niezrozumiałe: 2        

Źródło: Cowboy Bebop



Komentarze Komentarze

ladyversus 2018-02-21 00:07
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Aaa... Kotki dwa, szaro-bure obydwa...
fenrir 2018-04-29 21:51
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
https://youtu.be/EXy5KURe52c
Yagoda 2018-04-29 21:50
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Co ja dzisiaj powiedziałam wogle
Takie okropne coś że aż się sami zdziwiłem
Rayuji 2018-04-29 21:51
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
???
Yagoda 2018-04-29 21:52
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
No aż mi jest głupio napisać xD
Bez kitu ja nie wiem
Rayuji 2018-04-29 21:53
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
jak chcesz, to PM, ale nie naciskam.
Yagoda 2018-04-29 21:55
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nigdy
Rayuji 2018-04-29 21:56
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Oj skarpeta, coś ty musiała nagadać :-D

Ale ok. Za jakiś czas i tak zapomną.
Yagoda 2018-04-29 22:02
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
No bez kitu tak się zdziwiłam
No ale wyszło szydło z worka xDDD
Nie zapomni
BOŻE ale jestem
Bones 2018-04-29 21:53
Zgłoś   Ocena: 4 ( 4 )
Cowbae Beepboob
Rayuji 2018-04-29 21:55
Zgłoś   Ocena: 4 ( 4 )
Jakie macie jedno ulubione anime, które każdemu polecacie? (tak Jowisz, wiem, że Bebop)
Jowisz 2018-04-29 22:02
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
:D
Rayuji 2018-04-29 22:08
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
A z resztą kto cię tam wie, u ciebie fifty - fifty, bebop albo kenshin.
Jowisz 2018-04-29 22:10
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nope, Bebop, a jak ktoś widział to dopiero Kenshin
Jowisz 2018-04-29 22:56
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
W sumie zrobiłam kiedyś demota z moją polecanką:
http://fandemonium.pl/24298/Moje_ulubione_animely
NyurishMikurosh 2018-04-29 22:12
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
ygo
Mero 2018-04-29 22:16
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Życie. Dla każdego kiedy indziej będzie ostatni jego odcinek ;d
dradenus 2018-04-29 22:54
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Polecam. To najlepsze animu jakiego można nie tylko obejrzeć, ale również doświadczyć. Pełna imersja gwarantowana.
Znajdziecie tam wszystko co dobre, ale również to co gorzkie.
Serdecznie polecam :)
Yagoda 2018-04-29 22:24
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Kurosza kij wie czemu
Rayuji 2018-04-29 22:31
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
KuroSHITsuji?
Yagoda 2018-04-29 22:51
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
:D
Rudaciota 2018-04-29 22:31
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nie mam ludzi którym mógłbym polecać anime
Jowisz 2018-04-29 22:57
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Poleć mi anime
dradenus 2018-04-29 23:00
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Kiedyś poleciałbym DB, ale obecnie CB lub Gintamę.
Z mango to FMA lub Sagę Winlandzką.
Poza tym jest tego sporo. Dla każdego co innego.
JefftheKiller123 2018-04-29 22:03
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
ja się zzarac rozpłaczę
Rayuji 2018-04-29 22:09
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
*głask głask*

Co się stało?
JefftheKiller123 2018-04-29 22:19
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
nagły kryzys z powodu kanapki ale chyba jest ok
JefftheKiller123 2018-04-29 22:04
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
gdzie można czytać o glitchach w majoras mask bo na polskiej zelda wiki tej pierwszej od góry nic nie ma o tym
JefftheKiller123 2018-04-29 22:08
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
ciekawostki o grach to mój SpIn
Jowisz 2018-04-29 22:09
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
http://tiny.pl/g22r3
Maziu 2018-04-29 22:15
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
Leb mnie boli
Naszprycowalem sie lekami
Ogladnalem film
Leb nadal boli, ale troche mniej :c
dradenus 2018-04-29 22:22
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
szkoda :(
Mero 2018-04-29 22:24
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
:c
dradenus 2018-04-29 22:22
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
pifko time :)
Mero 2018-04-29 22:25
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Ładnie to tak przed poniedziałkiem roboczym? ;p
dradenus 2018-04-29 22:53
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Mam wolne :)
Mero 2018-04-29 23:02
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Dobrze takiemu ;d
dradenus 2018-04-29 23:05
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Po prostu wziąłem urlop.
Mero 2018-04-29 23:08
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
a to takie buty to miłego urlopu :)
dradenus 2018-04-29 23:14
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Dzięki :)
MrocznaKomoda 2018-04-29 22:30
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
a ja mam fajną majówkę
Rayuji 2018-04-29 22:34
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
To cieszę się C-:
Mero 2018-04-29 22:36
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
a ja nie mam
Bluazzuri 2018-04-29 22:31
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
https://www.instagram.com/prokopnatasza/
jak bardzo ta kobieta wygląda jakby była aktorką porno w sklali od 1-10?
Mero 2018-04-29 22:32
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
po samej miniaturce to nie wygląda/10
Rayuji 2018-04-29 22:34
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
No właśnie. Mogę prosić chociaż o wrzutę kilku fot z imgura? Nie chcę się rejestrować na tym.
Rudaciota 2018-04-29 22:34
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
A jakby zostać baletnica
Rayuji 2018-04-29 22:35
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Baletnica Monika :-D
MrocznaKomoda 2018-04-29 22:35
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
będę wspierać Rudego w jego podążaniu za marzeniami
Mero 2018-04-29 22:37
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
w Twoim wieku to już za późno chyba
Yagoda 2018-04-29 22:51
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Mero to jest ten typ co zabiera dzieciom cukierki
Mero 2018-04-29 23:01
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
No niestety w przypadku baletu akurat wiek ma znaczenie, bo 18 letnie ciało trudno będzie tak wyćwiczyć jak u np. 6 letnich dziewczynek i jeśli Ruda wcześniej też nie ćwiczyła, rozciągała no to nie uzyska tej gibkości, a nawet zanim by to ogarnęła do perfekcji to już by była w prawie emerytalnym wieku, bo do 35 lat tak. Mogłaby oczywiście ot tak na zajęcia chodzić jako hobby czy coś, ale jako zawodowo to już po ptokach.
fenrir 2018-04-29 22:51
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Relacje międzyludzkie to toksyna wżerająca się w mózg. Raz dwa i masz głowę pełną niepotrzebnych rzeczy.
dradenus 2018-04-29 22:57
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
Relacje są potrzebne dla pełnego rozwinięcia inteligencji społecznej, szczególnie w przypadku introwertyków. Wiem z doświadczenia.
fenrir 2018-04-29 23:00
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Jakoś to mnie nie przekonuje. Nie wiem co miałbym z tą inteligencją społeczną niby zrobić. Lepiej wzmacniać strony, w których jest się dobrym niż rozwijać to co i tak pozostaje słabe.
dradenus 2018-04-29 23:05
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Umiejętność negocjacji, dogadywania się z ludźmi jest bardzo ważna, bez względu na dziedzinę. Łatwiej wtedy cokolwiek załatwić. Jeśli posiądzie się umiejętność przekonywania, można wtedy osiągnąć dużo więcej.
Mi niestety jeszcze do tego daleko.
fenrir 2018-04-29 23:15
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Negocjować można bez umiejętności społecznych, trzeba sobie tylko wypracować odpowiednio silną pozycję do negocjacji. Jak ktoś ma wspólny cel np. zawodowy to też da się to załatwić bez podchodów.
Mero 2018-04-29 23:23
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
Ale negocjacja akurat należy do umiejętności społecznych także, jeśli umiesz negocjować to masz już jedną z umiejętności społecznych xD
fenrir 2018-04-29 23:30
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Hmm... to w ogóle potrzebna rzecz? Przecież w Polsce raczej jest wybór zero jedynkowy i raczej nie spotkałem się z sytuacją, którą można by nazwać negocjacjami. Jeśli ktoś jest wyżej na swojej drabinie życiowej czy też zawodowej to raczej nie za bardzo chce negocjować cokolwiek.
Mero 2018-04-29 23:35
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
A uwierz, że i w Polsce się przydaje zwłaszcza w biznesie, a nawet i w codziennych sytuacjach - mój brat ostatnio wynegocjował cenę mieszkania, bo chcieli mu sprzedać drożej, ale udało się zejść z początkowej ceny. Poza tym oprócz negocjacji w tych skillach masz też prowadzenie dyskusji, umiejętność zachowywania się w sposób asertywny itd. Gdybyś w rzeczywistości nie miał takich skilli to tak naprawdę nic byś nie załatwił.
Jowisz 2018-04-29 23:38
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
Nie pisząc o tym, że jak ludzie Cię lubią i kojarzą to też prędzej o Tobie pomyślą, jak np. będzie jakaś potencjalna praca dla Ciebie, będzie trzeba kogoś polecić do czegoś itp.
fenrir 2018-04-29 23:47
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nie sądzę. Kiedy ludzie potrzebowali pomocy to pomagałem, kiedy ja jej potrzebowałem to zazwyczaj nie mają możliwości pomocy, więc raczej nie liczyłbym na ludzi. Ludzie w większości (nie wrzucając wszystkich od jednego worka) to egoiści i ludzie szukający swoich korzyści aby je móc uzyskać jak najmniejszym kosztem. Dlatego radzę się zastanowić przy podejmowaniu każdego działania czy to się aby Tobie opłaci czy nie.
Jowisz 2018-04-29 23:54
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
No to ja nie raz miałam takie sytuacje, że coś tam fajnego potencjalnie się pojawiało na horyzoncie i ludzie dawali mi cynk, czy bym nie była zainteresowana.
Zresztą ja nie patrzę na relacje międzyludzkie w kategoriach opłacalności, tym bardziej, że i tak zawsze się coś zyskuje, nawet jeśli nie jest to coś materialnego.
fenrir 2018-04-30 00:00
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Kiedyś myślałem jak i Ty, ale życie jakoś mnie nauczyło, że na znajomych nie można za bardzo liczyć.
Jowisz 2018-04-30 00:07
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
To mnie znowu nauczyło czegoś innego, bo jak piszę to moje doświadczenie. Czy to znaczy, że nigdy mi znajomi nie nawalili, pewnie tak, ale średnio mnie to obchodzi, bo i mi się pewnie zdarzyło nawalić, więc jeśli dalej się przyjaźnią ze mną mimo tego to czemu ja miałabym z nimi przestać bo i im się noga podwinęła. Ludzie nie są doskonali i trudno, ja jestem jednym z tych niedoskonałych ludzi i też mi się zdarzają słabsze momenty, ale zdarzają się przecież i te lepsze.
fenrir 2018-04-30 00:11
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
U mnie to już się te lepsze momenty nie zdarzą :)
Jowisz 2018-04-30 00:14
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
To zmień znajomych, tak by się zdarzyły
fenrir 2018-04-30 00:16
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nie zmieniłem, po prostu nie buduję znajomości w realu.
Jowisz 2018-04-30 00:24
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
To smutne
fenrir 2018-04-30 00:38
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nie, po prostu dbam o swoją higenę psychiczną.
Jowisz 2018-04-30 00:40
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
Nie, po prostu jesteś tchórzem, który boi się zranienia.
fenrir 2018-04-30 00:41
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Bardzo możliwe, ale na jedno w sumie wychodzi.
Jowisz 2018-04-30 00:48
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Fenek, tak bywa, jak ze wszystkim, jak coś robisz to zdarzają się porażki, tylko w pustce nic się nie dzieje, tylko, że w pustce nie ma życia, większą krzywdę sobie robisz zamykając się w sobie, w swoim zgorzknieniu i rozczarowaniu, nie piszę, że jak wyjdziesz do ludzi to już nigdy nie zlecisz z rowerka, możliwe, że zlecisz, możliwe, że nieraz, ale mimo wszystko wsiadaj na ten rowerek.
fenrir 2018-04-30 01:01
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Dziękuję, postoję :)
ladyversus 2018-04-29 23:58
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
Ale potrzebowałeś i prosiłeś o pomoc, czy tylko potrzebowałeś i oczekiwałeś, że inni to zauważą, bo to różnica...
fenrir 2018-04-30 00:01
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Mówiłem o tym otwarcie.
ladyversus 2018-04-30 00:17
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
No i? Czy Ty oczekujesz że zawsze Ci ludzie będą pomagać jak jesteś w potrzebie? Czasem trzeba po prostu czasu, a jak go nie ma to mówi się trudno. Im więcej dobrych znajomych tym większe prawdopodobieństwo jak nie ten to ktoś inny Ci pomoże, tylko najpierw trzeba relacje zbudować. Jakbyś na prawdę był niezależny od relacji, to byś miał w dupie czy ktoś Ci pomoże czy nie (nie zważał na doświadczenie z przeszłości jeśli chodzi o znajomych), robił swoje a najwyżej zbierał bęcki swoich czynów. Trzeba być twardym, a nie miętki...
fenrir 2018-04-30 00:26
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
A czy ja napisałem, że sobie w końcu z problemem nie poradziłem sam? Poradziłem sobie. No i nauczyłem się tego, aby nie liczyć na nikogo tylko na siebie.

Jakieś tam relacje są pobudowane ale raczej tylko z przypadku.
ladyversus 2018-04-30 00:30
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Ok, tylko że Twoje wypowiedzi brzmią jako wyrzut do społeczeństwa właśnie o to że sobie musiałeś sam poradzić.
Ech, może czas nie "jakieś" relacje budować, a bardziej wartościowe i wnoszące coś do Twojego życia...
fenrir 2018-04-30 00:37
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nie. Akceptuję to jakie jest społeczeństwo.
Po co?
Jowisz 2018-04-30 00:40
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
Żeby się bardziej rozwijać jako człowiek, choćby.
fenrir 2018-04-30 00:43
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Jako człowiek rozwijam się zawodowo. Rozwijanie w innych płaszczyznach albo jest nie możliwe albo nie ma na to czasu lub chęci.
Jowisz 2018-04-30 00:49
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Rozwijanie się zawodowe, to rozwijanie się zawodowe, jako człowiek rozwijasz się poprzez kontakt z innymi.
fenrir 2018-04-30 01:03
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Rozwój zawodowy to rozwój jakiejś sfery człowieka, ne? Kontakty zawodowe to też kontakty, ne?
Jowisz 2018-04-30 01:06
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Raczej jego otoczenia.
Bardzo płytkie, raczej nie rozwijające.
fenrir 2018-04-30 01:08
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nie koniecznie, aby się rozwijać zawodowo trzeba poszerzać i stosować zdobywaną wiedzę, więc to ma jakiś wpływ też na człowieka.
Jowisz 2018-04-30 01:11
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Wiedza to tylko informacje, nie mające specjalnie wpływu na dojrzałość jednostki i jej rozwój jako osoby.
fenrir 2018-04-30 01:27
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ale zdobywanie wiedzy i jej badanie jak najbardziej ma wpływ na jednostkę.
Jowisz 2018-04-30 01:31
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Na jej środowisko, nie na jednostkę jako taką, pod tym względem nie rozwija jednostki.
fenrir 2018-04-30 21:42
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ale dzięki niej jednostka może się rozwijać.
ladyversus 2018-04-30 00:58
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Po to, żeby zrozumieć czym jest prawdziwa dobra relacja, a nie tylko sobie gadać jakie to relacje są złe, nie posiadajac jednocześnie żadnych wartościowych.
fenrir 2018-04-30 01:05
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Może i tak, ale ja bym raczej nie chciał powtarzać schematu i higena psychiczna jest dla mnie też ważna.
ladyversus 2018-04-30 01:23
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ok, skoro uważasz że utrzymujesz odpowiednią higienę psychiczną to skąd to rozgoryczenie?
fenrir 2018-04-30 01:28
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Higena psychiczna dla mnie oznacza unikanie wchodzenia w jakiekolwiek bliższe relacje.
dradenus 2018-04-30 01:41
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Brzmi jak izolacja.
Na dłuższą metę nic dobrego to nie przynosi. A im później zacznie się rozwijać w tym kierunku, tym gorzej.

edit:
Sam żałuję, że wcześniej się za to nie wziąłem.
fenrir 2018-04-30 21:44
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Czy ja wiem, ja jakoś funkcjonuję tak :)
ladyversus 2018-04-30 08:24
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Ale o dziwo Versuskę chciałbyś poznać in real... :P
fenrir 2018-04-30 21:45
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
PM
ladyversus 2018-04-30 22:02
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Cha cha cha xD Ale dlaczego akurat taki wyjątek? :P
fenrir 2018-04-30 22:06
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Każda teoria jest falsyfikowalna (na filozofii przyrody było ;) )
ladyversus 2018-04-30 22:36
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Acha, ale wiesz nie ma co się nastawiać, należę do grona zwykłych obywateli naszego kraju, nic nadzwyczajnego nie robię, nie mam wielu zainteresowań, jestem bo jestem, a dlaczego sama nie wiem. :P
fenrir 2018-04-30 22:38
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Nikt nie wie dlaczego istnieje i w pewnym sensie dlaczego coś robi tak a nie inaczej. Sama nadajesz swojemu życiu kształt, ne?
ladyversus 2018-04-30 22:47
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Czuję, że nigdy nie nadawałam i nigdy nie będę nadawać, zawsze jak próbuję to lepiej żebym po prostu tego nie robiła. :P Życie mija samo, raz wydaje się że szybciej, raz wolniej, raz chcę by było wolniejsze, raz chcę by przyśpieszało, a ono i tak samo się rządzi i po prostu jest. Może kiedyś się skończy ale czy poczuję, że to jego koniec nie wiem... Mogłabym w nieskończoność wysnuwać kolejne pierdoły na temat życia, ale to nic nie wnosi do ogólnej informacji o życiu, bo zawsze sprowadza się do tego, że po prostu jest i np. przez to że mam życie piszę sobie głupotki na FD. xD
fenrir 2018-04-30 22:52
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Niby tak, ale mimo wszystko próbujesz nadać kierunek swojemu życiu albo próbowałaś przynajmniej.
ladyversus 2018-04-29 23:38
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
^this so much :P
fenrir 2018-04-29 23:40
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Hmm, czyli jednak można. Choć pewnie dla mnie nigdy taki czas nie nadejdzie, że będę mógł negocjować takie rzeczy :)
Mero 2018-04-29 23:58
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Jak nie mieszkania to chociaż przy wynajmie pokoju Ci się przyda :P
fenrir 2018-04-30 00:03
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Z moimi zarobkami to raczej pokój współdzielony ze studentami :D
To już wolę z rodziną mieszkać :)
dradenus 2018-04-29 23:38
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )

W naszych warunkach również są przydatne. Nie każdy zdobył swoją pozycję przez znajomości. Poza tym same znajomości też w jakiś sposób się zdobywa.
dradenus 2018-04-29 23:24
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Nie chodzi tu o podchody.

edit:
Dokładnie tak jak pisze Mero :)

edit #2:
Poza tym nie zawsze warto grać w otwarte karty. Skąd masz pewność, że druga strona nie wykorzysta to przeciwko tobie. W takiej sytuacji tzw. „podchody” mogą być przydatne. Umiejętność grania jest wtedy na wagę złota.

edit #3:
Popatrz jak skończył Tyrion Lanister. Miał dużo szczęścia, że uszedł z życiem :)
Umiał grać, ale nie przewidział pewnych rzeczy.
fenrir 2018-04-29 23:32
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
No raczej, granie w otwarte karty to głupota :)
fenrir 2018-04-29 23:33
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Jak nie poznasz przeciwnika wystarczająco dobrze to nie ma sensu z nim grać.
dradenus 2018-04-29 23:41
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Jak masz wybór. Jak go nie masz to trudno.
Poza tym na błędach człowiek się uczy. I chyba tylko w ten sposób można nabyć doświadczenie.
fenrir 2018-04-29 23:54
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Moje doświadczenie jest z goła inne i raczej nie minus dla ludzkości w tej kwestii.
dradenus 2018-04-30 00:02
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
„nie minus”, czy „na minus”?

Ja często jestem nieprzygotowany na pewne sytuacje, ale zauważyłem, że po latach praktyki jest lepiej niż np. 4-5 lat temu.
fenrir 2018-04-30 00:05
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Na minus oczywiście.

U mnie raczej wychodzi na to, że nie warto rozmawiać, bo i tak to nic nie da.
dradenus 2018-04-30 00:06
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
To może robisz coś źle?
fenrir 2018-04-30 00:14
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nope, po prostu tak jak pisałem wcześniej, za słaba pozycja w rozmowie.
dradenus 2018-04-30 00:43
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Od czegoś trzeba zacząć, by tą pozycję sobie zbudować.
Poza tym nie zawsze trzeba stać wyżej od kogoś w hierarchi, by coś ugrać.
fenrir 2018-04-30 00:44
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Tak, ale trzeba mieć zawsze coś do zaoferowania.
Jowisz 2018-04-29 23:10
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
A co to są niby te niepotrzebne rzeczy?
ladyversus 2018-04-29 23:28
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Eeee... zdębiałam o.O
Wiku 2018-04-29 23:32
Zgłoś   Ocena: 4 ( 4 )
*odpowiedź na usuniętego komcia*
Wiesz, takie rzeczy są potrzebne do budowania relacji, bo jednak ludzie są istotami społecznymi i tego potrzebują. Ale jeżeli ty uważasz inaczej, to po co się przejmujesz takimi rzeczami? Nikt ci nie każe ich pamiętać. Tylko wtedy pojawia się drugie pytanie, dlaczego ty jesteś na efde? Przecież ta strona głównie opiera się na głupotkach i zabiera sporo czasu.
fenrir 2018-04-29 23:35
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
W sumie też ostatnio o tym dużo myślałem. Prawdopodobnie wpadłem w kolejne uzależnienie.
Wiku 2018-04-29 23:44
Zgłoś   Ocena: 4 ( 4 )
Wiesz, nawet ty czasem potrzebujesz relacji międzyludzkich, bo mimo wszystko nadal jesteś tylko człowiekiem.
fenrir 2018-04-29 23:51
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Możliwe, że budowanie relacji międzyludzkich w necie jest o wiele prostsze niż w realu, dlatego to mi jakoś wyszło.
Wiku 2018-04-29 23:56
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
Jasne, że są prostsze i to na wielu płaszczyznach.
fenrir 2018-04-30 00:02
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nom a najlepsza z nich jest anonimowość :)
dradenus 2018-04-30 00:03
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
No ba :)
Poza tym można wytrenować/wypróbować pewne rzeczy, które ciężko jest wypróbować w realnym środowisku.
Nie zawsze przekłada się to na rzeczywistość, ale bywa pomocne.
fenrir 2018-04-29 23:42
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
A może mi zaczyna po prostu najzwyczajniej w głowie się przewracać od zbyt długiego przebywania w domu :/
Wiku 2018-04-29 23:46
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Możliwe~
Im dłużej człowiek siedzi w domu tym bardziej dziczeje i trudniej mu wrócić do trybu społecznego.
fenrir 2018-04-29 23:57
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nie, raczej chodzi o to, że w domu mam zbyt wiele interakcji z ludźmi.
dradenus 2018-04-30 00:01
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Relacje rodzinne a relacje z zupełnie obcymi osobami to dwie różne rzeczy.
fenrir 2018-04-30 00:08
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Możliwe, ja na jednych i drugich za bardzo liczyć nie mogę, więc tam wszystko jedno.
MrocznaKomoda 2018-04-30 10:08
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Fenrirze :c
to smutne, co piszesz...
niby da się tak żyć, że jedyny Twój sens życia to zawód, ale w jakim celu byś żył?
jak Cię wyrzucą, to mógłbyś się załamać totalnie, tym bardziej nie mając nikogo, kto mógłby Cię podnieść nieco na duchu
jak dla mnie relacje międzyludzkie są piękne w tym sensie, że nawzajem można się wspierać, ekscytować, czy cieszyć ze szczęścia tej drugiej osoby, a tego praca, choćby nie wiem jak satysfakcjonująca, nie jest w stanie Ci zapewnić...
też nie umiem jakoś super w relacje międzyludzkie, tym bardziej, że niedawno zdałam sobie sprawę, że większość z nich jest u mnie fałszywa, ale się uczę i ten przykry fakt też buduje
efde jest fajnym substytutem, ale może warto wyjść troszkę dalej...? :D
powodzenia, Fenrirze, i szczęścia dużo życzę! :)
fenrir 2018-04-30 21:49
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Spoko, jak nie ta praca to inna.
Nie wiem jak Tobie, ale mi zapewnia całą gamę różnych doznań :)
Mi jakoś się nie udało ale Tobie może się udać. Widocznie nie jestem do takich zachowań wystarczająco kompetentny.
Efde jest spoko, real pod tym względem już nie.
Tobie też Komódko.
MrocznaKomoda 2018-04-30 22:16
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
dziękuję :)
Mero 2018-04-29 23:40
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
Właśnie taka rada na przyszłość, jeśli kiedyś będziecie w związkach i przyjdzie ten moment, że będziecie chcieli wziąć kredyt na mieszkanie zamiast wynajmować to zróbcie to zanim będziecie mieli dziecko, bo żeby mój brate z waifu byli wg. banku zdolni do kredytu musieliby nie mieć dziecka albo nie więcej niż jedno. Jak już macie dwójkę to sorry bank już Was uzna za niezdolnych do kredytu.
Jowisz 2018-04-29 23:46
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Wstępujcie do policji, to zawód zaufania publicznego z dużą zdolnością kredytową.
Dikma25 2018-04-30 09:30
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nie powiedzialbym, ze policjanci sa godni zaufania


Zaloguj się, aby dodawać komentarze.

Wybierz kanał RSS:

Główna   • Poczekalnia   • Komentarze

Login:

Hasło: