RSS

Zaloguj się

Troska o drugą osobę Troska o drugą osobę

Dodano: 2017-09-13 15:34    przez: Rayuji     Skomentuj: (172)

+ - Nie rozumiem Ocena: 20 (22) Niezrozumiałe: 0        

Troska o drugą osobę - skuteczny lek na bycie dupkiem

0000-00-00Powtarzający się od dawna schemat w shounenach i nie tylko, na początku zły charakter po zaprzyjaźnieniu się z innymi (i najczęściej porządnym oklepie od protaga) zmienia swoje nastawienie o 180 stopni, nagle się okazuje równym ziomem, wystarczyło tylko, że nagle zaczął się przejmować losem innych i sam przestał być egoistą. Dzieje się ta, bo w pewnym momencie mają dla kogo się zmienić.



Komentarze Komentarze

Wanbetor 2017-09-13 15:39
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
2 dni do poprawy
stan nauki: 0
Mero 2017-09-13 15:40
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
to pora ten stan zmienić
Wanbetor 2017-09-13 15:41
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
na minusowy? masz racje
Mero 2017-09-13 15:43
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nie. Do nauki leniu.
Wanbetor 2017-09-13 15:46
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
moze pozniej
Mero 2017-09-13 15:49
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Morze jest szerokie i głębokie, a w tym morzu pływa ryba co się nazywa chyba. Także zapierdzielaj mi już do nauki.
Rayuji 2017-09-13 15:41
Zgłoś   Ocena: 5 ( 5 )
Wiele studentów zaczyna naukę 2 dni przed, ZASUWAJ.
NyurishMikurosh 2017-09-13 15:43
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Najśmieszniejsze ze piocolo ma na najpóźniejszym obrasku jakieś 8 lat a f pierfszym 3 wiec tbh to chyba bardziej wychofanie i pokazanie JAKICHKOLWIEK pozytyfnych wszorcóf
Vedzita zafsze jezd dupkiem ale pszynajmiej bije ludzi tesz za sfojom rodzinę
BlakkuTsuki 2017-09-13 15:45
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
W moim mieście jest jedno z najbardziej otakó liceów
I jest imienia Narutowicza
Są tam zajęcia z japońskiego, japońskie łucznictwo (zapomniałam jak to się nazywa :( ) i raz w roku jest taki mini jednodniowy kąwęt animango
Szkoda, że pociągiem musiałabym dojeżdzać :(((
Rayuji 2017-09-13 15:51
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
kyudo, droga łuku;-)
BlakkuTsuki 2017-09-13 15:53
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Dziękuję!!!
Rayuji 2017-09-13 15:57
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ciekawe, czy wasze liceum organizuje zawody yabusame (strzelanie do celu z konia)
Mero 2017-09-13 15:59
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
ona nie chodzi do tego liceum tylko wspomniała, że w jej mieście takie jest.
Rayuji 2017-09-13 15:59
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
A no faktycznie
Mero 2017-09-13 15:47
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Pełno teraz ofert zagranicą do fabryk ze słodyczami, ale chyba jednak wybiorę Holandię, bo ze sprawdzonej agencji oferta xd
MrocznaKomoda 2017-09-13 15:47
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
Widziałam człowieka, który wygląda jak Helmund (serio, broda, włosy - wszystko) i miał koszulkę z pokemonami
Ranukastar 2017-09-13 15:55
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
eh
Rayuji 2017-09-13 15:57
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
oh
Yagoda 2017-09-13 16:01
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
podbija do mnie znajomka z równoległej i zaczyna tym tonem że wiesz że czegoś od ciebie chce "Jagóódka..." i sobie myślę że onie ja znam ten ton co teraz będzie
I mi powiedziała czy jakbym mi dała płótna to bym jej coś i jakiejś tam lasi NAMALOWAŁA
CZUJECIE TO .///////////////////.
a teraz opchnęłam moje galaksi trampki xDDD
Rayuji 2017-09-13 16:04
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Zupełnie, jak mój ojciec..

ceń siebie i swój czas to przede wszystkim, namaluj, ale za symboliczną opłatę bądź przysługę, skoro to zwykła znajomka, za darmo tylko dla rodziny i bliskich przyjaciół/drugiej połówki. Moim zdaniem ofc.
Yagoda 2017-09-13 16:07
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
"ceń siebie i swój czas to przede wszystkim"
no to tym bardziej powinnam się cieszyć
Rajtuz ja cały dzień siedze przed komputerem xd
Rayuji 2017-09-13 16:12
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ceń swój czas w tym sensie, żebyś nie marnowała go na darmową robotę dla zwykłej znajomki i jej znajomki, jak już, to poświęć go na pracę odpłatną, w końcu trzeba się cenić.
Yagoda 2017-09-13 16:18
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
eh ja to się powinnam cieszyc że ktoś coś wogle ode mnie chce xd
Rayuji 2017-09-13 16:19
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
To już jak wolisz
MagicznyMilosz 2017-09-13 16:03
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
jezuu ale mam gorączkę nie wiem co się dzieje naokoło mnie
znaczy jestem w pracy, więc głównie to siedzę na fb
ale jakoś tak mi słabo
Rayuji 2017-09-13 16:06
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Bo jesteś osłabiona od silnej gorączki. Niech zgadnę, czujesz, jakby za chwilę miało cię ściąć z nóg? Zwolnij się z pracy na ten czas i idź na chorobowe, ZDROWIE WAŻNIEJSZE.
MagicznyMilosz 2017-09-13 16:26
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
i tak mam tylko cienki sweter, bo jestem kretynką, chcę to trochę opóźnić
nie mogę się zwolnić, jak choćby o tym powiem, to będę miała przewalone. i tak nic nie robię, jedyna różnica jest taka, że w domu bym spała, a tu sobie siedzę na kompie, nie warto robić problemu
Rayuji 2017-09-13 16:27
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
To już jak chcesz, ale po pracy bierz L4 i wyzdrowiej najpierw
MagicznyMilosz 2017-09-13 16:35
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
L4 jest dla ludzi na umowie, a nie śmieciówie, lol :d
Mero 2017-09-13 16:24
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Współczuję, lepiej żebyś się zwolniła niż miała tak się tam męczyć i pogorszyć ten stan. Zdrowia życzę :/
MagicznyMilosz 2017-09-13 16:27
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
jeszcze dwa dni w pracy i jadę na wesele (a nie mam połowy kreacji!)
miałam jechać dziś do Bonarki po rzeczy, najgorzy
Ranukastar 2017-09-13 16:03
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
spadam
JefftheKiller123 2017-09-13 16:05
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
TA: biiorę teraz jakiieś nowe lekii
TA: prze2pałem już ze dwadziieścia godziin ii czuję potrzebę niie podno2zeniia 2iię anii trochę
JefftheKiller123 2017-09-13 16:16
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
TA: niie byłem w 2zkole dziiś przez to
Mero 2017-09-13 16:32
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Chleb z chlebem i ketchupem to najlepszy obiad. Polecam bardzo gorąco.
Rayuji 2017-09-13 16:35
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Dokup chociaż ze dwa jajka i usmaż sobie tosta z nimi.
Yagoda 2017-09-13 16:37
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
i pokrój na trójkąty
ladyversus 2017-09-13 16:38
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Będą kawałki pizzy. :D
Mero 2017-09-13 16:38
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
alergia na jajko.
ladyversus 2017-09-13 16:38
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Mero zjedz coś pożywnego!
Wanbetor 2017-09-13 16:58
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
chleb z bulka jest lepszy
MagicznyMilosz 2017-09-13 16:46
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
gorunc herba
ladyversus 2017-09-13 16:58
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Ciekawa odpowiedź. :D https://goo.gl/dtQase
ladyversus 2017-09-13 17:15
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
To pytanie mnie rozbroiło. :D Ale odpowiedź na poziomie. :) https://goo.gl/Qk9YVJ
Mero 2017-09-13 17:19
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Fenrira tam zatrudnili? :p
Rayuji 2017-09-13 17:20
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nidirydy, zajęty pracą i nie ma czasu na głupoty chyba
Mero 2017-09-13 17:28
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Fizyka to poważna sprawa, a nie głupoty xd
ladyversus 2017-09-13 17:26
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Chymmm... Właśnie się zastanawiałam jak bardzo poważny jest Fenrir w swojej pracy. :P
Doszłam do wniosku, że do pracy podchodzi bardzo poważnie i raczej takiej odpowiedzi by nie udzielił. xD
misia2789 2017-09-13 17:06
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
uwielbiam te rysunki < 3
szkoda, że normalnie to tylko w skill-cut'ach można je zobaczyć przez sekundę T^T
zgadnijcie, którą mam klasę ja, a którą wika i roza xD
http://tiny.pl/gjvmq
http://tiny.pl/gjvmx
http://tiny.pl/gjvmm
Maziu 2017-09-13 17:40
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ty masz tego czarnego zngola klata, Wika tego blekitnego chloptasia a ten zielonkawy to Roza ;p
misia2789 2017-09-13 18:13
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
mój jest niebieski, wiki zielony, a rozy czarny, tylko że ja nienawidzę walki wręcz, a właśnie w tym specjalizuje sie niebieski, natomiast czarny jest średniodystansowy, a zielony jest długodystansowy, jednak czarny ma chyba najpotężniejsze ataki (a cała trójka to ta sama postać) xD
Maziu 2017-09-14 00:16
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Kompletnie nie trafilem XD
Maziu 2017-09-13 17:21
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
https://youtu.be/Q8zC3-ZQFJI dobry gosciu xDD warto obejrzeć do konca xD
ladyversus 2017-09-13 17:28
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
O hardcore, on to robi w akademiku. xD Niach, moje życie musi się zmienić...
Mero 2017-09-13 17:33
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
No koleś robi takie rzeczy, a mnie jedyne na co było stać to tylko podgrzanie piccy suszarką :(
Bones 2017-09-13 17:51
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
http://www.gry.jeja.pl/4863,icy-tower.html
Grał/ pamięta ktoś?
Rayuji 2017-09-13 17:52
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Pewnie
Mero 2017-09-13 17:52
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
grałem i pamiętam to.
Maziu 2017-09-13 17:53
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Sie wie :D rekordów nie bilem, ale grac sie gralo :)
ladyversus 2017-09-13 17:58
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Of course. :D
fiodr23 2017-09-13 18:01
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Nie wiem czemu, ale ja zawsze miałem jakoś słabość do tej gierki:
Age of War
http://www.gry.pl/gra/age-of-war
(być może ta ta muzyczka która nadaje taki, ciężko mi ująć ale powiedzmy prosty i fajny klimat)
fiodr23 2017-09-13 18:02
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
I oczywiście że pamiętam :)
Milliana 2017-09-13 18:13
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
OJezu
Dokładnie godzinę temu grałam w to XDDD i to na jeja nawet też XD
Wanbetor 2017-09-13 18:48
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
podstawowka, lekcja informatyki
Maziu 2017-09-13 17:56
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Oho, lysieje, widze ze mi troche wlosow powypadalo od drapania się po głowie
Mero 2017-09-13 17:58
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
będziesz Pazdanem :)
Miskun 2017-09-13 18:48
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
Michał maziu sebastian maziulski pazdan. Pięknie xd. Każda dziewczyna jego.
Maziu 2017-09-14 00:15
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Musze tylko przypakowac i bede mogl koszplejowac Huan Pazdan Mana xD
Silent 2017-09-13 18:46
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
To powołanie! Kariera filmowa wzywa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Maziu 2017-09-14 00:16
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Bede wersja budzetowa... :v
Rayuji 2017-09-13 17:58
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Korci mnie, żeby wypłynąć na głębokie wody morza open source i spróbować Arch linuksa.
Bones 2017-09-13 18:02
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
http://www.gry.jeja.pl/285,zrob-drinka.html
Prawdziwy klasyg
Rayuji 2017-09-13 18:05
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Wóda do połowy, sok żurawinowy prawie do połowy i kostka lodu, zamieszaj.


Nie ma za co ;-)
Bones 2017-09-13 18:16
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
cranberry juice do połowy, wódka prawie do końca, tequilla, mieszanie, cytryna :P
https://i.imgur.com/cX5dc0j.png
Mero 2017-09-13 18:06
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
gra ucząca najmłodszych bycia alkoholikiem.
Charlotte 2017-09-13 18:46
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
nawet nie muszę tego włączać żeby słyszeć w głowie tę muzyczkę ;;
Charlotte 2017-09-13 18:47
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
nalałam szklankę soku pomaranczowego i umarł
może mył wcześniej zęby
Dikma25 2017-09-13 18:09
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
https://www.youtube.com/watch?v=RaYlzrNRge0
ladyversus 2017-09-13 18:29
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Btw. Dikma dzięki, że wspomniałeś ostatnio o Akame Ga Kill, właśnie oglądam i jest zajebiste. :D
Dikma25 2017-09-13 18:35
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
No problemo ;)
evasive 2017-09-13 18:20
Zgłoś   Ocena: 7 ( 7 )
Posprzątałam pokój, a dodam, że nie robiłam tego ponad 2 tygodnie
Każdy plus to wirtualne oklaski dla mnie ;d ;d ;d
Ryoko272 2017-09-13 19:00
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
+++++
Mero 2017-09-13 19:14
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
http://tiny.pl/gjk34
evasive 2017-09-13 18:22
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Jest nowy singiel Enter Shikari i piosenka może nie jest najlepsza, ale za to pomysł na album mi się podoba i jestem ciekawa co będzie dalej ;d
Naoglądali się Black Mirror ;d
Ranukastar 2017-09-13 18:25
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
jestę
Rayuji 2017-09-13 18:27
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
spoko
Ranukastar 2017-09-13 18:32
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
(:
NyurishMikurosh 2017-09-13 18:29
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Dfie rzeczy które rozumiem najmniej z harrego pottera
JAK i DLACZEGO ojciec Hagrida "poszedł w tango" z olbrzymką
Czemu Hermiona sie obraziła na szlame? Skąd ona wiedziała ze to obraźliwe. Jakby ktoś naglę wyskoczył i nazwał wasz jakimś dość gupio brzmiącym przezwiskiem nie związanym z waszą kulturą to by to wasz ruszyło? Dajmy na to gdzieś wielkim diszem jest słofo krawiec. I podbija do wasz koleś i "TY KRAWCU" i niby wiesz o co mu chodzi ale nie masz emocjonalnego połącznenia z tym słofem
Rayuji 2017-09-13 18:33
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
1. serce nie sługa

2. Mogła po prostu być obcykana w czarodziejskiej terminologii
Yagoda 2017-09-13 18:34
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
1.Taki fetysz. MAGIA(?????)
2.Przesz to była mądra i oczytana dziewczynka napewno przeczytała o tym w jakiejś ksiazce i to słowo ma jakiś negatywny wydźwięk
3.Ponieważ była małą dziewczynką
NyurishMikurosh 2017-09-13 18:43
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
3. Nie była juz bejbi w tej ksiąszce, ani f filmie. Nastolatka
2. I do ciebie i do Fenrira. Jak fiem że w jakiejź kulturze brzydko jest nazywać kogoś psem to nie znaczy ze odczuje wagę tej obrazy. To sprawa kulurofafa. I obviusli to pierfszy raz gdy użyli wobec niej tego słowa bo
-Harry nie znał
-Reakcja Rona
Czy ona czytała słofnik disófff?
Yagoda 2017-09-13 18:44
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
3.MIAŁA 11 LAT
2.to HERMIONA
NyurishMikurosh 2017-09-13 18:48
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
11 lat miała w pierfszej książce, w drugiej 12. Inteligente dziecko. Czemu 12 latka znała wulgarne określenia (Podziemie rapofe tfoszyła?)
To nadal nie ma sensu czemu niby miała uznać to za obrazę, rozumiem Ron mógł się wkurzyć bo on jest z tej kultury ale Hermiona no nie bardzo.
Yagoda 2017-09-13 18:52
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
no ale ona przecież się tym bardzo interesowała na pewno gdzieś na to trafiła
12 lat to są dzieciaczki przecież
NyurishMikurosh 2017-09-13 18:58
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Interesofała się disami? Wogle, co za książki mają w tym hogwarcie jak mają tam przekleństwa w nich
Ofszem, bejbu bejb ale dziecko w tym wieku jest w stanie przestać się przejmować głupimi rzeczami, and also. To jej drugi rok w tej kulturze
Zacznijmy od tego jak działa połączenia negatywne. Jeśli nie wychowasz się w miejscu w którym jakieś popularne określenie obrażliwę nie uznasz go za obraźliwe, znaczy możesz potem nauczyć się go unikać ale dopóki twój mózg nie wytworzy negatywnego połączenia z tym słofem pobudzając w ten sposób odpowienię części mózgu która pobudza u ciebie uczucie dyskomfortu. Wiec jej reakcja nie ma sensu. Science!!!
Yagoda 2017-09-13 18:59
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
"Ofszem, bejbu bejb ale dziecko w tym wieku jest w stanie przestać się przejmować głupimi rzeczami" ne
NyurishMikurosh 2017-09-13 19:02
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
duh, jak f tym fieku potrafi ogarnąć PRZED NAUCZYCIELAMI rzeczy to na pefno nie jest w wieku w którym sie popłacze bo ktoś nazwał ją bebokiem. I jestem pefna ze ta faza kończy się w podstawówce
Yagoda 2017-09-13 19:04
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
NE
NyurishMikurosh 2017-09-13 19:05
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ah! Rozumiem
TY BEBOKU
Yagoda 2017-09-13 19:05
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
JA JESTEM JUŻ DUŻOMM DZIEFCZYNKOM
NyurishMikurosh 2017-09-13 19:07
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
BEBOK!BEBOK!BEBOK!
Yagoda 2017-09-13 19:09
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
NIE PRZEJME SIE TAKIMI RZECZAMI
NIE! NIE! NIEEEE!
NyurishMikurosh 2017-09-13 18:49
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Also, co do olbrzyma
W HP olbrzymi nie so zbyt ładne i są wyjątkofo agresywne
Papa Hagrida to musiał być jakiś siriusl freak
also biologiczny aspekt zapłodnienia i porodu
funny
Mero 2017-09-13 18:32
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Znowu kłótnia o hajs i usłyszałem, że "dziaduję". Boż mam dosyć życia w tym bidolandzie i jadę w ciemno gdziekolwiek.
Ranukastar 2017-09-13 18:33
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
też dzisiaj miałam
Rayuji 2017-09-13 18:34
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Zaczęli już gadać, że traktujesz dom jak hotel?
Dikma25 2017-09-13 18:34
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Juz moge prawie normalnie chodzic xD Co prawda nadal straszna opuchlizna ale z dnia na dzien lepiej xD
Wanbetor 2017-09-13 18:37
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
w sumie to akurat mam kase na warunek
Rayuji 2017-09-13 18:37
Zgłoś   Ocena: 4 ( 4 )
Przypomniało mi się, jak na jednym forum o Dragon Ball Z jakiś koleś napisał, ze BD Z jest rasistowskie, bo, uwaga - promuje super Saiyana jako kogoś lepszego o blond włosach i niebieskich (kij z tym, że bardziej seledynowych) oczach.
Ranukastar 2017-09-13 18:37
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
heheheh
Rayuji 2017-09-13 18:43
Zgłoś   Ocena: 4 ( 4 )
Bez kitu, kilka lat temu miałem też sytuację taką - ziom na czacie mnie się pyta, jakie laski mi się podobają, to rzucam mu pierwszy lepszy przykład - niebieskookie blondynki (wtedy tak, obecnie preferuję brunetki), to ten mi wyjeżdża, że hitler promował takich ludzi, ja do niego \"WTF? Z Hitlerem mnie porównujesz?\" To ten dalej ciągnie \"No ale sam powiedziałeś, że dla ciebie ideał to Aryjczycy\", i tu się urwało, bo zwyczajnie się rozłączyłem. Szkoda mi czasu na bezsensowne kłótnie.
Mero 2017-09-13 18:45
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Co? nie wierzę żeby ktoś to pisał na poważnie. To na pewno był troll.
Rayuji 2017-09-13 18:49
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Na jedno wychodzi.
Yagoda 2017-09-13 18:39
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
jak dobrze że mangi są czarno białe
Mero 2017-09-13 18:42
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
ale rasizm xd
Miskun 2017-09-13 18:41
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Wreszcie wróciłem do domu.
Boziu.

LPG mi starczyło żeby dojechać do domu, zobaczymy czy starczy żeby dojechać na stację.
Niby pełen zbiornik benzyny (pozdrawiam shell), ale i tak strach jakby zaraz miało się skończyć wszystko.
fenrir 2017-09-13 19:00
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Dzień dobry!
Rayuji 2017-09-13 19:01
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Tux z tobą
Rayuji 2017-09-13 19:02
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
BTW, jakie distro oparte na Debianie polecasz oprócz Minta i Ubuntu?
fenrir 2017-09-13 19:14
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
elementary jest bardzo spoko jeśli lubisz minimalizm i dobry wygląd. Zorin jeśli masz dość mocny sprzęt, który możesz upodobnić do różnych wersji Windowsa lub OSX. Sparky polska dystrybucja linuksa dość zacnie chodzi na słabiutkim sprzęcie ale i na mocniejszych maszynach pokazuje pazur. Jeśli lubisz KDE to nie używaj Kubuntu ale KDE neon, chociaż ma czasami problemy ze wsparciem bibliotek GTK+ to jednak ma zawsze dość solidną i najnowszą Plasmę. Puppy Linux jako system na pena i netbooka sprawia się ok. To wszystko co mi na razie przychodzi do głowy.
Rayuji 2017-09-13 19:15
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Dzięki.
fenrir 2017-09-13 19:17
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Spox
fenrir 2017-09-13 19:19
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
No i oczywiście polecam kiedyś sprawdzić samego Debiana w wersji stable. Stare oprogramowanie ale działa zacnie i warto spróbować tego na czym większość dystrybucji bazuje ;)
Rayuji 2017-09-13 19:20
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Dzięki ;-) pytam o Debianowate, bo przywykłem do komend i do rozszerzenia plików, do których np. doinstalujesz program GDEBI i nie potrzebujesz nawet konsoli otwierać.
fenrir 2017-09-13 19:22
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ok, też wolę Debianowate od Fedorowatych czy Archowatych, ale to kwestia gustu. No i są wygodniejsze w obsłudze i możesz zapomnieć o tym, że istnieje coś takiego jak konsola :)
Rayuji 2017-09-13 19:27
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Boli jedynie niekompatybilność z programami i grami robionych na windows.
fenrir 2017-09-13 19:35
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Mnie to nie boli, przestawiłem się na linuksowy stuff :)
Mero 2017-09-13 19:07
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Dobry!
Ryoko272 2017-09-13 19:07
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Gitara siema senpai
fenrir 2017-09-13 19:15
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Gitara siema kouhai ;)
ladyversus 2017-09-13 19:20
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Dzień dobry.
Miskun 2017-09-13 19:02
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Wiatr był taki przez chwilę u mnie, że kania co rosła mi na środku podwórka się kapelusz odpadł.
Yagoda 2017-09-13 19:05
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
ow :C
Bones 2017-09-13 19:06
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
http://www.gry.jeja.pl/13849,atak-balonow-5.html
gram sobie
misia2789 2017-09-13 19:09
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
o dziwo bardziej mi się podoba to wykonanie od oryginału...
https://www.youtube.com/watch?v=rx_PefIH8Gw

dla porównania
https://www.youtube.com/watch?v=yIl1OIGzuDg
Ryoko272 2017-09-13 19:12
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Dzisiaj rysowałam komórkę ludzką i komórkę cebuli
Ale trochę zepsułam cebulę, bo jak zalałam ją jodyną (?) i próbowałam zakryć szkłem, to mi się powietrze pod tym zebrało i kilkanaście minut próbowałam je wydostać, czym trochę zniszczyłam, więc pod mikroskopem działy się dziwne rzeczy.

Nigdy nie zostanę naukowcem, bo nie potrafię nawet przygotować próbki :'(
Yagoda 2017-09-13 19:13
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
e tam Rjok każdy czasem coś spapasze to że czasem ktoś częściej to nic nie znaczy
Ryoko272 2017-09-13 19:14
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Myślę, że takie tłumaczenie nie jest zbyt przekonujące w gronie mądrych ludzi
Yagoda 2017-09-13 19:16
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
A musisz się tłumaczyć gronu mądrych ludzi?
Mero 2017-09-13 19:16
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
mądrym ludziom pewnie też takie rzeczy się zdarzały, więc luz.
fenrir 2017-09-13 19:16
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Byś się zdziwiła :D
Yagoda 2017-09-13 19:19
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
O założę się że fenrir też ładnie nabroił xD
fenrir 2017-09-13 19:23
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Oj, leci czasami mięso w gabinecie oj leci xD
Yagoda 2017-09-13 19:24
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
D:
Fenrir czym ty się zajmujesz zawodowo
fenrir 2017-09-13 19:26
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Fizyką, programowaniem, uczeniem dzieci jak na razie ;)
Yagoda 2017-09-13 19:27
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
"Oj, leci czasami mięso w gabinecie oj leci"
"uczeniem dzieci jak na razie"
No to fajną masz pracę
fenrir 2017-09-13 19:38
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Co sugerujesz?
Yagoda 2017-09-13 19:40
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Nic. Ale mam nadzieje że niczym nie rzucasz w swoich uczniów!
fenrir 2017-09-13 20:01
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Jestem prywatnym nauczycielem a nie nauczycielem w szkole, więc problemu nie ma. Nad jednym osobnikiem da się zapanować bez problemu ;) Nie jestem takim hardcorem by pracować w szkole :)

Po za tym jestem doktorantem i pracuję tam w gabinecie (gabinet =\= pokój nauczcielski).
Yagoda 2017-09-13 20:58
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Woow! To dobrze że nie jesteś jeszcze na etapie rzucania rzeczami
fenrir 2017-09-13 21:16
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
He he, ten etap w moim życiu raczej nie nastąpi :)
Yagoda 2017-09-13 21:25
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Mój pan z niemieckiego w podstawówce przynosił specjalną piłkę(takie małe gąbczaste) żeby w co poniektórych rzucać jak będą gadać xD
fenrir 2017-09-13 21:33
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
U mnie w podstawówce pan katecheta rzucał pękiem kluczy w ludzi :D
Bolało :(
Yagoda 2017-09-13 21:40
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
AJĆ. My dostawaliśmy ewentualnie kredą D;
fenrir 2017-09-13 21:57
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Szczęściarze. Kredą to rzucał jak miał dobry humor :)
Dikma25 2017-09-13 19:22
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nie wazne jest to komu ty sie tlumaczysz, a ile razy.
Dikma25 2017-09-13 19:20
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Straszne nudy ;/ Az mnie morduja T.T
Ranukastar 2017-09-13 19:22
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
jezus chytrus
ladyversus 2017-09-13 19:24
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Co się stało? o.O
Yagoda 2017-09-13 19:24
Zgłoś   Ocena: 5 ( 5 )
jagoda po 6 latach przychodzi do szkoły z przedziałkiem na środku reakcja:Boże Jagoda wyglądasz jak nie ty
Mero 2017-09-13 19:26
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Poważna zmiana widzę.
Yagoda 2017-09-13 19:26
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
c'nie
ale od razu na mnie nakrzyczeli i musiałam wrócić do po staremu ;/
fenrir 2017-09-13 19:25
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
http://tiny.pl/gjvgv
Mero 2017-09-13 19:31
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
to są wystające włosy czy ta dziewczyna ma takie baczki xd
fenrir 2017-09-13 19:40
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Raczej włosy :D
Ryoko272 2017-09-13 19:43
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
To baczki
Ranukastar 2017-09-13 19:36
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
zapomniałam kupić zdrowy dodatek do dań zwany keczupem
Mero 2017-09-13 19:39
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
teraz możesz kupić bezglutenowy z mniejszą ilością kalorii.
Ranukastar 2017-09-13 19:40
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
ale taki pewnie kosztuje ze dwie dychy.......
Mero 2017-09-13 19:45
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
sprawdziłem prawie 8 złociszy taki kosztuje :o
Ranukastar 2017-09-13 19:46
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
bezglutenowe żarcie nie dla biedaków cebulaków ;c;c
Mero 2017-09-13 19:46
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
zdecydowanie


Zaloguj się, aby dodawać komentarze.

Wybierz kanał RSS:

Główna   • Poczekalnia   • Komentarze

Login:

Hasło: