RSS

Zaloguj się

Spódnica Spódnica

Dodano: 2012-10-21 15:35    przez: ankus28     Skomentuj: (34)

+ - Nie rozumiem Ocena: 107 (139) Niezrozumiałe: 2        

Spódnica - często bardziej pojemna niż jakikolwiek plecak
 
Skirtoften more capacious than any backpack

Źródło: Puella Magi Madoka Magika, Bakemonogatari



Komentarze Komentarze

Yumeshiro 2012-10-21 16:06
Zgłoś   Ocena: -10 ( 12 )
http://www.youtube.com/watch?v=q1dpQKntj_w

lol, prawda
Wanbetor 2012-10-21 16:16
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
znowu to?
Drzewsko 2012-10-21 16:34
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
no, jak nie dasz tego przez tinyurl i w linku jak wół masz napisane "gifura, drogie dzieci!", to na pewno wszyscy sie nabiora
;o
kthxbai 2012-10-21 16:54
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
lelel. Chcesz mieć jakieś małe serduszko na sumieniu? :'(
Maziu 2012-10-21 17:37
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Zgadzam sie C:
bokser98 2012-10-21 18:15
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
On jest tak nudny, że mam go na tapecie...
trava 2012-10-21 23:04
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Obrzydliwe, okropne, paskudne. Nienawidzę ;p
skinnybones 2012-10-24 21:09
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
*luka wyżej*
kutfa, ja tam tylko koty widzę ;/
Stokrotka 2012-10-24 22:41
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ojejciu, koteczki, nie! ;(
Yumeshiro 2012-10-21 17:05
Zgłoś   Ocena: -9 ( 9 )
LOL ALE SIE GIMBUSY ZBULWERW0SWAŁY XDĘ.
Drzewsko 2012-10-21 18:02
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
jestes gorszy niz ja.
:x
Wanbetor 2012-10-21 18:09
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
lel
Stokrotka 2012-10-21 18:29
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
lol, dali Ci banana :v
Yumeshiro 2012-12-06 17:16
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Powróciłem ; __ ;
SpeedFight 2012-10-21 17:15
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
1
2
3
Dziewczyny spódnice w górę XD

/Ciekawe co wyleci...
Luka 2012-10-21 17:27
Zgłoś   Ocena: 11 ( 15 )
Niektórym pewnie "ptaszki". C:
SpeedFight 2012-10-21 20:46
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Poniszczyłaś tym x.x
To nie Tajlandia xd

http://nekomaru.pl/img/20121021180249.gif
Luka 2012-10-22 12:50
Zgłoś   Ocena: 9 ( 9 )
Trapy są wszędzie, lepiej uważać. xd

No cóż, miecz był tam, gdzie jego miejsce - w pochwie.~~ *Suchy suchar jest suchy*
atarashi 2012-10-22 13:40
Zgłoś   Ocena: 1 ( 3 )
SpeedFight z jakiego anime ten gif ?
SpeedFight 2012-10-22 13:59
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Haiyore nyaruko-san
Maziu 2012-10-23 21:28
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Wyglada jak mundurek Haruhi D:
Juz zekranizowali 'The Surprise'? D:
SpeedFight 2012-10-23 22:09
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Heh ;)
Masz "moje" skojarzenia xd
Maziu 2012-10-24 06:17
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
*brofist*
Stokrotka 2012-10-21 18:26
Zgłoś   Ocena: 8 ( 8 )
Może te babki mają jak Rico z Madagascaru, ale ciemną i złą stroną.
Radamor 2012-10-21 19:31
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Potwierdzone empirycznie. Moja znajoma przemycała w ten sposób alkohol.
Arche 2012-10-21 23:34
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Haha, zgadzam się faceci z kolei udawają "lepiej obdarzonych"... Achhh... Te czasy...xd
Conan 2012-10-21 19:54
Zgłoś   Ocena: -1 ( 1 )
szpoko
Illidanna 2012-10-21 20:11
Zgłoś   Ocena: 3 ( 5 )
Odrobina finezji, najtoporniejszej nawet, w stylu "spódnica - i na co komu pleacak" i jakoś by się na to całe fandemonium inaczej patrzyło...
envyiroza 2012-10-24 20:49
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ah, to chowanie "zakazanej zywnosci" pod ta wspaniala czescia garderoby :D ^^
Fandemot pozostawie bez oceny ^^
skinnybones 2012-10-24 21:11
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
nie wiem, nie noszę ;d
Conan 2012-12-10 19:37
Zgłoś   Ocena: 0 ( 2 )
łuhu, moja tapeta z telefonu ♥ kocham ten obrazek z Mami ^_^
IsHARI 2012-12-12 22:16
Zgłoś   Ocena: -1 ( 1 )
lol, główna.
Smolipaluch 2013-01-09 14:58
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
przydałaby mi się taka...
Arisu 2013-01-21 16:20
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Z Hitagi byłaby dobra złodziejka


Zaloguj się, aby dodawać komentarze.

Wybierz kanał RSS:

Główna   • Poczekalnia   • Komentarze

Login:

Hasło: