RSS

Zaloguj się

Zatracając się w przeszłości, Zatracając się w przeszłości,

Dodano: 2011-11-16 14:24    przez: Luka     Skomentuj: (47)

+ - Nie rozumiem Ocena: 173 (216) Niezrozumiałe: 1        

Zatracając się w przeszłości, - możemy nie dostrzec, że przyszłość też potrafi być piękna.

Źródło: Strawberry Panic!

0000-00-00Do podpisu najbardziej pasowała Shizuma z Strawberry Panic! (pozdrowienia dla Amefuri, która mnie na to naprowadziła), ponieważ *Spoiler* po śmierci ukochanej, z radosnej, pełnej życia osoby, zmieniła się w wiecznie ponurą, smutną i tajemniczą osobę. Shizuma nie otwierała się na nikogo, stała się samotniczką, nawet od przyjaciół starała się separować, do czasu gdy na jej drodze pojawiła się Nagisa, która przypomniała Shizumie o zmarłej miłości.*/Spoiler*
W naszych życiach też pewnie jest tak, że gdy coś nam nie wyjdzie, obwiniamy za to cały świat, albo żyjemy tylko wspomnieniami, gardząc każdym kolejnym, żałosnym dniem i nie widzimy, że naokoło dzieją się też dobre rzeczy, i że nawet najgorszy smutek może z czasem minąć. Czasem musimy czekać, aż coś dosłownie na nas wpadnie, tak jak Nagisa na Shizumę, żeby dostrzec jak blisko nas może być szczęście.



Komentarze Komentarze

Sadako 2011-11-16 14:34
Zgłoś   Ocena: 0 ( 2 )
I tak Nagisa powinna skończyć w związku z Tamao.
Luka 2011-11-16 14:38
Zgłoś   Ocena: 3 ( 3 )
Nie! Tamao była głupia, od pierwszego odcinka ją hejciłam!~
Sadako 2011-11-16 14:42
Zgłoś   Ocena: 0 ( 4 )
Nagisa była głupia, Shizuma była nudna, a Tamao była słodka.
envyiroza 2011-11-16 14:43
Zgłoś   Ocena: 1 ( 3 )
Jak wyżej ^^
Luka 2011-11-16 15:00
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Shizuma nudna? To była postać dynamiczna no i charakter miała ciekawy, Nagisa musiała być ciapowata, a Tamo była naprawdę głupia. Ona nie rozumiała miłości, zakochałaby się w każdej, która by z nią zamieszkała...
envyiroza 2011-11-16 15:03
Zgłoś   Ocena: 2 ( 4 )
Nie musiała być ciapowata, twórcy wpadli w schematy ^^
Sadako 2011-11-16 15:08
Zgłoś   Ocena: 2 ( 4 )
Shizuma była irytująca. Tamao była ładna i mądra >:
Luka 2011-11-16 15:18
Zgłoś   Ocena: 1 ( 3 )
Cóż, mamy inne gusta, ja wolę emujące, melancholijne postacie. A Tamao... Nie podobała mi się w ogóle, zachowywała się jak jakiś psychiczny prześladowca... No tak, już wiem dlaczego ją lubiłaś. xD
Sadako 2011-11-16 17:10
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
... Spadaj.
envyiroza 2011-11-16 14:43
Zgłoś   Ocena: 1 ( 3 )
Tamao była najlepsza ^^
To Nagisę powinno się hejcić ^^
Fenoriel 2011-11-16 14:45
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Tamao była gorsza od Nagisy! W sumie i tak Shizuma była najlepsza^^
envyiroza 2011-11-16 14:55
Zgłoś   Ocena: 2 ( 4 )
Nagisa była żałosna, a Tamao chociaż urodę miała ^^
Fenoriel 2011-11-16 16:29
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nagisa nie była ani fajna, ani mądra, ale i tak lepsza od Tamao! D: A Shizuma była dobra! Może ciut melodramatyczna, ale dobra!
envyiroza 2011-11-16 16:30
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Cóż, mnie ta seria przypominała telenowelę ^^
Fenoriel 2011-11-16 16:31
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Bo to było telenowelowate. Nie ma co ukrywać.
envyiroza 2011-11-16 16:48
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
I właśnie dlatego ta seria ma u mnie 4/10.
Fenoriel 2011-11-16 16:56
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
A mi mimo wszystko oglądało się przyjemnie :3 Dałam chyba 6/10~~
envyiroza 2011-11-16 17:17
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Ja zmuszałam się, aby włączyć kolejny odcinek ^^
Fenoriel 2011-11-16 17:19
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Oglądałam na komórce gdy mi się nudziło więc nie miałam tego problemu^^
envyiroza 2011-11-16 17:26
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
A ja niestety na komputerze ^^
Fenoriel 2011-11-16 17:29
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nie potrafie się zmusić do oglądania jakiegokolwiek anime na komputerze. Zawsze zgrywam na komórkę. Traci na jakości, ale jest mi po prostu lepiej :3
envyiroza 2011-11-16 18:50
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
O.o I oglądasz na lekcji? ^^
Fenoriel 2011-11-16 18:59
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Jak jest nudno to się zdarza :3
envyiroza 2011-11-16 19:01
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Świetnie ^^
amefuri 2011-11-16 14:39
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
bardzo mi miło, że nasza rozmowa zainspirowała Cię do stworzenia demota~! ^^
no i sam demot na plus, jak najbardziej. w sumie Shizuma najbardziej mi się podobała z całego SP.
czasami nie dostrzegamy szczęścia, które jest obok nas i szukamy go gdzieś daleko. albo nawet nie chcemy go zauważyć.
Luka 2011-11-16 15:02
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Mi miło, że wspomniałaś o tym anime, bo jakoś mi wyleciało z głowy a podpis już miałam od dawna, hah.~
Mi Shizuma też najbardziej się podobała, taka miła, melancholijna postać.
Co do tego, najczęściej nie chcemy zauważyć, dlatego to jest taki problem. ^^
amefuri 2011-11-16 15:11
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
mi to anime od razu się nasuwa, kiedy rozmawiam z kimś o yuri, bo to chyba pierwsze tego typu, które widziałam~~
tak, takie ciche, poważne i zamknięte w sobie postacie są najlepsze.
łatwiej nie zauważyć i mieć klapki na oczach, marudzić i płakać... ^^' a wystarczy tylko dać sobie i innym ludziom szansę.
Luka 2011-11-16 15:21
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Hm, SP jako pierwsze? Cóż, dobry wybór, choć niektórych odstrasza. :3
W sumie zazwyczaj lubi się postacie takie, które są najbliższe sercu, z którymi można się utożsamić, może to dlatego.
Ale emowanie jest takie fajne.~ Niektórym łatwiej jest poemować, niż szukać szczęścia.
amefuri 2011-11-16 15:26
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
troszku i mnie odstraszyło :3 ale musiałabym się zapoznać z jakimiś innymi seriami. moja ulubiona seria shounen-ai też odstrasza niektórych, cóż :c
haha, dlatego bardzo lubię postacie po traumach, zamknięte w sobie, melancholijne. chociaż za duże traumy i płakanie to już przesada.
taaak, bardzo lubię emować w duszy i się smucić~~!
Luka 2011-11-16 15:33
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
W sumie tego typu serii jest w rzeczywistości mało, ale zawsze można znaleźć coś, co bardziej się spodoba, tym bardziej, że ogólnie yuri ma już baaaaardzo wiele lat i dość długą historię.~
A jakaż to seria? Może nawet zerknę, jeśli nie jest zbyt hard lub przesłodzone. :3
No tak, z każdego dołka da się wyjść, każdy problem da się rozwiązać i każdy smutek może z czasem minąć, trwając w tym cały czas, można na dłuższą metę stać się irytującą osobą.
To tak jak ja.~ Aż chcę Cię przytulić, kolejna bratnia dusza.~
amefuri 2011-11-16 15:42
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
poszukam, i może coś dobrego znajdę. mam na tyle dziwny gust, i w dodatku lewe podejście do yuri/shoujo-ai, że ciężko będzie pewnie coś polubić, ale... zobaczymy ^^
hmm, to seria Loveless. pierwsza przeze mnie obejrzana, z gatunku s-ai, a główny pairing kocham do tej pory. hard nie jest, przeciwnie, bardzo delikatne. ma trochę dziwną fabułę, dziwny pairing i dziwnie się kończy, pewnie dlatego to takie odstraszające :3
dokładnie tak. tym bardziej, że dużo zależy od wagi danego problemu. jeżeli ktoś ciągle emuje na temat 'chłopak mnie rzucił, nikt mnie już nie pokocha, miłość nie istnieje', to dajże spokój.
wobec tego bardzo chętnie dam się utulać, bo sama rzadko trafiam na bratnie dusze~~!
Luka 2011-11-16 15:54
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Coś może znajdziesz, jak coś, to pytaj eksperta, czyli mnie.~
No to teraz Cię zaskoczę, bo mimo że to nie moja tematyka, to i tak obejrzałam całe to anime i choć nie jest dla mnie wybitne, to bohaterów dało się polubić. I fakt, jest dziwne, ale naprawdę miło się oglądało, choć chwilami akcja szła nie tak, jak mogłaby iść. ^^ Widać, że więcej nas łączy.
Wiesz, poniekąd emowanie z powodu zerwania może być przez jakiś krótki czas usprawiedliwione, ale życie na tym się nie kończy, Shizuma miała o tyle gorzej, że w jednej chwili cały świat jej się zawalił, więc jej emowanie miało usprawiedliwienie, zresztą wyszła z tego, prawda?
Każdy czasem musi jakiś czas poemować. :3
Yaaay!~ *Tuli*
amefuri 2011-11-16 16:02
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
dopsz, zapytam na pewno~~!
tak przypuszczałam, iż mogłaś to anime już widzieć ^^ wybitnie pod względem fabularnym to nawet i dla mnie (już) nie jest, ale jeżeli o pairing/postacie/sytuacje chodzi, zauroczyło mnie to bardzo. fabuła rzeczywiście idzie później jakimś dziwnym torem, ale cóż... ^^'
przez krótki czas, to rozumiem. miałam kontakt z takimi przypadkami, gdzie dziewczyny po zerwaniu potrafiły sobie żyletką wyciąć na przedramieniu 'kocham kogośtam', ale te dziewczyny, podobnie jak Shizuma, miały usprawiedliwienie, iż cały świat im się zawalił ^^' ale i z tego trzeba wyjść.
kiedy ktoś jest romantykiem, to tym bardziej musi poemować :3
*tuli, podduszając* jak miło~~!
Luka 2011-11-16 16:16
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Będę czekać na ten pamiętny dzień, aczkolwiek do niczego nie zmuszam.
Ale jest to na swój sposób bardzo przyjemne do oglądania anime, o!~
Wiesz, zerwanie to co innego niż śmierć, tym bardziej, że zanim się zerwie, to związek często się psuje i można się do tego przygotować, a do przedwczesnego odejścia niestety nie i o wiele trudniej się z tym pogodzić. Dlatego też to zupełnie inne sytuacje.
Romantykiem? Oj tak, cierpienie przez miłość jest najpiękniejsze i zarazem najbardziej bolesne.
Ajć, to tulenie też jest torturą? xD Dusisz mnie lekko, ale i tak jest miło. *Dalej tula*
amefuri 2011-11-16 16:26
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
sure, w końcu jam nie z jakichś psycho, dla którego yaoi to święty, jedyny i słuszny gatunek. z innymi też trzeba się zapoznać.
o, miło, że ktoś uważa to anime za przyjemne do oglądania~~ ^^
tak, jak najbardziej śmierć ukochanej/go a zwykłe jej/jego odejście to dwie różne sprawy. dlatego wiadomo, iż po śmierci kogoś bliskiego taka głęboka deprecha jest zrozumiała bardziej, niż wiecznie emowanie po zwyczajnym zerwaniu.
ja jestem raczej romantyczką w nieco inny sposób, miłość interesuje mnie tylko w fikcyjnych historiach, anime, książkach, rzadziej we filmach. sama jestem zamkniętą w sobie, nieufną, małą, wstydliwą jędzą :3 nie cierpiałam jeszcze z miłości, bo od niej stronię, ale bardzo lubię historie, gdzie postacie muszą się zmagać z takimi sytuacjami~~ ♥
to taka malutka torturka, poddusić od czasu do czasu trzeba XD *jest tulana i również tula*
Luka 2011-11-16 16:40
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
O, myślę zupełnie tak samo, choć mam ogólnie hejt do facetów, to czasem i na nich popatrzeć nie zaszkodzi. :3
No bo jest, oglądałam je w sumie dość dawno, ale nie rzuciłam tego tylko przetrwałam do konca, więc musiało być miłe.
Zupełnie różnie. Tego już się nie przywróci, a po zerwaniu można przecież jeszcze dać sobie kolejną szansę, dlatego to było takie tragiczne. Żyć z jakąś osobą w szczęściu i na następny dzień jej nie mieć... To okrutne, niestety, ale i takie scenariusze pisze ten okrutny los.
A realna nie? Dlaczego? Przecież realna może być piękniejsza od tej fikcyjnej. Choć często fikcyjna jest taka... Wzruszająca i piękna, zazwyczaj przedstawienie jej jest tak piękne, albo tragiczne, że łzy same się cisną do oczu.
Bardzo miła ta tortura, takie tulanie to coś wspaniałego. Przyklejmy się tak! *Obejmuje ją mocniej*
amefuri 2011-11-16 16:52
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
to tak, jak ze mną i moim podejściem do yuri - nie przepadam za tym, ale nie zaszkodzi czasem coś obejrzeć ^^
to tym bardziej mi miło i gratuluję, że dotrwałaś do końca.
niestety, życie takie jest. cóż mają powiedzieć stare małżeństwa, wdowce i wdowy? po dziesiątkach spędzonych ze sobą lat, nagle traci się ta jedna połowa... niby naturalne, że ludzie odchodzą, i że śmierć nie zważa na wiek, ale tak czy owak trudno się z tym pogodzić.
wierzę, że realna może być równie piękna, jak ta fikcyjna, a fikcyjna owszem, często jest tak idealnie przedstawiona~~! tyle, że nie należę do jakichś otwartych, odważnych czy nawet chętnych na związek osób XD nawet rodzina nie pyta mnie, czemu sobie kogoś nie znajdę.
ojej, takie tortury to ja sama uwielbiam zadawać~~! *tula i głaszcze*
Fenoriel 2011-11-16 14:46
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
A za demota plusik oczywiście. Shizuma faktycznie jest trafnym przykładem :3
kakashi69ha 2011-11-16 14:59
Zgłoś   Ocena: -1 ( 1 )
Ja tak nie mam, ale znam ludzi, którzy tak się zachowują ... ode mnie plus bo podoba mi się pomysł i wyjaśnienie ;>
Conan 2011-11-16 15:00
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
właśnie miałam to obejrzeć, tak więc nie przeczytam wyjaśnienie z powodu spoilera. Sam demot nawet bez wyjaśnienia jest świetny i TrUe
Arisu 2011-11-16 15:35
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Anime godne polecania. Chociaż momentami taka lekka telenowela. Jednak kiedy skręciłam kostę na wuefie (gdyż poślizgnęłam się na SUCHEJ trawie) oglądało mi się szybko i przyjemnie.
Arisu 2011-11-16 15:32
Zgłoś   Ocena: 1 ( 3 )
Masz plusa. Mi czasami zdarza się być taką Shizumą.
bokser98 2011-11-16 16:13
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
łap plusa Luka ;)
RyuuguReina 2011-11-16 16:40
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Racja, nie którzy cały czas żyją przeszłością, a przez to teraźniejszość sobie rujnują i być może także przyszłość. Ja niestety po części też myślę przeszłością, ale tak aby przyszłość wyszła mi na lepsze^^ plusik...
Norberteusz 2011-11-16 17:12
Zgłoś   Ocena: -2 ( 2 )
Ani przeszłość,ani teraźniejszość,ani przyszłość nie jest piękna.
skinnybones 2011-11-16 18:16
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
prawda. dlatego próbuję nie rozpamiętywać tego co stało się w przeszłości. niestety, niektóre osoby przypominają mi o tym codziennie.
Ellerena 2011-11-16 19:24
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
kiedyś popełniałam taki błąd, zamartwiając się rzeczami, których i tak nie mogłam zmienić. Teraz wyznaję wspaniałą zasadę: "co było, a nie jest, nie pisze się w rejestr" i żyje mi się duuużo przyjemniej.
Chociaz nie zawsze tak się da. Są sprawy z przeszłości, którmi trzeba się zająć, żeby móc iść dalej!


Zaloguj się, aby dodawać komentarze.

Wybierz kanał RSS:

Główna   • Poczekalnia   • Komentarze

Login:

Hasło: