RSS

Zaloguj się

Oznakowanie jako spoiler Oznakowanie jako spoiler

Dodano: 2012-01-13 17:16    przez: SweetKuranYuuki     Skomentuj: (100)

+ - Nie rozumiem Ocena: 150 (168) Niezrozumiałe: 2        

Oznakowanie jako spoiler - nie zawsze wystarcza...

Źródło: Fandemonium

0000-00-00Wpadło kiedy przeglądałam Poczekalnię. Nikogo o nic nie oskarżam, to tylko niewinne spostrzeżenie.

W democie chodzi o to, że ktoś innego demota oznaczył jako spoiler, ale tytuł nadal jest bardzo widzoczny - "Yuki Natsuno wysadził siebie i przeciwnika". Więc cóż, nie ma co dyskutować - spoilerek ładny =)


Link do fandemota.

fandemonium.pl/2122/Yuuki_Natsuno_wysadzil_siebie_i_przeciwnika



Komentarze Komentarze

Conan 2012-01-13 17:19
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
trafne spostrzeżenie
Zuzanella 2012-01-13 17:23
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
ahhh, jakże miło jest znowu widzieć dwa httpy w adresie linku...
no powaga, ludzie. czy tak ciężko jest wyciąć te parę literek~?!

poza tym, demot na plusa.
SweetKuranYuuki 2012-01-13 17:35
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Wybacz, już poprawiłam.
Arisu 2012-01-13 17:24
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
A ja do tej pory nie obejrzałam Shiki
SweetKuranYuuki 2012-01-13 17:32
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
A ja bym radziła obejrzeć, anime całkiem, całkiem (chociaż to trochę taka krwawa masakra bez głębszego sensu).
Arisu 2012-01-13 17:34
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Wiem i mam już długo na liście
Milo 2012-01-13 17:41
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
zależy jak na to patrzysz, sens jest duży bo mówi sporo o człowieczeństwie i jego granicach ;)
SweetKuranYuuki 2012-01-13 17:42
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Więc ja chyba nie do końca zrozumiałam to anime ; )
Milo 2012-01-13 17:49
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
może po prostu nie wczuwałaś się w to po której stronie byś stała będąc bohaterem itd. Setki dyskusji było na ten temat, kto w anime był lepszy, kto gorszy, czy ludzie tam zachowali swoje człowieczeństwo, gdzie jest granica obrony koniecznej i czy shiki były w pełni winne czy jednak nie miały w sobie żadnej winy jako istoty, które stały się takie nie z własnej woli.
SweetKuranYuuki 2012-01-13 18:03
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
No cóż, shiki były bezwinne. W końcu my np. zabijamy zwierzęta dla jedzenia, a one wypijają ludzi. Nikogo z nas za zjedzoną świnkę nie próbują zabić, więc dlaczego ludzie tak bardzo tępili shiki...?
A ja już nie jestem pewna. Właśnie bardzo się wczuwałam, czasem miałam wrażenie, że jestem jednym z bohaterów ; )
SweetKuranYuuki 2012-01-13 18:03
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Mówiąc "one wypijają ludzi" miałam na myśli shiki ; )
Milo 2012-01-13 18:05
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
były winne i to bardzo, ale nie chcę powielać masy komentarzy, Alka dała ci linka gdzie o tym mówiono i mimo różnych stanowisk wyszło, że mimo wszystko shiki dobre i niewinne na pewno nie były.
Alka 2012-01-13 18:07
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
tak, tak, porywamy małe zwierzątka, osłabiamy je a potem żywcem rzucamy się na nie by wypić z nich krew ^^ i w dodatku są one naszymi krewnymi z poprzedniego życia ^^
Milo 2012-01-13 18:17
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
poza tym nie każdy człowiek zabija zwierzęta by je jeść. Zawsze są jakieś wyjątki.
A shiki mogły żywić się krwią nie zabijając ludzi, mogły zawszeć kompromis, ale go nie chciały ;)
envyiroza 2012-01-13 18:38
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Bez winne? ^^
Były pozbawionymi skrupułów potworami-Alka podała Ci link do dyskusji ^^
korgal 2012-01-13 18:52
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
to przejaw głupoty...*obrońcy praw zwierząt przeciwko takiemu traktowaniu świni by protestowali ^ ^ no i świnia nie jest istotą w pełni rozumną w odróżnieniu od większości ludzi ^ ^*
envyiroza 2012-01-13 19:01
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Niestety w odróżnieniu do większości a nie wszystkich ^^
envyiroza 2012-01-13 19:00
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Poza tym... Dlaczego tępili je? ^^
A czy Ty byś nie walczyła o swoje życie? ^^
Sama sobie odpowiedz ^^
SweetKuranYuuki 2012-01-13 19:08
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
No cóż, racja. Proste, że walczyłabym. Trudno mi było dojść do tego wniosku, ponieważ podczas oglądania, kibicowałam shikim ; )
envyiroza 2012-01-13 19:13
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
JA z kolei nienawidziłam ich, stałam po stronie ludzi ^^ ^^
SweetKuranYuuki 2012-01-13 19:27
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Już napisałam, co myślę o ludziach w tym anime... oni są potworami, nie shiki.
Napisałam wszystko pod komentarzem Milo.
envyiroza 2012-01-13 19:54
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ja tam też sie wypowiedziałam ^^
Milo 2012-01-13 19:16
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
i dlatego dyskusje o tym są takie ciekawe, bo lubię słuchać czemu ktoś im kibicował - ja osobiście od początku twierdziłam, iż ich nie cierpię ^^
SweetKuranYuuki 2012-01-13 19:26
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Dlaczego twierdziłeś, że ich nie cierpisz? Ja, kiedy oglądam takiego typu anime/filmy, zawsze stoję po stronie przeciwnej, niż ludzie. Czemuż to? Ni wiem, nie lubię ludzi. Kiedyś był taki demotywator.... bardzo mi się spodobał. Nie pamiętam już słów, więc nie będę cytować, bo jeszcze wyjdzie, że coś przekręciłam. Chodziło w nim mniej więcej o to, że ludzie w anime Shiki chcieli bronić się przed wampirami, a sami stali się potworami. I taka jest prawda - czy mało okrutne, bezduszne i chore było przejechanie Megumi traktorem? Tutaj znowu zacznę bronić swojego zdania i powtórzę, że uważam, iż shiki atakowały ludzi dlatego, że nie mogły inaczej żyć. A Megumi? Chciała uciec z miasta i zacząć wszystko od nowa. A wtedy ludzie - jej znajomi!!! - złapali ją, przejechali traktorem i przedziurawili serce kołkiem. I powiedzcie mi: kto tutaj jest potworem?! Albo historia mojej biednej Sunako (my fofourit character in tkis anime ^.^)... heh, nie mam siły tego tutaj wypisywać. Jendal proszę - z czytsym sercem pomyśl nad tym tematem i powiedz, kto jest powtorem... heh...
envyiroza 2012-01-13 19:28
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Na okrucieństwo odpowiada się okrucieństwem ^^
Ludzie byli bestialscy, ale Shiki dotrzymywały im pola ^6
Kanashii 2012-01-13 20:50
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nie zgadzam się. To tylko potęguje nienawiść. Błędne koło. ;/
envyiroza 2012-01-13 20:51
Zgłoś   Ocena: -1 ( 1 )
Tak, tak, kolejna prawda z FMA ^^
Guzik. ^^
Jakby wykończyli Shiki to by je eksterminowali i koniec ^^
Niestety, Sunako przeżyła ^^
Kanashii 2012-01-13 20:54
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ja i tak zawsze stawiam na dobro i sprawiedliwość. Nawet jeśli będzie trzeba coś poświecić ww ramach tego, to i tak jestem za. :3
envyiroza 2012-01-13 21:03
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nienawidzę idealizmu *nie odpisuj, bo mnie trafi* ^^
Kanashii 2012-01-13 21:44
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Trafi Cię daszek? ^^
Dobra, nie dogadamy się. Milknę.
envyiroza 2012-01-13 22:07
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Cieszy mnie to ^^
Milo 2012-01-13 23:51
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Tu nie chodziło raczej o błędne koło i tak dalej.
Zwykła instynktowa obrona życia i walka o swoje.
Tak jak broni się drażnione zwierze, czy gdy jest w obliczu zagrożenia, po prostu atakuje. Ludzie też posunęli się do ataku.
Oglądałaś shiki?
Kanashii 2012-01-14 00:29
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nie oglądałam. A komentuję tylko komentarz Envyirozy. Ale mam zamiar kiedyś obejrzeć. Może. :3
Milo 2012-01-14 00:47
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Cóż, polecam, mi osobiście się tam większość podobało (kreska też, choć wielu mówi, że jest okropna ^^") + daje to do myślenia, bo po prostu nie ma podziału na dobrych i złych.
Kanashii 2012-01-14 01:58
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Kreska mi się podoba, jest taka, eeto, inna. Mam też kilka utworów z Shiki i bardzo mi się spodobały. Gorzej, żeby czas znaleźć. );
Milo 2012-01-14 02:48
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
ja się za to zabrałam nagle i w zasadzie zajęło mi tydzień (normalnie to rozciągam miesiącami bo brakuje mi szasu na cokolwiek przez szkołę i dojazdy w obie strony po godzinie ^^" A w tygodniu noce zarywam dla nauki. No i wyjątek zrobiłam, bo siedziałam nocami dla 'Shiki'. Po prostu wciąga ^^
Kanashii 2012-01-14 05:13
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ojej, więc chyba jednak się skuszę. :'3
Milo 2012-01-14 13:34
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
to jak obejrzysz to napisz wrażenia i swoje stanowisko, bo bardzo mnie ciekawi jak Ty byś na to spojrzała, już wielu na FD komentarze czytałam i mniej więcej wiem, kto którą stroną popierał :3
Kanashii 2012-01-14 14:22
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Hahaha, zaczęłam wczoraj (właściwie to już dzisiaj było). Cały dzień na nogach i po drugim odcinku usnęłam. Było gdzieś około 5-6 rano. xD Wracam do oglądania, potem powiem, co o tym myślę. :3
Milo 2012-01-14 14:23
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
oj, to może tak późno nie oglądaj. Ja postanowiłam, że siedzą góra do 4 przy anime, potem jest za późno/wcześnie rano by kontaktować i rozumieć co się ogląda ^^"
Kanashii 2012-01-14 14:25
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Taa, oglądałam Basarę do piątej rano i musiałam ostatnie odcinki przejrzeć jeszcze raz. To samo z FMA:Bh. Zapomniałam końcówki. xD Teraz chyba przysiądę. Chociaż i tak wychodzę zaraz na urodziny. Wierzysz w to, że tort może kosztować 100zł?! >.< (Kupujemy przyjaciółce tort z narysowanym Zoro z One Piece na nim. Yaay~, to będzie takie fajnee~~)
Milo 2012-01-14 14:30
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
100 zł ale za jego ogromnie zróżnicowany skład i duże rozmiary, czy zwykły tort z drogą ozdobą? Bo jeśli to rysunek na torcie to chętnie bym zrobiła za darmo, to musi być fajna zabawa ^^
Dlatego wolę robić coś innego gdy nie chcę spać, niż oglądać wtedy, kiedy mózg jest po prostu przemęczony.
Miłego wyjścia na urodziny :3
Kanashii 2012-01-14 14:35
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nie wiem jak dokładnie ma wyglądać. Będzie po prostu łonpisowy. ^^" Ale na szczęście składa się na to cała nasza munchkinowa paczka, więc aż taki wydatek to chyba nie będzie. Mam nadzieję. ^^" Ja od nich dostałam torbę z Edzikiieeeem~~ :'3
Milo 2012-01-14 14:43
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
fajnie mieć znajomych, którzy rozumieją zainteresowania. Ja sobie sama muszę prawić takie prezenty, choć zazwyczaj rezygnuję, bo zamawianie w internecie jednak jest kosztowne przez samą przesyłkę.
Kanashii 2012-01-14 16:13
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ja mam w Poznaniu KIKa i Manga City, więc nie narzekam. Ostatnio nawet sprawiłam sobie anime (KARAS czy coś takiego..). Kierowałam się okładką, ale fajnie jest mieć w pobliżu takie sklepy. ^^ Yaay, niedługo dostawa i kupię sobie (może, o ile będzie) pluszaka Edkaa~~ :'3
Alka 2012-01-13 19:34
Zgłoś   Ocena: 4 ( 4 )
Biedna Sunako co chciała stworzyć miasto wampirów i zabiła w swojej 'karierze' pewnie ponad tysiąc ludzi ^.^ biedna Megumi co każdego nienawidziła i mówiła 'ciesze się, gdy inni cierpią', zabiła przyjaciela swojego ukochanego, chciała zabić rodzinę swojej koleżanki i ją samą nawiedzała, że ta wykopała sobie grób, biedna Megumi ^^
Biedne shiki co porywały dzieci z innych miast i robili sobie z nich obiadek ^^.
Biedni shiki, którzy brutalnie zabili matkę doktora, mimo, że nie robili tego dla jedzenia - morderstwo.
Biedne shiki, które mieli ludzi za nic i do nich strzelali jak do zwierząt (np. ten staruszek).
^^
(Milo napisała twierdziłAm, jest dziewczyną ^^)
envyiroza 2012-01-13 19:36
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Jak wyżej ^^
Alka 2012-01-13 19:36
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
heh, sądzę, że musiałam to napisać, bo pewnie wam się nie chciało już powtarzać 10 raz tego samego ^^
Milo 2012-01-13 19:37
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
dokładnie ;) Myślałam, że link do mojego demota, gdzie swoją opinię wyraziłam wystarczy, po co dublować komentarze.
envyiroza 2012-01-13 19:53
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Jak wyżej ^^
Alka 2012-01-13 19:56
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
lubisz to 'jak wyżej ^^' chyba ^^
envyiroza 2012-01-13 19:58
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Uwielbiam ^^
Wolę je dawać niż sie powtarzać ^^
Alka 2012-01-13 19:35
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
dzieci shiki nie zabijały - shiki polowały na dzieci.
^^ kto tu jest bardziej bestialski?
Milo 2012-01-13 19:38
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
myślałam i chyba nie muszę powielać swoich komentarzy pod demotem, którego link był już tutaj w komentarzu, poza tym Alka już streściła to co było w wielu komentarzach tam. Jeśli chcesz poznać moje stanowisko to zerknij do tamtych komentarzy, dublowanie tego samego pod każdym demotem o shiki nie ma sensu
SweetKuranYuuki 2012-01-13 20:07
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
No cóż, macie rację. Shiki to drapieżniki, tego faktu się nie zmieni.
Zauważyliście, że cholernie bronię swojego zdania? Taka już jestem. Mam nadzieję, że nie gniewacie się, że musicie 10 razy powtarzać mi to samo ^^'
Ta rozmowa robi się coraz ciekawsza. Hm doszłam do wniosku, że i shiki i ludzie są naprawdę okrutni, wina stoi po środku. Heh...
Milo 2012-01-13 23:49
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Wybacz, że odpisuje dopiero teraz, ale nie zauważyłam odpowiedzi ^^"
Widzę, że zdania bronisz, cóż, to w pewnym stopniu dobrze, jednak bywa, że zamiast trzymać się określonego poglądu, trzeba dać sobie do zrozumienia, że może on być jednak błędny. Shiki nie ma w sobie strony dobrej i złej, nikt nie jest czarny ani biały. Nigdy nie mówiłam, że ludzie są bez winy, ani też, że każdy shiki co do jednego było okrutny i okropny (jak zawsze są wyjątki).
Jednak popierałam działanie doktora i jego dążenie do rozwikłania sprawy, chciał pomóc ludziom - swoim pacjentom i znajomym. Jakby nie patrzeć, shiki już ludźmi nie byli. No i jak mówiłam: gdyby się dało, uśmierciłby ich inaczej, w mniej drastyczny sposób, ale mimo poszukiwań, nie znalazł takiego, jedyne rozwiązania były krwawe.
atarashi 2012-01-13 19:46
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
SweetKuranYuuki ty chyba nie rozumiesz, że oni w momencie przemiany w wampiry (po zmartwychwstaniu) byli skończeni. Megumi mogła sobie mieć jakieś marzenia, ale prędzej czy później by zginęła.

- nie mogła wychodzić na słońce
- siła fizyczna taka jak u zwykłego człowieka
- musi pić regularnie krew bo umrze

Jednym słowem beznadzieja.
korgal 2012-01-13 19:50
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
bo shikki były nieudaną transformacją ^ ^ idealną były wilkołaki ^ ^
Alka 2012-01-13 19:51
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
a wilkołaki uważały, że nie są lepsze (przynajmniej ten niebieski tam gadał ^^).
No i to wilkołaki służyły shiki (no, prócz Natsuno co do końca dogadywał się z ludźmi)
korgal 2012-01-13 20:12
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
nie wilkołaki a te dwa które lubiły sunako chan ^ ^
Alka 2012-01-13 20:17
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
z tym, że wilkołaków wcale tam dużo nie było, Natsuno potem się wysadził ^^", więc pozostał jeden wilkołak uważający Sunako za doskonalszą od siebie, bo mu przecież dała sens życia i pozwoliła poznać samego siebie ^^
korgal 2012-01-13 20:32
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
wierzysz że sunako to jedyna matka tych shikki ? wilkołaków nei skupionych wokół sunako mogą być setki a nawet tysiące ^ ^.
envyiroza 2012-01-13 19:52
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Brak specjalnych mocy był dziwny, choć nowatorski ^^
SweetKuranYuuki 2012-01-13 19:58
Zgłoś   Ocena: -2 ( 2 )
Rozumiem, dobrze to rozumiem. Ale mimo tego nie zmienię zdania i dla mnie potworami nadal są ludzie. Trochę się pomyliłeś - shiki to zwykłe wampiry, normalne. Wilkołaki są już ideałem, ale shiki są normalne.
I wiem, że musiałaby pić krew, na słońcu zginęłaby itp., ale może jakoś by sobie poradziła...
Heh, chociaż w jednym się z Wami zgodzę - shiki i tak zginęlyby (i to naprawe brutalnie). Och, jak mi ich szkoda ; (. Mogło się stać tak:
1. Tak jak w anime/mandze - ludzie zabili ich, i to naprawdę brutalnie, paskudnie, okropnie, i proste, że boleśnie.
2. Mogliby także zginąć przez głód lub słońce.

Ale jednak ludzie nie musieli być aż atk brutalni... ech, potwory z tych ludzi ; (
Wybaczcie za spoilery w tym komentarzu, ale nie będę ich zaznaczać.

Ale wracamy do tematu - shiki na pewno zginęłyby. O wiele większe szanse na przeżycie miały wilkołaki, jednak oba już nie żyją - chyba nie muszę o tym pisać.
Wiecie co, Yuki Natsuno charakterem przypomina mi Zero Kiryuu (VK) - oba nienawidzą tego, czym są itp. Wy też sądzicie, że są podobni?

Ps.: Już zapomniałam. Sunako jest shiki czy wilkołakiem?
Milo 2012-01-13 20:00
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Sunako była shiki.
Ale popatrz - Doktor chciał uśmiercać ich bezboleśnie - scena z strzykawkami i eksperymentami na żonie. Wyjście było jedno - wbić kołek lub obciąć głowę. Jak można to nie brutalnie zrobić?
Alka 2012-01-13 20:03
Zgłoś   Ocena: 0 ( 2 )
nie dało się ich inaczej zabić, by było mniej brutalnie ^^.
Większość zabijała po prostu kołkiem. To, że paru było gorszych to nic nie znaczy - wśród shiki byli też ci gorsi i ci bardziej neutralni, całej zbiorowości nie oceniaj patrząc na jednego czy dwóch co bardziej 'torturowali'.
Ten gość z baru nawet się zlitował i nie pozwolił by się wampirki na słońcu smażyły.
I nie wiem jak dla ciebie - ale dla mnie zjadanie żywcem jest brutalne również ^^
atarashi 2012-01-13 20:03
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Shiki to nie są zwykłe wampiry. To wampiro-podobne istoty o sile ludzie. Właśnie to było bardzo zaskakujące.

Co do wilkołaków to zdecydowanie mają większe szanse na przeżycie. Są prawie, że przeciwieństwem Shiki.

Sunako jak chyba zauważyłaś bała się słońca więc była shiki.

Na pewno zgodzę się z tobą, że Megumi było mi żal. Ta scena na końcu była wstrząsająca. Ale jeszcze smutniej pokazali śmierć Nao. Po prostu przegięli pod tym względem. To było coś niesamowicie wzruszającego.

Odcinek 20.5 to coś koszmarnie smutnego (biedna Nao). Zresztą odcinek 21.5 był też bardzo smutny lecz tym razem dotyczył ludzi.
Milo 2012-01-13 20:08
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Można mówić, że 'przegięli' z Megumi, ale równie bestialsko zabito matkę doktora, jej zwłoki były zmasakrowane w kałuży krwi, po czym jej krwią pisano po szybie, sam fakt, że potraktowano tak bezbronną staruszkę jest wstrząsający.
atarashi 2012-01-13 20:10
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Tak, ale to nie wina Megumi. Ona lubiła robić na złość (taki charakter), ale nie była bardzo brutalnym shiki.
Milo 2012-01-13 20:13
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
w prawdzie nie wiadomo ilu zabiła, bo nie każdą scenę pokazywali, jednak dla mnie fakt znęcania się psychicznego, choćby na byłej koleżance był strasznie negatywny i przez ten charakter Megumi polubić nie umiałam.
Alka 2012-01-13 20:11
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
racja, mało kto to uwzględnia. Bo pokazali to już po dokonaniu, a zwłoki były widoczne przez chwilę.
Milo 2012-01-13 20:05
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
i jeszcze dodam - wilkołaki żyją, bo przecież mnich uciekł razem z Sunako, więc się uratował ;)
SweetKuranYuuki 2012-01-13 20:12
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
No tak, racja. Ten mnich był wilkołakiem, racja. Sunako shiki, też racja. Wybaczcie, po prostu dosyć dawno to ogladałam i już nie pamiętam tego wszystkiego ^^'.
Pamiętam, która to Nao, ale jak ona zginęła ^^' ?
Milo 2012-01-13 20:14
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
wyciągnęli ją na słońce by się tam spaliła. Jednak właściciel kawiarni nie mógł na to patrzeć i zabił ją metalowym prętem.
atarashi 2012-01-13 20:18
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Dodaj, że jako ostatnią. To nie był przypadek. Chcieli zrobić tą scenę jak najsmutniejszą.

Po prostu stanowczo przesadzili. Mimo,że z Megumi było również bardzo smutno i drastycznie to z Nao już przekroczyli wszelkie granice.

A w dodatku Nao była całkiem sympatyczną i fajną shiki. Ona nie miała złego charakteru (jak np Megumi).
Alka 2012-01-13 17:52
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
http://fandemonium.pl/12374/Oslabiajac_psychicznie_ofiare#write_comment polecam zerknąć i poczytać komentarze, sama sporo się udzielałam na temat sensu tego anime ;)
atarashi 2012-01-13 18:36
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
To jest mega (albo nawet giga) spojler. Jakbym nie oglądał Shiki, a bym to przeczytał...
Prawie całe anime straciło by sens. Tym bardziej większa strata bo jest świetne.
Przecież to główny bohater. Za takie coś należy się permanentny ban.
envyiroza 2012-01-13 18:40
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
o.O No bez przesady, spoiler nie jest czymś aż tak strasznym ^^
atarashi 2012-01-13 19:50
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Drobny spojler dotyczący pierwszych odcinków anime to nie takie straszne. Jednak spojler dotyczący wydarzeń z ostatniego odcinka to coś koszmarnego i nie powinno pozostać bez konsekwencji dla danego użytkownika.
envyiroza 2012-01-13 18:38
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Trafna uwaga, aczkolwiek mnie spoilery nie ruszają ^^
korgal 2012-01-13 18:50
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
kto przeczytał tak jak ja : Yuuki Natsuno, wsadził sobie i przeciwnikowi...?
envyiroza 2012-01-13 18:51
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Etto... Nie mam pojęcia kto :P ^^
korgal 2012-01-13 18:53
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
ja też ale sprawdzam czy aby na pewno nie jestem jedyny *3 razy musiałem tytuł k*rwa czytać ^ ^*
envyiroza 2012-01-13 19:01
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Na pewno nie jesteś sam :P ^^
korgal 2012-01-13 19:51
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
oj ja bym się oto nie założył ^ ^
envyiroza 2012-01-13 19:53
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
A ja tak ^^
Kanashii 2012-01-13 20:41
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Haha, nawet ja o tym nie pomyślałam. x3
Wanbetor 2012-01-13 19:01
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Masz +
SweetKuranYuuki 2012-01-13 19:29
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nie wierzę - jakim cudem tego demota nie ma jeszcze na Głównej, a jest na pierwszym miejscu w Top?!
Mi się to udało? Wow, nie wierzę =) Dziękuję za wszystkie plusy
Wanbetor 2012-01-13 19:36
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Jest top bo ma same + a na główną się wchodzi od 50 plusów ^^
Alka 2012-01-13 19:36
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
ma na razie za mało głosów by na główną iść (nie ma nawet 50). A w top jest bo ma 100% plusów.
envyiroza 2012-01-13 19:36
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ponieważ musisz mieć 50 głosów ^^
SweetKuranYuuki 2012-01-13 19:42
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Wanbetor, Alka, Envyiroza - ja się po prsotu cieszę ^.^ I co, ma 52/52 pozytywnych i nie ma go na Głównej -,-
Alka 2012-01-13 19:44
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
jak nie ma, jak jest? ^^
SweetKuranYuuki 2012-01-13 19:50
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Przed chwilą go nie było -,- Ale mam zaciesz, mój demot jest na głównej i w Topie ^.^ Ale super! A ja już dawno widziałam tego o Yukim Natsuno i chciałam zrobić mojego już wcześniej, ale myślałam, że będzie słaby... na szczęście jest inaczej =) Dziękuję!
Alka 2012-01-13 19:52
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
jak pisałam komentarz to był ^^
Ciesz się, bo masz z czego. Pewnie w top się długo zatrzyma.
envyiroza 2012-01-13 19:54
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Też tak sądzę ^^
SweetKuranYuuki 2012-01-13 20:12
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Dziękuję ^.^
envyiroza 2012-01-13 20:33
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nje ma za co ^^
7 komentarzy oznaczonych jest jako napisanych przez spammerów.
8 komentarzy w wątkach niewidocznych z powodu filtrowania spamu.
Zawsze pokazuj
Pokaż
Ukryj


Zaloguj się, aby dodawać komentarze.

Wybierz kanał RSS:

Główna   • Poczekalnia   • Komentarze

Login:

Hasło: