RSS

Zaloguj się

OLABOGA OLABOGA

Dodano: 2014-11-13 00:00    przez: MagicznyMilosz     Skomentuj: (41)

+ - Nie rozumiem Ocena: 22 (30) Niezrozumiałe: 0        

OLABOGA - Patrzta, ludziska, admin nam się starzeje

0000-00-00KTO JEST PIERWSZY


Ło rany, jestem pierwsza z życzeniami! Szokujące bardzo





Wszystkiego dobrego, Mazioł, dużo dobrego w życiu










Piłam Twoje zdrowie, ha,dziś

www.youtube.com/watch?v=0EjLWh2150I   czynastego dodane   więc jestem piewsza, a Maziu ma czternatego



Komentarze Komentarze

Mero 2014-11-13 00:06
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
A Maziu nie ma czasem urodzin 14 listopada? na efdencji zmienia ci się wiek w miesiącu w którym masz urodziny, że jak ja np. mam 27 lutego dopiero urodziny to już 1 lutego wyświetla mi, że mam więcej lat.
MagicznyMilosz 2014-11-13 00:14
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Ma 14 listopada, jest napisane w linkach, chciałam być napierwsza z wszystkich
Mero 2014-11-13 00:18
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Ach ok nie zauważyłem wcześniej.

W takim razie nie pozostaje mi nic innego jak również życzyć wszystkiego najlepszego z okazji urodzin Maziu.
kthxbai 2014-11-13 00:32
Zgłoś   Ocena: 1 ( 3 )
zdo lat!!
Maziu 2014-11-13 06:18
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Dziemx!
Wanbetor 2014-11-13 00:35
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
ja myslalem ze ma z 30
Maziu 2014-11-13 06:17
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
;__;
Ostatnio ludzie caly czas mnie postarzaja :c
Wanbetor 2014-11-13 01:27
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
moze jednak pojde pozmywac
kthxbai 2014-11-13 01:31
Zgłoś   Ocena: 0 ( 2 )
dobry pomysł
Wanbetor 2014-11-13 01:53
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
ok juz ale boje sie ze bede mial jakiegos raka lokcia czy cos
Maziu 2014-11-13 06:14
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Dzieki za pamiec Mocy ^^ i oczywiscie tez dziekuje za zyczenia ludziska^^
Ogolnie to soe az zasmialem na glos jak przeczytalem podpis ;D
PS Moc ma natomiast dzien po mnie uro, wiec jej tez sie zyczenia beda nalezec ;p
MagicznyMilosz 2014-11-13 21:00
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Jak mogłeś mnie tak wyoutować, mieli wszyscy zapomnieć (i dostałabym tylko od tych, których mam na facebooku)
Maziu 2014-11-13 21:52
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Jestem zlym, okropnym czlowiekiem ^^
Bones 2014-11-13 08:45
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Ojezu sto lat Maziu i Moco zdrowia szczęścia i wszystkiego co najlepsze *serduszko*
Maziu 2014-11-13 20:23
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Dziemkuje :D
Orochimaru 2014-11-13 09:27
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Wszystkiego Najlepszego :)
Maziu 2014-11-13 20:24
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Thnx ^^
Rozpuszczalnik 2014-11-13 10:06
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Życzę Wam dużo EfDe, no i żebyście byli hepi, a i hajsu :c
Maziu 2014-11-13 20:25
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Dzieki :D
Rozpuszczalnik 2014-11-13 20:58
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Serduszko
Stokrotka 2014-11-13 14:23
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
najlepszego maziu
Maziu 2014-11-13 20:25
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Stokrotne dzieki ;)
HelmundArrancar 2014-11-13 15:51
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Zdrowia i tak dalej, najlepszego
Maziu 2014-11-13 20:26
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Dzieki :)
uraharakisuke12 2014-11-13 16:52
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Tego co wszyscy tylko podwójnie :)
Maziu 2014-11-13 20:26
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
To podwojne dziekuje ;p
SzairiNeee 2014-11-13 17:31
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
To ona jest adminem?
Bones 2014-11-13 18:29
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
On*
No i wiesz, skoro przy jego profilu wyraźnie jest napisane na niebiesko "administrator" to chyba oczywiste że nim jest :)
nekromanta 2014-11-13 19:05
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
A to nie Atarasz?Myślałem że niema moderów
Bones 2014-11-13 19:19
Zgłoś   Ocena: 4 ( 4 )
Atarasz? W sensie atarasiaj
adminem? Haha, nie, atarasiajasiaj
jest wzorem do naśladowania dla
młodego pokolenia otaku/ dobrym duchem tej
strony, ale nie adminem.
Mero 2014-11-13 19:33
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Mamy tu tylko admina, ale moderatorów już nie.
nekromanta 2014-11-13 19:35
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
czemu?
Mero 2014-11-13 19:42
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Bo sam jeden admin tu wystarczy. Aż tak dużo do roboty tu nie ma żeby byli potrzebni moderatorzy.
Maziu 2014-11-13 20:23
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
*sprawdza czy wszystko na miejscu*
Yup, jestem facetem.
MikushiNor 2014-11-13 20:12
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Sto lat, sto lat niech żyje żyje nam (by wkurzyć zus, i byle nie podnieśli tego cholelnego wieku emerytalnego) niech żyjeeeeeeeeeeee nam, A ktoooooooo?
Maziu 2014-11-13 20:27
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Mocy i ja?
Dzieki ;D
MikushiNor 2014-11-13 20:50
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Może być i tak.
Nie ma za co. 1.70zł się nalezy
Maziu 2014-11-13 21:53
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Przeznacze to na poczet prezentu ;D
MikushiNor 2014-11-13 22:58
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ale się szelma jedna z długu wywinął. Widzisz a nie grzmisz!
Maziu 2014-11-13 23:12
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nie mam po co grzmiec ;D
MikushiNor 2014-11-13 23:13
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
W sumie, za 1.70zł też mi było by szkoda czasu. Rozumiem Go.


Zaloguj się, aby dodawać komentarze.

Wybierz kanał RSS:

Główna   • Poczekalnia   • Komentarze

Login:

Hasło: