RSS

Zaloguj się

Nietrudno jest stworzyć stereotyp Nietrudno jest stworzyć stereotyp

Dodano: 2012-01-18 00:01    przez: Sayuri7     Skomentuj: (86)

+ - Nie rozumiem Ocena: 169 (207) Niezrozumiałe: 2        

Nietrudno jest stworzyć stereotyp - Trudniej jest go zwalczyć
 
It's not difficult to create stereotypeIt is harder to fight it

Źródło: Samozwańcza Katolicka strona internetowa

0000-00-00Screen z katolickiej strony http://www.wychowawca.pl/miesiecznik/7-8_115-116/11.htm , jeden z pierwszych wyników po wpisaniu w przeglądarce frazy "geneza mangi"

Niestety niżej na owej stronie zapisano tak schizofreniczne brednie, że nie dałam rady czytać dalej.

Wiem, że nie jest to pierwszy fandemot ze screenem i przesłaniem tego typu. Tym gorzej w sumie, bo tym bardziej widać, jak to niektórzy mają tendencje do wypowiadania się na tematy, o których nie mają bladego, różowego i zielonego pojęcia.

Walczmy z tym, kochani, bo samo narzekanie nic nie da (wiem, ja też teraz narzekam. Wybaczcie, mój bulwers jest silniejszy ode mnie)

http://www.wychowawca.pl/miesiecznik/7-8_115-116/11.htm



Komentarze Komentarze

trava 2012-01-18 00:15
Zgłoś   Ocena: 5 ( 5 )
'Czym w takim razie są pokemony? To dziwaczne, wręcz przerażające stworzenia. Pokemony zastępują zwierzęta: jedne są łagodne i przyjacielskie, do innych lepiej nie podchodzić zbyt blisko, gdyż mogą być agresywne, a jeszcze inne owładnięte są myślą o podboju świata i wyniszczeniu całego gatunku ludzkiego.
Pokemon to nie tylko serial o młodym chłopcu i jego mistrzu, trenującym dziwne, często bardzo agresywne stworzonka (...)'
Czego ja się dowiaduję z tego artykułu o.o Więc to po pokemonach stałam się taka agresywna? :D
Sayuri7 2012-01-18 00:24
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Nie pisz tak, bo jeszcze zaczniesz w to wierzyć :P
Gdyby ktoś, kto pisał ten artykuł zobaczył wzruszającą scenę, jak oddaję wiele lat temu całą swoją kolekcję pokemonów koledze, młodszemu o kilka lat, to musiałby naprawdę być bez serca, żeby nadal chcieć napisać coś takiego -_-
trava 2012-01-18 00:37
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
W co zacznę wierzyć? ;> W to że jestem agresywna czy w to co zacytowałam? ;x
Sayuri7 2012-01-18 00:47
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
W to, że od Pokemonów można stać się agresywnym Jak jakiś wściekły Pikachu, albo co gorsza szalony Jigglypuff ^^
trava 2012-01-18 00:52
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
To była ironia w dedykacji dla autora.
Głupie poglądy głupich fanatyków podających się za znawców nauk katolickich i rozpowszechniających głupoty na skalę krajową.
Sayuri7 2012-01-18 00:55
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Wiem, ale nawet sarkastycznie tak nie pisz. Bo i tak już mnie wystarczająco przeraził ten artykuł i profil psychologiczny autora. [hug]
trava 2012-01-18 01:02
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
potraktuj to właściwie, jak wymysły fanatyków -przestanie przerażać ;>
HRG 2012-01-18 18:32
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Fanatyk, któremu brakuje poniekąd postawowej wiedzy, także z dziedziny pisania. Wojownicze żółwie ninja to przepraszam co? Anime. Toż to obraza. Nie mówiąc już o tym, że historyjka o Neonie jest z tyłka wyssana. Elementy chrześcijańskie w Evangelionie zostały wykorzystane bo zajebiście wyglądają i nic poza tym.
trava 2012-01-18 20:12
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Nie przetłumaczysz im :>
HRG 2012-01-18 21:53
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
No właśnie i to boli, a potem lata za tobą koleś jak mój szkolny psycholog co to twierdził, że przez anime i mangę samobóstwo popełnię. To było jakoś 4 lata temu, żyję do tej pory XDDD.
trava 2012-01-18 22:01
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Czemu tak twierdził? o.o
HRG 2012-01-18 22:37
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Bo miał kolegę psychologa co się podobno tym zajmował. A o tym, że się tym interesuje dowiedział się w czasie tzw. spotkania integracyjnego. Nie ma co, nowa klasa a ten wypala, że samobójstwo popełnię XDD. Na szczęście w mojej klasie ludzie wiedzieli co to m&a. Cytuję "Manga jest czarno-biała i zawiera przekazy podprogowe sugerujące śmierć".
trava 2012-01-18 22:46
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Współczuję, ja mam psycholog która najprawdopodobniej ma anoreksję :d To dopiero agentka ;>
HRG 2012-01-18 23:01
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Mój za to był otyły. To się nazywa ironia, człowiek, który mówi o zdrowym odżywianiu, a sam ma nadwagę.
tictac 2012-01-18 00:18
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Różnorodność jest ciekawa ;P
Wszelkie shouneny są o rywalizacji, bohaterowie (negatywni) używają podstępów i ogólnie się walczy xD Niektóre mangi były głupie ...inne dotyczyły stworów japońskich itd.
Ale moim zdaniem można poczytać/obejrzeć też mądre i kształcące rzeczy a dzięki mangą można chociaż teoretycznie poznać inną kulturę i sposób życia ludzi w innym kraju ;]
Wszędzie znajdzie się plusy i minusy ;]
atarashi 2012-01-18 00:20
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Już kiedyś czytałem ten artykuł i było to lata temu. :) Bełkot do potęgi i pomyśleć, że jeszcze jakiś nawiedziony osobnik w to uwierzy.
Gogettossj5 2012-01-18 00:22
Zgłoś   Ocena: 1 ( 3 )
A to przepraszam - nigdzie indziej już nic złego nie ma tak xD?
Temat stary jak świat, wałkowany do bólu. Kurde, Manga medium jak każde inne. Nie ona szkodzi sama w sobie (o ile szkodzi) a człek, który jest jej odbiorcą prędzej.
niebieskoooka 2012-01-18 00:36
Zgłoś   Ocena: 3 ( 5 )
"kreskówki japońskie są tak brutalne, że można je porównać z kreskówkami amerykańskimi"- to ma sens
Arche 2012-01-18 01:22
Zgłoś   Ocena: 9 ( 11 )
Taaaa, idąc tym tropem; Nie czytać również literatury, bo w "Cierpieniach młodego Wertera" główny bohater daje nam przykład samobójstwa, a "Dziady"? Wesele"? Toż to okultyzm! Doskonałym przykładem prawidłowego postępowania jest za to "Przypowieść o Hiobie", która uczy, że można komuś zniszczyć życie w imię zakładu z Szatanem...
skinnybones 2012-01-18 01:46
Zgłoś   Ocena: 2 ( 4 )
podobno po wydaniu CmW przez ziemie nimieckie przeszła fala samobójstw. więc nigdy nic nie wiadomo co do skutków takich lektur ^^
Arche 2012-01-18 02:14
Zgłoś   Ocena: 1 ( 3 )
Jakby nie patrzeć bohater swoją "hohaterską" postawą był bardzo przekonywujący, ba! Już sam tytuł zapewne pokazywał drogę przyszłym "bohaterom". Nie mówiąc o zakończeniu, gdzie aby stać się jeszcze bardziej "bohaterskim", specjalnie źle trafił sobie bohater w głowę(swoją drogą spoiler:P), to niewątpliwie było bardzo pouczające...
skinnybones 2012-01-18 02:24
Zgłoś   Ocena: 1 ( 3 )
to on nawet nie trafił? cóż za strata D:
najwyraźniej jego 'fani' mieli lepszego cela. ale czy to nie umniejsza ich bohaterskości? nie zrobili przecież tego jak ich sensei, do tego jeśli ich motywem była książka a nie niespełniona miłość? co za faux pas...
Arche 2012-01-18 02:39
Zgłoś   Ocena: 5 ( 5 )
Trafić, trafił, ale z tego co pamiętam niezbyt celnie... Efekt - zginął dopiero po (chyba) 12 godzinach, w męczarniach. Nota bene zawsze mnie dziwiła "perfekcja" tego strzału, trafił tak że uszkodzi nerwy odpowiadające za ruch, ale nietknięte pozostawił te związane z czuciem... Mógł zostać chirurgiem...
HRG 2012-01-18 18:33
Zgłoś   Ocena: 0 ( 2 )
Epicki komentarz.
Aven 2012-01-19 15:42
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
{widzi, że ktoś tu nie rozumie przypowieści o Hiobie ^.^}
Arche 2012-01-19 16:15
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
Jedyne co, to zinterpretowałem ją, w sposób, który mi odpowiada, czyli to samo co zrobił autor tekstu na "samozwańczej katolickiej stronie internetowej". To jest po prostu podejście typu: tworzymy przykład do teorii, a nie teorię na podstawie przykładu... Oczywiście, że można rozumieć tą przypowieść w inny sposób, jak np. "trwanie w wierze się opłaca", bo potem mu chyba po stokroć to wynagrodził Bóg, czy jakoś tak...
Choć i tak mam pewne pytanie, co z jego rodziną? Wskrzesili ich? A może w niebie wynagrodzili? Ciekawy interes... To tylko subiektywna opinia, ale mi ta przypowieść nie przypadła do gustu, bo ukazuje człowieka jako zwykłą rzecz, która jest ukochaną zabawką w rękach Boga,a taki status mnie nie satysfakcjonuje... Niemniej proszę nie traktować tego jako atak to na końcu to było tylko moje osobiste zdanie, a meritum całej wypowiedzi jest ukazanie do jakich absurdów prowadzi myślenie przedstawione w fandemocie.^^
Aven 2012-01-19 16:25
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Um, rozumiem.
Swoją drogą, ciekawe jest, że miałem zgoła odmienne odczucia i spostrzeżenia po przeanalizowaniu tej przypowieści... ^.^
Arche 2012-01-19 16:38
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Tak, a jeśli mogę wiedzieć jakie? ^^
Aven 2012-01-19 19:54
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Obawiałem się, że o to zapytasz... ^.^'
Tak, nie ukrywam, nie chce mi się rozpisywać - bo najlepiej byłoby mi to przedstawić w formie: fraza - interpretacja/wnioski, więc powiem krótko i będę liczył, że się tym zadowolisz, że może wystarczy... hymmm... Powiem tak, po tej lekturze nie zmienił się mój obraz Boga jako dobrego... ^.^
Może to być zaskakujące dla wielu, ale nie dostrzegłem sprzeczności...^.^

P.S.
Dodatkowo: twierdzenie, że Bóg miał zakład z szatanem jest bezsprzecznym wyrazem niezrozumienia... ^.^ (to tak na marginesie piszę do wiadomości tych, co głupoty piszą)
Arche 2012-01-19 20:40
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Cóż to już kwestia wiary, o to spierać się nie ma sensu. Choć osobiście uważam, że nie ma sensu walczyć z Bogiem, bo jak istnieje to nie mamy szans, a jak nie istnieje to walczymy z wiatrakami... Co innego już z kościołem, który tak naprawdę nie wiemy, czy w ogóle jest popierany przez Boga...:P
Aven 2012-01-19 20:54
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Ja wiarę wspieram logicznym wnioskowaniem - choć, z definicji wiary, nie jest to potrzebne, o czym mam świadomość... ^.^
[Po prostu lubię rozumowanie bez kontaminacji i koherencję idei.]

"nie ma sensu walczyć z Bogiem" - tak wynikałoby z określenia równowagi Nasha dla relacji człowiek-Bóg

"Co innego już z kościołem, który tak naprawdę nie wiemy, czy w ogóle jest popierany przez Boga...:P" - osoba Jezusa Chrystusa potwierdziła, a właściwie ustanowiła Kościół... ^.^
Arche 2012-01-22 17:39
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Wydaje mi się, że Równowaga Nasha (btw, to ten z "Pięknego umysłu"?) to pole teorii gier, które ciężko zastosować w tym przypadku, bo jak sama definicja wskazuje to dział matmy zajmujący się zachowaniem w przypadku konfliktu interesów, ale może po prostu tego nie ogarniam...:P Dla mnie szczytem, który mogę zrozumieć w teorii gier to "dylemat więźnia".^^

Tak, według zgromadzonych na Soborze Nicejskim I.;)
Missimo 2012-01-22 10:36
Zgłoś   Ocena: 0 ( 2 )
TY CHU... Zaspojlerowałeś mi lekturę T.T Już wysyłam ku Tobie szwadron wyszkolonych pcheł bojowych. GIŃ ŚMIECIU!
korgal 2012-01-18 01:26
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
hah, toż niema się czemu dziwić ^ ^. obce to zUe nie od dzisiaj.
skinnybones 2012-01-18 01:43
Zgłoś   Ocena: 0 ( 2 )
będąc charmanderem podbiłam koledze oko. taaa, pokemony ryją psychę i uczą agresji...
kthxbai 2012-01-18 01:47
Zgłoś   Ocena: 4 ( 6 )
Hahaha, omg. Ale czego oczekiwać od ludzi według których Harry Potter to zło po przeczytaniu którego dzieci wyskakują z okien na mopach.
Drzewsko 2012-01-18 08:10
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
oj wiecie co, nie wiem jak mozna sie przejmowac slowami jakiegos pana w sutannie, ktorego i tak nigdy osobiscie pewnie nie spotkamy. wiekszosc katolikow (poza moherami i "radykalnymi mesjaszami ktorzy nagle sie nawrocili i beda nawracac caly swiat") nawet nie czyta takich gowien jak ten artykuł, a anime uznaje albo za "chinskie bajki", albo po prostu za medium jak kazde inne.
poza tym, anime widziane jest jako zuo nawet nie z powodu samych tresci, ale tego, ze jest ogladane glownie przez mlodziez w wieku 14-18 lat (to chyba prawda, c'nie?), a wlasnie o taka mlodziez kosciol boi sie najbardziej, bo to przeciez okres buntu i zbaczania ze sciezki, jak teraz sie zagubi czlowieczek, to potem bedzie tylko gorzej. tak czy inaczej, autor artykulu zapewne uznaje za zlo takze filmy, ze tak podam trzy zupelnie rozne przyklady, "Pulp Fiction", "Tajemnica Brokeback Mountain" czy "Van Hellsing", z tym ze w ich przypadku nie ma informacji o tym, ze oglada je glownie mlodziez (bo z tego co mi wiadomo one sa adresowane raczej do doroslych), wiec az tak sie nie bulwersuje.
ale, powtorze jeszcze raz: niby czemu ktos z ogladajacych animu mialby sie tym przejmowac? :d

btw, WOJOWNICY ZODIAKU!~~ :DDDDD
envyiroza 2012-01-18 11:44
Zgłoś   Ocena: 0 ( 2 )
Jak wyżej ^^
bokser98 2012-01-18 13:36
Zgłoś   Ocena: 0 ( 2 )
Ja już dawno zboczyłem ze ścieżki ^^ Btw u mnie tak się nie pilnuje tego "dobra" (prawosławni yeah xD)
Sayuri7 2012-01-19 04:40
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Yup. Poza tym, czytałam kiedyś artykuł o księżach, którzy odkrywają swój homoseksualizm, albo inne rzeczy z nimi związane, a powodujące konflikt z wartościami danymi im przez Kościół, i owi księża zdezorientowani tym wszystkim popełniają samobójstwa. Ale o tym zjawisku na żadnej katolickiej stronie nie przeczytasz...
Aven 2012-01-19 16:03
Zgłoś   Ocena: 0 ( 2 )
soł łat..? :'D
ImStellaNovaLuna 2012-01-18 08:19
Zgłoś   Ocena: 2 ( 4 )
Dragon Baal - spadłam z krzesła
Arche 2012-01-18 14:41
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
To jakaś ewolucja Baal-a z Diablo?:P
Stokrotka 2012-01-18 12:32
Zgłoś   Ocena: 5 ( 7 )
Zwłaszcza Chi's Sweet Home. Jakaś rodzina ma kota - straszne! Pewnie tuczą tego kota, by go zjeść!
Nemezja 2012-01-18 12:42
Zgłoś   Ocena: 1 ( 5 )
Mhm, jeszcze nigdzie nie widziałam głupszego artykułu. Szkoda że nie można tam dawać komentarzy. :P Ja w wieku 11 lat obejrzałam Higurashi no naku koro ni i Elfen lied, jakoś mi to psychiki nie zryło. Więc nie wiem ^^
HRG 2012-01-18 18:36
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Szkoda, szkoda, bo chętnie bym co nieco napisała. Choćby o tym by zatrudnili jakiegoś korektora, bo autorka stylu nie ma za grosz o literówkach nie wspomnę.
bokser98 2012-01-18 13:27
Zgłoś   Ocena: 4 ( 6 )
Hahahahaha! Nie czytalem glupszej recenzji :D (cala biblioteka się śmieje)
bokser98 2012-01-18 13:29
Zgłoś   Ocena: 4 ( 6 )
Jeszcze jedno! To chyba mohery pisaly xD
Canis 2012-01-18 17:38
Zgłoś   Ocena: 5 ( 5 )
Jest wiele mohero-podobnych frakcji. Widziałem nawet plakat "katolicki" gdzie jako dzieło szatana było wymienione szybkie czytanie XD
Shinzu 2012-01-18 20:39
Zgłoś   Ocena: -1 ( 1 )
Ja wolę taką opinie niż chińskie, bajki tak generalnie :)
Piekarnik 2012-01-18 15:04
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
Święta racja. W pełni się z tym zgadzam.
Poniaczov 2012-01-18 15:07
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
@Piekarnik dobrze mówisz
niebieskoooka 2012-01-18 15:25
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
przycisk Odp. w prawym dolnym rogu komentarza się znajduje ^^
Piekarnik 2012-01-18 15:15
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Chińskie bajki.
Conan 2012-01-18 15:17
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
To artykuły dla psychokatolików. sądzę, że normalni katolicy tego nie czytają...
Aven 2012-01-19 15:51
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Ja tam nie rozumiem z kolei dlaczego ludzie stawiają znak równości między czyjąś wypowiedzią a stanowiskiem kościoła... Czyżby "chcesz uderzyć psa, to i kij znajdziesz" w takim sensie, że każdy "argument" jest dobry, by wzmocnić poczucie słuszności swoich przekonań stojących w opozycji do "psa"... ^.^
Niebieska 2012-01-18 15:52
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Oczywista oczywistość. Ale to prawda. Więc ode mnie +
Krwawa_Marchefa 2012-01-18 16:15
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Pierwsze co mi przyszło na myśl, to że ten tekst pisał ksiądz i kiedy sprawdziłam wyjaśnienie, o wiele się nie pomyliłam.

Ale ja tam lubię czytać takie pełne wrażeń i emocji teksty tak samo bardzo jak lubię się z nich śmiać.
czarny2501 2012-01-18 16:54
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Zgadzam się.
nalesnik 2012-01-18 18:04
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
Kościół boi się obcych kultur i osoba pisząca artykuł wybrała te anime, które było dla niej wygodne i kontrowersyjne, wcale nie zwracając uwagi na resztę. Zajęła się opisywaniem yaoi i seriali, które faktycznie mogą obrażać naszą kulturę, ale ja tak tego nie odczuwam. Dla japończyków na pewno nasza wiara jest egzotyczna i taka, z które warto coś wycisnąć i zekranizować. To już nie ich problem, że nam się to podoba właśnie przedstawione w takiej formie. Piszą tutaj o pokemonach, że są potworami i są nastawione do bohaterów raz agresywnie a raz przyjacielsko. Czy to źle? Przecież trzeba w końcu nauczyć dzieci rozróżniać wrogów od dobrych ludzi. W zwykłych bajeczkach też są te same motywy, ale tego się nie widzi, bo są narysowane słodką kreską i nie ma tam nic z realności. Z resztą wolę oglądać anime gdzie mam przedstawione jakieś wartości i dzięki nim coś zdobywam. Widzę jak wiele uczuć towarzyszy bohaterom. Nie tylko chodzi tu o agresję i nienawiść. Ale ile w anime jest ukazanego cierpienia, współczucia, lęku itp. Bohaterowie są bardziej realni, jak wyjęci z prawdziwego świata. Wiadomo, że czasem za dużo jest w anime krwi i przemocy, ale życie jest brutalnie i nie ma, co robić nam wody z mózgów i oglądać bajeczki gdzie słodka dziewczynka płacze, bo się przewróciła. Anime są trochę jak filmy fabularnie tylko, że przedstawione w postaci animacji. Czy tak trudno to zrozumieć? Napisali tam, że jakiś odcinek pokemonów wywołała ataki epilepsji. A czy ktoś kojarzy grę "polybius" taki amerykański twór, który robił z naszym mózgiem jeszcze gorsze rzeczy. Na awatarze też jakiś chińczyk dostał zawału i nikt nie nazywa tego czymś złym.
Moje dzieci nie będą oglądać bajek gdzie jakieś dzieci nie potrafią rozróżnić, kto jest dobry a kto zły i na siłę ufają wszystkim a potem dopiero przekonują się, że ktoś ich, wycycnił i płaczą, aż w końcu przybędzie cudowna wróżka i ich pocieszy. Takie różowienie bajek robi z dzieci mięczaków. A to, że czasem trafiają się serie nieprzeznaczone dla dzieci to nic złego, bo i starsi też chcą na coś popatrzeć. ;)

Tak, napisałam co wiedziałam, same farmazony ;) ale mnie wkurza ta cała propaganda i nagonka na wszystko co jest obce i mało zrozumiałe dla polskich księży.
Stokrotka 2012-01-18 18:53
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Taa, bo w KAŻDYM niejapońskim serialu animowanym nie ma morału, jakichś wartości i odróżniania dobra od zła.
nalesnik 2012-01-18 21:28
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Nie mówię, że w każdym, ale między japońskimi i niejapońskimi jest ogromna różnica.
Tu wcale nie chodzi o to co jest z morałem a co nie, tylko raczej o różnicę poglądów na temat co psuje a co nie psuje mózgu. Wiem że są bajki czy seriale niejapońskie z morałem, ale to zupełnie różni się stylem, pokazaniem emocji itp. Tu chodzi o brak zdozumienia przez księży tego, że inne kultury wcale nie chcą zrobić z nas satanisów.
Aven 2012-01-19 16:21
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
"że inne kultury wcale nie chcą zrobić z nas satanisów" - zgodnie z memetyką jedne memy kulturowe chcą wyprzeć inne, więc jest w tym trochę prawdy (no może nie akurat satanistów)... ^.^
HRG 2012-01-18 18:14
Zgłoś   Ocena: 5 ( 5 )
Tak się zaczytałam w tym artykule, że aż mi kot wystygł.
HRG 2012-01-18 18:19
Zgłoś   Ocena: 4 ( 4 )
A tak swoją drogą to od kiedy Wojownicze Żółwie Ninja to anime? Ja tam zawsze myślałam, że to amerykańska kreskówka XDDD.
Kanashii 2012-01-18 18:32
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Ranyy, znam ten ból. Mój Tata twierdzi, że anime to opływająca w agresywność i negatywne uczucia kreskówka. Zobaczył pierwszy odcinek Code Geass i przestraszył się Lelouch'a. -.-'' Jedyne co mu się podobało i udało mu się nie usnąć w pierwszej minucie (!) to Mononoke Hime (ze względu na muzykę) i Mój Sąsiad Totoro. Pytał mi się, dlaczego nie oglądam tylko takich anime jak Totoro? o.o' A potem się dziwi człowiek, że nic nie wie jego córka o życiu, myśląc, że jest kolorowe, tęczowe i, och jejku, nie wiadomo co jeszcze. (Btw pierwszy raz widziałam pijanego mężczyznę, który zaatakowałby kogoś! -moją paczkę- Myślałam, że takie rzeczy tylko w telewizji... Masakra, grr. =.='')
No cóż, ja walczę. Pokazuję ludziom anime - niektórym nawet się podoba, a inni zmieniają zdanie. Nie można powiedzieć, że nie ma tam agresywności, ale... bez przesady, żeby wszystko znowu do jednego worka wrzucać i krytykować coś o czym się zielonego pojęcia nie ma. -.-
HRG 2012-01-18 18:39
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Dlatego ja już dawno odpuściłam sobie edukowanie rodziny w kwestii manga i anime.
Kanashii 2012-01-18 18:49
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ja już też się chyba poddam. Może jeśli znajdę coś w stylu Totoro i chęć, żeby je obejrzeć, namówię Tatę... to ewentualnie. Znudziło mi się już to. Za każdym razem co źle zrobię: "to wszystko wina anime". -.-'
HRG 2012-01-18 18:55
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Wiesz spróbuj z "Szopami w natarciu", ze "Spirited Away", a także "Grobowiec Świetlików". Ogólnie wszystkie produkcje studia Ghibli.
Kanashii 2012-01-18 21:30
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Grobowiec widziałam. Szukam w necie w dobrej jakości, żeby ściągnąć i obejrzeć. Właśnie, Ghibli takie familijne filmy tworzy, ne?
HRG 2012-01-18 21:56
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Zawsze może wziąć i kupić, wydane w Polsce zostało. Za niewielką kwotę zdaje się, ale nie wiem czy dostaniesz, bo Anime Gate upadło. Tak Ghibli jak najbardziej.
Kanashii 2012-02-07 18:46
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Kumpel ma, albo wysępię, albo kupię, o ile znajdę, bo warto. Tacie pokażę, że to nie głupie bajeczki bez sensu i zawsze o złych ludziach, którzy chcą szatkować innych ludzi (skąd to wziął? o.o), którzy śmieją się jak psychopaci (Lulu - ależ ja i tak kocham ten śmiech :3).
Ehh, możliwe nawet, że dostanę zakaz na anime, bo - jak mówi Przewodnik Katolicki - anime ma zły wpływ na dzieci. -.-'' Zła gazeta, mąci rodzicom w głowach. x3
coach 2012-01-18 20:48
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Iii tam, przeczytajcie sobie to:
http://anime.com.pl/Mang%28i%29a_seksu,_czyli_nienasycenie_po_japonsku,text,read,119.html

A potem sobie przegooglajcie autora.
Stokrotka 2012-01-18 21:24
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Kurde, pamiętam to...
HRG 2012-01-18 22:02
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
OMG! Brakuje mi słów, normalnie masakra. '98 hm... nie powiem, że pamiętam, bo byłoby to wierutne kłamstwo, miałam wtedy 6 lat XDDD.
Naruto pewnie też służy podnieceniu, przecież kunaie są takie długie i lśniące. A ninja czasami je polerują XDDDD.
Idan 2012-01-20 15:20
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
O Boże. Mam nadzieję, że wywalili go potem z redakcji?
Hispanka 2012-02-01 12:52
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Lol, założę się, że FMA jest pełne erotyki XD (ile to było? Trzy sceny większej ilości ciała na całe dwie serie anime... Mam rację?)
Ale na serio ciekawi mnie, na czym on się bazował? Chyba wiedział tylko o hentaicach... >.<
Lol.
haletha 2012-01-18 22:15
Zgłoś   Ocena: 0 ( 2 )
Niczego więcej się po kościele nie spodziewałam.
Nefariel 2012-01-19 00:18
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Geez, prawica nie takie bajędy wymyśla. Kiedyś przednio ubawiłam się podczas czytania artykułu pewnego kolesia, który nie dość że był homofobem i sadził dzikie ortografy, to jeszcze nie umiał odróżnić onanisty od ekshibicjonisty (SIC!). Mniej więcej w połowie artykułu byłam święcie przekonana, że to parodia/prowokacja napisana przez jakiegoś lewaka, ale niestety - kolo podpisał to swoim zdjęciem, imieniem i nazwiskiem.
Dlatego to coś relatywnie nie jest aż tak głupie. Poza tym to nie stereotyp, tylko prawicowa publicystyka. ;)
Pucant 2012-01-19 00:51
Zgłoś   Ocena: -2 ( 4 )
ZA mało się dziewczynki tymi pedałami zachwycacie. I dobrze jak są tak tępi ludzie którzy czytają i wierzą w takie artykuły to dobrze że z nimi nie będę musiał się komunikować.
sarah7658 2012-01-19 16:08
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
i nie wiem czy śmiać się czy płakać
coach 2012-01-19 20:05
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Z rzeczy aktualnych:
http://cosyhell.pl/2012/01/12/ratujcie-dzieci-przed/#more-1429

Ciotunia zatroskana z kumą nawiedzoną zabrały się za aktywne sianie fermentu na poletku konwentowym. Broń tradycyjna - informacja selektywna. Broń na tyle potężna, że z jej użyciem i biblii można przypiąć etykietkę księgi seksu i przemocy. Broń bardzo skuteczna w pogromie laików.
Ciotunie szaleją w mieście Kraków.

Dlatego, jeśli mieszkasz w Krakowie, i chcesz się wybrać na konwent, to zadbaj o to, by twoi rodzice wiedzieli, że m&a to temat szeroki jak cała ludzkość, i zahacza o tematykę która nie jest słodka, miła i pluszowa, a wychowanie polega na przygotowaniu dzecka na świat takim jakim jest, a nie izolowanie go w naiwnej nadziei, że to coś da.

Zanim polecą hejty na obie kobiety, weźcie ze dwa oddechy, i zastanówcie się.
Bo tak naprawdę nie są one jakąś wybitną tragedią. Bo i ile napsują trochę krwii i kopną w dupę krakowskich wolontariuszy i organizatorów, to stanowią swego rodzaju naturalny odbojnik, po odbiciu od którego konwenty wrócą nieco na tor imprez kulturalnych, a nie tylko socjalnych, a organizatorzy przypomną sobie, że poza bawieniem ludzi i zbieraniem pochwał w recenzjach, liczy się także element wychowawczy.
Wy natomiast przwencyjnie powinniście wprowadzić swoich rodziców w świat m&a, pamiętając o tym, że informacja selektywna działa tylko na tych, którzy nie mają jeszcze żadnej wiedzy w temacie.
HRG 2012-01-19 21:29
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Cóż, apel śmieszny, bo owe Panie wyjęły pewne rzeczy z konteksu, a pewne odbierają zbyt dosłownie. Nie wiem czy dyrektorzy krakowskich szkół dadzą temu posłuch czy też puszczą gadkę-szmatkę koło uszu. Nie wiem jak owe panie znalazły w ogóle filmiki z tzw. praktycznych yaoi i "youri XDD", ciekawe czego szukały na You Tubie?
Arisu 2012-01-20 18:22
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nic nie niszczy tak dobrze psychiki jak psychokatolicy
Nif 2012-01-20 20:06
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Cóż, mój ksiądz nie zwraca mi uwagi gdy na religii czytam mangi, więc nie ze wszystkimi jest może aż tak źle, choć definitywnie jest na nie wszystkiemu co obce. Ale, przyznajmy się szczerze. Czy to nie ciekawe, jak ktoś z tak odmiennej kultury też potrafi żyć i czuć jak my? O określeniach mangi i anime już nie wspomnę, w pewnym sensie się przyzwyczaiłam. Nie zamierzam stawać po stronie ani yuri, ani yaoi, ponieważ nawet, jeśli jestem fanką obu gatunków wiem, że znajdzie się patola (Boku no Pico, chociażby. No ale, skoro powstało to też ma pewnie jakichś zadowolonych odbiorców). Wszyscy dobrze wiemy co tak naprawdę można wynieść z mang i z animców, artykuł sprawi, że się pośmiejemy, ponarzekamy chwilę na debili i pójdziemy poczytać nowy rozdział naszej ulubionej mangi. Szczerze wątpię, że ktokolwiek dałby się na to nabrać. "a związki homoseksualne ukazuje się jako coś normalnego" - hmmm, może dlatego, że to JEST normalne? Przyzwyczajmy się, dorośli ludzie sami decydują o tym, jak chcą spędzić życie. Niektórzy się tatuują, niektórzy zakładają rodziny według przykazań kościółka, inni mają pięć żon, a jeszcze inni zakochują się w tej samej płci. To już kwestia tolerancji, której polskie szkoły nie uczą. Akceptować trzeba wszystko, bo to jest i już. Plus tolerować. Autorce tekstu najwyraźniej brakuje jednego i drugiego. Chcąc wyprzeć mangę i anime, musieliby także połowę lektur zabrać ze szkół. Hamleta, W Pustyni i w Puszczy, Balladynę, Krzyżaków, Kamienie na szaniec... a o wiecznej kłótni ze środowiskiem filmowym nie wspominając.
jokehime 2012-02-05 21:25
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Ech... Wzrok siostry od religii trzymam mangę. Lub jej pogardliwo-zaniepokojone spojrzenie nr.6 gdy usłyszała że z koleżankami wybieramy się na "propagujący okultyzm, SZatanizm, odwracający od Boga i pokazujące szkodliwe wzorce postępowania film" (czyt. Harry Potter)
1 komentarzy oznaczonych jest jako napisanych przez spammerów.
Zawsze pokazuj
Pokaż
Ukryj


Zaloguj się, aby dodawać komentarze.

Wybierz kanał RSS:

Główna   • Poczekalnia   • Komentarze

Login:

Hasło: