RSS

Zaloguj się

Zgoda buduje Zgoda buduje

Dodano: 2011-11-06 17:14    przez: bokser98     Skomentuj: (65)

+ - Nie rozumiem Ocena: 126 (176) Niezrozumiałe: 2        

Zgoda buduje - Niezgoda rujnuje
 
United we standDivided we fall

0000-00-00Chodzi mi tu głównie o 5 pierwszych odcinków anime Umineko no naku koro ni.

*Teraz uwaga bo drobne spoilerki*

Kiedy bohaterowie dowiedzieli się, że wiedźma Beatrice powróciła zaczęli panikować i obwiniać się o morderstwa nawzajem zamiast razem rozwiązać zagadkę i zakończyć pasmo cierpień.

*Spoiler ending*

W prawdziwym życiu także zdarzają się sytuacje z, których kłótnie i wzajemne obwinianie się do niczego mądrego nie doprowadzą.



Komentarze Komentarze

envyiroza 2011-11-06 17:15
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Beatrice~~
A poza tym, prawda, tylko przysłowie w podpisie... hmm... pomyśle nad oceną...
akuma 2011-11-06 17:15
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Bardzo ogólny podpis, ale demot dość dobry. Na razie nie oceniam.
Koktisch 2011-11-06 17:18
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Ponieważ tamten demot został usunięty to tu cię doinformuje.
Korgal na pewno postawił dziś jednego plusa.
akuma 2011-11-06 17:24
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Och, dzięki. ^^ W sumie nie było AŻ TAK źle, zorientowałam się, że sama też małego, naciąganego plusika wstawiłam.
EDIT: Dobra, jednak dwa, bo Twój demot jednak był wstawiony po północy.
Koktisch 2011-11-06 17:25
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Już wiem kto mi na pewno dał minusa xD
akuma 2011-11-06 17:28
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
No, poprawiłam się, że Tobie też dałam. ^^
akuma 2011-11-06 17:28
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Znaczy plusa.
Kormoran 2011-11-06 17:16
Zgłoś   Ocena: 0 ( 2 )
Nie tłumaczy się przysłów słowo w słowo...

"United we stand, divided we fall."
bokser98 2011-11-06 17:18
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Sorki, już poprawiam.
amefuri 2011-11-06 17:17
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
też bez oceny zostawię, bo demot dobry, no ale ten podpis...
bokser98 2011-11-06 17:20
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Wiem, że jest przysłowie ale trochę myślałem nad logiką demota ^^
amefuri 2011-11-06 17:42
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
okej, niech będzie plusik. na drugi raz pomyśl głębiej ^^
bokser98 2011-11-06 17:44
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Ok, ok ^^
Nyanmaru 2011-11-06 17:17
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
podoba mi się ^,^ Plusik dla ciebie +
Arisu 2011-11-06 17:20
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
"OBJECTION!!!" Masz plusa!
bokser98 2011-11-06 17:22
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Właściwie to Battler z Umineko ale przypomina trochę Phoenix'a ^^'
Arisu 2011-11-06 17:27
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Wiem wiem. Mam skojarzenia z adwokatami i tak dalej jak widzę ten palec
bokser98 2011-11-06 17:28
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Mam to samo ^^
Arisu 2011-11-06 17:31
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Kiedyś kumpela coś do mnie mówi, a ja na cały korytarz "OBJECTION!!!"
Kormoran 2011-11-06 17:44
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Łapcie: http://fc01.deviantart.net/fs23/f/2007/335/d/5/Phoenix_Wright_comic_by_oh8.jpg
Maziu 2011-11-06 18:13
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Tak gupie ze smiechnalem xD
Arisu 2011-11-06 18:40
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
OBJECTION!!! To jest POLAK w stroju kaczki!
korgal 2011-11-06 17:29
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
nie do końca tak to jest ^^ piękny tekst ale pusty. jeśli sytuacje z anime przełożyć do prawdziwego życia to : 1 wiedźmy nei istnieją. 2 ktoś te zabójstwa popełnia 3. musimy go złapać i zakończyć te pasmo nieszczęść ^^
Arisu 2011-11-06 17:32
Zgłoś   Ocena: 4 ( 4 )
Sądzisz, że nie istniejemy? Żebyś się nie zdziwił jak do ciebie w nocy przylecę na Nimbusie2000
korgal 2011-11-06 18:02
Zgłoś   Ocena: 0 ( 2 )
jestem racjonalnym ateistą jak przyleci mi wiedźma pod okno to od razu posłusznie udam się do nowego domku, domku bez klamek bo to będzie znak że mnie pojebało.
Arisu 2011-11-06 18:37
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Ale i tak przyjdę do ciebie :P EXPELIARMUS!!
Levi18 2011-11-06 18:08
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Arisu...w nocy robimy nalot! ^^
Arisu 2011-11-06 18:38
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
No zrobimy. Będę myśleli że to Luftwaffe ich bombarduje jak w '39!
Levi18 2011-11-06 22:15
Zgłoś   Ocena: 1 ( 1 )
Hah! ^^ To możemy nałożyć zaklęcie i bezszelestnie podlecieć pod sam nos ofiary! >.
Arisu 2011-11-07 14:26
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Taaak i poterm crucio!
Levi18 2011-11-07 16:23
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Buhahaha! >.< A na końcu....Avada! XD
Arisu 2011-11-07 16:33
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nie. Na koniec *zmienia głos na typu TELEMANGO TELEZAKUPY* weź udział w interaktywnym show wyrywania paznokci w rezydencji Sonozakich!
Levi18 2011-11-07 17:01
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Uua! Bolesne! XD
Ekhem... *dołącza się TELEMANGOWYM głosem* Jeżeli zgłosisz się już teraz, otrzymasz darmowy pożeracz placów!
Arisu 2011-11-07 17:18
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
*dalej tym samym głosem* A jeśli naprawdę się nudzisz obetniemy ci palce
Levi18 2011-11-07 17:23
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
A potem nogi! I ręce! i język! *v*
Arisu 2011-11-07 17:31
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
NIEE!! Dobra pozostańmy przy wyrywaniu paznokci. I BĘDZIEMY CZYTAĆ NA GŁOS MICKIEWICZA!!
Levi18 2011-11-07 17:51
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nie! Lepiej czytać zadania z matematyki na głos! Z rozwiązaniem! *v*
Arisu 2011-11-07 17:59
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nie przypominaj! Mnie matematyczka dziś zaskoczyła
M: Dzisiaj siódmy
Ja: *spokój*
M: Święto jest 11 więc poproszę dziś osoby z 1 w numerkach
Ja: *uświadamiam sobie że mam numer 11* NIE! NIE! NOŻ KURWA!!
M: Numerek 1 Ania i numerek 11 A(RISU)
Levi18 2011-11-07 18:07
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Łosz! Jaka wredota! XD Nasza na nas przez 45min x 2 (pod rząd! TT^TT) wrzeszczy, że nic nie umiemy, że nie rozumiemy tego, co ona mówi itp. ( mamy mieć teoretycznie podstawę z majcy, a nieraz robimy rzeczy z rozszerzonej, słuchając wrzasków, że jesteśmy z nie-wiadomo-jakiej planety =.= ) Taaa...szczęśliwe życie ucznia... Halleluyah!
Arisu 2011-11-07 18:12
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ja dostałam 3 za to cholerne zadanie domowe przy tablicy. Oczywiście ochrzan jeszcze że nie słucham tego co ona mówi. Że liczę po swojemu i mój sposób nie działa na 2 liczby, których nie chciało mi się liczyć bo w domu powiedziałam "pierdolę nie robię"
Levi18 2011-11-07 18:13
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
3 to i tak szczyt marzeń w naszej klasie... =.= zdarzają się wyjątki...ale BARDZO rzadko ^^"
Arisu 2011-11-07 18:26
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
A praca klasowa 5-. FUCK YEA!! Jedna z najlepszych w klasie jak nie najlepsza!
Levi18 2011-11-07 18:49
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Whoa! Omedeto! >.< ^^ W ciągu ostatnich 4 lat tylko 2 razy dostałam czystą piątkę z majcy ^^"
Arisu 2011-11-07 20:03
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Nieźle.
Levi18 2011-11-07 20:04
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Prawda? ^^"
Arisu 2011-11-07 20:10
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ja miałam 4 w zeszłym roku
Levi18 2011-11-07 20:15
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
No to wiem, do kogo się zwracać, jeśli będą problemy XD Tym bardziej gratuluję ^^
Arisu 2011-11-07 20:23
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ale i tak kocham polski i historię ^^ Nie wiem po co chodzę na tą historię jak nic się tam nie dowiaduję (widza domowa)
Levi18 2011-11-07 20:25
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Aż tak Cię do niej ciągnie? O_o Ja jakoś rzadko miewam napady nauki :P (Historii) ^^ Wolę biologię albo geografię...no ale wybrałam humana, więc teraz muszę znosić katusze XD
Arisu 2011-11-07 21:21
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Biologia... Kolejny przedmiot, z którego mam nadal szóstki i byłam wysyłana na konkursy =_= Sama nie ogarniałam ich ilości
Levi18 2011-11-07 21:25
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
No wiesz! T^T Czy jest cokolwiek, co Ci nie wychodzi? ^^
Arisu 2011-11-07 21:28
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Wuef. Nienawidzę biegać i mi to nie wychodzi. Jednak kiedy przychodzi co do czego (czytaj: np. koszykówka, piłka nożna) to daję z siebie 200% lub 220%. Dzięki czemu jestem w stanie poprowadzić my sweet team do Victorii!
Levi18 2011-11-07 21:34
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ach ^^ To ja akurat uwielbiam wf =^.^= Szczególnie uni-hokej, siatkówkę i wyścigi - jedyne rzeczy jakie mi wychodzą :P ^^
Arisu 2011-11-07 21:37
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
UNIHOKEJ!! Właściwie to takie gry zespołowe typu unihokej, siatkówka, koszykówka, piłka nożna to jedyne moje dobre strony.
Levi18 2011-11-07 21:43
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Unihokej RULEZ! XD Zawsze jest śmiesznie! ^^
Arisu 2011-11-07 22:02
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Ja wolę nożną.
Levi18 2011-11-07 22:41
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Hai! Całe 6 lat podstawówki grałam w nogę, zastępując nieraz chłopców (uugh pamiętam jak się musiałam wykłócać, iż mimo tego, że jestem dziewczyną potrafię grać lepiej niż niektórzy) ^^ W gimn... jakoś nie było okazji, bo mieliśmy wuefistkę, która twierdziła, że "dziewczynki" nie powinny grać w sporty przeznaczone dla "chłopców". =.= Szlag człowieka trafiał...a teraz w lic.... jestem zbyt leniwa XD
Arisu 2011-11-08 15:19
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
W podst nasza wuefistka nienawidziła nożnej wiec nie grałyśmy ale czasem z chłopakami szłam grać. A w gim to śmiało gramy. Jak na razie 2 razy grałyśmy. Częściej w unihokeja i kosza
Levi18 2011-11-08 15:47
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Niczego tak nienawidzę jak kosza! Uuughhh #>.
Arisu 2011-11-08 15:50
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
AVE NOŻNA!!!
Levi18 2011-11-08 16:02
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Hai! Hai! ^^
Levi18 2011-11-06 18:08
Zgłoś   Ocena: 2 ( 2 )
Yay! Beatrice!!! >.< ^^
Beatrice 2011-11-06 22:53
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
Beatrice to moja ulubiona postać :) Oczywiście daję plusa, bo to jest oczywiste, że niezgoda rujnuje.
atarashi 2011-11-07 00:46
Zgłoś   Ocena: 0 ( 2 )
Ogólnie słabe anime, ale te króliczki były fajne. :D Zresztą inne demony również (szczególnie te ładne dziewczyny). Najgorszy był główny bohater Umineko. Kompletny, irytujący pajac.
Mirro 2011-11-10 23:43
Zgłoś   Ocena: 0 ( 0 )
moze gdyby nie te przyslowie jakos lepiej by to wygladalo
2 komentarzy oznaczonych jest jako napisanych przez spammerów.
37 komentarzy w wątkach niewidocznych z powodu filtrowania spamu.
Zawsze pokazuj
Pokaż
Ukryj


Zaloguj się, aby dodawać komentarze.

Wybierz kanał RSS:

Główna   • Poczekalnia   • Komentarze

Login:

Hasło: