RSS

Zaloguj się

Chcąc komuś pomóc Chcąc komuś pomóc

Dodano: 2015-10-17 21:12    przez: Wiku     Skomentuj: (76)

+ - Nie rozumiem Ocena: 26 (38) Niezrozumiałe: 0        

Chcąc komuś pomóc - czasem możemy tylko pogorszyć jego sytuację.

Źródło: Madoka

0000-00-00*SPOILERY Z MADOKI*




.




.




.




.




.




.




.




.




.




.




.




.




Życzeniem Kyoko, gdy zawierała kontrakt z Kyubeyem było, żeby ludzie zaczęli w końcu słuchać kazań jej ojca. (A jej życzenie tak brzmiało, ponieważ jej ojciec zaczął głosić nową religię, a nikt nie chciał go słuchać i był przez innych wyśmiewany, a ona chciała mu pomóc tym życzeniem.) To gdy ojciec Kyoko się dowiedział o tym życzeniu. Popadł w depresję i zabił siostrę i matkę Kyoko, a on sam się powiesił.




Demot tylko dlatego, że nie chcę mi się ciągle jechać na dół w komentarzach pod poprzednim demotem.



Komentarze Komentarze

Maziu 2015-10-18 00:03
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
:DD


Kurde, badz tu czlowieku uczciwy, chciej zainstalowac oryginalnego windowsa...
Plik iso ze strony z ktorej sciagam prawdopodobnie jest walniety, m$hit juz nie udostepnia plikow iso, a jak juz to nie mozna sciagnac ze strony bo nie mam 'sklepowego' klucza... FFS!!!
fenrir 2015-10-18 12:11
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
:D
Uwielbiam politykę tej firmy. Dlatego z ich systemu korzystam raz na miesiąc, aby go ,,zaktualizować''.
Maziu 2015-10-18 12:36
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Uj mie szczela powoli, serio >.>
udalo mi sie na pena zgrac winzgroze (probowalem na sd ale cholera wie czemu nie dziala), teraz jak zaczalem instalowac i poszedlem jesc sniadanie to cos sie stalo i sie zwiesil dziad. No co to ma byc.
fenrir 2015-10-18 14:24
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Masakra. Też nie lubię instalować windowsa. To bardzo denerwujące.
dradenus 2015-10-18 14:27
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Jest jeden sposób, ale działa tylko przy sprzęcie o tej samej konfiguracji. Po zainst. wszystkich ważnych rzeczy (win + sterownik + ważniejsze prg.) -> obraz partycji (polecam fsarchiver lub Ghost).

Za to lubię Linuksa. Tam mamy repozytorium, które całą sprawę ułatwia i przyspiesza. Zazwyczaj nie trzeba instalować dodatkowych sterowników (poza grafiką, ale też nie zawsze).
fenrir 2015-10-18 14:43
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ciekawe programy. Ja do robienia obrazu partycji znam tylko Clonezillę.

No tak, w Linuksie to chyc i działa (po za hardcorowymi dystrybucjami typu Gentoo i Arch) no i wszystko w repozytoriach co potrzebne. Instalacja sterów do grafiki jest dość łatwa w Ubuntu i Fedorze (zamknięte stery). Za Debiana to ja podziękuję. Tam to jest masakra.
Maziu 2015-10-18 14:31
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Cos musi byc nie tak z hdd caddy w miejscu dvd, bo po wyciagnieciu go zainstalowal sie bez problemu... coz, moze nie bez problemu, bo teraz mi karty sieciowej nie wykrywa (jak byl win 10 to nie bylo tego problemu) no i wylacza sie dosyc dlugo (jak nie bylo caddy to wylaczal sie w 5 sekund)... :V
Mam zabawe na weekend xP
fenrir 2015-10-18 14:44
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
No weekend już się kończy, więc niewiele Ci czasu zostało.
Maziu 2015-10-18 15:29
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Cicho :c
Juz ogarnalem wifi, zobacze jeszcze jak bedzie dzialac gdy podmienie dyski, no i musze stery do grafiki sciagnac bo te co sa teraz to chyba pomylka byla jak robili batcha...
Wanbetor 2015-10-18 00:06
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
kropki
HelmundArrancar 2015-10-18 00:12
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
sakura kjoko je japka
kthxbai 2015-10-18 01:08
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
pmmm
HelmundArrancar 2015-10-18 01:30
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
uff, już mi lżej na sercu
kthxbai 2015-10-18 01:33
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
:#))
Mero 2015-10-18 00:20
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
a może zamienię czekoladę na gumę do żucia i dzięki temu schudnę.
Angela 2015-10-18 00:26
Zgłoś   Ocena: 4 ( 4 )
I urosną Ci szczęki
Mero 2015-10-18 00:27
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
z dwojga złego chyba lepiej w tę stronę.
kthxbai 2015-10-18 00:30
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
ale od gum wypadają plomby z zębuff
kthxbai 2015-10-18 00:38
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
zmierzam do tego że chyba lepiej być "grubym" niż nie mieć plomb bo dentysta drogi
Mero 2015-10-18 00:39
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
ale ja nie mam ani jednej plomby na zębach.
kthxbai 2015-10-18 00:40
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
a to dobrze
HelmundArrancar 2015-10-18 01:03
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
no i mnie olałaś
smutno mi
kthxbai 2015-10-18 01:15
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
ej wcale że nie olałam tylko ja bardzo długo piszę takie rzeczy
HelmundArrancar 2015-10-18 01:30
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
:)
dradenus 2015-10-18 00:48
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
to bardzo dobrze
mikuroshin 2015-10-18 00:44
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Typowa sytuacja.
Czyj ojciec nie zakłada sobie religi?
Wiku 2015-10-18 00:49
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
A jaka dziewczyna w wieku 10-14 lat nie staje się maho-shojo?
mikuroshin 2015-10-18 01:01
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Ta która nie ufa uroczym socjopatycznym potworom z kosmosu.
Matiass269 2015-10-18 01:03
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
A która ufa uroczym socjopatycznym potworom z kosmosu?
HelmundArrancar 2015-10-18 01:03
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
te z madoki
mikuroshin 2015-10-18 01:04
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
I Usagi
I Pat
I Maziu
HelmundArrancar 2015-10-18 01:05
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
pal licho Mazia, jest tak często, że mi się znudził
powiedz mi lepiej gdzie jest pat
dawno go nie widziałem
mikuroshin 2015-10-18 01:06
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Odszedł.
Bez dramy.
Matiass269 2015-10-18 01:08
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
W sumie nawet go nie zauważyłem xD. Tzn. Nie zauważyłem jego zniknięcia.
Mero 2015-10-18 01:09
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
ostatnio widziany godzinę temu, więc wchodzi tu, ale nie chce mu się pisać komci.
kthxbai 2015-10-18 01:36
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
miałam się spytać kim jest usagi bo nie skojarzyłam iksde
Maziu 2015-10-18 01:18
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Dobra, zmeczony jestem, ide spc.
kthxbai 2015-10-18 01:25
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
smutno mi jak sobie siedzę i szczury są w klatce i na mnie patrzą przez pręty smutnymi oczętami
Mero 2015-10-18 01:32
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
były na wybiegu dzisiaj?
kthxbai 2015-10-18 01:34
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
codziennie są ale one tak sobie leżą na hamaku i tak zwisają i się patrzą
kthxbai 2015-10-18 01:42
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
też spadam spać dbrnc
mikuroshin 2015-10-18 02:01
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Wiecie co.
Napisze sobie na czole "próbowałam" i przestane czegokolwiek
Dikma25 2015-10-18 08:43
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Dzien Dobry wszystkim ;D
dradenus 2015-10-18 11:28
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Dzień dobry :)
fenrir 2015-10-18 12:17
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Cześć :)
KuShiro 2015-10-18 12:20
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Dzien dobry. :)
Angela 2015-10-18 12:45
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ku.... ku....
Cześć.
KuShiro 2015-10-18 13:19
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Czesc. :)
Angela 2015-10-18 13:32
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Jesteś dość ranodmowym użytkownikiem, czyż nie? ;)
KuShiro 2015-10-18 15:02
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
No faktycznie. Ale ze mna zawsze tak jest.
Angela 2015-10-18 12:45
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
ohajo
Mero 2015-10-18 09:36
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
E jednak mój nowy lokator okazał się być tylko gościem popa, więc nikt nowy do nas nie doszedł.
Wanbetor 2015-10-18 11:25
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
huaa
mikuroshin 2015-10-18 12:08
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
Wiecie ze do samoakceptacji moich wad doprowadziła mnie kreskówka?
Jestem teraz trochę jak ci wszyscy uczący się życia z animu. Huhu
Wanbetor 2015-10-18 12:40
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
brawo
fenrir 2015-10-18 12:26
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
Wyszedł całkiem niezły demot i ilustracja pasująca do podpisu jest. Plus.
kthxbai 2015-10-18 13:23
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
https://www.youtube.com/watch?v=Ziop1VqaQxk
matka natura jest nieprzewidywalna
dradenus 2015-10-18 13:33
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Louis de Funès to mistrz :)
Szkoda, że dzisiaj trudno znaleźć takie filmy.

Oglądaliście "Fantomasa"? Imho filmy o superzłoczyńcach powinny brać sobie go za wzór.
mikuroshin 2015-10-18 13:50
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Fantomas był moim lękiem z lat szczenięcych. Taki trochę slenderman x100 z latającym garbusem.
dradenus 2015-10-18 13:52
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Kiedyś mnie trochę nudził. Dopiero teraz zacząłem go doceniać.
Angela 2015-10-18 13:34
Zgłoś   Ocena: 4 ( 4 )
http://tinyurl.com/p8zzrva
Fancy Sunday coffee
dradenus 2015-10-18 13:37
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
ładna filiżanka
kthxbai 2015-10-18 13:48
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
już nie ma w zoologicznym tego jeża którego zawsze odwiedzałam
dradenus 2015-10-18 13:54
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
http://tinyurl.com/rmf24-de-imcr-20151018
Teraz to już trochę za późno.
Mero 2015-10-18 14:00
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Coś ważnego dzisiaj mają prawosławni, ale nie wiem co.
Rayuji 2015-10-18 14:30
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Odnośnie mojej relacji z kłótni sąsiedzkiej ze wczoraj, no wiecie, ja serio nie przeklinam praktycznie i staram się z kulturką załatwiać sprawy, do tego medjacje i retoryka na studiach itp. ale kiedy sąsiad debil zaczął m.in. się odgrażać, że mi psa otruje, to wiecie, już ostre teksty zaczęły latać mimo wszystko. Tak tylko wyjaśniam, żeby nie było, że przyszły prawnik i takim językiem do ludzi przemawia niby, bo dopiero co komentarze przeglądałem.
Matiass269 2015-10-18 14:40
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
Jakby mi ktoś skrzywdził którekolwiek z moich zwierząt to bym zajebał jak psa. Nie wyobrażam sobie jakby ktoś moją psinkę chociażby skrzywdził. Naprawdę, jak dla mnie to zachowałeś stoicki spokój. Po prostu wow... Jakiekolwiek zwierze skrzywdzić dla własnego "widzi mi się" to jest wow.
kthxbai 2015-10-18 14:44
Zgłoś   Ocena: 6 ( 6 )
hehe pierwsze zdanie
Matiass269 2015-10-18 14:45
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Takie powiedzenie.
Mero 2015-10-18 15:06
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Prawnik też człowiek.
Maziu 2015-10-18 15:10
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Spoko Rajtuzi, spoko :)
Rayuji 2015-10-18 15:11
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Dzięki za wyrozumiałość Majtas.
HelmundArrancar 2015-10-18 15:17
Zgłoś   Ocena: 9 ( 9 )
Ale to mazió
mikuroshin 2015-10-18 15:11
Zgłoś   Ocena: 4 ( 4 )
W pełni zrozumiane. W końcu atakował osobe dla ciebie ważną tu twojego psa. Oczywiste jest ze włącza się tryb ataku.
Ja jak jakiś starszy dzieciak kopnął mi psa (w podbazie) to sama mu nakopałam.
Człowiek ma taki mechanizm który sprawia ze bronisz ważnych rzeczy.
atarashi 2015-10-18 22:12
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Jak ja lubię takie dramaty anime. Po prostu uwielbiam (mimo, że mnie niesamowicie smucą). Co prawda 3 film kinowy trochę to popsuł, ale powstał po latach, więc może być.


Zaloguj się, aby dodawać komentarze.

Wybierz kanał RSS:

Główna   • Poczekalnia   • Komentarze

Login:

Hasło: