RSS

Zaloguj się

Susume, Karolina Susume, Karolina

Dodano: 2018-04-06 09:18    przez: Kertum     Skomentuj: (129)

+ - Nie rozumiem Ocena: 25 (27) Niezrozumiałe: 0        

Susume, Karolina - Reżyserem został Mateusz Urbanowicz.

0000-00-00Karolina Styczyńska to pierwsza kobieta spoza Japonii, która otrzymała tytuł profesjonalnego gracza, jest również pierwszą kobietą, która w oficjalnym pojedynku pokonał profesjonalnego, japońskiego gracza.



Mateusz Urbanowicz to polski rysownik. Rysował tła do Kimino na wa, Space Dandy i Byousoku 5 Centimeter.

www.youtube.com/watch?time_continue=10&v=YM58u3IvNc4   anime24.pl/news/powstanie-anime-opowiadajace-losy-polskiej-zawodniczki-shogi,2412



Komentarze Komentarze

Rudaciota 2018-04-06 09:23
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Mam nadzieje ze grafika jednak będzie lepsiejsza
misia2789 2018-04-06 09:24
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Hmm nie ogarniam czegos w HLW - jak na Warriora uzyli skilla cofania czasu po 6 min wrocil do normalnego stanu, ale jak na Sorze uzyto tego samego skilla to stracila cale eq - czemu? xd
Rudaciota 2018-04-06 10:17
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
190 klepsydr jeszcze troche
misia2789 2018-04-06 10:26
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Jakim kurrka wodna cudem xD ja po trzech sciezkach mam 30 xD
Rudaciota 2018-04-06 10:41
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
bo mi się jakoś nie chce ich robić i zawsze kończę na 5 dniu bo bad ending i od nowa...XD
Ale na jakiejś grupie czytałem, że z Zena idzie wyciągnąć 70 coś klepsydr
misia2789 2018-04-06 10:58
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Wlasnie z Zena ladnie dropi i nawet sobie guida wlaczylam by jak najwiecej zarobic wiec prawdopodobnie nieswiadomie wydalam ich calkiem sporo heh
Natii_Chan 2018-04-06 11:25
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Kurde.. trzeba dobić. Mam tylko z 290, a chcę tę najnowszą ścieżkę i DLC :(
Silent 2018-04-06 10:38
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
https://9gag.com/gag/am7gz3j
fiodr23 2018-04-06 14:19
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
hope jesus
https://www.youtube.com/watch?v=rTWPOO14E6c
misia2789 2018-04-06 11:01
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Wow koncert w auli :D
Maziu 2018-04-06 11:10
Zgłoś   Ocena: 6 ( 6 )
Nice, juz babki w robocie zaczynaja sie na mnie krzywo patrzec bo powiedzialem im, ze nie bede sie podpisywal pod produktem, z ktorego nie jestem zadowolony pod wzgledem jakosci i dzialania - one mi mowia, ze to będzie ok i zebym sie nie przejmowal, przychodzi inzynier i mowi, ze prawdopodobnie baterie do wyrzucenia xDD
Wiku 2018-04-06 11:33
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Im dłużej nie śpię tym mniej mi się chcę spać, lel.
Rayuji 2018-04-06 12:08
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Dzień dobry.
Wiku 2018-04-06 12:19
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Dobry~
Silent 2018-04-06 12:40
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
dobry :)
misia2789 2018-04-06 12:57
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Doberek
MrocznaKomoda 2018-04-06 14:14
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
dzień!
ladyversus 2018-04-06 15:29
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Dzień dobryyy
Wiku 2018-04-06 12:23
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Jeszcze tylko dwie godzinki ❤
Wiku 2018-04-06 12:24
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ale i tak idę w sobotę do szkoły, więc meh.
Silent 2018-04-06 12:46
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Coś odrabiacie czy jakiś event?
Wiku 2018-04-06 12:57
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
To i to.
Silent 2018-04-06 12:40
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
"Bezużyteczną rzeczą jest uczyć się, lecz nie myśleć, a niebezpieczną myśleć, lecz nie uczyć się niczego."~ Konfucjusz
Wiku 2018-04-06 13:24
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nie chcę mi się :c
Jeszcze ostatnia lekcja.
Maziu 2018-04-06 13:48
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Co by tu ciekawego i smacznego zrobic na obiad...
MrocznaKomoda 2018-04-06 14:11
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
http://tiny.pl/gl1fc
polecam
Komoda
Maziu 2018-04-06 22:09
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Dziekuje Komodko, ale zobaczylem po fakcie - dzis bardzo ostre curr(v)y zrobilem :D
MrocznaKomoda 2018-04-06 22:32
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
nie no, ok, nikomu nic nie chciałam narzucać xD
curry też dobre :D
Maziu 2018-04-06 22:58
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
I tego nie robilas, wiec spoko loko :P
Mero 2018-04-06 14:05
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Siemanko, co tam?
MrocznaKomoda 2018-04-06 14:13
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
dzień dobry!
jeszcze żyję, wiec jest chyba ok :)
a u Mera?
czy zgromadził już zapasy kotów?
Mero 2018-04-06 14:22
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Jeszcze nie byłem w Tesco, ale zapasy zupek kupionych w Polszy mam. Póki co byłem przejść się do agencji i teraz wróciłem na stancję, i zaraz chyba taką zupkę sobie zrobię. A i jeszcze mnie dzisiaj ta Pani pytała czy ja tu na studia przyjechałem ;d
MrocznaKomoda 2018-04-06 14:50
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
to smacznej zupki :)
trzeba było odpowiedzieć, że jesteś najlepszym studentem i może by Ci dała dobre jedzenie, albo nawet odstąpiła swojego futrzaka :p
Mero 2018-04-06 14:57
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
no ma kota :)
MrocznaKomoda 2018-04-06 15:07
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
!
biedny :c
Mero 2018-04-06 15:07
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
nie zjem go, spokojnie xD
MrocznaKomoda 2018-04-06 15:12
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
nigdy nie można być pewnym swych zachowań w stanie ogromnego głodu...
Mero 2018-04-06 15:35
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
gdybym zjadł go to już nie miałbym dachu nad głową ;d
MrocznaKomoda 2018-04-06 15:38
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
e tam, nikt nie musi wiedzieć
Silent 2018-04-06 14:29
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Hej, a ogarnąłem sobie jak zrobić prosty shindan ~~
Silent 2018-04-06 14:30
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Silent myśli, że jest głupi ponieważ wczoraj zjadł/a obiad.
Tak na prawdę Silent uważa się za buntownika.

xd próbnie wychodzi nie najgorzej
Lotos 2018-04-06 15:06
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Siemanyko =)
ladyversus 2018-04-06 15:31
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Hello, uszy mnie bolą, głowa mnie boli, czas na obiad.
Mero 2018-04-06 16:03
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Niedobrze, coś brałaś na to? oby Cię przeziębienie nie złapało czy coś :c
i co na obiad dzisiaj planujesz?
ladyversus 2018-04-06 16:08
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Przeziębienie raczej mnie nie złapie już tak 2 dni mnie pobolewało, a dziś to dramat, więc kupiłam w aptece krople, zakropiłam i jest o wiele lepiej. ;) Dziś part 2 hamburgerów, dopóki składniki się nie skończą. xD
Mero 2018-04-06 14:19
Zgłoś   Ocena: 4 ( 4 )
W sumie to myślałem, że to Japończycy zrobią o niej, a jak reżyserem tego jest Polak no to mnie nie dziwi, że robi film animowany o swojej rodaczce.

I jedna uwaga, którą tu do wszystkich piszę przy wrzucaniu linków w demotach to usuwajcie z nich "http://", bo zwykle już to macie przed miejscem na wklejenie linku. Oczywiście już Ci to poprawiłem i to taka rada na przyszłość.
Pozdrawia moderator fandemonium.pl
Silent 2018-04-06 14:32
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
https://o.shindanmaker.com/785605
Niedorobione, w celu nauki i ogarniania robienia shindan-ów. Mało nawiązań do fd i w ogóle bez jakieś tematyki ~~
Rayuji 2018-04-06 14:33
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Rayuji myśli, że jest rozsądny ponieważ wczoraj urodził się mu/jej syn.
Tak na prawdę Rayuji uważa się za kota.
Wiku 2018-04-06 14:38
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Wiku myśli, że jest leniwy ponieważ wczoraj podrywał/a sąsiadkę/sąsiada.
Tak na prawdę Wiku uważa się za idealnego mistrza.
MrocznaKomoda 2018-04-06 14:45
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
psst
*naprawdę ;)

Komoda myśli, że jest ekstrawertyczny ponieważ wczoraj dostał/a propozycję od pata.
Tak na prawdę Komoda uważa się za idealnego mistrza.

MrocznaKomoda myśli, że jest bezczelny ponieważ wczoraj uderzył/a się małym palcem o stół.
Tak na prawdę MrocznaKomoda uważa się za druida.
Rayuji 2018-04-06 14:46
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Jak tam kolano?
MrocznaKomoda 2018-04-06 15:30
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
na miejscu :)
Silent 2018-04-06 16:52
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Tak, tak mój błąd :v Na przyszłość krzycz głośniej bym lepiej słyszał ;)
Rudaciota 2018-04-06 14:50
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Rudaciota myśli, że jest leniwy ponieważ wczoraj podrywał/a sąsiadkę/sąsiada.
Tak na prawdę Rudaciota uważa się za budynek.
Wcale nie¡¡¡
Lotos 2018-04-06 14:57
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Lotos myśli, że jest ciekawy ponieważ wczoraj nie przyniósł broni aby stoczyć pojedynek na inteligencję .
Tak na prawdę Lotos uważa się za studenta.
Mero 2018-04-06 14:58
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Mero myśli, że jest uroczy ponieważ wczoraj przegrał/a w Uno.
Tak na prawdę Mero uważa się za ateistę. xd
ale pierwszy nie nawiązujący do bana, sukces
Mero 2018-04-06 15:10
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Mihaeru myśli, że jest przyjacielski ponieważ wczoraj miał/a problem z kupieniem biletu.
Tak na prawdę Mihaeru uważa się za komodę.
Mero 2018-04-06 15:12
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Mihael_Keehl myśli, że jest introwertyczny ponieważ wczoraj urodził się mu/jej syn.
Tak na prawdę Mihael_Keehl uważa się za admina. :))
MrocznaKomoda 2018-04-06 15:28
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Mero podkrada mi tożsamość :/
Yagoda 2018-04-06 15:04
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
Yagoda myśli, że jest przyjacielski ponieważ wczoraj zachowywał/a się jak no-life.
Tak na prawdę Yagoda uważa się za geja.
Yagoda 2018-04-06 15:05
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Silencjo xDDDD TOBIE SIE NUDZI?
Silent 2018-04-06 16:42
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
To nie ode mnie zależy co komu wypadnie :v
Mero 2018-04-06 15:06
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
:))
Bones 2018-04-06 15:06
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Bonsu myśli, że jest introwertyczny ponieważ wczoraj myślał/a że to strzała kupidyna a to była cegła.
Tak na prawdę Bonsu uważa się za druida.
Bones 2018-04-06 15:08
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Bones myśli, że jest nieśmiały ponieważ wczoraj jadł/a gruz ale jego nie było, ponieważ halucynacje z niedożywienia i śmierć.
Tak na prawdę Bones uważa się za druida.

welp
NyurishMikurosh 2018-04-06 15:10
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
Mikuroshin myśli, że jest życzliwy ponieważ wczoraj przyzwał/a demona.
Tak na prawdę Mikuroshin uważa się za orkę.

NyurishMikurosh myśli, że jest niepoważny ponieważ wczoraj przespał/a się z problemem.
Tak na prawdę NyurishMikurosh uważa się za deskę.

Mikuroszin myśli, że jest agresywny ponieważ wczoraj przyzwał/a demona.
Tak na prawdę Mikuroszin uważa się za włóczykija.

coś jest z tym demonem, myślicie że demon był problemem
ladyversus 2018-04-06 15:27
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Ladyversus myśli, że jest śmiały ponieważ wczoraj dostał/a propozycję od pata.
Tak na prawdę Ladyversus uważa się za kupca.
MrocznaKomoda 2018-04-06 15:29
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
co sprzedajesz
ladyversus 2018-04-06 15:34
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Oooo... Właśnie mam na zbyciu różową torebkę może jesteś chętna?
W ogóle myślałam by pozbyć się paru rzeczy, bo są nowe (a na mnie za duże xD) i leżą, tylko nigdy nie mam kiedy tego wystawić, choć może kol będzie chciała to jej dam, ale zapominam zawsze o tym. :/
MrocznaKomoda 2018-04-06 15:42
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
komody mają szuflady, torby im zbędne raczej :(
ja bym za duże nosiła xD
chyba, że to spodnie, czy jakieś dopasowane rzeczy
ladyversus 2018-04-06 16:03
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nach, mam 2 sukienki i one powinny być właśnie dopasowane i widać, że są za duże (wyglądam jak stara baba). Czasem jak jest coś w miarę ok, to w tym wyjdę ale to rzadko. W ogóle siostra zawsze kupi coś na nią za małego, bo myśli że schudnie, a później mi daje i nie mam co z tym zrobić. :P
Rie 2018-04-06 16:44
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Rie myśli, że jest miły ponieważ wczoraj odrobił/a lekcjie.
Tak naprawdę Rie uważa się za kości.
Silent 2018-04-06 16:56
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
kolejny błąd do poprawy xd
Silent 2018-04-06 16:59
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Silent myśli, że jest życzliwy/a ponieważ wczoraj nie ubrał/a skarpetek. Tak naprawdę Silent uważa się za księżniczkę.
ladyversus 2018-04-06 17:54
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Z tą księżniczką to prawda. ^^
Silent 2018-04-06 18:00
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
yep
MrocznaKomoda 2018-04-06 18:11
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
ma nawet diadem
Lavinia 2018-04-06 18:30
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Lavi myśli, że jest chciwy/a ponieważ wczoraj nie ubrał/a skarpetek.
Tak naprawdę Lavi uważa się za mędrca.

Lavinia myśli, że jest niemiły/a ponieważ wczoraj wciągał/a kredę.
Tak naprawdę Lavinia uważa się za elfa.
Silent 2018-04-06 14:36
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
To dobry czas by iść na spacer :)
Wiku 2018-04-06 14:42
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Jestem już w domciu~
To teraz pora na nynanie, branoc c:
Rudaciota 2018-04-06 14:52
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Kupiłem pizze czekoladowo
Mero 2018-04-06 14:57
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
!!!
daj znać czy dobre
Ranukastar 2018-04-06 14:53
Zgłoś   Ocena: 4 ( 4 )
ale jestem zjebana po robocie
Mero 2018-04-06 15:00
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
jak dzisiaj?
Ranukastar 2018-04-06 15:03
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
870 ksiunszków zrobiłam
Ranukastar 2018-04-06 15:04
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
fajnie mi się wycinało dzisiaj i szybko czas zleciał
Mero 2018-04-06 15:04
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Nice, jeszcze jutro do pracy ne? :)
Ranukastar 2018-04-06 15:04
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
nom (:
Yagoda 2018-04-06 15:01
Zgłoś   Ocena: 4 ( 4 )
Stoimy przy autobusów bff żegna się z dziewczynami i podchodzi jakiś gość przytula bff ja tak patrzę a on podchodzi do mnie i też mnie przytula XDDDD A JA TAKIE WTF XDDDD to się pytam loszek co to za gość był a to kierowca autobusu xD
Mero 2018-04-06 15:02
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
WTF
Yagoda 2018-04-06 15:04
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Mocno xD
Rayuji 2018-04-06 15:04
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
#MeToo
Ryoko272 2018-04-06 15:14
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Może chciał Was okraść
Yagoda 2018-04-06 15:16
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Z czego niby
Ryoko272 2018-04-06 16:14
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
z prywatności jeśli nie miałyście nic cennego...
Mero 2018-04-06 15:03
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Pierwsza kawusia od ostatniego picia. Jak ja za kawusią tęskniłem
Ranukastar 2018-04-06 15:04
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
znowu pizza na obiad
Ryoko272 2018-04-06 15:15
Zgłoś   Ocena: 6 ( 6 )
Dostałem 10 z Javy B-)
Wciąż czekam na moje piętnaście ka
Mero 2018-04-06 15:16
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
o Ty geniuszu, gratuluję! :o
może na serio idź na programowanie jak Ci to idzie
Ryoko272 2018-04-06 15:19
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Nie umiem w technologię...
No i ja wiem tylko jak napisać jakieś proste kalkulatory albo kostki do gry xD na studiach to chyba za mało
Rayuji 2018-04-06 15:16
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Ale 10 czego? Ocenę?
Ryoko272 2018-04-06 15:18
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nom
W nl skala ocen jest od 1 do 10
MrocznaKomoda 2018-04-06 15:21
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
mam hiacynta Herberta
i takie grube różowe stokrotki
jak można nazwać stokrotki
Ryoko272 2018-04-06 15:22
Zgłoś   Ocena: 4 ( 4 )
Stokrotka
MrocznaKomoda 2018-04-06 15:24
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
taką już mam :(
Ryoko272 2018-04-06 15:27
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Daisy
MrocznaKomoda 2018-04-06 15:29
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
o!
będzie Daisy Kaczka
Yagoda 2018-04-06 15:42
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Pszemek
MrocznaKomoda 2018-04-06 15:50
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Pszemek będzie biały
Rayuji 2018-04-06 15:23
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Remaster której starej konsoli (przed pierwszym PlayStation) Efdeusze by chcieli?
Ryoko272 2018-04-06 15:24
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Czy jest @Beton-senpai
Ranukastar 2018-04-06 15:26
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
popaczę chwilę jak bill hicks i trzeba na grupę dla alkusów
Mero 2018-04-06 15:34
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
Komentarz bohaterki tego animu:
http://tiny.pl/g2q4c
Ryoko272 2018-04-06 15:36
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Sama prawda
Ryoko272 2018-04-06 15:35
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Kogo narysiać anime nudzi mi się
Chętnnych Łibuefdejczyków proszę o opis/zdjęcie, czas realizacji zamówienia to ???
Ranukastar 2018-04-06 15:35
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
anime żaba
Ryoko272 2018-04-06 15:39
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Jakie Kejczenks ma włoski
Ranukastar 2018-04-06 15:40
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
brązowe proste do cyckuf
Ryoko272 2018-04-06 16:10
Zgłoś   Ocena: 4 ( 4 )
https://imgur.com/a/BzmvI
może pokoloruję potem jescze Żabko
Ranukastar 2018-04-06 19:19
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
< 333
Yagoda 2018-04-06 15:50
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Dziewczynkę tylko zamiast ciała kości
Mi się to tak ostatnio spodobało
misia2789 2018-04-06 15:35
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Ide na rolki c:
Ranukastar 2018-04-06 15:40
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
spadam się zbierać na grupę dla alkusów
Yagoda 2018-04-06 15:41
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Dostałam lenonki :DDD
Rayuji 2018-04-06 16:12
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
https://www.youtube.com/watch?v=mtt3OeD9qgs
Mero 2018-04-06 16:18
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Mam poważną rozkminę czy iść do Tesco czy zamówić sobie coś do jedzenia. Nie chcę mi się tyłka z łóżka ruszać, bo mi dobrze tak i atak lenistwa.
ladyversus 2018-04-06 16:25
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Nach, czasem lepiej kupić składniki i zrobić sobie coś, niż wcinać gotowce niewiadomego pochodzenia. :P
fenrir 2018-04-06 20:30
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Zapowiada się dobrze no i plus za demota :)
dradenus 2018-04-07 00:54
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Pisałem o tym wczoraj.
Plus za demota :)
Mam nadzieję, że anime będzie ciekawe.


Zaloguj się, aby dodawać komentarze.

Wybierz kanał RSS:

Główna   • Poczekalnia   • Komentarze

Login:

Hasło: