RSS

Zaloguj się

I to jest właśnie I to jest właśnie

Dodano: 2012-02-16 15:58    przez: happy4     Skomentuj: (110)

+ - Nie rozumiem Ocena: 214 (253) Niezrozumiałe: 3        

I to jest właśnie - prawdziwy mężczyzna

Źródło: http://nyanyan.mangowe.pl



Komentarze Komentarze

trava 2012-02-16 16:00
Zgłoś   Ocena: 4 ( 6 )
Dobrze mówi, polać mu! ;x
skinnybones 2012-02-16 16:08
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
a jeśli zobaczysz kobietę próbującą zabić jakąś osobę? nie jebniesz jej patelnią i tym samym pozwolisz umrzeć temu człowiekowi? D:
Iwox 2012-02-16 16:56
Zgłoś   Ocena: 4 ( 4 )
Jest wiele sposobów powstrzymania przyszłej zabójczyni przed popełnieniem zbrodni nie wymaganących podniesienia na nią ręki np kopnięcie, co prawda ten sposób zadziałał by lepiej na męszczyznę, ale myślę że jeśli włożyć w nie wystarczająco dużą siłę to i kobietę powstrzyma. A tak serio, morderca jest bezpłciowy, jeśli ktoś popełnia tak chaniebny czyn w innym wypadku niż w obronie siebe bądź kogoś innego, to automatycznie wyżeka się wszystkich praw i ulg wynikających z płci, czy przynależności do jakiejś uprzywilejowanej grupy.
envyiroza 2012-02-16 16:16
Zgłoś   Ocena: -1 ( 1 )
To zależy jak definiuje się kobietę ^ ^
Jako osobę z pewną klasą czy zwyczajnie jak osobę, która mówi, że jest kobietą ^ ^
W pierwszym wypadku-tylko zdegenerowany cham uderzy ^ ^
W drugim wypadku-jeśli zaatakuje, obrona wskazana ^ ^
tictac 2012-02-16 16:17
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Jestem kobietą i uważam że BEZ POWODU kobiety nie powinno się bić, ale serio tak jak skinnybones pisze ... czasem trzeba... W One Piece - Sanji - nieraz dostaje w skórę od babek które są wrogami tylko dlatego że nie bije kobiet... a mnie wnerwia że nie potrafi przywalić i się tak daje ...

Ten koleś przypomina mi Renjiego ... właściwie byłam pewna że to On ale ...
Mimo wszystko dam + bo myślę że facet nie jest głupi i potrafi odróżnić sytuację w której powinien się opamiętać a w której nie :)
Ellerena 2012-02-16 16:58
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
A to nie Renji? O.o
Renji przecież!
Arisu 2012-02-16 18:19
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
To Renji, ale po tuningu :P
tictac 2012-02-16 19:41
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Cieszę się że to On ... żeby nie było ;P
Arisu 2012-02-16 21:54
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
To tuning. Trenował około roku i taki przystojniejszy na mój gust
tictac 2012-02-16 23:29
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Faktycznie ten profil ma całkiem całkiem ;D
Arisu 2012-02-17 10:13
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ogólnie wydoroślał i taki cool
tictac 2012-02-17 17:53
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Rozumiem że to jego twarz z nowszych rozdziałów ... nie jestem na bieżąco :)
Arisu 2012-02-17 18:57
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Z nowszych. Coś koło 450, 460. Jakoś tam
Maziu 2012-02-16 16:26
Zgłoś   Ocena: 5 ( 5 )
Nie, ten jest zmyslony i narysowany, wiec nie moze byc prawdziwy C:

A tak na boku - nawet jak facet uderzy kobiete majac powod (konkretny, nie typu 'zupa byla za slona'), to to wszystko moze byc obrocone na jego niekorzysc. Moze i kobiety to slabsza plec, ale maja wiecej przywilejow (INB4 flamewar o przywilejach).
Tak czy owak, kobiet bic sie nie powinno.
Ellerena 2012-02-16 17:04
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Powód, tak? Jest pewne "ciekawe" prawo w religii islamskiej - mężczyzna może uderzyć kobietę mając powód, i lekko. Tyle, że lekko dla jednego znaczy szmatką po głowie, a dla innego krzesłem przez plecy - "przecież nie było mocna, przeżyła!".
spi 2012-02-16 17:06
Zgłoś   Ocena: 0 ( 2 )
W jednym amerykańskim stanie mężczyzna może bić swoją żonę, ale tylko w niedziele i tylko pasem.
Ellerena 2012-02-16 17:11
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
A w polsce nie może, a i tak wielu bije...
Arche 2012-02-16 21:13
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
I to jeszcze odpowiedniej szerokości.^^'
jagoda188 2012-02-16 21:20
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
'W Arkanzas (USA) mężczyzna ma prawo bić swoja konkubinę pod warunkiem, że nie robi to częściej niż raz w tygodniu.
W Los Angeles (USA) mąż ma prawo bić żonę pasem, o ile szerokość pasa nie przekracza 3,6 cm. No chyba, że małżonka zgodzi się na ustępstwa.'^^
Maziu 2012-02-16 17:35
Zgłoś   Ocena: 3 ( 5 )
Prosze... Islam... Islam!? To ta sama religia gdzie kobiety musza nosic burki? Gdzie za zdrade facet polewa kwasem twarz swojej kobiety? Gdzie jest nakazane walczyc w imie allaha? I co najsmieszniejsze - jest nazywane 'religia pokoju'?
To jest chora religia, ktora rzuca sie na 'musk' bardziej niz inne... To nie jest ZADNYM argumentem w tej dyskusji.
PS jakkolwiek to wyglada - to nie jest jakis 'wyrzut' skierowany w twoja strone, ot tak jakos mnie naszlo ;)
Ellerena 2012-02-16 18:05
Zgłoś   Ocena: -1 ( 1 )
Dokładnie tak samo o tej religii myślę. Ona niszczy własnych wyznawców. O tym myślałam, pisząc ten komentarz - każdy ma swoje znaczenie "powodu", często bardzo, bardzo sprzeczne z człowieczeństwem - wyjątkowo, przez słowo "człowieczeństwo" mam na myśli to, do czego zwykle się go zwykle (niepoprawnie) używa, coś pozytywnego.
korgal 2012-02-16 18:22
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
niszczy według norm katolickich zapewne ^ ^, sam islam z natury to "silna" religie, by nie powiedzieć brutalna ale że niszczy bym nje powiedział.
korgal 2012-02-16 18:21
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
aj tam psioczysz na islam, nje jest już taki najgorszy * mówię tylko o najpopularniejszym, islamie sunnickim bo szyizm i bardziej radykalne sekty to już zupełnie inna historia*.
Ellerena 2012-02-16 18:31
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nie najgorszy, ale zły;) Zresztą, ciężko byłoby znaleźć jakąś "dobrą" religię. To, jak wpływa na wierzących, w większości zależy od nich samych. Nawet chrześcijanie, których religia opiera się teoretycznie na miłosierdziu, miłości bliźniego itd. dopuszczali się wieeelu okrócieństw w imię wiary.
korgal 2012-02-16 18:35
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
jestem ateistą, wiem że szukanie "dobrej" religii nje jest łatwe ^ ^. chrześcijaństwa nie idealizuje, ale to co obecnie się uważa za chrześcijaństwo nie jest nim od co najmniej tysiąca lat~~~. co do tego na czym się opiera chrześcijaństwo to no cóż bóg starego testamentu to skurwiel, tylko tego z nowego trochę złagodzili~~


co do wpływu religii na wierzących, jakoś o negatywnym wpływie buddyzmu nje słyszałem ale może coś o tym kiedyś znajdę ~~.
Ellerena 2012-02-16 18:40
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Coż, ja wierzę. Ale nie do końca w takiego Boga, jak go chrześcijaństwo przedstawia. Lub inaczej - nie tak, jak jest pzredstawiany teraz. Bo to, co zrobili z mojej religii, boli każdego prawdziwego katolika. Podobnie ma się rzecz z kościołem, ta instytucja zamiast pomagać ludziom, jak powinna, działa dla własnego celu. teraz ksiądz zazwyczaj nie jest nim z powołania, a z zawodu...
korgal 2012-02-16 18:47
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
jak dla mnie katolicyzm od korzeni daleko odlazł więc prawdziwy katolik to albo fanatyk albo heretyk~~~. co do powołanie czy zawud, w początkach chrześcijaństwa *za czasów rzymskich* ksiądz był zawodem jak każdy inny ^ ^ brali śluby nauczali o bogu i wszyscy byli szczęśliwi~~
niebieskoooka 2012-02-16 18:56
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
*zawód ^^
Maziu 2012-02-16 19:05
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Syzyfowa praca...
korgal 2012-02-16 19:07
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
potwierdzam~~
Ellerena 2012-02-16 19:02
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Za prawdziwego nie uważam ani tego, ani tego. Tylko osobę żyjącą raczej zgodnie z pzrykazaniami, nie narzucającą innym swojej wiary i nie głoszącej, jaka to ona jest wspaniała.
A ksiądz powinien służyć ludziom, tak z definicji. Inna sprawa, że nigdy tak do końca nie było (przeczę samej sobie, ale wtedy o tym zapomniałam....).
korgal 2012-02-16 19:10
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
goge to idealny przykład real katolik heretyk~~ *wystarczająco ortodoxyjny na chrześcijanina ale u katolików spokojnie może robić za heretyka~~*. ksiądz ma narzucać wiarę ^ ^ tak z definicji ^ ^ *no może nie narzucać a raczej : przyciągać do niej i o niej uczyć*. w końcu ksiądz to kapłan jak każdy inny ^ ^.
Ritsuka 2012-02-16 18:41
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nie ma czegoś takiego jak zła religia. Za każdą religią stoją ludzi, którzy mogą być źli. Np. Chrześcijaństwo było często tylko pretekstem do przeróżnych wojen (krucjat itp) Uważam że krew by się polała tak czy siak. To chyba dość oczywiste że Bóg z nowegi i starego testamentu się różni. W końcu ludzie pisali Bilbie (natchnieni czy nie) a przecież wizerunek Boga z czasem się zmienia. Wystarczy sobie porównać Boga obecnego i tego z czasów średniowiecznych.
korgal 2012-02-16 18:45
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
jest coś takiego jak zła religia ^ ^ za przykład niech posłuży religia aztecka gdzie bogów trzeba było przebłagać setkami tysięcy ludzi składanych w ofierze bo inaczej mieli by oni zniszczyć świat ^ ^.
Ritsuka 2012-02-16 19:10
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Jeżeli ludzie w to wierzyli... Chyba lepie jest umrzeć myśląc, że twoja śmierć uratuje świat. My Europejczycy nie rozumiemy tamtej religii i obyczajowości, a wszystko co obce i inne jest 'złe'. I to my byliśmy głównym problem Indian ^^
korgal 2012-02-16 19:11
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
hitler wierzył że ocali naród niemiecki*a może i świat* jak wybije żydów, a jest zły ^ ^. zło jest zawsze subiektywne ^ ^
Ritsuka 2012-02-16 19:17
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Historie piszą zwycięzcy^^ Kiedyś ludzie wierzyli, że Ziemia jest płaska, ale gdyby ktoś dzisiaj wpadł na taki pomysł to raczej potraktowany byłby za niedorozwiniętego (czy coś takiego) I to by było na tylko jeżeli chodzi o porównywanie Hitlera i Azteków^^
korgal 2012-02-16 19:21
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
bo dzisiaj mamy naukę która nam udowadnia że ziemia płaska nje jest~~~ gdyby historie pisali zwycięzcy Stalin był by świętym~~~prawda historyczna często jest odkrywana : "po czasie".
Ritsuka 2012-02-16 19:26
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Dla co po niektórych Stalin jest święty. Dla Azteków istnienie ich bóstw było czymś pewnym. 'Myślenie' człowieka mienia się wraz z upływem czasu. Tak jak się będzie różniło postrzeganie świata przez 13 i 33 tak się będzie różniło postrzeganie świata przez kogoś z XXIw i XIIw
korgal 2012-02-16 19:30
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
to teraz wyobraź sobie w polsce sekte pewną że jeśli nie zabiją ciebie i przynajmniej 1000 innych osób w ciągu miesiąca, ich bogowie zniszczą świat ^ ^. każda religia nakazująca zabijać należy do czołówki złych religii ^ ^.

ogólnie cała dyskusja jest bez sensu bo przekonujesz że religia nakazująca zabijać nie jest zła bo jej wyznawcy w coś tam wierzą~~~. a przecie idzie że przez skutki tej ich wiary, jest ona zła~~*nie zła dla nich tylko dla nas bo to przecie my oceniamy a nie oni*.
Ritsuka 2012-02-16 19:39
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ale zabijają ludzie, a nie religia. ludzie lubią zabijać. Więc religia jest tylko wygodną wymówką. Ja tak mam, ze zawsze staje po 'drugiej' stronie i szukam argumentów za nawet jak jestem przeciw. Podobno byłabym dobrym adwokatem. A a pro po wyobrażania... jeżeli bym w to wierzyła to czemu nie? To byłoby niezwykle romantyczne zginąć za coś w co się naprawdę wierzy^^
korgal 2012-02-16 19:51
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
religia nie zabija~~~powiedz to zabitym w ej imieniu~~religia dla prawdziwego fanatyka jest sensem życie, nje wymówką ^ ^.no i religia szkodzi bardziej subtelnie~~~. jeśli ty była byś dobrym adwokatem to ze mnie był by dobry prokurator *lubię atakować różne poglądy* ale słaby sędzia *jestem materialistą więc zapewne racje miał by ten kto dał by więcej~~*
Arche 2012-02-16 21:07
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
"Kapłani byli pierwszymi którzy zorientowali się, że bogów już nie ma." Dlatego uczynili religię bardziej "komercyjną" i "wiarygodną", bo poczuli możliwość zdobycia absolutnej władzy...^^
Arche 2012-02-16 21:03
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Od pierwszego Soboru Nicejskiego w 325 roku...^^
Arche 2012-02-16 21:02
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Chrześcijaństwo to obok islamu i judaizmu chyba najbardziej agresywna współczesna religia świata...^^
korgal 2012-02-16 21:12
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
ogółem religie mono-teistyczne*z korzeniami w judaizmie ale nje tylko* są zazwyczaj bardziej brutalne od np takiego shinto, gdyż mają w sobie zawarty rozkaz szerzenia wiary i zbawiania ludzkości ^ ^.
Arche 2012-02-16 21:14
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Tak oczywiście, w pełni się zgadzam.^^
Arche 2012-02-16 21:01
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Szyizm nazywasz sektą? Toż to narodowe wyznanie Iranu, Azerbejdżanu, do tego połowa Iraku, Syrii i Libanu... A same dogmaty są bardzo zbliżone do sunnitów. Ogólnie poszło im o to co zwykle przy schizmach chodzi: O zwierzchnictwo...^^
korgal 2012-02-16 21:06
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
w ilu krajach prawosławie było religią państwową, a jednak KK nazywał je sektą przez długi czas~~
Arche 2012-02-16 21:08
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
No nie słyszałem, aby obecnie prawosławie nazywano sektą. A poza tym jedyna różnica między sektą, a religią to ilość wyznawców...^^
korgal 2012-02-16 21:14
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
świadkowie jehowy ~~~ sekta ? sekta, a wyznawców ilu~~~ zielonoświątkowcy podobnie ^ ^. ogólnie można sektą nazwać większość religii, a większość sekt spełnia spokojnie wymogi by być normalnymi religiami.
Arche 2012-02-16 21:17
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Zarówno Świadkowie Jechowy, jak i Zielonoświątkowcy to religię, nie sekty (przynajmniej według wikipedii...:P). A wyznawców też nie mają AŻ tak dużo bo liczone są w dziesiątkach tysięcy, natomiast szyizm w setkach milionów...^^
korgal 2012-02-16 21:21
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
światkowi jehowy są w każdym *nawet małych* mieście polski, oraz w niemal każdym państwie świata(nawet w japonii mają jakiś marginalny wpływ~~)~~~ zielono-świątkowcy są silni głównie w afryce a tam statystyki zawsze są hujowe ^ ^. no i akurat w tym przypadku wiki często przeczy sama sobie *choćby gdyby polatać po wyznaniach różnych państw i samemu policzyć ilu wyznawców winna mieć dana religia~~~*.
Arche 2012-02-16 21:29
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Owszem są wszędzie, ale w małej ilości. A to że są tak widoczni wynika z ich wielkiego zaangażowaniu ku szerzeniu wiary... Poza tym szyizm to druga co do wielkości odmiana islamu i moim zdaniem sama schizma do złudzenia przypomina chrześcijańską z 1054 roku, gdy powstało prawosławie.^^ Ponadto oni się oddzielili zaraz na początku powstania islamu, jakieś dwadzieścia, trzydzieści lat później, więc moim zdaniem to stanowczo religia.^^
korgal 2012-02-16 21:45
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
cóż w islamie obecnie przewodzi sunnizm więc z rozmachu mniejsze odłamy tej religii uznałem za jej sekty~~a że szyizm jest pokazywany jako bardziej brutalny od sunizmu to^ ^ *choćby rytualne samo-okaleczenia szyitów*
Arche 2012-02-16 21:58
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Wśród chrześcijańskich religii też coś takiego istnieje (bodajże w Ameryce południowej). A co do, że szyizm jest bardziej brutalny? Hmmm... Szczerze trudno mi powiedzieć ale z historycznego punktu widzenia, chrześcijaństwo miało głównie problemy z sunnitami.^^
korgal 2012-02-16 22:02
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
bo szyici byli w sporej ilości w okolicach persji ^ ^ oni więc bardziej hindusom dokuczali~~~i innym muzułmanom ~~.
Arche 2012-02-16 22:04
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Tak, oczywiście, że to był powód. W końcu oni nie mieli potrzeby walczyć w europie. ^^
Iwox 2012-02-16 16:48
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Daje plusa. Jednakże efekt tego demota psuje fakt że Renji w końcu j tak tej kobiecie nakopał.
niebieskoooka 2012-02-16 16:51
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Aaaa! ratunku! XXI i śmiecie mają nogi!

Osobiście jestem pacyfistką, więc nie toleruję realnej przemocy niezależnie od płci... jednak niektóre sytuacje tego wymagają...
wolfang 2012-02-16 17:02
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
obrazek-plus
przesłanie-plus
podpis-minus
podsumowanie-plus
zrytabyakufanka 2012-02-16 17:22
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
plus ;P ale muszę przyznać, że kreska się ostatnio bardzo poprawiła...
Ritsuka 2012-02-16 18:10
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
No w jego prawdziwość śmiem wątpić. W końcu jest postacią z anime (Wiem! Czepiam się. It's so pathteic) Co prawda, uważam że nikogo nie powinno się bić bez względu na płeć (no chyba że się baaaardzo prosi) Jest to jeden z niewielu demotów zainspirowanych nyanem, który wg mnie zasługuje na ślicznego plusiczka^^
Arisu 2012-02-16 18:19
Zgłoś   Ocena: 0 ( 2 )
Też popieram takie stwierdzenie. Twardo trzymał się swoich zasad
korgal 2012-02-16 18:24
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
taaa to jeden z tych : "zabiła mnie kobieta bo ja jej przecież bym nje uderzył". ja jestem z tych co uważają że nie powinno się kwestii bić nie bić rozpatrywać przez pryzmat płci a raczej sytuacji~~~.
Bernkastel 2012-02-16 18:25
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Choć nigdy nie lubiłam Renji'ego, to w tym momencie zyskal nieco mojej sympatii. [+]
Gogettossj5 2012-02-16 18:36
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Jak dla mnie, to on jest narysowany, ale co kto woli ^^


*YUP TROLLIN*
Maziu 2012-02-16 18:41
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
http://fandemonium.pl/13082/173600 C:
Gogettossj5 2012-02-16 18:48
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Lol, you were the first xD
Maziu 2012-02-16 18:56
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Bez 'the' ;p (yaay, powoli zaczynam rozrozniac kiedy daje sie the a kiedy a/an xD)
And yup, I was first ;p
bokser98 2012-02-16 19:16
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Jakby autor widział co się dziś działo O.O
jagoda188 2012-02-16 19:53
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
więc jak mam nazywać kolegów z którymi trenuję? płciowo upośledzeni?
Maziu 2012-02-16 20:03
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Eunuchy C:
jagoda188 2012-02-16 20:10
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
*auć..* nie, nie zrobię im tego.. i tak już mają ciężko..
ABC1234567890 2012-02-16 20:20
Zgłoś   Ocena: -1 ( 3 )
hmmm...są takie którym by się przydało nawet^^ ale w mandze/anime ich nie spotkamy
korgal 2012-02-16 20:25
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
"ale w mandze/anime ich nie spotkamy" z tym to ja bym się mógł kłócić, na~pewno niewiele takich~~
trava 2012-02-17 16:43
Zgłoś   Ocena: -1 ( 1 )
Innym ludziom nie powinno się robić krzywdy, a jeśli ktoś uważa, że jednak przydałoby się to powinien się zastanowić czy czasem jemu się nie przyda -tak, żeby nauczyć szacunku do bliźnich ^^
ABC1234567890 2012-02-17 18:04
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
jeżeli ktoś zasługuję na szacunek, zawsze mu go okazuję
a nie widzę sensu okazywać go dla kogoś kto na niego nie zasługuję
chyba wszystko jest na swoim miejscu^^
trava 2012-02-17 20:12
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Myślę, że niewiele jest sytuacji, w których wskazałbyś osoby, którym naprawdę szacunku nie należy okazywać. Resztę oceniłbyś subiektywnie i nie do końca sprawiedliwie.
ABC1234567890 2012-02-17 21:11
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
wystarczy trochę poznać się na ludziach, a potem tylko obserwować i bez takowych sytuacji można wywnioskować kto jest kto^^ chyba oczywiste
trava 2012-02-17 21:15
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Oczywiste? Wiesz, pozory często mylą.
ABC1234567890 2012-02-17 22:59
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
widzę że nie rozumiesz co mam na myśli^^
trudno
trava 2012-02-18 00:23
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Pewnie nie rozumiem, bo nie potrafisz mi tego wytłumaczyć ;>
ABC1234567890 2012-02-18 07:24
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
ahh tak
trava 2012-02-18 19:40
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
kocham momenty, w których nie potrafisz mi nic mądrego odpisać ;***
ABC1234567890 2012-02-18 20:29
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Nie widzę sensu na siłę tłumaczenia tego... Widzę że, za to Ty masz ochotę zabłysnąć błyskotliwą ripostą, wiesz w internecie to żadna sztuka :)
trava 2012-02-19 13:03
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Och nie, odkryłeś mnie ;x Poważnie to liczyłam, że może skłonię cię tym do obrony swoich racji, widać nie było to tego warte. Ale nie... z pewnością chciałam tylko 'zabłysnąć błyskotliwą ripostą', bo 'w internecie to żadna sztuka'. ;> Wątpię, żebyś napisał to gdybyś mnie znał :)
ABC1234567890 2012-02-19 13:31
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
fajnie
Agroxx 2012-02-16 20:26
Zgłoś   Ocena: -1 ( 3 )
Nie widzę nic fajnego w byciu prawdziwym mężczyzną.
trava 2012-02-17 16:48
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Fajniejsze jest bycie 'podróbą' mężczyzny? :d
Agroxx 2012-02-17 19:13
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Istotnie,bycie "prawdziwym" mężczyzną narzuca mi bzdurne ograniczenia.
trava 2012-02-17 20:17
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Wszystko narzuca jakieś ograniczenia, więc uważam, że jest to marne wytłumaczenie ;p
Agroxx 2012-02-17 22:01
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Im mniej tych ograniczeń tym lepiej.
trava 2012-02-18 00:30
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Dlaczego? Ograniczenia zazwyczaj mają na celu być pomocne człowiekowi.
Agroxx 2012-02-18 08:41
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ograniczenia przed czymś nas ochraniają.Ja jednak wolę zrezygnować z tej ochrony,ponieważ mi przeszkadza.
Lawlietka 2012-02-16 21:01
Zgłoś   Ocena: 1 ( 3 )
Nie wiem co macie, do tego demota. Nie pasuje wam, że są faceci którzy szanują kobiety i nie krzywdzą ich? Mi się podoba,
bokser98 2012-02-16 21:23
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nie to, że coś, ale są czasem takie mendy co się proszą... Wiedzą, że nie mogę ich walnąć (o Matko, ale jak mnie korci)
Arche 2012-02-16 21:22
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Oczywiście "kobiet się nie bije", podobnie jak "ludzi się nie zabija", ale istnieją wyjątkowe sytuacje w których należy te zasady złamać (np zagrożenie życia niewinnej osoby, obrona osobista etc.) Ale o tym wszyscy wiemy, więc oczywiście plus.^^ A na koniec tylko dodam, że nieco rozbawił mnie tam któreś, nie pamiętam czyje stwierdzenie "kobiet bez powodu się nie bije", cóż... Moim zdaniem facetów też...;p Oczywiście wiem o co chodziło autorowi na myśli i nie jest to atak, tylko żartobliwe chwycenie za słówko, ktokolwiek to był przepraszam.^^
Lawlietka 2012-02-16 21:45
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Wiem, że niektóre się proszą i czasem dostają. Ale nie ma co,,, Bez powodu się nie bije i w tym masz rację, ale czasem któryś walnie tak zboczony tekst, że czujesz jak by ci ktoś nóż w plecy wbijał. Jak zareagujesz?
korgal 2012-02-16 21:50
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
"jak zareagujesz na zboczony tekst" problemem roku 2012~~~*a może by tak : ignorooowaaaać~~~*
jagoda188 2012-02-16 21:56
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
uczę takiego nurkować bez butli..^^
niebieskoooka 2012-02-16 23:15
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Używam przycisku "odp" widocznego w prawym dolnym rogu odpowiedzi (kij z tym, że to nie ma nic do komentarza)
atarashi 2012-02-16 23:28
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Wyjątkowo głupiutki demot. To tak samo jakby napisać, że śmierć dziecka lub kobiety jest większą tragedią niż śmierć mężczyzny.
KodokuChan 2012-02-17 08:29
Zgłoś   Ocena: 0 ( 2 )
Większość kobiet wykorzystuje tą zasadę męskiej dumy w efekcie my faceci zawsze obrywamy nie mogąc nic zrobić .
Aki 2012-02-18 19:38
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
jestem dziewczyną i takie postępowanie jest wg. mnie żałosne.
Everest 2012-02-17 14:36
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Czyli kobiety są śmieciami? Miło mi.. ja nie wybierałam płci przed życiem. xd
mononoke 2012-02-17 16:19
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Nieważne co powie Renji i tak Byakuya wyśle go do więzienia dla swojej uciechy:D
Isaac 2012-02-18 02:59
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Rozumiem przesłanie i daję [+] ale chyba trochę szkoda, że masochistki muszą być lesbijkami. ;p
Aki 2012-02-18 19:37
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
śmieciowe to jest podnoszenie ręki zarówno na kobietę i mężczyznę z błahego powodu albo jego braku (co innego jak nam taki ktoś będzie zagrażał...). Ten mężczyzna nie jest prawdziwy, bo mangowy, ale to już kilka osób napisało. :)
yoikokoro 2012-05-24 22:42
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nie oglądałam ani nie czytałam Bleacha ale od razu zakochałam się w owej postaci która znajduję się na democie, wystarczy parę słów i już znam swój ideał :3
20 komentarzy oznaczonych jest jako napisanych przez spammerów.
20 komentarzy w wątkach niewidocznych z powodu filtrowania spamu.
Zawsze pokazuj
Pokaż
Ukryj


Zaloguj się, aby dodawać komentarze.

Wybierz kanał RSS:

Główna   • Poczekalnia   • Komentarze

Login:

Hasło: