RSS

Zaloguj się

Wielu z nas czasem marzy o wiecznym życiu Wielu z nas czasem marzy o wiecznym życiu

Dodano: 2016-12-12 07:21    przez: fiodr23     Skomentuj: (153)

+ - Nie rozumiem Ocena: 29 (33) Niezrozumiałe: 0        

Wielu z nas czasem marzy o wiecznym życiu - Ale czy aby napewno byłby to dar, a nie przekleństwo?

Źródło: Cowboy Bebop

0000-00-00Dla niewtajemniczonych, ten chłopak co się starzeje po otrzymaniu kulki w głowę był nieśmiertelny i się nie starzał. Tyle że pocisk który go trafił był specjalnie przygotowany na jego przypadek i dlatego też był dla niego śmiertelny.

Bo jak wiadomo, fajnie by było wiecznie żyć, ale widzieć jak starzeją się i umierają twoje dzieci, wnuki, prawnuki itd. nie było by raczej przyjemnym doświadczeniem. Poza tym widok tych wszystkich katastrof, kryzysów, wojen, gdy żyjesz wiecznie nie masz co się łudzić że cię ominą.

W kwestii przekazu, może już ileś tam razy powtórzony wręcz banał, ale chyba po to się je powtarza by do każdego dotarły.



Komentarze Komentarze

Maziu 2016-12-12 07:46
Zgłoś   Ocena: 5 ( 5 )
Wszyscy wiemy jaka ocena bedzie od Jowiszowej :DD


-3-
Jowisz 2016-12-12 17:36
Zgłoś   Ocena: 4 ( 4 )
Jakbym mogła to bym dwa plusy dała. Jeden za Bebopa i drugi bo to w ogóle dobry demot :p
kthxbai 2016-12-12 08:36
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
cześć
Ryoko272 2016-12-12 08:55
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Hej
KuShiro 2016-12-12 13:58
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Cześć!
Lotos 2016-12-12 15:32
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Siemanyko =)
kthxbai 2016-12-12 08:38
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Prison Architect - The Great Wall - PART #52
misia2789 2016-12-12 08:42
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
o kurcze, właśnie zauważyłam, że do końca grudnia tego roku mam wypełnić i odesłać ankietę związaną z zajęciami z finansowania, na których byłam w marcu, w ramach badań ewaluacyjnych, kit, że nic z tego nie pamiętam xD
Livani 2016-12-12 08:50
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Zapomniałam podręcznika na Polski. Ale za to rysuje sobie obrazki.
I dowiedzialam sie ze mam 3 testy. Ratujcie mnie :,(
misia2789 2016-12-12 08:55
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
hehehe niezłe
https://www.youtube.com/watch?v=t7tFt-t0cto
Wiku 2016-12-12 10:54
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Lel, zapomniałam o kartkówce z wf-u, napisałam cokolwiek, dostałam 4,5 C:
misia2789 2016-12-12 11:30
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
:3
http://tiny.pl/gc38b
misia2789 2016-12-12 11:37
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Btw. Te włosy kojarzą mi się z Yoosungiem ale nie ma ich blond odcienia w sklepie ;-;
kthxbai 2016-12-12 11:34
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
ale jestem kluchowata od wczoraj i tylko bym spała
Livani 2016-12-12 11:36
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Oglądanie yt przed snem nie jest dobrym pomyslem, bo randomowy filmik może przypomniec się w polowie testu i do konca widzisz filmik zamiast myśleć o dowodach i logaryach
Livani 2016-12-12 12:33
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Jedyny przedmiot gdzie moje klasa jest do przodu z materialem? Przedsiębiorczość wiec mamy wolną lekcję. I magicznym sposobem z 3 testow zrobil sie 1
hakownica 2016-12-12 12:41
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
co u was
YamiAmi72 2016-12-12 15:11
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Miałem dziś o ciebie pytać
hakownica 2016-12-13 12:40
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
czm?
YamiAmi72 2016-12-13 13:01
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Myślałem że sie killyourselfnełaś
hakownica 2016-12-12 12:47
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
wogle ostatnio sie dowiedziałam że wszyscy muwio że jestem satanistką
hakownica 2016-12-12 12:49
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
wczoraj sobie pograłam w Zbiorowy Księżyc
hakownica 2016-12-12 12:50
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
kończę papap
Bones 2016-12-12 12:56
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Hejson
Choruje i właśnie sobie trochę pospałam bo w nocy ani kurde minuty nie zdrzemłam, tylko wizyty do klopa co chwilę :( Ciężko było
Na szczęście nie ma żadnego zaliczenia dzisiaj to mogę odpuścić zajęcia.
Maziu 2016-12-12 13:37
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
Biedna :( pij duzo wody :(
Mero 2016-12-12 13:38
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
Zdrowia życzę :(
kthxbai 2016-12-12 13:39
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
zdrówka Bąs
Shirt 2016-12-12 13:51
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
Mam nadzieję, że zdrowie szybko wróci :(
Bones 2016-12-12 14:45
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Dziękuję za miłe słowa!
Lotos 2016-12-12 15:36
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Siemanyeczko
Zdrowiej mordeczko =)
NyurishMikurosh 2016-12-12 13:00
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Życie wieczne było by cul jakby
a) było się pustelnikiem i żyło w lesie
b) Gdy można się podzielić
Mero 2016-12-12 13:37
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Widziałem jakiś dziwny biały obiekt na niebie, który na początku odebrałem jako drobną cząstkę chmury, ale leciało to bardzo szybko i doleciało do pewnego punktu nieba, gdzie już w ogóle żadnych chmur nie było i znikło.
kthxbai 2016-12-12 13:38
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Mero widział ufo
Mero 2016-12-12 13:41
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
!!!
NyurishMikurosh 2016-12-12 13:41
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
No to teraz do Archwium X
Jowisz 2016-12-12 17:40
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Archiwum FD xD
https://www.youtube.com/watch?v=3CM2dzivyog
NyurishMikurosh 2016-12-12 17:44
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
W archwium FD theme grają albo ukulele alb wuwuzela
kthxbai 2016-12-12 13:38
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
jak byłam mała to moja ciocia mi opowiadała że wyszła sobie rano na fajkę na balkon i widziała ufo.....
Mero 2016-12-12 13:52
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Jak byłem mały to myślałem, że światełka dyskotekowe na niebie to ufo i poleciałem wtedy do starego, który siedział w pubie poinformować go o tym niezwykłym odkryciu, a ludzie się tylko brechtali z tego (bo to na wakacjach nad morzem było).
kthxbai 2016-12-12 13:50
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
mama przyniosła prezenty dla pana kote w postaci śmiesznej zabawki z której wypadają chrupki jak się ją turla i chrupki które smakują panu kote a żadne chrupki do tej pory mu nie smakowały
kthxbai 2016-12-12 13:51
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
to dobrze bo pan kote dla jedzenia zrobi wszystko zawsze i wszędzie a trzeba się trochę pomęczyć żeby z tego wypadł chrupek więc pan kote wreszcie będzie namiętnie uprawiał sport i nie zostanie grubaskiem !!
Livani 2016-12-12 14:22
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Doatalam dziś komplement roku:
C: Grasz bardzo dobrze
J: Dzięki
C: Szczególnie kiedy jesteś zdenerwowana

Co jak co ale zrobiło mi sie miłej
Yagoda 2016-12-12 14:30
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
fajnie jakby była nieśmiertelność z opcją wyłączenia
Charlotte 2016-12-12 14:40
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Pamietacie ten avatar co rozz kiedys miala z malym smutnym chlopcem
Co to byl za film
Kojarzy mi sie tylko ze chyba cos od pixara
Bones 2016-12-12 14:44
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Rodzinka Robinsonów
Charlotte 2016-12-12 14:47
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Oo wlasnie dzieki :D
Wiku 2016-12-12 14:58
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Znowu internet nie działa :c
YamiAmi72 2016-12-12 15:00
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nie rozumiem
Wiku 2016-12-12 15:11
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Co jest tutaj do niezrozumienia? :v
Jedynie mogę powiedzieć, że korzystam z internetu na komórce, więc dlatego jestem na efedencji.
YamiAmi72 2016-12-12 15:11
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Teraz rozumiem
YamiAmi72 2016-12-12 14:59
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ej ten ide sie bawić w prowadzenie fp o dragon ballu
kthxbai 2016-12-12 15:04
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
idę sobie pospać brb
YamiAmi72 2016-12-12 15:07
Zgłoś   Ocena: -1 ( 1 )
Mam dylemat czy spytać kogoś o pewną rzecz czy to bedzie zły pomysł
Lotos 2016-12-12 15:43
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Czajesz ziomski, jeżeli to coś ważnego. Choć jesli to jest gupotka a może kogoś urazić lepiej nie.
YamiAmi72 2016-12-12 15:47
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Właściwie to nie wiem czy to ważne czy glupotka
Lotos 2016-12-12 16:07
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Decyzja nalezy do ciebie ;)
YamiAmi72 2016-12-12 16:12
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nie wiem.
Lotos 2016-12-12 16:16
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Wiem, że dobrze wybierzesz ;)
YamiAmi72 2016-12-12 16:17
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Wybrałem odpowiedź spytać sie o to, to dobry wybór?
Wiku 2016-12-12 16:19
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
A pytaj się.
YamiAmi72 2016-12-12 16:30
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Pm
Wiku 2016-12-12 17:09
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
pm
YamiAmi72 2016-12-12 15:37
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Dawno sie z Lotosem nie witałem więc cześć kolego.
Lotos 2016-12-12 15:42
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Siemanderro =)
Yagoda 2016-12-12 15:45
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Już rozumiem czemu fullmetal jest tak wysoko
ale aż się zdziwiłam bo to jest dosyć brutalne
YamiAmi72 2016-12-12 15:48
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Gdzie już jestes?
Yagoda 2016-12-12 15:50
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
O NIE
PRECZ!
precz ty przeklęty spoilerowcu !!
YamiAmi72 2016-12-12 15:52
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nie zaspoileryje
Yagoda 2016-12-12 15:57
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
ja już ci nie ufam!
YamiAmi72 2016-12-12 15:58
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Naprawdę nie zapsoileruje
Yagoda 2016-12-12 15:59
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Na 20 :T
Calsiphee 2016-12-12 16:40
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
A to ten odcinek, że Mustang i Riza jeszcze żyją
YamiAmi72 2016-12-12 16:44
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Xd
Calsiphee 2016-12-12 16:45
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
nie że tylko gdzie*
Yagoda 2016-12-12 16:55
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
jebcie sie ;C
YamiAmi72 2016-12-12 16:56
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
A co ja zrobiłe?
Calsiphee 2016-12-12 16:59
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
:D
Yagoda 2016-12-12 15:59
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Wogle Ojciec braci Elric moim nofym husbandem bardzo
i ten mały co mi zabił Hughesa xD
No co ja poradze? XD fajny jest
YamiAmi72 2016-12-12 16:01
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nie powinnnaś w tym przypadku pisać ojciec z dużej litery
Yagoda 2016-12-12 16:07
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
why
YamiAmi72 2016-12-12 16:11
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Bo ojciec z dużej litery to inny ojciec ale wygląda jak ojciec
Yagoda 2016-12-12 16:20
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
tak coś myślałam
NyurishMikurosh 2016-12-12 16:57
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Kamilu przestańcie spoilerować, FMA to za dobre anime by psuć zabawe
YamiAmi72 2016-12-12 16:57
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Na 20 odcinku był już Ojciec!
NyurishMikurosh 2016-12-12 17:05
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Nie ważne, nie spoileruj tak wogle :I
Bo Maziu wyjmie przywali hamerem
YamiAmi72 2016-12-12 17:07
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Młotkiem, samochodem czy głową?
NyurishMikurosh 2016-12-12 17:08
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Admińskim hamerem i basta! Koniec zabawy dzieciaczki
misia2789 2016-12-12 17:07
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Mjölnir'em najlepiej xD
(oglądam z sis maraton marvela heh)
NyurishMikurosh 2016-12-12 17:08
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Maziu to ma Miał Miał a nie Mjolnir :)
YamiAmi72 2016-12-12 17:10
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Hehe
Jowisz 2016-12-12 17:44
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
A już myślałam, że zaczęłaś zgłębiać mitologię nordycką :v
kthxbai 2016-12-12 16:59
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
.
YamiAmi72 2016-12-12 17:01
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
. , koniec
Nie rozumiem to bezsensu
Bones 2016-12-12 17:08
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Mam czkawkę
Przestraszcie mnie
Wiku 2016-12-12 17:09
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
*BUUUUU*
Bones 2016-12-12 17:13
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
ŁOO! Aż podkoczyłam!
Ale dalej mnie czka :(
YamiAmi72 2016-12-12 17:13
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Od przestraszenia sie czy czkawki podskoczyłaś?
Bones 2016-12-12 17:14
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
od przestraszenia
YamiAmi72 2016-12-12 17:10
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Lepiej wypij coś gazowanego
Bones 2016-12-12 17:12
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nie znoszę gazowanych napojów więc
YamiAmi72 2016-12-12 17:13
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Stań na głowie
Bones 2016-12-12 17:14
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Za dużo ode mnie wymagasz, zwłaszcza w moim stanie
Calsiphee 2016-12-12 18:33
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
na mnie działa herbata czarna
NyurishMikurosh 2016-12-12 17:15
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Wyobraź sobie ze odwołują SU
Bones 2016-12-12 17:17
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nieeeeeeeee
Silent 2016-12-12 17:15
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Bones x Maziu forever!!!
Silent 2016-12-12 17:15
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
I co, przeszło?
Bones 2016-12-12 17:17
Zgłoś   Ocena: 4 ( 4 )
Zadziałało i to aż za bardzo
Silent 2016-12-12 17:19
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Spodziewałem się, iż spowoduje to skutki uboczne, przynajmniej nie masz już czkawki :) A tak na serio to trzymaj się, kiedyś minie i zapomnisz :v
Bones 2016-12-12 17:11
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Also zgadnijcie jakiego frajera wzięła nostalgia na oglądanie odlotowych agentek podczas popijania obrzydliwego lekarstwa herbatą
No bo całkiem nie mam co robić i wgl
YamiAmi72 2016-12-12 17:12
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Pamiętam odcinek o gangu babć
Yagoda 2016-12-12 17:13
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
zawsze najbardziej lubilam tą rudą w zielony
Bones 2016-12-12 17:13
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ja też! Sam była najlepsza!
Charlotte 2016-12-12 17:19
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
czuje sie troche oszukana przez ta bajke bo moje zycie w liceum i teraz na studiach w ogole nie przypomina tego ich xD
ale kochalam ten serial
NyurishMikurosh 2016-12-12 17:26
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Zawsze jak słyszę o tym serialu przypomina mi się ten wspaniały pokaz fizyki w wykonaniu dwóch lusterek i laserowej szminki
kthxbai 2016-12-12 17:13
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Prison Architect - Boom Boom Saloon - PART #56
dzisiaj skończę
kthxbai 2016-12-12 17:14
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
idę myju myju
Yagoda 2016-12-12 17:14
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
a ja się jak debil dwa dni mapy fizycznej z gegry uczyłam by poprawić i nie mieć zagrożenia
odpuściłam sobie oglądanie anime
a tu sie kufa jego bakłażana mać że pani nie ma
Livani 2016-12-12 17:35
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Czuje sie z siebie dumna. Zazwyczaj jak dostane skrzyneczke to odrazu otwieram. Ale z dzisiejszą grzecznie czekam bo jutro zaczyna się event świąteczny i trzeba bedzie dobie pare skórek pozbierać
misia2789 2016-12-12 17:44
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
jak sobie pomyślę ile ja przepisów na gofry sprawdzałam to aż mnie głowa boli, a żadne mi nie smakowały xD dzisiaj kolejny próbuję, ciekawe jak wyjdą
Charlotte 2016-12-12 17:49
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
tfw kiedy wchodzisz nieswiadomie do sklepu kompletnie nie na twoja kieszen i musisz udawac ze wcale cie nie rozpierdziela to ze cena na bluzce ktora ci sie spodobala to 1.4k
chyba zlotym runem przeplatana
Mero 2016-12-12 18:03
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Śmieszne jest to, że sprzedawcy w takich sklepach zarabiają miesięcznie tyle co cena jednego ubrania, ale to szczegół i nic by Ci tam nie zrobili za to.
Jowisz 2016-12-12 17:52
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Swoją drogą Spike wygląda tu tak cool (。・ω・。)ノ♡
Ryoko272 2016-12-12 17:54
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Hej. Mam na jutro nauke na sprawdzam z fizyczki, kartkowke z biologie, prace na plastyke i dlugie zadanie domowe. Juz jestem w polowie pracy, trzymajcie kciuki
Mero 2016-12-12 17:55
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Powodzenia :)
kthxbai 2016-12-12 17:56
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
powodzenia !!
kthxbai 2016-12-12 17:57
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
a ja od jutra ćwiczę
kthxbai 2016-12-12 17:59
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
doszłam do wniosku że trzeba zrobić jakiś pożytek z tego że jeszcze nie mam pracy i poranki wolne
Mero 2016-12-12 18:01
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Dobre postanowienie :)
kthxbai 2016-12-12 18:02
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
nom !!
Silent 2016-12-12 18:02
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Jeszcze nie czytałem Twojego wpisu na temat postępów nauki programowania :v
kthxbai 2016-12-12 18:02
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
heheh
wszystko w swoim czasie !!
Mero 2016-12-12 18:04
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Jeszcze nie było jej zdjęcia ;p
kthxbai 2016-12-12 18:03
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
czas poczytać moją ulubioną książkę The Dialectical Behavior Therapy Skills Workbook
kthxbai 2016-12-12 18:07
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
http://i.imgur.com/rQSV6hH.jpg
http://i.imgur.com/u75NI9f.jpg
codziennie myślę o tych kotach
kthxbai 2016-12-12 18:08
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
te zdjęcia mnie odstresowują
Mero 2016-12-12 18:24
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Zawsze marzyłem o takim kocie. On jest piękny.
Jowisz 2016-12-12 18:12
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Gratuluję głównej -3-
fiodr23 2016-12-12 18:19
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Jeszcze nie (i nawet nie koniecznie skoro wciąż na niej nie jest), ale dzięki :D
Jowisz 2016-12-12 18:20
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Cieszę się w ogóle, że dałeś szansę Bebopowi :D !
fiodr23 2016-12-12 18:26
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Cóż, aktualnie w planach na kiedyś mam nawet:
Ginga Tetsudou 999
http://anime.tanuki.pl/strony/anime/3438-ginga-tetsudou-999/rec/1857

Tak więc dla mnie rok wydania anime aż tak się nie liczy, ważne by wciągnęło, choć do Cowboy-a Bebop-a przyznaję, ma u mnie specjalne traktowanie, bo nigdy nie oglądam więcej niż jeden odcinek naraz by nie zepsuć sobie jego oglądania, co jest u mnie przeciwieństwem do innych świetnych tytułów gdzie wciągałem je na masę.
Jowisz 2016-12-12 18:30
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
To napiszę Ci jeszcze, że warto pamiętać, że Bebop ma też kinówkę, która ma miejsce po 22 odcinku.
fiodr23 2016-12-12 18:31
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
O niej akurat wiedziałem, ale dzięki za info po którym odcinku.
Mero 2016-12-12 18:22
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Czekaj Jowiszałka jebnie 4 multikami i będzie xD
ale już tak na serio to patrząc na oceny na razie to ma dużą szansę na to nawet gdyby inni teraz dali minusy.
Jowisz 2016-12-12 18:30
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nie jestem Liszem xD
Bluazzuri 2016-12-12 18:27
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
jutro olimpiada a ja nic nie wiem
i nie wiem czy próbować czytać ten skrypt i książkę czy już sb odpóścić
Jowisz 2016-12-12 18:31
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Co się nauczysz to Twoje.
Mero 2016-12-12 18:50
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
Dobra już tylko 2 głosów brakowało, więc można wrzucić, bo i tak ma za dobry procent. Także gratsy Fiodr ;p
fiodr23 2016-12-12 18:53
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
:D
Jowisz 2016-12-12 19:28
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
:D
Rayuji 2016-12-12 18:57
Zgłoś   Ocena: 1 ( 3 )
Dla mnie osobiście był by to wielki dar. Wiecie, dlaczego? A dlatego, że świat się cały czas dynamicznie zmienia, zmieniają się idee,zmienia się technologia, fakty i odkrycia naukowe, zmieniają się całe społeczeństwa, nawet na przestrzeni stulecia - inny klimat miał dany kraj w latach 70, inny w 80 itd.
ja osobiście mam od kilku lat zajawkę na gadżety, technologie przyszłości i innowacje, więc jak sobie pomyślę, że kiedyś umrę, A PO MOJEJ ŚMIERCI BĘDĄ DALEJ WYCHODZIĆ NA ŚWIATŁO DZIENNE PRZERÓŻNE ODKRYCIA I PRZEŁOMOWE WYNALAZKI, A JA JUŻ ICH NIE POZNAM, to aż mnie coś ściska. Ludzkość powoli dąży też do ekspansji kosmicznej, samo przyglądanie się kolonizowaniu innych światów przez ludzi było by już bardzo ciekawe, a w wielu anime i filmach wyjeżdżają mi z tezą, że nieśmiertelność taka kurde zła, bo po 100 latach można się zanudzić, no litości..

Wiadomo, ludzki mózg ma też swoje ograniczenia w pojemności pamięci, ale do jasnej komuny, żyjemy w czasach super technologii komputerowych, stare wspomnienia będzie można niedługo zgrać z mózgu do pamięci cyfrowej i przechowywać, by zrobić miejsce na nowe doświadczenia i wydarzenia.
fiodr23 2016-12-12 19:07
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
No cóż, przyznaję, miało by to swoje plusy, WIELKIE PLUSY, ale tak czy siak, to co pisałem wyżej, jedyne życie jakie ma wtedy sens to życie singla i bez przyjaciół.

I owszem, może można by zegrać pamięć o tym wszystkim na jakiś twardy dysk i zapomnieć, ale wtedy powstaje problem natury etycznej - czy wciąż jestem człowiekiem, czy moje wspomnienia coś znaczą skoro mogę je dowolnie kasować/odkładać?

No i jak znów pisałem, wszystkie tragedie ludzkości będziesz musiał przeżyć, z czego przynajmniej część na własne oczy.
dradenus 2016-12-15 00:01
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Też mam taki odczucia. Chciałbym żyć tak długo jak się tylko da, by być świadkiem tych zmian.


Zaloguj się, aby dodawać komentarze.

Wybierz kanał RSS:

Główna   • Poczekalnia   • Komentarze

Login:

Hasło: