RSS

Zaloguj się

Najlepsze życzenia Najlepsze życzenia

Dodano: 2017-11-14 13:46    przez: Mero     Skomentuj: (133)

+ - Nie rozumiem Ocena: 24 (27) Niezrozumiałe: 1        

Najlepsze życzenia - dla Naszego admina fandemonium.pl

0000-00-00Maziu, żeby Twoje życie nie było żartem :)

www.youtube.com/watch?v=aRX1EjzKz-E



Komentarze Komentarze

Maziu 2017-11-14 13:57
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Dzieki ♥️♥️♥️
Mero 2017-11-14 14:20
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
:)
trava 2017-11-14 14:13
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Wszystkiego najlepszego :) Samych wspaniałych sukcesów w Twoim życiu :D
Maziu 2017-11-14 19:28
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Dziekuje Travo :D
NyurishMikurosh 2017-11-14 14:13
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Nie kojarze kolesia ale wszystkiego najlepszego i najfajniejszego osobo której nie kojarzę ale może być cul
Maziu 2017-11-14 19:29
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Spoko, przekaze, bo knypka znam az za dobrze, pewnie ziomus mowi ze dziekuje :P
NyurishMikurosh 2017-11-14 19:36
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Thx maziu
Charlotte 2017-11-14 14:49
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Wszystkiego naj!!!
Maziu 2017-11-14 19:29
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Dzieki Szaruru!!
ladyversus 2017-11-14 14:58
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Wszystkiego Najlepszego Panie Adminie, 200 lat!!! ;)
Maziu 2017-11-14 19:29
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Dzieki Versusko, 55 w zupelnosci wystarczy :D
Mero 2017-11-14 14:59
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
Przez wczorajszego Frojda miałem dzisiaj sen o lataniu xd
trava 2017-11-14 15:09
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Penis Ci rośnie :D
Mero 2017-11-14 15:25
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nah, był tylko ból brzucha ;(
trava 2017-11-14 15:28
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
To jak drzewko, od samych korzeni :D
NyurishMikurosh 2017-11-14 15:22
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
czemu tak bezwstydnie sie tym chwalisz?!
Mero 2017-11-14 15:28
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
;)
Charlotte 2017-11-14 16:01
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
ja planuję go przeczytać przez te dyskusje z wczoraj
Mero 2017-11-14 16:07
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
przyznam się, że też mnie ciekawi jakie jeszcze "mądrości" głosił.
Lavinia 2017-11-14 15:07
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Wszystkiego co najlepsze Panie zMaziulski ;^)
Maziu 2017-11-14 19:30
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Dzieki LAsciVIous C:
Ranukastar 2017-11-14 15:15
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
wszystkiego najlepsiejszego
Maziu 2017-11-14 19:30
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Dzieki Kejczenks ^^
Ranukastar 2017-11-14 15:15
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
ale jestem zjebana po robocie
Bones 2017-11-14 15:23
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Wszystkiego naj Maziulski!!!!!
Maziu 2017-11-14 19:30
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Dziekuje Kostko♥!!
Yagoda 2017-11-14 15:23
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
STÓWA MAZIU! ;D
Maziu 2017-11-14 19:31
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Dzieki Yaga :D
Yagoda 2017-11-14 15:24
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ale się pokazowo wyjebałam drzwi mi się zamknęły na sznurówce i buba
Ranukastar 2017-11-14 15:24
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
pamiętacie gumisie
Jowisz 2017-11-14 20:07
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
https://www.youtube.com/watch?v=vENXCSp7Bg0
Ranukastar 2017-11-14 15:26
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
mam wolne w piątek i sobotę =)
Mero 2017-11-14 15:27
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
szaleństwo, a z jakiej to okazji? :o
Ranukastar 2017-11-14 15:28
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
cały zakład ma wolne za jedenastego
Mero 2017-11-14 15:28
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Nieźle :)
Ranukastar 2017-11-14 15:28
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
nom
Ranukastar 2017-11-14 15:32
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
ale szkoda soboty bo dwie stówy w plecy :(( na pierwsza zmianę w sobotę mogę robić co tydzień nawet
FlyingPanda 2017-11-14 15:26
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Wszystkiego najlepszego Panie Maziu Adminie!
Maziu 2017-11-14 19:31
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Dziekuje Pani Szanownej Pandzie Latajacej! :D
Orochimaru 2017-11-14 15:35
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Wszystkiego Najlepszego :)
Maziu 2017-11-14 19:31
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Ssssssssssss
To chyba po wezowemu dziekuje ;)
Ranukastar 2017-11-14 15:36
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
bolą mnie nóżki od ciężkiej pracy ;c
Bones 2017-11-14 15:38
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Byłam na kreglach :)
Mero 2017-11-14 15:39
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
I jak Ci poszło na nich? :)
Bones 2017-11-14 15:52
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Dobrze!
Miałam 2 miejsce
Havock 2017-11-14 16:01
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
grałaś sama xD?
Bones 2017-11-14 16:05
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
RUDE
Mero 2017-11-14 16:05
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Gratuluję 2 miejsca :)
Bones 2017-11-14 16:06
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Thx!
Ranukastar 2017-11-14 15:40
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
jaka jest wasza ulubiona kreskówka z dzieciństwa?
Ranukastar 2017-11-14 15:45
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Prison Architect - Get Your Learn On - PART #63
Ranukastar 2017-11-14 15:46
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
pamiętacie theres rooooom toooo belieeeeve out of sight out of mind out of reeeaaach
fiodr23 2017-11-14 15:55
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Najlepszego!!! :D
Maziu 2017-11-14 19:32
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Dzieki Fidorze :D
Charlotte 2017-11-14 16:00
Zgłoś   Ocena: 4 ( 4 )
człowieka poznasz tak naprawdę po tym jak się zachowuje wobec kasjera w sklepie kiedy jest jakiś problem
Yagoda 2017-11-14 16:03
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
nie rozumiem jak można w jakiś sposób zaatakować taką osobę
Yagoda 2017-11-14 16:02
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
muszę pomyśleć jak ładnie odmówić dziewczyną bo dzisiaj sie głupia śpieszyłam na konkurs z angielskiego i powiedziałam że ok bo już nie miałam czasu a ona nalegała ;CCC
Mero 2017-11-14 16:08
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
ale na co?
Yagoda 2017-11-14 16:12
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
na ten turniej od ręcznej
Mero 2017-11-14 16:32
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Jak już się zgodziłaś to do boju. Dasz radę :)
Yagoda 2017-11-14 16:35
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
No mówię że się śpieszyłam bardzooo :CCC
Mero 2017-11-14 16:36
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
To nie ma znaczenia, mogłaś powiedzieć "nie" i zwiać na konkurs, a Ty wolałaś jednak ulec ich prośbom to masz teraz :)
Yagoda 2017-11-14 16:37
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
;CCCC
Nie ma litości
Yagoda 2017-11-14 16:30
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Czemu ja jestem taką pierdołą i czemu Silent z Jowiszem mieli racje ;CC
Silent 2017-11-14 16:57
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Bo nie chcesz być problematyczna :)
Yagoda 2017-11-14 17:06
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
:))))))
To było pytanie retoryczne
Silent 2017-11-14 17:11
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Twój wybór ;)
Yagoda 2017-11-14 17:35
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
:C
Silent co ty robisz w takich momentach
Silent 2017-11-14 17:47
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
W jakich? Nigdy mnie nie potrzebowali do rzadnej drużyny xd praktycznie nigdy mnie nie potrzebowali do takich rzeczy więc moje szare życie było spokojne, a teraz walczę by coś sobą wykazywać xD
Yagoda 2017-11-14 18:02
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Spodziewałam się takiej odpowiedzi
Silent 2017-11-14 18:12
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Właśnie z tym walczę xD by moje odpowiedzi moglybyc inne
Yagoda 2017-11-14 18:18
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nie wierze
silent chce wyjść ze szarej strefy
Silent 2017-11-14 18:54
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Jak mu tam niedobrze to nie będzie tam siedział :)
Havock 2017-11-14 16:02
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
naj naj, ale piwa ci nie dam, na 18 nie wyglądasz :D
Bones 2017-11-14 16:05
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Maziu to staruch przecież
Mero 2017-11-14 16:09
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
ćwierćwiecze dzisiaj skończył, taka stara dupa.
Ranukastar 2017-11-14 16:11
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
ale gimbus
Mero 2017-11-14 16:12
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
:))
Maziu 2017-11-14 19:37
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Stary ale rajy (⌐■ ͜ʖ■)
Maziu 2017-11-14 19:32
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Ale prosz pana, to zdjecie sprzed 2 lat :((
Dzieki Hamaku, tak czy owak :D
Bones 2017-11-14 16:14
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Chrześcijanin tańczy
tańczy tańczy tańczy
Yagoda 2017-11-14 16:20
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
tańczą tańczą tańczą jego
Mero 2017-11-14 16:24
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
http://tiny.pl/gl77g :)
dradenus 2017-11-14 18:43
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
https://youtu.be/4rDhov3Oq50
Ranukastar 2017-11-14 16:18
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
idę się żdżemnąć
Orochimaru 2017-11-14 16:43
Zgłoś   Ocena: 9 ( 9 )
Oglądałem ostatnio Muminki.
[Uwaga spoilery! xD]

Taka sytuacja.
Mama Muminka zrobiła kolację i wszyscy narzekali że znowu te placki, w szczególności Mała Mi, choć każdy dołożył swoje trzy grosze w a narzekaniu. Matka się zasmuciła... w poradniku babci przeczytała co ma zrobić w takiej sytuacji. W kuchni przygotowała trochę jedzenia by mieli co jeść jak jej nie będzie. Zostawiła list pożegnalny w nocy i udała się w samotną podróż w góry na 3 dni. Gdy oddaliła się od domu spotkała Włóczykija, który przyłączył się do wyprawy - chciał być dżentelmenem i ponieść jej plecak, ale Matka stanowczo odmówiła! Spędzili noc pod gołą chmurką.

Następnego dnia w domu nikt nic nie ogarniał. Ojciec przypalił całe jedzenie. Potłukły się talerze przy myciu, pranie okazało się nie lada wyzwaniem bo Ojca rozbolało w krzyżu jak wywieszał pranie na sznurku. Muminek stwierdził że nie ogarnie tego bałaganu w domu i że się nie wyrobi w ciągu dnia - załamał się psychicznie chłopina. Migotka próbowała ratować sytuację i zrobić zupę, ale się nie udało i rozpłakała się w rozpaczy. Mała Mi, "chciała" zostać, ale powiedziała że jakąś ciotkę musi koniecznie odwiedzić i sobie poszła... przyszła pod koniec jak miała wrócić Mama Muminka i coś tam pomogła myjąc z Kangurem okna.

Tymczasem podczas samotnej podróży ponownie przydał się poradnik babci - to takie google dzisiejszych czasów. Włóczykij nie chciał uwierzyć że z trzciny da się zrobił łódki jednoosobowe i był pod wrażeniem zaradności Mamy Muminka! Gdy dotarli na miejsce w dolinie gór znaleźli sad czereśni. Zebrali całą masę owoców do plecaka, choć na początku Włóczykij oszukiwał bo podjadał zamiast zbierać za co Mama Muminka delikatnie go skarciła. Jak uzbierali to udali się w drogę powrotną.

Jak Mama wróciła to każdy z radości i tęsknoty rzucił się na nią z radości. Dlatego w plecaku z wiśni czy czereśni się zrobiła pewnie marmolada (jak każdy chciał ją przytulić) i Mama Muminka na kolację zrobiła placki z marmoladą z czereśni :) Nik nie narzekał tym razem a i Włóczykij był zadowolony że załapał się na darmową kolację, bo znowu by musiał łowić ryby :D

Moja ocena. Odcinek 10/10

:D
Mero 2017-11-14 16:55
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Ogarnianie domu takie trudne xd
Bones 2017-11-14 16:57
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
:D
Orochimaru 2017-11-14 17:04
Zgłoś   Ocena: 4 ( 4 )
Gdy myślisz że widzisz że Mama Muminka nie widzi :)
https://imgur.com/HBhR027
Charlotte 2017-11-14 18:02
Zgłoś   Ocena: 4 ( 4 )
Ten komentarz jest zbyt kawaii roztopiło mi się serce
NyurishMikurosh 2017-11-14 18:11
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
czyli włóczykij faktycznie jest bezdomnym
Mero 2017-11-14 18:28
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
no przecież mieszkał w namiocie, a jak była zima to wybywał stamtąd.
Havock 2017-11-14 21:13
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
sam, z mamą muminka? w górach? nareszcie wiem dlaczego nazywa się włuczyKIJ
Wanbetor 2017-11-14 16:55
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
100
Maziu 2017-11-14 19:33
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Thx Beton :)
Silent 2017-11-14 17:10
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Najlepszego ^^ panie zb*ekhem*adminie :)
Maziu 2017-11-14 19:33
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
A ty lepiej siedz cicho... XD
JK, Dzieki wielkie Silent :D
misia2789 2017-11-14 17:33
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Wszystkiego Najlepsiejszego! ^.^
Maziu 2017-11-14 19:34
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Dziekuje Misiu~~ ^^
misia2789 2017-11-14 18:07
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
pfff hahahahaha xD co za "gówniany" pojedynek w tej gintamie, od razu całe zmęczenie po tylu godzinach matmy zniknęło xD
Sougo został opętany, ale to było do przewidzenia, tylko nie sądziłam, że Maganagi będący kanibalem może pożreć drewniany miecz Gincia xd
Yagoda 2017-11-14 18:18
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
wiecie że już są świąteczne dekoracje w sklepach
to czy ja już moge w świąteczny affek
Wiku 2017-11-14 18:19
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Nieeee! Zabraniam ci, nawet 24 grudnia nie będziesz mogła go ustawić!
Mero 2017-11-14 18:24
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
NIE!
Yagoda 2017-11-14 18:33
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
https://imgur.com/a/W6BRk
Mero 2017-11-14 18:34
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
xd
misia2789 2017-11-14 18:31
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
mama kupiła już ozdobną choinkę do postawienia na regale xD
Yagoda 2017-11-14 18:34
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
A u mnie dalej dynia stoi xD
Wanbetor 2017-11-14 19:27
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
wczoraj bylem w biedrze to juz byly czekoladowe mikolaje do kupienia
Wiku 2017-11-14 18:20
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Najlepszego c:
Maziu 2017-11-14 19:34
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Dzieki Wikula :D
Yagoda 2017-11-14 18:39
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
co robi admin
http://tiny.pl/gl7wq
Maziu 2017-11-14 19:35
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Glaszcze kota, nie widac? :P
dradenus 2017-11-14 18:41
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
Wszystkiego najlepszego :)
Maziu 2017-11-14 19:34
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Dzieki wielkie Drejd :D
pat36 2017-11-14 18:57
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
sto
Maziu 2017-11-14 19:35
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Thnx Pap :)
KuShiro 2017-11-14 19:49
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Wszystkiego najlepszego! :D
Maziu 2017-11-14 23:34
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Dzieki Kushi :D
Bluazzuri 2017-11-14 21:39
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
dobrego miłego życia lol
Maziu 2017-11-14 23:34
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Przyda sie :') Dzieki Nimi
Calsiphee 2017-11-14 23:15
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO
ZDRÓWKA
SZCZĘŚCIA I WGLLLLL!!!!
Mero 2017-11-14 23:21
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
o Calsi.
Calsiphee 2017-11-14 23:48
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
elo
Mero 2017-11-14 23:51
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
320
co u Ciebie? :)
Calsiphee 2017-11-16 01:23
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
studia, krk, studia, w pizdu dodatkowych zajęć, studia, rejony, alkohol. Troche zwolniłam tempo, chociaż dzisiaj sprawka. A u Mera? A na fandmonium pe el?
Mero 2017-11-16 14:55
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Na fandemoium.pl to żadnych dram ostatnio nie było i bardziej RIPmonium. Pat robi swoją wersję tej strony. I to tyle. A u mnie? to byłem wcześniej chory przez co mi praca przepadła, którą miałem zacząć w pierwszą niedzielę listopada i dzisiaj pierwszy raz gdzieś wyszedłem z domu od tego czasu, więc stara bida.
Maziu 2017-11-14 23:34
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Dziekuje wielce Kalinko!!♥
Calsiphee 2017-11-14 23:49
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
ależ prosz
nie dziękuj
Maziu 2017-11-15 11:09
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Za pozno ;p
Calsiphee 2017-11-16 01:22
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
deeeejm
Maziu 2017-11-16 11:19
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Bywa :p
Zoraida 2017-11-16 13:22
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Sto lat, sto lat, niech żyje, żyje nam...
Jowisz 2017-11-20 22:45
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
ちょっと遅いがお誕生日おめでとう!


Zaloguj się, aby dodawać komentarze.

Wybierz kanał RSS:

Główna   • Poczekalnia   • Komentarze

Login:

Hasło: